Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie Service Desk

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 11 w
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
LiveAgent pomaga firmom rozwijać się w zakresie obsługi klienta. Stwórz społeczność klientów, zwiększ ich zadowolenie i odnieś sukces. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent oferuje jeden z najszybszych widżetów czatu na rynku. Skróć czas oczekiwania klientów, czas pracy agentów, a także czas poświęcony na rozwiązywanie problemów z bazą wiedzy klientów. Odkryj ponad 175 funkcji helpdesk, w tym zunifikowaną skrzynkę odbiorczą i zaawansowany hybrydowy system zarządzania zgłoszeniami. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie dla biur obsługi (pomocy technicznej), z którego korzysta osiem milionów firm. Wersje w chmurze, mobilna, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie dla biur obsługi (pomocy technicznej), z którego korzysta osiem milionów firm. Wersje w chmurze, mobilna, open source. To bezpłatne wielokanałowe centrum kontaktowe umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, czatu na żywo, sieci społecznościowych i komunikatorów mobilnych. W 100% bezpłatnie dla zespołów obejmujących do 12 agentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
(Gamifikowany Helpdesk + Zarządzanie aktywami) – komplikacje = Freshservice. Ponadto stanowisko obsługi jest również gotowe na ITIL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Freshservice to internetowe centrum pomocy IT z nową odsłoną. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Incydenty, problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z pozostałych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem zaspokajającym potrzeby zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji działu pomocy opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki działowi helpdesk, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i znacznie płynniejszym doświadczeniem serwisowym. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
NinjaOne (dawniej Ninja RMM) to łatwe w obsłudze, uniwersalne rozwiązanie do zdalnego zarządzania i monitorowania, które specjaliści IT oraz MSP uwielbiają. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne (dawniej NinjaRMM) to wysokiej klasy ujednolicone rozwiązanie w zakresie operacji IT, które upraszcza sposób pracy zespołów IT. Dzięki NinjaOne zespoły IT mogą zarządzać wszystkimi punktami końcowymi i wspierać użytkowników końcowych w ramach jednej szybkiej, nowoczesnej i intuicyjnej platformy, co poprawia wydajność techników i zadowolenie użytkowników. Platforma NinjaOne zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie i zarządzanie poprawkami. NinjaOne obsługuje ponad 10.000 klientów na całym świecie i stale zajmuje wysokie miejsce w dziedzinie wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Od firm w fazie zalążkowej po międzynarodowe koncerny — tysiące firm wybiera ProProfs Help Desk, aby rozwiązywać problemy klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk to popularne oprogramowanie online typu helpdesk, które jest hostowane na doskonałej platformie chmurowej IBM. Dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej można w prosty sposób śledzić, ustalać priorytety, przypisywać i rozwiązywać wszystkie zgłoszenia pomocy technicznej w mgnieniu oka. System wykorzystuje zautomatyzowany przepływ pracy – dzięki niemu zgłoszenia są automatycznie przypisywane do odpowiednich agentów, a użytkownik otrzymuje automatyczne ostrzeżenia i powiadomienia. Dzięki takim integracjom, jak baza wiedzy i czat na żywo, można zmniejszyć liczbę zgłoszeń i nawiązać kontakt z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Zendesk Support to oprogramowanie IT Service Desk stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta
Service Desk od Vision Helpdesk to oprogramowanie helpdesk z certyfikatem PINKVerify, zgodne z ITIL i ITSM.
Service Desk od Vision Helpdesk to oprogramowanie helpdesk z certyfikatem PINKVerify, zgodne z ITIL i ITSM. Narzędzie Service Desk od Vision Helpdesk oferuje funkcje takie jak zarządzanie zasobami, zarządzanie incydentami, problemami, zmianą, wydaniem i wdrożeniem, żądanie serwisu, katalog serwisowy, zarządzanie finansami, zarządzanie produktem i dostawcami i inne. Od 2007 r. oprogramowaniu Helpdesk zaufało ponad 15 000 firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vision Helpdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie incydentami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Dostęp mobilny
  • Wsparcie klienta