Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje do dzwonienia

Aplikacje do dzwonienia umożliwiają wykonywanie połączeń telefonicznych z komputerów. Aplikacja do dzwonienia oferuje organizacjom większą funkcjonalność i łączność niż tradycyjne telefony stacjonarne, ponieważ wykorzystują technologię VoIP, która zapewnia połączenia wideo, wiadomości na wspólnym czacie, SMS-y i nie tylko.

CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk
CloudTalk to system Softphone stworzony dla nowoczesnych firm. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom dzwonienia oraz łatwym w konfiguracji integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Wideokonferencje
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Profile abonentów wywołujących
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od świetnego oprogramowania help desk. Zdobywaj klientów, zapewniając im doskonałą obsługę dzięki LiveAgent.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk, które zawiera funkcje przychodzącego telefonu programowego. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zyskaj przewagę nad konkurencją. Zacznij od 14-dniowy okres wersji próbnej, nie potrzebujesz karty kredytowej ani umów. LiveAgent to bogate w funkcje, wielokanałowe oprogramowanie typu helpdesk do pomocy technicznej, które oferuje ponad 180 funkcji, w tym czat na żywo, wsparcie telefoniczne, integrację mediów społecznościowych, portal wsparcia i interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Wideokonferencje
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Profile abonentów wywołujących
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie telefoniczne dla firm, z którego korzysta osiem milionów organizacji na całym świecie. Chmura, połączenia mobilne i open source.
Bitrix24 to bezpłatny telefon, biznesowy system VoIP, automatyczny dialer i rozwiązanie CRM w jednym. Połączenia przychodzące i wychodzące, system IVR, telemarketing, połączenie telefoniczne robocall, poczta głosowa, nagrywanie połączeń, routing połączeń, wynajem krajowych i międzynarodowych numerów telefonów. Używany przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Wideokonferencje
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Profile abonentów wywołujących
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Wszechstronne i bezpieczne rozwiązanie telefonu programowego w chmurze z prostymi funkcjami automatyzacji i integracji. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Wideokonferencje
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Profile abonentów wywołujących
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów.
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów. Wykonuj i odbieraj połączenia za pomocą aplikacji softphone lub dowolnego innego urządzenia. Wirtualnym numerem telefonu można łatwo zarządzać za pośrednictwem portalu internetowego lub skontaktować się z działem wsparcia technicznego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, aby uzyskać pomoc. Zaufały mu tysiące międzynarodowych marek na całym świecie. Global Call Forwarding jest własnością i jest zarządzany przez United World Telecom (UWT), założoną w 1996 roku. Siedziba główna znajduje się w Delray Beach na Florydzie w USA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Global Call Forwarding

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Wideokonferencje
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Profile abonentów wywołujących
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Wideokonferencje
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Profile abonentów wywołujących
  • Identyfikacja abonenta wywołującego