Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Programy do komunikacji w zespole
Programy do komunikacji w zespole pomagają członkom zespołu lub projektu w efektywnej komunikacji.
Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do komunikacji w zespole
Filtruj wyniki (29)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Opcje cenowe
Typ produktu
Powiązane kategorie
Wyniki: 29 w
Messagenius to aplikacja do przesyłania wiadomości w siedzibie firmy, która zabezpiecza komunikację między pracownikami.
Produkt z własnym hostingiem, z możliwością dostosowania do potrzeb klienta, zintegrowany i z white label.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Messagenius
Messagenius to bezpieczna alternatywa dla Slacka: z własnym hostingiem (w siedzibie), z możliwością dostosowania i zintegrowania.
Korzyści dla firm stosujących Messagenius (w wersji white label) do komunikacji wewnętrznej są następujące:
- Bezpieczeństwo, zgodność i własność danych — instalacja on-premises lub w chmurze prywatnej.
- Produktywność — specjalnie opracowane funkcje i przepływy pracy — pod marką white label.
- Integracja — z każdym używanym oprogramowaniem.
Dostępne są wersje na Androida, iOS, Windows oraz wersja internetowa.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Messagenius
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych

ClickMeeting
4,4
(132)
Produkt lokalny
Szukasz sposobu na usprawnienie komunikacji w Twoim zespole? Wypróbuj ClickMeeting - zaawansowaną platformę do webinarów i spotkań online.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
Szukasz sposobu na usprawnienie komunikacji w Twoim zespole? Wypróbuj ClickMeeting - zaawansowaną i jednocześnie prostą w użyciu platformę do webinarów i spotkań online. Komunikacja w Twoim zespole rozkwitnie dzięki wielu interaktywnym funkcjom, takim jak wirtualna tablica, czat, udostępnianie plików czy ankiety i testy. Dzięki ClickMeeting zapewnisz bezpieczeństwo swoich wydarzeń online oraz łatwy dostęp do spotkań swoim współpracownikom!
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Bitrix24 to darmowa bezpłatna platforma komunikacji zespołowej używana przez ponad osiem milionów zespołów na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Komunikacja zespołowa i współpraca są kluczowe dla sukcesu każdej organizacji. Dzięki ponad 35 bezpłatnym narzędziom do współpracy zespołowej Bitrix24 jest dokładnie tym, czego potrzebujesz. Wersja w chmurze jest bezpłatna dla nieograniczonych użytkowników, a jeśli chcesz kupić lokalne wersje oprogramowania Bitrix24, otrzymasz kod źródłowy i system zarządzania kontaktami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to idealna platforma do organizowania wszystkich spotkań i komunikacji w zespole. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
monday.com, konfigurowalna platforma do pracy całego zespołu, poprawia komunikację i zapewnia, że wszyscy są zawsze zgodni.
monday.com to kompleksowe rozwiązanie, które wspiera lepszą komunikację między zespołami różnej wielkości. Zacznij korzystać z jednego z gotowych szablonów, aby szybko rozpocząć pracę. Następnie w pełni spersonalizuj go za pomocą technologii “przeciągnij i upuść” oraz aplikacji stron trzecich, aby platforma w pełni wspierała unikalne przepływy pracy. Dziel się plikami, informacjami zwrotnymi i pomysłami, wyróżniaj członków zespołu, przydzielaj właścicieli, aktualizuj postępy w czasie rzeczywistym i zobacz, kto co i kiedy robi, aby wszyscy byli zawsze zgodni.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do komunikacji zespołowej z opatentowanymi i w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
ClickUp ma wszystko, aby usprawnić komunikację w Twoim zespole. Funkcje takie jak przypisane komentarze, czat, skrzynka odbiorcza, powiadomienia, komentarze wątkowe, przypomnienia, priorytety zadań, śledzenie czasu, cele, zależności, niestandardowe statusy itp.
ClickUp to idealne narzędzie do komunikacji zespołowej, które łączy całą współpracę w jedną aplikację i jest używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber.
Stworzony dla zespołów o różnej wielkości i przemysłu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Wrike to oparte na chmurze oprogramowanie do komunikacji zespołowej, które obejmuje dyskusje w trakcie zadań, zarządzanie plikami, współdzielone przepływy pracy, raporty i wiele więcej.
Wrike to oparte na chmurze oprogramowanie na potrzeby komunikacji zespołowej, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij komunikację ze swoim zespołem, korzystając z dyskusji w ramach zadań, wspólnych przepływów pracy, niestandardowych formularzy wniosków z automatycznym przypisaniem, raportów dotyczących wyników, zarządzania zasobami oraz przeglądu obciążenia pracą. Zoptymalizuj komunikację ze swoim zespołem dzięki ponad 400 możliwościom integracji Wrike. Dostosuj przepływy pracy swojego zespołu, aby śledzić postępy na każdym etapie i zwiększyć terminowość realizacji zadań dzięki Wrike. Pracuj mądrzej, a nie ciężej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to szybka i prosta w użyciu cyfrowa tablica, która pomoże Ci współpracować z innymi w dowolnym czasie i miejscu. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Zawsze bądź w kontakcie ze swoim zespołem. Aby usprawnić przepływ pracy, wypróbuj zaawansowane integracje z produktami Slack, Box, Atlassian, ekosystemem MS i innymi lub zbuduj własną przy użyciu interfejsu API. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych.
Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote.
Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Front to platforma komunikacji zespołowej, która łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM.
Front to platforma komunikacji zespołowej, która łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Zarządzaj komunikacją z każdego kanału w jednej skrzynce odbiorczej. Automatyzacja przepływu pracy i rozbudowane integracje pomagają zespołom szybciej tworzyć najlepsze odpowiedzi. Analityka pomaga liderom śledzić wskaźniki zespołu i klientów. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób używają Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalistów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Oprogramowanie do komunikacji zespołowej, które umożliwia zespołowi współpracę za pośrednictwem kanałów, śledzenie wszystkich dyskusji w wątkach lub indywidualne przekazywanie wiadomości członkom zespołu. Dzięki nieograniczonej historii wiadomości każda rozmowa lub udostępniony plik będzie zawsze dostępna. Możesz ustawić status, aby każdy wiedział, czy można się w tej chwili skontaktować lub rozpocząć szybką rozmowę indywidualną głosową lub wideo. Zespoły można organizować w publicznych lub prywatnych kanałach, w grupach użytkowników lub czatach grupowych – niezależnie od tego, jak to działa. Dowiedz się więcej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Zulip to jedyna nowoczesna aplikacja do czatu zespołowego, która jest przeznaczona zarówno do rozmów na żywo, jak i asynchronicznych.
Zulip to jedyna nowoczesna aplikacja do czatu zespołowego, która jest przeznaczona zarówno do rozmów na żywo, jak i asynchronicznych. Tematy Zulip tworzą oddzielną przestrzeń dla każdej dyskusji, więc różne rozmowy nigdy nie będą sobie przeszkadzać. Zespoły różnej wielkości polegają na Zulip – firmy z listy Fortune 500, projekty open source, startupy i wiele innych. Zulip to w 100% oprogramowanie klasy korporacyjnej o otwartym kodzie źródłowym, hostowane samodzielnie lub w chmurze.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zulip
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
GoBrunch to wszechstronna platforma webinariów i spotkań, z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników.
GoBrunch to wszechstronna platforma webinariów i spotkań z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Nie wymaga instalacji. Utwórz webinar lub wirtualną klasę, włącz kamerę, udostępnij ekran lub wideo, transmituj innych prezenterów i nagrywaj. Podobnie jak podczas wydarzenie na żywo, może być jednocześnie wiele sal z różnymi moderatorami przypisanymi do każdej sesji. Zacznij korzystać, a Twoje sesje będą bardziej wciągające
Dowiedz się więcej na temat produktu: GoBrunch
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
TeamViewer Meeting to narzędzie do globalnej współpracy, które pokocha zespół.
Komunikacja w zespole rozpoczyna się od TeamViewer Meeting. Uzyskaj wszystkie funkcje potrzebne do wydajnej współpracy: zintegrowane z outlookiem ustalanie harmonogramu spotkań, nagrywanie sesji, udostępnianie ekranu w rozdzielczości 4k, czat zespołowy lub indywidualny, bezpłatne numery dostępowe w ponad 50 krajach. Uzyskaj dostęp do TeamViewer Meeting z pulpitu dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego i rozpocznij proces pracy zespołowej. Produkt dostępny w ponad 200 krajach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamViewer Meeting
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Łącz zdalnie zespoły, uzyskuj opinie pracowników i nagradzaj swoich ludzi dzięki kompleksowej platformie zaangażowania Empuls.
Xoxoday Empuls, kompleksowe rozwiązanie do holistycznego angażowania pracowników, pomaga organizacjom poprawić kulturę pracy i ożywić ich cyfrowe miejsce pracy. Liderzy HR wykorzystują Empuls do łączenia pracowników ze wspólnym celem organizacji, eliminowania silosów informacyjnych, zapewniania głosu każdemu pracownikowi i budowania kultury uznania w całej organizacji.
Empuls to przyjazna dla użytkownika platforma dla działów HR, która umożliwia rozpoczęcie inicjatyw związanych z ludźmi w mniej niż 24 godziny. Organizacje
Dowiedz się więcej na temat produktu: Empuls
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Mobilna platforma komunikacji zespołowej dla zespołów pierwszej linii: kanał informacyjny, czat, biblioteka wiedzy, filmy na żywo, forum najlepszych praktyk.
YOOBIC to mobilne rozwiązanie do komunikacji zespołowej, które pomaga zwiększyć retencję i motywację pracowników, łącząc ich ze sobą. Dzięki YOOBIC można łatwo dotrzeć do swoich zespołów pierwszej linii, ułatwić współpracę i słuchać opinii wszystkich pracowników za pośrednictwem przyjaznej dla użytkownika platformy komunikacyjnej, stworzonej dla współczesnych pracowników. YOOBIC jest używany przez ponad 200 firm na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste i Sanofi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Zoho CRM Plus pomaga zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom i przekształcić je w rzeczników marki.
Zoho CRM Plus, będący ujednoliconą platformą, jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą zapewnić klientom lepsze doświadczenia dzięki usprawnionej administracji, wielokanałowemu zaangażowaniu klientów, marketingowi w mediach społecznościowych, rozbudowanej analityce, wbudowanej sztucznej inteligencji, inteligentnym botom czatu i wielu innym funkcjom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości.
todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Rock to kompleksowa platforma współpracy i komunikacji stworzona dla rozproszonych zespołów.
Rock to pierwsze tego typu narzędzie do współpracy multimodalnej, które umożliwia współpracę z każdym, gdziekolwiek jesteś. Korzystaj z uniwersalnej komunikacji z wiadomościami, zadaniami, notatkami, przechowywaniem plików i spotkaniami w jednym miejscu.
Stworzony z myślą o pracy zdalnej, Rock zwiększa produktywność zespołów, jednocześnie usprawniając komunikację. Dzięki nieograniczonym przestrzeniom, wiadomościom i tablicom zadań możesz zrobić o wiele więcej za darmo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Rock
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Squeaks to połączona platforma pracownicza i produkcyjna dla producentów.
Dzięki Squeaks członkowie zespołu otrzymują wiadomości i treści z wielu różnych źródeł danych w sieci, a także korzystają z nich i udostępniają je; dotyczy to maszyn, baz danych, aplikacji internetowych, systemów biznesowych i innych. Ponadto Squeaks cyfrowo przekształca tablice zarządzania wizualnego, stosując informacje umożliwiające działanie, tworząc z nich interaktywne cyfrowe płótno w czasie rzeczywistym. Pozwala to przeprowadzać owocne spotkania zespołów i sesje rozwiązywania problemów na linii produkcyjnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SQUEAKS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Platforma udostępniania wiedzy wideo, która umożliwia transkrypcję nagrań ze spotkań, aby informacje mogły być udostępniane członkom zespołu.
PixelMixer wykrywa ważne tematy w nagraniach spotkań i aktualizuje te, które muszą być na bieżąco. Wszystkie spotkania są automatycznie zapisywane, transkrybowane i możliwe do przeszukiwania. Ważne części są automatycznie wykrywane i oznaczane. Przejdź bezpośrednio do części nagrania, w której omawiany jest temat. Otrzymuj powiadomienia o każdym zagadnieniu. Udostępnij innym tylko odpowiednie części spotkania, aby nie musieli oglądać całego filmu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: PixelMixer
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Program Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację zespołową oraz zarządzanie projektami.
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, z narzędziami do natychmiastowej komunikacji oraz do zarządzania zespołem i projektami. Łączy hosting Git, przeglądy kodów, automatyzację, CI/CD, pakiety, problemy i dokumenty, czaty oraz kalendarze – wszystko w jednym miejscu. Aktualizacje przeglądu kodów, nowo utworzone problemy, nowe wpisy na blogu, wnioski urlopowe – wszystkie te informacje są dostępne na czacie i można na nie reagować natychmiast lub automatycznie dodawać je do listy zadań do wykonania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Większa wydajność pracy zdalnej.
Oferuje platformę komunikacyjną dla grup różnej wielkości. W przeciwieństwie do innych, otwarta platforma łączy moc dyskusji z czatem w czasie rzeczywistym i narzędziami, które pomagają zarządzać wiedzą, tworzoną organicznie poprzez współpracę. Rozbudowane opcje konfiguracyjne i ponad 60 oficjalnych wtyczek pozwalają na dostosowanie witryny do specyficznych potrzeb grupy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Discourse
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych
Ayanza to najlepsza praca zespołowa
Ayanza dąży do tego, by praca zespołowa była jak najlepsza. Pragnie stać się wizją i sercem każdego odnoszącego sukcesy zespołu. Zostać centrum wymiany wiedzy i przyszłości współpracy cyfrowej.
Ayanza to klocki lego do budowania tego, czego potrzebuje Twój zespół. Na swój własny sposób. Pisz, myśl, komunikuj, koordynuj i wygrywaj razem.
Przejrzystość wizji. Strategia i realizacja. Kultura zwycięstwa. Marzenie? Nie, Ayanza.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Ayanza
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wideokonferencje
- Dyskusje/fora
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Połączenia audio
- Dostęp mobilny
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Importowanie/eksportowanie danych