Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia analizy strategicznej

Narzędzia analizy strategicznej gromadzą dane historyczne dotyczące wyników działalności i pomagają tworzyć prognostyczne modele przyszłych wyników w oparciu o określone cele biznesowe i alokację zasobów.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 34 w

Solidne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania projektami, pomysłami, metrykami i celami – wszystko w jednym miejscu. Oprogramowanie KPI Fire Strategy Execution. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI Fire
KPI Fire jest prostym sposobem dla firm na ujednolicenie swoich zespołów i osiągnięcie celów. Wprowadź swoje roczne cele i plan strategiczny. Następnie podziel te cele na cele działu, cele zespołu, a na końcu na projekty. Zwizualizuj postępy dzięki pulpitom projektów i KPI w czasie rzeczywistym. Dzięki KPI Fire każdy członek zespołu może współpracować i zarządzać swoją pracą. Jest to rozwiązanie proste, łatwe w użyciu i zaufały mu znane firmy, aby zrealizować swoją strategię. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI Fire

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Oprogramowanie do zaawansowanego projektowania organizacyjnego i efektywność dzięki wykresom organizacyjnym, pulpitom nawigacyjnym i funkcji modelowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingentis org.manager
Ingentis org.manager to wydajne narzędzie do tworzenia schematów organizacyjnych, projektowania i analityki. Niestandardowe schematy organizacyjne są tworzone na podstawie danych z wiodących systemów kadrowych, takich jak SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR lub innych źródeł danych. Wskaźniki KPI można wyświetlać np. według hierarchii lub na pulpitach. Funkcja modelowania umożliwia tworzenie symulacji w sposób przyjazny dla użytkownika. Reorganizacje można przeprowadzać za pomocą funkcji przeciągnij i upuść. Można również dodawać, usuwać lub edytować obiekty z dodatkowymi informacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingentis org.manager

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do wdrażania planów strategicznych w całej organizacji i zarządzania nimi. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Wrike to oprogramowanie do planowania strategicznego ze zwinnymi szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, wspólnymi przepływami pracy i nie tylko.
Wrike to oprogramowanie do planowania strategicznego, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnienie planowania strategicznego dzięki zarządzaniu portfolio, zarządzaniu ryzykiem, wykresom Gantta, śledzeniu czasu pracy, niestandardowym formularzom wniosków z automatycznym przypisaniem, raportom wydajności, zarządzaniu zasobami i ich przydzielaniu oraz wspólnym przepływom pracy w jednym miejscu. Przyspiesz dostawę dzięki integracji Wrike z 400+ systemami. Dostosuj przepływy pracy swojego zespołu, aby śledzić postępy na każdym etapie i zwiększyć terminowość realizacji zadań dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Propaguj swoje plany od strategii po realizację. Uruchom sesje zdalnego planowania, twórz prezentacje wizualne oraz zarządzaj i śledź postępy we współpracy. Zbuduj strategię i nabierz rozpędu dzięki ponad 250 szablonom do planowania strategicznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
LiquidPlanner to rozwiązanie do planowania strategicznego z funkcją predykcyjnego planowania, które dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością.
LiquidPlanner to rozwiązanie do planowania strategicznego oparte na predykcyjnym silniku planowania zaprojektowane tak, aby pomóc zespołom w prognozowaniu dokładnych harmonogramów projektów, optymalizacji alokacji ludzi w całym portfolio i szybkim dostosowywaniu się do zmian. Korzystaj z planowania predykcyjnego do modelowania scenariuszy, wykrywania wąskich gardeł przepustowości i ryzyka w czasie rzeczywistym oraz upewnij się, że zespoły wykonują najważniejszą pracę. Planuj pracę, przewiduj przyszłość i przekraczaj oczekiwania dzięki LiquidPlanner. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie online oparte na wykresach Gantta do zarządzania projektami, które umożliwia zespołom wizualizację planów projektów i zarządzanie zadaniami.
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Platforma realizacji strategii klasy korporacyjnej, która pomaga szybko rozwijającym się firmom w dostosowywaniu zespołów i osiąganiu ambitnych celów.
Peoplebox to platforma do realizacji strategii klasy korporacyjnej, która pomaga szybko rozwijającym się firmom budować kulturę opartą na wynikach i szybko działać w miarę skalowania. Peoplebox zapewnia jedno źródło prawdy na temat strategii, celów i inicjatyw firmy oraz zapewnia ich dostosowanie i aktualizację w czasie rzeczywistym dzięki ponad 50 natywnym integracjom. Pomaga liderom biznesowym w lepszym skupieniu się, dostosowaniu, widoczności i odpowiedzialności w realizacji i osiąganiu ambitnych celów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Peoplebox

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Profit jest doskonałą platformą do OKR. UX (doświadczeń użytkownika) ma na celu edukację podczas realizacji strategii.
Profit jest doskonałą platformą OKR do wdrożenia OKR w Twojej organizacji. Oprogramowanie OKR Profit jest niezwykle łatwe w obsłudze. Możesz zapewnić pełne dopasowanie zadań w swojej organizacji, korzystając z dostosowanych OKR, które pozwolą Ci zaprezentować OKR każdemu pracownikowi. Spotkania indywidualne będą niezwykle efektywne i skoncentrowane na wynikach, a nie na wysiłkach. Profit integruje się z popularnymi aplikacjami biznesowymi, usprawniając szybkie wdrożenie w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Oprogramowanie Jedox Enterprise Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację planowania w całej firmie.
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Pierwsza strategiczna modułowa platforma do zarządzania produktami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób.
airfocus oferuje modułową platformę do strategicznego zarządzania produktami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetów pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management to kompletne rozwiązanie chmurowe, które łączy wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi i każdą osobę w całym przedsiębiorstwie. Zapewnia to spójne doświadczenie na różnych urządzeniach, umożliwia jedno źródło prawdy dla danych HR w celu usprawnienia procesu decyzyjnego i zapewnia wiodące na rynku innowacje, które zaspokoją twoje potrzeby dziś i w przyszłości. Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim obejmuje: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Weekdone to zaufane i innowacyjne oprogramowanie OKR od 2013 roku. Oprogramowanie OKR i coaching w celu zapewnienia kultury organizacyjnej opartej na wynikach.
Weekdone jest zaufanym liderem rynku i innowatorem w oprogramowaniu OKR (cele i kluczowe rezultaty) od 2013 roku, uwielbianym przez tysiące klientów – wie, co działa. Ustalenie OKR na poziomie firmy, działu, zespołu i osoby. Uzyskaj dostęp do wszystkiego kilkoma kliknięciami. Połącz OKR zespołów z celami firmy, aby zobaczyć całkowity postęp wszystkich zespołów. Utrzymuj OKR w centrum uwagi dzięki cotygodniowym wizytom kontrolnym i automatycznym raportom o postępach. Bezproblemowa integracja z narzędziami, których już używasz. Spersonalizowany coaching OKR dostosowany do firmy i branży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weekdone

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Zaplanuj swoją strategię i zamień ją w wyniki dzięki Perdoo. Perdoo to platforma OKR wykorzystywana przez ambitne organizacje.
Uprość planowanie strategiczne i dopasuj realizację w jednym miejscu. Perdoo to platforma OKR wykorzystywana przez przyszłych liderów rynku do przekształcania strategii w wyniki. To wszystkie narzędzia i coaching ekspercki, których potrzebujesz, aby skupić się na swojej strategii i celach, które ją zrealizują. Setki ambitnych organizacji, takich jak Tesco, Virgin Media, Fjallraven i Siemens, używają Perdoo do przekształcania swoich strategii w wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perdoo

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Planful pomaga dostosować strategiczne cele biznesowe do procesów planowania, budżetowania i prognozowania w celu uzyskania przydatnych informacji.
Planful jest jednym z wiodących rozwiązań w dziedzinie kompleksowego oprogramowania do zamknięcia finansowego, FP&A (konsolidacji i planowania finansowego) w chmurze. Ponad 1000 klientów, w tym Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's i 23andMe, polega na Planful, aby przyspieszyć czas cyklu, zwiększyć produktywność i poprawić dokładność w całym procesie FP&A. Planful jest prywatną spółką wspieraną przez Vector Capital, jedną z wiodących globalnych firm private equity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planful

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Oprogramowanie biznesplanu dla systemu Windows. Wygeneruj pełną prognozę finansową według kraju i sektora gospodarki. Języki: angielski, francuski, hiszpański.
Oprogramowanie biznesplanu. Generuje projekcję prognozy finansowej, w tym budżety, oceny finansowe i przepływy pieniężne według kraju i sektora gospodarki. Korzysta z programów Excel i Word oraz zawiera podręcznik online z przykładami, przypadkami i odniesieniami. Twój projekt znajduje się na komputerze, a nie w chmurze. Bez abonamentu, tylko jedna płatność. Kraje: wszystkie, Waluta: wszystkie, Interfejs i języki raportowania: angielski, francuski, hiszpański, włoski lub portugalski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intecplan

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Spider Impact to cenione w branży oprogramowanie do planowania strategicznego. Śledzić, monitorować, realizować i dostosowywać plany i inicjatywy strategiczne.
Spider Impact to cenione w branży oprogramowanie do planowania strategicznego. Dzięki Spider Impact można śledzić, monitorować, realizować i dostosowywać lub korygować strategiczne plany i inicjatywy. Dzięki Spider Impact możesz: 1. Zbudować strategię na stronie/mapie strategii. 2. Przekazywać strategie wszystkim pracownikom w celu uzgodnienia i realizacji. 3. Tworzyć inicjatywy strategiczne w celu poprawy wyników biznesowych. 4. Przewidywać koszty i ustalać harmonogram inicjatyw. 5. Wizualizować wydajność strategiczną za pomocą dostosowanych wykresów i pulpitów nawigacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spider Impact

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Dopasuj każdą osobę, proces i działanie do najważniejszych celów swojej firmy.
Czy organizacja może zrealizować zaplanowaną strategię? Dopasuj każdą osobę, proces i działanie do najważniejszych celów swojej firmy. Następnie śledź, zarządzaj i prezentuj wyniki wydajności w całej firmie, bez problemów. Swoboda rozpoczęcia. Prosta konfiguracja. Uruchom w ciągu tygodnia. Kippy pomaga połączyć wszystkie wskaźniki KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), projekty i oceny pracowników, z zarządzaniem zadaniami i przepływami pracy, w tę samą strategię i cele, w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: kippy

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Zarządzanie pomysłami
  • Planowanie scenariuszy
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów