Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania przestrzenią

Wyniki: 15 w
Quant to rozwiązanie w chmurze do zarządzania przestrzenią detaliczną, kategoriami produktów, planogramami, etykietami półek i automatycznym zamawianiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quant
W Quant klienci rysują plany podłogowe tysięcy sklepów i zarządzają nimi oraz co roku publikują setki tysięcy planogramów. Dzięki inteligentnemu i automatycznemu generowaniu planogramów zoptymalizowanych pod kątem sprzedaży w oparciu o szablony zdefiniowane przez użytkownika możliwe jest ich utrzymywanie w aktualnym stanie, również w dużych sieciach sprzedaży z różnymi sklepami bez zwiększania zapotrzebowania na zasoby ludzkie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quant

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Rozwiązanie do rezerwacji POC ma na celu pomóc firmom w optymalizacji przestrzeni biurowej i dostosowaniu się do bardziej elastycznego sposobu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution
Rozwiązanie P.O.C Seating Allocation Solution jest przeznaczone dla firm/przestrzeni coworkingowych i zapewnia wizualną, łatwą w użyciu platformę do zarządzania przestrzenią roboczą i ustaleniami dotyczącymi miejsc siedzących w biurze. Dzięki podglądowi przestrzeni roboczej w czasie rzeczywistym i wszechstronnym narzędziom można zaprojektować plany siedzeń, które spełniają potrzeby pracowników i maksymalizują wykorzystanie. Rozwiązanie obejmuje również przyjazną dla użytkownika aplikację do ustalania harmonogramów, która umożliwia pracownikom rezerwację miejsc i sal konferencyjnych w zależności od potrzeb, w czasie rzeczywistym i w drodze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Accordant to łatwy i przystępny sposób na zarządzanie przestrzenią, planowanie ruchów, rezerwowanie biurek, śledzenie obłożenia i wykorzystywanie ankiet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accordant
Accordant to łatwy i przystępny sposób zarządzania przestrzenią roboczą. Wszystkie narzędzia można znaleźć w jednym miejscu, aby zarządzać przestrzenią, planować przeniesienia, księgować, śledzić obłożenie, przeglądać dzierżawy, analizować wykorzystanie i nie tylko. Uzyskaj natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych ze wszystkich swoich urządzeń. Musi mieć zasoby dla firm i ich pracowników. Jest używany na całym świecie przez korporacje, służbę zdrowia i szkolnictwo wyższe zatrudniające od 250 do ponad 25 000 pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accordant

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Planuj, zarządzaj i wprowadzaj ulepszenia w swoim miejscu pracy dzięki przyjaznemu, łatwemu w obsłudze oprogramowaniu do zarządzania przestrzenią. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Space Management
Organizuj rezerwacje miejsc pracy i sal konferencyjnych online za pomocą pulpitu nawigacyjnego lub aplikacji mobilnej. Prowadź rezerwację miejsc parkingowych z wyprzedzeniem online, aby zagwarantować maksymalne obłożenie. Użyj pulpitu, aby przeanalizować wykorzystanie powierzchni biurowej i zmienić układ biura w celu zmniejszenia kosztów. Wykorzystaj czujniki do lepszego wykorzystania przestrzeni roboczej i pomieszczeń. Czujnik automatycznie zarezerwuje biurko lub pokój, gdy ktoś pojawi się niespodziewanie i zwolni miejsce automatycznie, gdy nikogo nie będzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Space Management

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur. Automatyzacja i optymalizacja zarządzania służbowym parkingiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr
Jaka jest najważniejsza przestrzeń, jeśli chcesz zwiększyć frekwencję w biurze? Twoje miejsca parkingowe. Dołącz do światowej czołówki pracodawców, takich jak Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi czy Colliers International i wykorzystaj oprogramowanie Wayleadr, aby umożliwić pracownikom wstępną rezerwację miejsc parkingowych na dni pracy. Zwiększ dostępność miejsc parkingowych nawet o 40%, wyeliminuj ręczne zarządzanie parkingami, zdigitalizuj wjazd i wyjazd oraz zmniejsz wpływ na środowisko – wszystko to za pomocą jednego, łatwego w obsłudze oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Leafio to rozwiązanie do zautomatyzowanego generowania i optymalizacji planogramów, kontroli wykonania i poprawy wydajności miejsca na półkach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf Efficiency
Leafio Shelf Efficiency to zaawansowana platforma do zarządzania powierzchnią półek sklepowych, której celem jest: generowanie planogramów za pomocą wbudowanych algorytmów opartych na analizie danych monitorowanie wykonania planogramów za pomocą aplikacji mobilnej w sklepach maksymalizacja zysków i wskaźników wydajności budowanie kompleksowego procesu merchandisingu z głębokimi wynikami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf Efficiency

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Platforma SaaS do zarządzania przestrzenią, która umożliwia organizacjom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i lepsze wykorzystanie przestrzeni biurowej.
WorkInSync to oparta na chmurze platforma zarządzania przestrzenią roboczą, która umożliwia organizacjom przekształcanie biur w hybrydowe miejsca pracy i optymalizację wykorzystania przestrzeni. Jej funkcje obejmują: ustalanie harmonogramów pracowników, rezerwację biurka, hotdesking, zdalne plany miejsc, rezerwację sali spotkań, rezerwację sali konferencyjnej, interaktywne mapy, analizę zarządzania i wykorzystania przestrzeni. Posiada ona również inne funkcje, takie jak zarządzanie zbliżeniowym dostępem, zarządzanie gośćmi, rezerwacja transferów z/na lotnisko. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach.
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Optymalizacja wykorzystania przestrzeni i rentowności.
Interaktywna mapa przestrzeni w Internecie i na urządzeniach mobilnych umożliwia użytkownikom łatwe zapoznanie się z informacjami w czasie rzeczywistym, zasobami miejsca pracy i dostępnymi udogodnieniami. Użytkownicy mogą wybrać i zarezerwować miejsce spotkania i współpracy. Mogą błyskawicznie skanować kody QR, aby zarezerwować przestrzeń, taką jak biurka, pokoje i miejsca parkingowe. Uzyskiwanie statystyk dotyczących wykorzystania przestrzeni, wydajności zarządcy nieruchomości i zadowolenia użytkowników z całego portfela nieruchomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych i wszystkich zasobów Twojej firmy.
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych. Wszystko to w scentralizowany sposób i z jednego interfejsu. Kalena umożliwia rezerwację miejsc pracy, biurek, sal konferencyjnych, zmian w jadalni, miejsc parkingowych, a ponadto Kalena integruje wiele kalendarzy i widoków, dynamiczne mapy zajętości przestrzeni, kontrolę dostępu i komunikację e-mail dla wszystkich użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: KALENA

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Umieszczaj zasoby, ludzi i inne dane na interaktywnych planach pięter w wirtualnym środowisku do planowania i projektowania działań operacyjnych.
Zoptymalizuj swoje miejsce pracy, zarządzanie portfelem nieruchomości, ludźmi i aktywami firmy. Prosta funkcja „przeciągnij i upuść” ułatwia zaprojektowanie przestrzeni, wizualizację nowej konfiguracji z precyzyjną lokalizacją pracowników i śledzenie używanego sprzętu. Podejmuj świadome decyzje dotyczące wykorzystania miejsc siedzących, korzystając z reguł kolorów, opracuj scenariusze ruchu i zarządzaj ruchami pomieszczeń w formie graficznej na interaktywnych planach pięter lub w formie tabelarycznej. Udostępniaj aktualizacje w czasie rzeczywistym, oznaczone plany pięter i raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Planuj, zarządzaj i wprowadzaj ulepszenia w swoim miejscu pracy dzięki przyjaznemu, łatwemu w obsłudze oprogramowaniu do zarządzania przestrzenią.
Uproszczone zarządzanie obiektami biurowymi dzięki automatyzacji procesów. Organizuj rezerwacje miejsc pracy i sal konferencyjnych online. Prowadź rezerwację miejsc parkingowych z wyprzedzeniem online, aby zagwarantować maksymalne obłożenie. Użyj pulpitu, aby przeanalizować wykorzystanie powierzchni biurowej i zmienić układ biura w celu zmniejszenia kosztów. Wykorzystaj czujniki do lepszego wykorzystania przestrzeni roboczej i pomieszczeń. Czujnik automatycznie zarezerwuje biurko lub pokój, gdy ktoś pojawi się niespodziewanie i zwolni miejsce automatycznie, gdy nikogo nie będzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy, które pokochają pracownicy. Rezerwacja biurka | Rezerwacja pokoju | Planowanie tygodnia | Analityka
deskbird to doskonała aplikacja dla firm hybrydowych do zarządzania miejscem pracy zorientowana na ludzi, dostępna jako aplikacja mobilna, internetowa, Slack i MS Teams. Dzięki szybkiemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, uproszczonemu i niezawodnemu procesowi wdrażania, deskbird to pierwszy system zarządzania miejscem pracy, który zbudowano wokół użytkowników, a nie budynków. Rozwiązanie, które pokochają pracownicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Śledzenie/analityka użytkowania