Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych

Narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych pomagają firmom w monitorowaniu ważnych treści w sieciach społecznościowych w celu zrozumienia nastrojów klientów, śledzeniu aktywności konkurencji i identyfikowaniu trendów.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 17 w

Platforma do analizowania, śledzenia i planowania komunikacji marki. Social listening i media wymieniają + kluczowe wskaźniki w jednym narzędziu do monitorowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: LOOQME Hub
LOOQME to doskonałe narzędzie do analizowania, śledzenia i planowania komunikacji marki. Wzmianki o marce i kluczowe wskaźniki w jednym narzędziu do monitorowania: media społecznościowe, media w trybie online i offline, cały Internet, agencje informacyjne. Umożliwia każdemu specjaliście ds. komunikacji zrozumienie i zwiększenie ich wpływu na wyniki biznesowe. LOOQME Hub oferuje konfigurowalne pulpity nawigacyjne i raporty, aby śledzić postępy i wskaźniki rynkowe za pomocą łatwego w użyciu interfejsu użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: LOOQME Hub

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Polska Produkt lokalny
Natychmiastowy dostęp do wzmianek na temat Twojej firmy w Internecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24
Brand24 to proste, niedrogie i niezawodne rozwiązanie do monitorowania mediów społecznościowych. Pomaga firmom różnej wielkości identyfikować i analizować rozmowy online na temat ich marek, produktów i konkurentów. Brand24 umożliwia swoim użytkownikom bycie na bieżąco z tym, co inni mówią o ich działalności w Internecie, aby mogli podejmować decyzje oparte na danych. Pomaga to również zapobiegać kryzysom w mediach społecznościowych, zdobywać informacje od klientów, znajdować potencjalnych klientach w Internecie, śledzić skuteczność kampanii i identyfikować kluczowych influencerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Utrzymuj płynność wdrożeń i jasność komunikacji, używając Trello, aby zobaczyć, które zadania są na dobrej drodze, a które treści są następne.
Od planowania startu, przez zawartość kalendarza redakcyjnego, po agendy spotkań i wszystko inne — Trello pomaga zespołom marketingowym zrobić więcej. Trello to centrum dowodzenia, które łączy wszystkie zadania i narzędzia, aby pokazywać aktualizacje statusu, terminy płatności i pozwala szybko komentować kolegom z zespołu. Dołącz pliki i zgłoszenia z innych aplikacji, takich jak Google Docs i Salesforce, aby wszystko pozostało razem. Utrzymuj płynność wdrożeń i cały zespół marketingowy na tej samej stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM ułatwia to Tobie i Twojemu zespołowi dzięki integracji społecznościowej, możliwościom social listening i innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
W Facelift Cloud klienci otrzymują zatwierdzone wieloma certyfikatami rozwiązanie, które łączy w sobie wszystkie komponenty potrzebne do prowadzenia profesjonalnego marketingu w mediach społecznościowych.
Facelift Cloud to jedno z wiodących narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi. Obecnie korzystają z niego użytkownicy w 50 krajach na całym świecie. Facelift Cloud łączy wszystkie elementy zarządzania mediami społecznościowymi w jednym inteligentnym narzędziu. Oprogramowanie pomaga w centralnym i efektywnym zarządzaniu działaniami na wszystkich istotnych kanałach. Odpowiednie dla firm każdej wielkości. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia osiągnięcie celów biznesowych markom, agencjom i instytucjom publicznym. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Wykorzystaj przydatne informacje dzięki opartemu na sztucznej inteligencji monitorowaniu mediów społecznościowych Sprinklr dla przedsiębiorstw – a wszystko to na jednej platformie Unified-CXM.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr oferuje najbardziej zaawansowane w branży narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych dla przedsiębiorstw. Sprinklr zapewnia oparty na sztucznej inteligencji social listening, interpretację danych i przydatne informacje w ponad 35 nowoczesnych kanałach – umożliwiając słuchanie konkurencji i klientów w celu identyfikacji bezcennych trendów, wyzwań i możliwości w czasie rzeczywistym. Porzuć chaos rozwiązań punktowych dzięki Sprinklr, pierwszej na świecie platformie Unified-CXM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Dataslayer.ai zapewnia zaawansowane monitorowanie mediów społecznościowych, integrując dane z wielu platform w celu śledzenia wzmianek, nastrojów związanych z marką i
Dataslayer.ai to zaawansowane narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych zaprojektowane, aby pomóc marketerom i firmom być na bieżąco z ich obecnością w mediach społecznościowych. Ta potężna platforma konsoliduje dane z różnych kanałów mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn w jednym, intuicyjnym pulpicie nawigacyjnym. Dzięki Dataslayer.ai użytkownicy mogą monitorować wzmianki w czasie rzeczywistym, śledzić nastroje związane z marką i analizować interakcje odbiorców na różnych platformach. Zaawansowane funkcje monitorowania narzędzia zapewniają dogłębny wgląd w konwersacje w mediach społecznościowych, pomagając użytkownikom identyfikować trendy, zarządzać reputacją marki i szybko reagować na opinie klientów. Konfigurowalne funkcje raportowania umożliwiają użytkownikom tworzenie szczegółowych, atrakcyjnych wizualnie raportów, które podkreślają kluczowe wskaźniki i spostrzeżenia. Automatyzując zadania związane z gromadzeniem i monitorowaniem danych, Dataslayer.ai oszczędza czas i zapewnia, że użytkownicy nigdy nie przegapią krytycznych działań w mediach społecznościowych. Przyjazny dla użytkownika interfejs zapewnia łatwą nawigację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataslayer

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Słuchaj, analizuj, raportuj. Kompletne rozwiązanie do monitorowania stron internetowych i mediów społecznościowych, umożliwiające zarządzanie treściami i wzmiankami o marce. Ilość i jakość danych.
Połączenie zaawansowanej analityki, kompleksowych źródeł danych i łatwości obsługi. Mentionlytics to platforma do monitorowania sieci i mediów społecznościowych dla firm i agencji. Możliwość monitorowania własnej marki, konkurencji, hashtagów na wielu platformach mediów społecznościowych (TikTok, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin, Reddit itp.) oraz w Internecie (wiadomości, blogi, fora itp.). Oferuje spersonalizowane, zautomatyzowane analizy z SIA czy A.I. Social Intelligence Advisor. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mentionlytics

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
KPI6 to pakiet narzędzi analityki danych o konsumentach, dostarczający niezamówionych informacji w celu poprawy efektywności procesów decyzyjnych.
KPI6 to pakiet oprogramowania jako usługi wykorzystywany przez marki i agencje medialne w celu zrozumienia konsumentów, określenia ich potrzeb i zdefiniowania segmentów odbiorców. Analizuje wiele treści generowanych przez użytkowników i niezamówionych źródeł, takich jak recenzje w trybie online, panele społecznościowe i internetowe oraz otwarte dane cyfrowe, aby dostarczyć krytycznych, strategicznych informacji, których firma potrzebuje do wprowadzania innowacji, oceny możliwości, planowania strategicznego, segmentacji, rozwoju kreatywności i strategii medialnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI6

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Wyszukaj informacji w telewizji, radiu, wiadomościach online, podcastach i mediach społecznościowych za pomocą jednej z najszybszych w branży usług bazy danych kontaktów i monitorowania mediów.
Critical Mention to oparta na chmurze usługa monitorowania w czasie rzeczywistym i bazy danych do śledzenia telewizji, radia, wiadomości online, podcastów, materiałów drukowanych i platform mediów społecznościowych, w tym Twitter, Instagram, YouTube i Facebook. Specjaliści ds. PR, marketingu i komunikacji korzystają z tej globalnej platformy wywiadowczej w celu lepszego zrozumienia zdobytych wartości medialnych i tworzenia niestandardowych raportów z możliwością udostępnienia. Użytkownicy Critical Mention mają również dostęp do całodobowej pomocy technicznej siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku, za pośrednictwem specjalnego opiekuna klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Critical Mention

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania działaniami marketingowymi influencerów. 130 milionów profili influencerów już od 33 €.
Click Analytic to łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi influencerów. Już od 33 € możesz użyć ponad 30 filtrów, aby uzyskać dostęp do ponad 130 milionów różnych profili influencerów. Analizuj statystyki, w tym dane demograficzne, zainteresowania, wydajność i autentyczność odbiorców na Instagramie, TikTok i YouTube. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Intelligence2day® to platforma analizy rynku i konkurencji, która przekształca nieustrukturyzowane dane w przydatne informacje.
Intelligence2day® to mechanizm analizy rynku i konkurencji, który przekształca nieustrukturyzowane treści big data w uporządkowane, strawne informacje do podejmowania decyzji. Został on opracowany przez szwedzką firmę programistyczną Comintelli. Klienci korzystający z platformy to firmy różnej wielkości i z różnych branż, takich jak farmaceutyczna, opakowaniowa, celulozowo-papiernicza, detaliczna, chemiczna i inne. Platforma może być używana przez dziesięć lub dziesiątki tysięcy użytkowników w organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intelligence2day

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Polska Produkt lokalny
Narzędzie All-In-One dla skutecznych cross-channelingowych kampanii influencer marketingu. Jest to wysoce konfigurowalne rozwiązanie na rynku.
indaHash.com zapewnia innowacyjne i nowoczesne oprogramowanie do influencer marketingu, zapewniające szeroki zakres unikalnych funkcji i korzyści. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi i intuicyjnemu projektowi, indaHash.com ułatwia firmom nawiązywanie kontaktów z influencerami i uruchamianie udanych kampanii influencer marketingowych. Cechą wyróżniającą indaHash jest możliwość precyzyjnego targetowania. Platforma wykorzystuje zaawansowane algorytmy i analizę danych, aby zidentyfikować odpowiednich influencerów dla docelowych odbiorców marki. Pomaga to firmom dotrzeć z komunikatami marketingowymi do właściwych osób, zwiększając szanse na zaangażowanie i konwersję. Analityka w czasie rzeczywistym to kolejna zaleta. Platforma zapewnia firmom kompleksowy wgląd i wskaźniki wydajności, umożliwiając im śledzenie sukcesu kampanii marketingowych influencerów w czasie rzeczywistym. To podejście oparte na danych umożliwia firmom podejmowanie decyzji opartych na danych, optymalizację strategii i maksymalizację zwrotu z inwestycji. Dowiedz się więcej na temat produktu: indaHash

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Analizuj recenzje i odpowiadaj na nie z jednego miejsca. Dzięki JustLikeAPI monitorowanie mediów społecznościowych jest łatwiejsze.
W dobie mediów społecznościowych nie można sobie pozwolić na luksus nieobecności. Monitorowanie mediów społecznościowych jest czasochłonne, ale z odpowiednią pomocą wszystko jest możliwe. Walka z niezliczonymi recenzjami może być czymś z przeszłości, ponieważ teraz możesz liczyć na JustLikeAPI. JustLikeAPI to zaawansowana usługa API do pobierania danych, która umożliwia firmom monitorowanie, analizowanie i reagowanie na recenzje w dziesiątkach serwisów z recenzjami lub sieci społecznościowych z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: justLikeAPI

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Jedna z wiodących platform SI do wykrywania zdarzeń i ryzyka w czasie rzeczywistym.
Globalne przedsiębiorstwa, organizacje z sektora publicznego i newsroomy korzystają z platformy SI Dataminr, aby wykrywać najbardziej istotne zdarzenia o dużym znaczeniu i pojawiające się zagrożenia w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mogą szybko i pewnie reagować. Dataminr Pulse to jedna z najnowszych ofert produktów dla firm. Dataminr Pulse wykorzystuje SI, aby zapewnić jak najwcześniejsze oznaki kluczowych dla działalności firmy informacji na temat ryzyka dla pracowników, marki, zasobów fizycznych i zasobów wirtualnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataminr

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów
Wszechstronne narzędzie do influencer marketingu, które pomaga w znalezieniu odpowiednich twórców, zarządzaniu współpracą z influencerami i monitorowaniu treści.
Promoty to narzędzie do obsługi współpracy z influencerami dla marek i agencji. Oprogramowanie do obsługi relacji z influencerami, pozwalające na zarządzanie kontaktami, współpracą, czatami i treściami dotyczącymi marki w jednym miejscu. Umożliwia również wyszukiwanie na Instagramie i TikToku influencerów z całego świata i poznawanie tworzonych przez nich treści, z uwzględnieniem kryteriów takich jak m.in. zainteresowania i grupa odbiorców. Z Promoty korzysta już ponad 4000 marek, w tym Circle K, Wolt, Maltesers, Vapiano i MobilePay. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promoty

Funkcje

  • Analiza konkurencyjności
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Raportowanie i statystyki
  • Pulpit
  • Analityka kampanii
  • Analiza trendów