Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie Service Desk

Oprogramowanie Service Desk służy jako wspólny punkt kontaktowy dla personelu IT i użytkowników systemów IT. Oprogramowanie Service Desk obejmuje zarządzanie błędami, dostęp do portali samoobsługowych, zgłoszenia do pomocy technicznej, zarządzanie zmianą i wiele innych funkcji.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 15 w

Zarządzanie usługami w przystępnej cenie zapewnia łatwy start dzięki gotowym procesom oraz elastyczność w zakresie dostosowywania i rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efecte IT Service Management
Oparte na chmurze rozwiązanie Efecte pomaga organizacjom w digitalizacji i automatyzacji praktyk IT. Umożliwia łatwy start z gotowymi procesami i zapewnia elastyczność w dostosowywaniu i rozwijaniu. Inne kluczowe cechy obejmują przystępną cenę, łatwe wdrażanie i migracje, elastyczność w zakresie rozszerzania procesów biznesowych, nowoczesną samoobsługę oraz różnorodność modeli wdrażania w celu zaspokojenia potrzeb zarówno organizacji publicznych, jak i prywatnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efecte IT Service Management

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji działu pomocy opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki działowi helpdesk, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i znacznie płynniejszym doświadczeniem serwisowym. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
NinjaOne (dawniej Ninja RMM) to łatwe w obsłudze, uniwersalne rozwiązanie do zdalnego zarządzania i monitorowania, które specjaliści IT oraz MSP uwielbiają. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne (dawniej NinjaRMM) to wysokiej klasy ujednolicone rozwiązanie w zakresie operacji IT, które upraszcza sposób pracy zespołów IT. Dzięki NinjaOne zespoły IT mogą zarządzać wszystkimi punktami końcowymi i wspierać użytkowników końcowych w ramach jednej szybkiej, nowoczesnej i intuicyjnej platformy, co poprawia wydajność techników i zadowolenie użytkowników. Platforma NinjaOne zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie i zarządzanie poprawkami. NinjaOne obsługuje ponad 10.000 klientów na całym świecie i stale zajmuje wysokie miejsce w dziedzinie wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zendesk Support to oprogramowanie IT Service Desk stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
LiveAgent pomaga firmom rozwijać się w zakresie obsługi klienta. Stwórz społeczność klientów, zwiększ ich zadowolenie i odnieś sukces.
LiveAgent oferuje jeden z najszybszych widżetów czatu na rynku. Skróć czas oczekiwania klientów, czas pracy agentów, a także czas poświęcony na rozwiązywanie problemów z bazą wiedzy klientów. Odkryj ponad 175 funkcji helpdesk, w tym zunifikowaną skrzynkę odbiorczą i zaawansowany hybrydowy system zarządzania zgłoszeniami. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie dla biur obsługi (pomocy technicznej), z którego korzysta osiem milionów firm. Wersje w chmurze, mobilna, open source.
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie dla biur obsługi (pomocy technicznej), z którego korzysta osiem milionów firm. Wersje w chmurze, mobilna, open source. To bezpłatne wielokanałowe centrum kontaktowe umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, czatu na żywo, sieci społecznościowych i komunikatorów mobilnych. W 100% bezpłatnie dla zespołów obejmujących do 12 agentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
(Gamifikowany Helpdesk + Zarządzanie aktywami) – komplikacje = Freshservice. Ponadto stanowisko obsługi jest również gotowe na ITIL.
Freshservice to internetowe centrum pomocy IT z nową odsłoną. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Incydenty, problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z pozostałych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem zaspokajającym potrzeby zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Service Desk od Vision Helpdesk to oprogramowanie helpdesk z certyfikatem PINKVerify, zgodne z ITIL i ITSM.
Service Desk od Vision Helpdesk to oprogramowanie helpdesk z certyfikatem PINKVerify, zgodne z ITIL i ITSM. Narzędzie Service Desk od Vision Helpdesk oferuje funkcje takie jak zarządzanie zasobami, zarządzanie incydentami, problemami, zmianą, wydaniem i wdrożeniem, żądanie serwisu, katalog serwisowy, zarządzanie finansami, zarządzanie produktem i dostawcami i inne. Od 2007 r. oprogramowaniu Helpdesk zaufało ponad 15 000 firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vision Helpdesk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE.
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Od firm w fazie zalążkowej po międzynarodowe koncerny — tysiące firm wybiera ProProfs Help Desk, aby rozwiązywać problemy klientów.
ProProfs Help Desk to popularne oprogramowanie online typu helpdesk, które jest hostowane na doskonałej platformie chmurowej IBM. Dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej można w prosty sposób śledzić, ustalać priorytety, przypisywać i rozwiązywać wszystkie zgłoszenia pomocy technicznej w mgnieniu oka. System wykorzystuje zautomatyzowany przepływ pracy – dzięki niemu zgłoszenia są automatycznie przypisywane do odpowiednich agentów, a użytkownik otrzymuje automatyczne ostrzeżenia i powiadomienia. Dzięki takim integracjom, jak baza wiedzy i czat na żywo, można zmniejszyć liczbę zgłoszeń i nawiązać kontakt z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Rozwiązanie do zarządzania projektami, które pomaga firmom planować projekty, zarządzać biletami serwisowymi, przydzielać zasoby, generować wyceny i nie tylko.
Rozwiązanie do zarządzania projektami, które pomaga firmom planować projekty i zadania, zarządzać zgłoszeniami serwisowymi, przydzielać zasoby, generować wyceny i uzyskiwać dane wejściowe w czasie rzeczywistym z zasobów projektu w dowolnym miejscu i czasie. Zbudowany na bezpiecznej, solidnej platformie, Drive Lynx pomaga rozwijać nową działalność i optymalizować ograniczone zasoby za pomocą pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym i niestandardowych ustawień. Zespół ds. obsługi klienta oferuje sesje osobiste, centrum wiedzy z samouczkami i filmami oraz webinaria Masterclass. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drive Lynx

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • CMDB
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Ustalanie priorytetów
  • Zdalny dostęp/sterowanie