Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 115 w
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie dla biur obsługi (pomocy technicznej), z którego korzysta osiem milionów firm. Wersje w chmurze, mobilna, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie dla biur obsługi (pomocy technicznej), z którego korzysta osiem milionów firm. Wersje w chmurze, mobilna, open source. To bezpłatne wielokanałowe centrum kontaktowe umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, czatu na żywo, sieci społecznościowych i komunikatorów mobilnych. W 100% bezpłatnie dla zespołów obejmujących do 12 agentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
NinjaOne (dawniej Ninja RMM) to łatwe w obsłudze, uniwersalne rozwiązanie do zdalnego zarządzania i monitorowania, które specjaliści IT oraz MSP uwielbiają. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne (dawniej NinjaRMM) to wysokiej klasy ujednolicone rozwiązanie w zakresie operacji IT, które upraszcza sposób pracy zespołów IT. Dzięki NinjaOne zespoły IT mogą zarządzać wszystkimi punktami końcowymi i wspierać użytkowników końcowych w ramach jednej szybkiej, nowoczesnej i intuicyjnej platformy, co poprawia wydajność techników i zadowolenie użytkowników. Platforma NinjaOne zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie i zarządzanie poprawkami. NinjaOne obsługuje ponad 9000 klientów na całym świecie i stale zajmuje wysokie miejsce w dziedzinie wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Zendesk Support is the IT service desk software built for better customer relationships.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
LiveAgent pomaga firmom rozwijać się w zakresie obsługi klienta. Stwórz społeczność klientów, zwiększ ich zadowolenie i odnieś sukces.
LiveAgent oferuje jeden z najszybszych widżetów czatu na rynku. Skróć czas oczekiwania klientów, czas pracy agentów, a także czas poświęcony na rozwiązywanie problemów z bazą wiedzy klientów. Odkryj ponad 175 funkcji helpdesk, w tym zunifikowaną skrzynkę odbiorczą i zaawansowany hybrydowy system zarządzania zgłoszeniami. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Achieve faster ticket resolutions & waste less time repeating tasks with one of the most reviewed & highest rated service desks.
SolarWinds Service Desk, previously Samanage Service Platform, is an award-winning IT service desk software. Powered by smart technology like AI and automations and built with ITIL best practices in mind, SolarWinds Service Desk can remove the manual burden of managing incoming tickets or tracking technology assets, freeing up budget and empowering IT professionals to focus on critical growth projects and transformation. Dowiedz się więcej na temat produktu: SolarWinds Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Spiceworks

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
(Gamifikowany Helpdesk + Zarządzanie aktywami) – komplikacje = Freshservice. Ponadto stanowisko obsługi jest również gotowe na ITIL.
Freshservice to internetowe centrum pomocy IT z nową odsłoną. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Incydenty, problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z pozostałych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem zaspokajającym potrzeby zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji działu pomocy opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki działowi helpdesk, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i znacznie płynniejszym doświadczeniem serwisowym. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera offers a comprehensive solution for MSPs and IT Professionals. The platform provides one integrated solution: full remote monitoring and management (RMM), PSA, remote access, patch management, billing, reports, and so much more! Atera’s disruptive pricing model also helps managed IT service providers scale their business while providing continued best-in-class service. All plans include unlimited devices, meaning you only pay per technician. Try Atera for free today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Atera

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuetrak

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Help desk support software and asset management tool includes, knowledgebase, SLA management, ticket tracking, inventory management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a completely web-based Help Desk and Asset Management Software. It offers an integrated package with Incident management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing , Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an affordable price point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a full-fledged IT Help Desk and a productive Help Desk staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both normal edition and also ITIL edition. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ServiceDesk Plus

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDynamix

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
BOSSDesk is an award winning fully integrated Service Desk/ Help Desk ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM/Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Dowiedz się więcej na temat produktu: BOSSDesk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Autotask PSA

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Dowiedz się więcej na temat produktu: InvGate Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Track-It!

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for service desks and help desks.
OTRS is a fully-managed service desk that includes ticketing, workflow/process automation and notification, CMDB, SLAs, request management and more. Processes can incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide great service in a cost effective way. Try service desk software now! Dowiedz się więcej na temat produktu: OTRS

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of service while meeting customer needs is essential to any IT organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive, easy-to-use Service Desk complete with a tightly integrated Knowledge Base and Self-Service Portal. Couple that with Asset Management integration and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alloy Navigator

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Dowiedz się więcej na temat produktu: Re:amaze

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChangeGear

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules Dowiedz się więcej na temat produktu: AzureDesk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Supercharge Your Employee Efficiency with Intelligent and ITIL based Service Desk that comes with pre-built ITIL templates.
SapphireIMS ITIL-based ITSM solution is a ready-to-use solution comes with pre-built ITIL templates that can standardize, digitize and transform your ITSM processes. SapphireIMS automates & enables you to implement ITIL best practices for incident management, problem management, change management, and service fulfillment processes to make the service delivery standardized and agile. The Robotic Process Automation enables you to automate the processes and integrate them with business applications Dowiedz się więcej na temat produktu: SapphireIMS

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: UseResponse

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Made in Germany: Echolon Service Desk Software. Flexible, easy to implement, expandable, adaptable to your needs.
Made in Germany: Echolon as service desk software. The EcholoN Service Desk integrates flexibly into your structure and can be connected to existing systems (intranet software, e-mail system, database, etc.). Create, delegate, prioritize, track, review and manage tasks, processes, requests of any kind (software bugs, project tasks, change requests, enhancements, etc.). Expandable with further useful modules, adaptable to your needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: EcholoN

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Motadata ServiceOps is an AI-enabled ITSM platform to streamline business processes with complete ESM capabilities.
Motadata ServiceOps is an ITIL-aligned ITSM solution built on our proprietary DFIT (Deep Learning Framework for IT Operation) that empowers IT organizations to rapidly adopt changes across people, processes, and technology. It offers capabilities like intelligent automation, NLP-powered virtual agents, support for enterprise service management, and more. The major modules are Help Desk, Service Desk, IT Asset Management, and Patch Management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Motadata ServiceOps

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Service Desk od Vision Helpdesk to oprogramowanie helpdesk z certyfikatem PINKVerify, zgodne z ITIL i ITSM.
Service Desk od Vision Helpdesk to oprogramowanie helpdesk z certyfikatem PINKVerify, zgodne z ITIL i ITSM. Narzędzie Service Desk od Vision Helpdesk oferuje funkcje takie jak zarządzanie zasobami, zarządzanie incydentami, problemami, zmianą, wydaniem i wdrożeniem, żądanie serwisu, katalog serwisowy, zarządzanie finansami, zarządzanie produktem i dostawcami i inne. Od 2007 r. oprogramowaniu Helpdesk zaufało ponad 15 000 firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vision Helpdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Cayzu helps small businesses, non-profits, educational institutions and enterprises deliver best-in-class customer service efficiently.
Cayzu is an cloud-based online helpdesk and ticketing system platform that helps your internal teams and customer support agents work efficiently. Cayzu enables your team to build out a comprehensiv e and robust knowledgebase in real-time using actual business use cases from customer inquiries and requests. Additionally, Cayzu makes it easy to streamline workflows with tagging, private notes, scripted responses, advanced delegation and integration with cloud apps you already use. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cayzu

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. Dowiedz się więcej na temat produktu: HaloITSM

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hornbill

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Cloud-based service desk software designed to provide you with everything you need for one low price.
SeamlessDesk is an easy-to-use Service Desk platform with an intuitive UX and beautiful UI. Purpose-built Help Desk and IT Asset Management capabilities, reporting, and automation. Incident, Problem, Change, Release, Project, and Knowledge Management tools provide your IT team with what they need to achieve your company's service objectives. Unlike other service desk solutions, you are not restricted to high-priced or tiered plans to access the features you want or need. Dowiedz się więcej na temat produktu: SeamlessDesk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Give yourself a 360-degree service overview. Dynamically configure the solution for your needs with tickets, customer portal and more.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Dowiedz się więcej na temat produktu: VobeSoft

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
USU’s knowledge management solution for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform.
USU Knowledge Management for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform with omnichannel support, alerting, integrated chatbots and self-service. Quicker resolutions, consistent service quality and multiple channels such as email and self-service mean better agent performance, reduced downtime and higher productivity for all employees. Organize, improve, and deliver support data from a single source of truth with a KM solution purpose-built for IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: USU Knowledge Management

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
SummitAI helps enterprises dramatically reduce the cost and complexity of IT Management while improving efficiency and productivity.
SummitAI is a market-leading artificial intelligence-driven IT and Enterprise Service Management Solution that integrates IT Service Management (ITSM), Enterprise Service Management (ESM), IT Asset Management (ITAM), an AI-driven Digital Agent, and Service Automation in a single easy-to-use software suite. SummitAI transforms the way enterprises work by offering consumer-grade, responsive digital workflows empowering employees with an anytime, anywhere service experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: SummitAI

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
The customer service software unifies all messaging channels into one single view. Make customer communication easy.
Discover Trengo, the customer service software that unifies all messaging channels into one single view. Answer messages from traditional channels like Email, VoIP and SMS; but also modern channels like WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Website chat, Google Business messages, WeChat & Telegram from one platform. Use the powerful collaboration features, automate conversations with bots, and measure CSAT via any channel. Make customer communication easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trengo

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other Dowiedz się więcej na temat produktu: Tiflux

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Virima provides enterprises with a visual CMDB, hybrid discovery, ViVID Service Mapping, and work from anywhere IT Asset Management.
Virima SaaS reduces the cost and complexities of managing enterprise IT systems and assets dispersed amongst on-premise, cloud, and remote workers. Virima discovers and inventories hardware and software assets, automatically monitors each for configuration changes and leverages machine learning to identify asset relationships and their role in supporting mission-critical business services. These dynamic relationships and dependencies are brilliantly mapped within Virima's Visual Impact Display. Dowiedz się więcej na temat produktu: Virima

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source.
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Anakage End User Support Automation Platform

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding. C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes. Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure Dowiedz się więcej na temat produktu: C2 ATOM

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Get up and running within 30 days.
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Capacity's AI-powered helpdesk answers more than 84% of all inquiries without human involvement. If Capacity doesn't know an answer, the question is seamlessly escalated to the appropriate subject matter expert via a ticket or live chat. Get up and running within 30 days. Learn more about Capacity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capacity

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ivanti Neurons for ITSM

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Deepser is a Service Desk solution developed to optimize support requests, daily activities and organisational processes.
Deepser is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to Deepser you can easily measure service data, check performance with reports and dashboards, respect KPIs and improve customer satisfaction. The software is intuitive and simple to customize, Modular and scalable, it is convenient and tailored to your needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deepser

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conclusion

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canfigure

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Od firm w fazie zalążkowej po międzynarodowe koncerny — tysiące firm wybiera ProProfs Help Desk, aby rozwiązywać problemy klientów.
ProProfs Help Desk to popularne oprogramowanie online typu helpdesk, które jest hostowane na doskonałej platformie chmurowej IBM. Dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej można w prosty sposób śledzić, ustalać priorytety, przypisywać i rozwiązywać wszystkie zgłoszenia pomocy technicznej w mgnieniu oka. System wykorzystuje zautomatyzowany przepływ pracy – dzięki niemu zgłoszenia są automatycznie przypisywane do odpowiednich agentów, a użytkownik otrzymuje automatyczne ostrzeżenia i powiadomienia. Dzięki takim integracjom, jak baza wiedzy i czat na żywo, można zmniejszyć liczbę zgłoszeń i nawiązać kontakt z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
ALVAO Service Desk system is a user-friendly ITSM solution integrated into Microsoft technologies.
Service Desk provides a single point of contact for all in-company requests. The solution providers team gains an overview of workload, clear priorities and improved communication.The Service Desk gives you a clear understanding of how busy your team is and how much effort is spent on various tasks. The software is certified to ITIL process standards under the auspices of Pink Elephant and Axelos. It allows you to deploy fundamental ITIL processes and solutions. Dowiedz się więcej na temat produktu: ALVAO Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta