Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania przestrzenią

Programy do zarządzania przestrzenią są wykorzystywane przez planistów w celu optymalizacji wykorzystania przestrzeni biurowej. Programy do zarządzania przestrzenią przeznaczone są także dla branży detalicznej, ponieważ ułatwiają planowanie rozmieszczenia produktów w sklepach.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania przestrzenią

Wyniki: 25 w

Quant to rozwiązanie w chmurze do zarządzania przestrzenią detaliczną, kategoriami produktów, planogramami, etykietami półek i automatycznym zamawianiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quant
W Quant klienci rysują plany podłogowe tysięcy sklepów i zarządzają nimi oraz co roku publikują setki tysięcy planogramów. Dzięki inteligentnemu i automatycznemu generowaniu planogramów zoptymalizowanych pod kątem sprzedaży w oparciu o szablony zdefiniowane przez użytkownika możliwe jest ich utrzymywanie w aktualnym stanie, również w dużych sieciach sprzedaży z różnymi sklepami bez zwiększania zapotrzebowania na zasoby ludzkie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quant

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Rozwiązanie do rezerwacji POC ma na celu pomóc firmom w optymalizacji przestrzeni biurowej i dostosowaniu się do bardziej elastycznego sposobu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution
Rozwiązanie P.O.C Seating Allocation Solution jest przeznaczone dla firm/przestrzeni coworkingowych i zapewnia wizualną, łatwą w użyciu platformę do zarządzania przestrzenią roboczą i ustaleniami dotyczącymi miejsc siedzących w biurze. Dzięki podglądowi przestrzeni roboczej w czasie rzeczywistym i wszechstronnym narzędziom można zaprojektować plany siedzeń, które spełniają potrzeby pracowników i maksymalizują wykorzystanie. Rozwiązanie obejmuje również przyjazną dla użytkownika aplikację do ustalania harmonogramów, która umożliwia pracownikom rezerwację miejsc i sal konferencyjnych w zależności od potrzeb, w czasie rzeczywistym i w drodze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Rozwiązanie, które upraszcza zarządzanie miejscem pracy dzięki potężnym spostrzeżeniom i analizom biurowym. W pełni zgodne z europejskim RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird
Bardzo intuicyjne i wydajne rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy. Platforma do rezerwacji biurek i sali, którą pokochają twoi pracownicy. Podejmuj decyzje oparte na danych, aby zmaksymalizować wykorzystanie biurek, znaleźć najlepszy współczynnik podziału biurek i efektywnie zoptymalizować przestrzeń. Wykorzystaj w pełni swoje miejsce pracy dzięki deskbird. deskbird płynnie integruje się z istniejącymi systemami IT, takimi jak MS Teams, Slack i narzędzia HRIS, a także jest dostępny jako aplikacja mobilna i internetowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Proxyclick umożliwia firmom zarządzanie przepływem gości, pracowników i wykonawców w różnych lokalizacjach, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami.
Proxyclick cieszy się zaufaniem największych firm w zakresie zarządzania gośćmi, pracownikami i kontrahentami na terenie obiektu. Zapewnienie bezpieczeństwa ludziom i obiektom jest priorytetem. Umożliw swoim pracownikom rezerwowanie biurek z czystym doświadczeniem w zasięgu ręki. Szybkie rozpoczęcie pracy bez dodatkowych kosztów, dostawców i modułów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Proxyclick

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Maintenance Connection to wielozakładowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection został stworzony z myślą o skalowalności dla każdej organizacji i oferuje dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Parking dla pracowników był wyłączony z użytku. Poprawiliśmy to. Firmie zaufali wiodący światowi pracodawcy, tacy jak Indeed, CBRE, eBay Sanofi.
Jaka jest najważniejsza przestrzeń, jeśli chcesz zwiększyć frekwencję w biurze? Twoje miejsca parkingowe. Dołącz do światowej czołówki pracodawców, takich jak Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi czy Colliers International i wykorzystaj oprogramowanie Wayleadr, aby umożliwić pracownikom wstępną rezerwację miejsc parkingowych na dni pracy. Zwiększ dostępność miejsc parkingowych nawet o 40%, wyeliminuj ręczne zarządzanie parkingami, zdigitalizuj wjazd i wyjazd oraz zmniejsz wpływ na środowisko – wszystko to za pomocą jednego, łatwego w obsłudze oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Platforma SaaS do zarządzania przestrzenią, która umożliwia organizacjom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i lepsze wykorzystanie przestrzeni biurowej.
WorkInSync to oparta na chmurze platforma zarządzania przestrzenią roboczą, która umożliwia organizacjom przekształcanie biur w hybrydowe miejsca pracy i optymalizację wykorzystania przestrzeni. Jej funkcje obejmują: ustalanie harmonogramów pracowników, rezerwację biurka, hotdesking, zdalne plany miejsc, rezerwację sali spotkań, rezerwację sali konferencyjnej, interaktywne mapy, analizę zarządzania i wykorzystania przestrzeni. Posiada ona również inne funkcje, takie jak zarządzanie zbliżeniowym dostępem, zarządzanie gośćmi, rezerwacja transferów z/na lotnisko. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Jedna aplikacja, praca z dowolnego miejsca. Bezproblemowo rezerwuj biurka i sale konferencyjne w biurze oraz w setkach przestrzeni coworkingowych.
Nibol to rozwiązanie do rezerwacji biurek i sal konferencyjnych, które integruje biura klientów z przestrzeniami coworkingowymi i innymi miejscami na żądanie. Umożliwia to organizacjom skonfigurowanie hybrydowej przestrzeni roboczej dla swoich pracowników, dzięki czemu mogą oni swobodnie pracować tam, gdzie pracują najlepiej. Nibol umożliwia użytkownikom rezerwowanie biurek, pokoi, parkingów i wspólnych zasobów, sprawdzanie, gdzie pracują koledzy, planowanie tygodnia pracy, zapraszanie gości na miejscu bez biurokracji, ułatwianie odbioru osobistych dostaw w biurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nibol

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach.
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
EMS upraszcza rezerwację pokoi i zarządzanie przestrzenią dla szkół wyższych i firm z każdej branży.
EMS firmy Accruent pomaga placówkom szkolnictwa wyższego i firmom z każdej branży optymalizować ich fizyczne przestrzenie. Oprogramowanie do rezerwacji pokoi, rezerwacji biurek i planowania wydarzeń upraszcza zarządzanie przestrzenią i pomaga stworzyć bezpieczne, wzbogacające i nowoczesne miejsce pracy lub kampus. Dzięki EMS można: - Wyeliminować trudności związane z ustalaniem harmonogramu - Ułatwić pracę hybrydową dzięki integracji wideokonferencji - Zwiększyć współpracę - Zwiększyć mobilność - Zyskać narzędzia analityczne, które pomogą zarządzać przestrzenią Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Optymalizacja wykorzystania przestrzeni i rentowności.
Interaktywna mapa przestrzeni w Internecie i na urządzeniach mobilnych umożliwia użytkownikom łatwe zapoznanie się z informacjami w czasie rzeczywistym, zasobami miejsca pracy i dostępnymi udogodnieniami. Użytkownicy mogą wybrać i zarezerwować miejsce spotkania i współpracy. Mogą błyskawicznie skanować kody QR, aby zarezerwować przestrzeń, taką jak biurka, pokoje i miejsca parkingowe. Uzyskiwanie statystyk dotyczących wykorzystania przestrzeni, wydajności zarządcy nieruchomości i zadowolenia użytkowników z całego portfela nieruchomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem, która pozwala ludziom zarezerwować wszystko w biurze, od biurka po miejsce parkingowe.
Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem. Łatwy w obsłudze interfejs oddaje władzę w ręce pracowników, dzięki czemu rezerwacja biurka lub miejsca parkingowego jest dziecinnie prosta. Pożegnaj się z tradycyjnymi bólami głowy w biurze – Ofisly płynnie integruje narzędzia recepcyjne, od zarządzania gośćmi po śledzenie paczek. Zbudowany w oparciu o spostrzeżenia kierowników biur, Ofisly jest dostosowany do usprawnienia operacji w miejscu pracy i zwiększenia produktywności zespołów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ofisly

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych i wszystkich zasobów Twojej firmy.
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych. Wszystko to w scentralizowany sposób i z jednego interfejsu. Kalena umożliwia rezerwację miejsc pracy, biurek, sal konferencyjnych, zmian w jadalni, miejsc parkingowych, a ponadto Kalena integruje wiele kalendarzy i widoków, dynamiczne mapy zajętości przestrzeni, kontrolę dostępu i komunikację e-mail dla wszystkich użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: KALENA

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Inteligentne narzędzie do planowania, które łączy dane dotyczące rezerwacji i wykorzystania przestrzeni w celu łatwiejszego zarządzania przestrzenią i konfiguracji.
Smartway2 to inteligentne narzędzie do planowania miejsca pracy, które pomaga zoptymalizować przestrzeń i dobrać odpowiednią wielkość biura. Smartway2 łączy dane dotyczące rezerwacji i wykorzystania przestrzeni, przekształcając je w przydatne informacje, które pomagają zrozumieć właściwą konfigurację przestrzeni, aby wydobyć to, co najlepsze z pracowników. Zmieniając sposób użytkowania przestrzeni, Smartway2 zwiększa komfort pracy, usprawnia współpracę i optymalizuje wykorzystanie przestrzeni oraz koszty nieruchomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Umieszczaj zasoby, ludzi i inne dane na interaktywnych planach pięter w wirtualnym środowisku do planowania i projektowania działań operacyjnych.
Zoptymalizuj swoje miejsce pracy, zarządzanie portfelem nieruchomości, ludźmi i aktywami firmy. Prosta funkcja „przeciągnij i upuść” ułatwia zaprojektowanie przestrzeni, wizualizację nowej konfiguracji z precyzyjną lokalizacją pracowników i śledzenie używanego sprzętu. Podejmuj świadome decyzje dotyczące wykorzystania miejsc siedzących, korzystając z reguł kolorów, opracuj scenariusze ruchu i zarządzaj ruchami pomieszczeń w formie graficznej na interaktywnych planach pięter lub w formie tabelarycznej. Udostępniaj aktualizacje w czasie rzeczywistym, oznaczone plany pięter i raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Planuj, zarządzaj i wprowadzaj ulepszenia w swoim miejscu pracy dzięki przyjaznemu, łatwemu w obsłudze oprogramowaniu do zarządzania przestrzenią.
Uproszczone zarządzanie obiektami biurowymi dzięki automatyzacji procesów. Organizuj rezerwacje miejsc pracy i sal konferencyjnych online. Prowadź rezerwację miejsc parkingowych z wyprzedzeniem online, aby zagwarantować maksymalne obłożenie. Użyj pulpitu, aby przeanalizować wykorzystanie powierzchni biurowej i zmienić układ biura w celu zmniejszenia kosztów. Wykorzystaj czujniki do lepszego wykorzystania przestrzeni roboczej i pomieszczeń. Czujnik automatycznie zarezerwuje biurko lub pokój, gdy ktoś pojawi się niespodziewanie i zwolni miejsce automatycznie, gdy nikogo nie będzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Accordant to łatwy i przystępny sposób na zarządzanie przestrzenią, planowanie ruchów, rezerwowanie biurek, śledzenie obłożenia i wykorzystywanie ankiet.
Accordant to łatwy i przystępny sposób zarządzania przestrzenią roboczą. Wszystkie narzędzia można znaleźć w jednym miejscu, aby zarządzać przestrzenią, planować przeniesienia, księgować, śledzić obłożenie, przeglądać dzierżawy, analizować wykorzystanie i nie tylko. Uzyskaj natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych ze wszystkich swoich urządzeń. Musi mieć zasoby dla firm i ich pracowników. Jest używany na całym świecie przez korporacje, służbę zdrowia i szkolnictwo wyższe zatrudniające od 250 do ponad 25 000 pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accordant

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Leafio to rozwiązanie do zautomatyzowanego generowania i optymalizacji planogramów, kontroli wykonania i poprawy wydajności miejsca na półkach.
Leafio Shelf Efficiency to zaawansowana platforma do zarządzania powierzchnią półek sklepowych, której celem jest: generowanie planogramów za pomocą wbudowanych algorytmów opartych na analizie danych, monitorowanie wykonania planogramów za pomocą aplikacji mobilnej w sklepach, maksymalizacja zysków i wskaźników wydajności, budowanie kompleksowego procesu merchandisingu z głębokimi wynikami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf Efficiency

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Usługa w chmurze do automatyzacji procesów planogramowania, analizowania planów sklepów i planogramów.
Serwis PlanoHero zapewnia pełny cykl procesu merchandisingu. Można tu tworzyć plany sklepów i rozmieszczać wyposażenie, tworzyć planogramy i ustalać zasady rozmieszczania. Następnie można wysyłać planogramy do wszystkich sklepów w sieci i kontrolować zgodność planogramów za pomocą raportów fotograficznych. Serwis zawiera również szereg raportów analitycznych do analizy układu półki, zapasów i rentowności. Dowiedz się więcej na temat produktu: PlanoHero

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
QAWM optymalizuje zarządzanie przestrzenią, ruchami i rezerwacjami, zapewniając elastyczność i efektywność kosztową w ramach opartej na SaaS, wielodostępnej struktury.
Quantum AI Workspace Manager to kompleksowe, zarządzane i starannie zaprojektowane rozwiązanie do zarządzania przestrzenią roboczą. Rozszerza możliwości organizacyjne w zakresie zarządzania przestrzenią, przeprowadzkami i rezerwacjami w ramach elastycznego rozwiązania SaaS, promując wydajność operacyjną. Rozwiązanie zapewnia zrównoważone podejście, zwiększając efektywność kosztową i usprawniając operacje w zakresie funkcjonalności przestrzeni roboczej. Zwinna architektura ułatwia szybką adaptację do zmieniających się wymagań, co pozwala na optymalizację alokacji zasobów i maksymalizację produktywności. Działając w środowisku wielu dzierżawców, gwarantuje skalowalność i elastyczność, płynnie zaspokajając różnorodne potrzeby organizacyjne. Centralizacja procesów sprzyja koordynacji i współpracy poprzez promowanie sprzyjającego środowiska pracy. Ponadto podejście oparte na danych umożliwia podejmowanie świadomych decyzji z wykorzystaniem wniosków do ciągłego doskonalenia i innowacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quantum AI WorkSpace Manager

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Planuj, zarządzaj i wprowadzaj ulepszenia w swoim miejscu pracy dzięki przyjaznemu, łatwemu w obsłudze oprogramowaniu do zarządzania przestrzenią.
Organizuj rezerwacje miejsc pracy i sal konferencyjnych online za pomocą pulpitu nawigacyjnego lub aplikacji mobilnej. Prowadź rezerwację miejsc parkingowych z wyprzedzeniem online, aby zagwarantować maksymalne obłożenie. Użyj pulpitu, aby przeanalizować wykorzystanie powierzchni biurowej i zmienić układ biura w celu zmniejszenia kosztów. Wykorzystaj czujniki do lepszego wykorzystania przestrzeni roboczej i pomieszczeń. Czujnik automatycznie zarezerwuje biurko lub pokój, gdy ktoś pojawi się niespodziewanie i zwolni miejsce automatycznie, gdy nikogo nie będzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Space Management

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Wszechstronna, dynamiczna platforma do zarządzania i planowania przestrzeni, wykorzystania przestrzeni, doświadczenia w miejscu pracy i planowania.
HubStar to dynamiczna platforma miejsca pracy, która informuje i prowadzi strategię hybrydowego miejsca pracy, zapewniając wgląd w to, ile potrzeba miejsca, aby poprawić komfort pracowników, jednocześnie zmniejszając koszty i emisję dwutlenku węgla. Platforma HubStar obejmuje planowanie przestrzeni, aplikację do obsługi pracowników opartą na uczeniu maszynowym, pomiar i przewidywanie wykorzystania przestrzeni, zautomatyzowane plany pięter i zarządzanie przestrzenią. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstar Utilization

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Zarządzanie przestrzenią nowej generacji stworzone dla nowego świata pracy.
Zarządzanie przestrzenią w hybrydowych miejscach pracy. Dopasuj podaż przestrzeni do popytu hybrydowego, korzystając z kompletnego zestawu narzędzi do optymalizacji obłożenia biura i doświadczenia w miejscu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubStar Space

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania