Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do komunikacji w zespole

Programy do komunikacji w zespole pomagają członkom zespołu lub projektu w efektywnej komunikacji.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 32 w
Polska Produkt lokalny
Szukasz sposobu na usprawnienie komunikacji w Twoim zespole? Wypróbuj ClickMeeting - zaawansowaną platformę do webinarów i spotkań online. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
Szukasz sposobu na usprawnienie komunikacji w Twoim zespole? Wypróbuj ClickMeeting - zaawansowaną i jednocześnie prostą w użyciu platformę do webinarów i spotkań online. Komunikacja w Twoim zespole rozkwitnie dzięki wielu interaktywnym funkcjom, takim jak wirtualna tablica, czat, udostępnianie plików czy ankiety i testy. Dzięki ClickMeeting zapewnisz bezpieczeństwo swoich wydarzeń online oraz łatwy dostęp do spotkań swoim współpracownikom! Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Messagenius to aplikacja do przesyłania wiadomości w siedzibie firmy, która zabezpiecza komunikację między pracownikami. Produkt z własnym hostingiem, z możliwością dostosowania do potrzeb klienta, zintegrowany i z white label. Dowiedz się więcej na temat produktu: Messagenius
Messagenius to bezpieczna alternatywa dla Slacka: z własnym hostingiem (w siedzibie), z możliwością dostosowania i zintegrowania. Korzyści dla firm stosujących Messagenius (w wersji white label) do komunikacji wewnętrznej są następujące: - Bezpieczeństwo, zgodność i własność danych — instalacja on-premises lub w chmurze prywatnej. - Produktywność — specjalnie opracowane funkcje i przepływy pracy — pod marką white label. - Integracja — z każdym używanym oprogramowaniem. Dostępne są wersje na Androida, iOS, Windows oraz wersja internetowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Messagenius

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Bitrix24 to darmowa bezpłatna platforma komunikacji zespołowej używana przez ponad osiem milionów zespołów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Komunikacja zespołowa i współpraca są kluczowe dla sukcesu każdej organizacji. Dzięki ponad 35 bezpłatnym narzędziom do współpracy zespołowej Bitrix24 jest dokładnie tym, czego potrzebujesz. Wersja w chmurze jest bezpłatna dla nieograniczonych użytkowników, a jeśli chcesz kupić lokalne wersje oprogramowania Bitrix24, otrzymasz kod źródłowy i system zarządzania kontaktami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do organizowania wszystkich spotkań i komunikacji w zespole. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
TeamViewer umożliwia łączenie się z dowolnym urządzeniem w celu obsługi dowolnej osoby, procesu lub wszystkiego — z dowolnego miejsca i o każdej porze.
TeamViewer to ceniona globalna firma technologiczna, która oferuje bezpieczną platformę łączności zdalnej, umożliwiającą dostęp, sterowanie, zarządzanie, monitorowanie i obsługę dowolnego urządzenia — na wszystkich platformach — z dowolnego miejsca. Dzięki ponad 600 000 klientom oprogramowanie TeamViewer jest bezpłatne do użytku prywatnego i niekomercyjnego. Zostało zainstalowane na ponad 2,5 mld urządzeń. TeamViewer stale wprowadza innowacje w dziedzinie łączności zdalnej, rzeczywistości rozszerzonej, Internetu rzeczy i cyfrowego zaangażowania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamViewer Remote

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
monday.com, konfigurowalna platforma do pracy całego zespołu, poprawia komunikację i zapewnia, że wszyscy są zawsze zgodni.
monday.com to kompleksowe rozwiązanie, które wspiera lepszą komunikację między zespołami różnej wielkości. Zacznij korzystać z jednego z gotowych szablonów, aby szybko rozpocząć pracę. Następnie w pełni spersonalizuj go za pomocą technologii “przeciągnij i upuść” oraz aplikacji stron trzecich, aby platforma w pełni wspierała unikalne przepływy pracy. Dziel się plikami, informacjami zwrotnymi i pomysłami, wyróżniaj członków zespołu, przydzielaj właścicieli, aktualizuj postępy w czasie rzeczywistym i zobacz, kto co i kiedy robi, aby wszyscy byli zawsze zgodni. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do komunikacji zespołowej z opatentowanymi i w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
ClickUp ma wszystko, aby usprawnić komunikację w Twoim zespole. Funkcje takie jak przypisane komentarze, czat, skrzynka odbiorcza, powiadomienia, komentarze wątkowe, przypomnienia, priorytety zadań, śledzenie czasu, cele, zależności, niestandardowe statusy itp. ClickUp to idealne narzędzie do komunikacji zespołowej, które łączy całą współpracę w jedną aplikację i jest używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Stworzony dla zespołów o różnej wielkości i przemysłu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wrike to oparte na chmurze oprogramowanie do komunikacji zespołowej, które obejmuje dyskusje w trakcie zadań, zarządzanie plikami, współdzielone przepływy pracy, raporty i wiele więcej.
Wrike to oparte na chmurze oprogramowanie na potrzeby komunikacji zespołowej, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij komunikację ze swoim zespołem, korzystając z dyskusji w ramach zadań, wspólnych przepływów pracy, niestandardowych formularzy wniosków z automatycznym przypisaniem, raportów dotyczących wyników, zarządzania zasobami oraz przeglądu obciążenia pracą. Zoptymalizuj komunikację ze swoim zespołem dzięki ponad 400 możliwościom integracji Wrike. Dostosuj przepływy pracy swojego zespołu, aby śledzić postępy na każdym etapie i zwiększyć terminowość realizacji zadań dzięki Wrike. Pracuj mądrzej, a nie ciężej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych. Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów. Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to szybka i prosta w użyciu cyfrowa tablica, która pomoże Ci współpracować z innymi w dowolnym czasie i miejscu. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Zawsze bądź w kontakcie ze swoim zespołem. Aby usprawnić przepływ pracy, wypróbuj zaawansowane integracje z produktami Slack, Box, Atlassian, ekosystemem MS i innymi lub zbuduj własną przy użyciu interfejsu API. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Front to platforma komunikacji zespołowej, która łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM.
Front to platforma komunikacji zespołowej, która łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Zarządzaj komunikacją z każdego kanału w jednej skrzynce odbiorczej. Automatyzacja przepływu pracy i rozbudowane integracje pomagają zespołom szybciej tworzyć najlepsze odpowiedzi. Analityka pomaga liderom śledzić wskaźniki zespołu i klientów. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób używają Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Oprogramowanie do komunikacji zespołowej, które umożliwia zespołowi współpracę za pośrednictwem kanałów, śledzenie wszystkich dyskusji w wątkach lub indywidualne przekazywanie wiadomości członkom zespołu. Dzięki nieograniczonej historii wiadomości każda rozmowa lub udostępniony plik będzie zawsze dostępna. Możesz ustawić status, aby każdy wiedział, czy można się w tej chwili skontaktować lub rozpocząć szybką rozmowę indywidualną głosową lub wideo. Zespoły można organizować w publicznych lub prywatnych kanałach, w grupach użytkowników lub czatach grupowych – niezależnie od tego, jak to działa. Dowiedz się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalistów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Podnieś poziom swojej pracy zespołowej dzięki intuicyjnej tablicy cyfrowej stworzonej dla zespołów, aby mogły jak najlepiej współpracować.
Podnieś poziom swojej pracy zespołowej dzięki intuicyjnej tablicy cyfrowej stworzonej dla zespołów, aby mogły jak najlepiej współpracować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mural

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zulip to jedyna nowoczesna aplikacja do czatu zespołowego, która jest przeznaczona zarówno do rozmów na żywo, jak i asynchronicznych.
Zulip to jedyna nowoczesna aplikacja do czatu zespołowego, która jest przeznaczona zarówno do rozmów na żywo, jak i asynchronicznych. Tematy Zulip tworzą oddzielną przestrzeń dla każdej dyskusji, więc różne rozmowy nigdy nie będą sobie przeszkadzać. Zespoły różnej wielkości polegają na Zulip – firmy z listy Fortune 500, projekty open source, startupy i wiele innych. Zulip to w 100% oprogramowanie klasy korporacyjnej o otwartym kodzie źródłowym, hostowane samodzielnie lub w chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zulip

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
GoBrunch to wszechstronna platforma webinariów i spotkań, z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników.
GoBrunch to wszechstronna platforma webinariów i spotkań z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Nie wymaga instalacji. Utwórz webinar lub wirtualną klasę, włącz kamerę, udostępnij ekran lub wideo, transmituj innych prezenterów i nagrywaj. Podobnie jak podczas wydarzenie na żywo, może być jednocześnie wiele sal z różnymi moderatorami przypisanymi do każdej sesji. Zacznij korzystać, a Twoje sesje będą bardziej wciągające Dowiedz się więcej na temat produktu: GoBrunch

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Łącz zdalnie zespoły, uzyskuj opinie pracowników i nagradzaj swoich ludzi dzięki kompleksowej platformie zaangażowania Empuls.
Xoxoday Empuls, kompleksowe rozwiązanie do holistycznego angażowania pracowników, pomaga organizacjom poprawić kulturę pracy i ożywić ich cyfrowe miejsce pracy. Liderzy HR wykorzystują Empuls do łączenia pracowników ze wspólnym celem organizacji, eliminowania silosów informacyjnych, zapewniania głosu każdemu pracownikowi i budowania kultury uznania w całej organizacji. Empuls to przyjazna dla użytkownika platforma dla działów HR, która umożliwia rozpoczęcie inicjatyw związanych z ludźmi w mniej niż 24 godziny. Organizacje Dowiedz się więcej na temat produktu: Empuls

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Mobilna platforma komunikacji zespołowej dla zespołów pierwszej linii: kanał informacyjny, czat, biblioteka wiedzy, filmy na żywo, forum najlepszych praktyk.
YOOBIC to mobilne rozwiązanie do komunikacji zespołowej, które pomaga zwiększyć retencję i motywację pracowników, łącząc ich ze sobą. Dzięki YOOBIC można łatwo dotrzeć do swoich zespołów pierwszej linii, ułatwić współpracę i słuchać opinii wszystkich pracowników za pośrednictwem przyjaznej dla użytkownika platformy komunikacyjnej, stworzonej dla współczesnych pracowników. YOOBIC jest używany przez ponad 200 firm na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste i Sanofi. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zoho CRM Plus pomaga zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom i przekształcić je w rzeczników marki.
Zoho CRM Plus, będący ujednoliconą platformą, jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą zapewnić klientom lepsze doświadczenia dzięki usprawnionej administracji, wielokanałowemu zaangażowaniu klientów, marketingowi w mediach społecznościowych, rozbudowanej analityce, wbudowanej sztucznej inteligencji, inteligentnym botom czatu i wielu innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Połączenia audio
  • Dostęp mobilny
  • Wideokonferencje
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Dyskusje/fora
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi