Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do telemarketingu

Oprogramowanie do telemarketingu automatyzuje funkcje docierania do klientów dla centrów sprzedaży i marketingu. Pomaga organizacjom kontaktować się z klientami, dokonywać konwersji i generowania leadów i napędzać sprzedaż za pośrednictwem wiadomości tekstowych, połączeń wideo / audio, czatów, e-maili i innych metod kontaktowych.

Łatwe w użyciu, w pełni funkcjonalne oprogramowanie Outbound Call Center w chmurze z wieloma zaawansowanymi funkcjami, bez miesięcznych opłat za konfigurację i agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire
Niezależnie od tego, czy szukasz szybszego sposobu dzwonienia, czy usprawnienia przepływu pracy. Oprogramowanie telemarketingowe Dialfire dzięki funkcji predykcyjnego wybierania numerów oraz zautomatyzowanym, łatwym do personalizacji przepływom pracy usprawni działania w zakresie telesprzedaży i ustalania harmonogramu spotkań. Obsługa outsourcingu dla podwykonawców call center. Dobre rozwiązanie dla rozproszonych biur lub call center. Opłata tylko za korzystanie. Brak kosztów instalacji, brak opłaty za miejsce dla agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń
Usprawnij telemarketing dzięki predykcyjnemu dialerowi, integracji CRM, zgodności z TCPA, bezpieczeństwu, zaawansowanemu zarządzaniu połączeniami i raportowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Squaretalk CPaaS zawiera wszechstronne rozwiązanie telemarketingowe z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń
Bitrix24 jest oprogramowaniem telemarketingowym zintegrowanym z własnym bezpłatnym rozwiązaniem CRM. Dostępny w chmurze i lokalnie.
Bitrix24 to oprogramowanie telemarketingowe dostępne zarówno w chmurze, jak i lokalnie. Możesz zacząć dzwonić i sprzedawać w dosłownie minutę po zarejestrowaniu konta Bitrix24. Nie ma znaczenia, czy Twoi przedstawiciele handlowi pracują w tym samym biurze, poza domem, czy też są rozsiani po różnych lokalizacjach na całym świecie. Bitrix24 jest bardzo elastyczny i obsługuje wiele języków, w tym angielski, niemiecki, hiszpański, portugalski, wietnamski, chiński, rosyjski i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to oprogramowanie call center w chmurze stworzone z myślą o potrzebach telemarketingowych. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę swojemu zespołowi telemarketingowemu dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom telefonicznym i łatwym do skonfigurowania integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń
Przestań tracić sprzedaż z powodu problemów z udostępnianiem ekranu. Wypróbuj rozwiązanie do udostępniania ekranu dostosowane do potrzeb sprzedaży.
Zamknij pierwsze połączenie zimne. Udostępnianie ekranu, zdalne sterowanie oraz mechanizm rejestracji leadów i przypisywania agentów Instant Demos, wszystko zaprojektowane specjalnie dla zespołów sprzedaży i wszystkie działają dla każdego potencjalnego klienta bez pobierania lub instalacji. Dostępne w wygodnych planach opartych na wykorzystaniu, dzięki czemu możesz wdrożyć rozwiązanie dla całego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CrankWheel

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń
Ujednolicone oprogramowanie automatycznego dialera i call center do obsługi prognostycznego, progresywnego, podglądu i ręcznego wybierania numerów.
Zaawansowane rozwiązanie w postaci oprogramowania z zakresu ujednoliconej komunikacji do telemarketingu z funkcjami zautomatyzowanego wybierania numerów i obsługi telefonicznej call center, obejmujące opcje prognostycznego, automatycznego, progresywnego, siłowego oraz ręcznego wybierania numerów oraz wybierania podglądu z obsługą portalu dla agentów webrtc. Obejmuje również system IVR Studio do projektowania IVR, strumieniowania faksów, wiadomości SMS, e-mail marketing, kampanię prasową 1, kampanię ankietową, przypomnienia o wizytach, marketing przychodzący, ankiety rozmów przychodzących i monitorowanie w czasie rzeczywistym, fakturowanie, routing, AMD, DNC, IVR Designer i wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: ICTBroadcast

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń
Pakiet call-center oferujący przychodzące i wychodzące usługi w systemie IVR, prognostyczne wybieranie numerów, rozgłaszanie głosu i transfery typu „wybierz 1” w celu generowania leadów.
DialerAI to system call center umożliwiający emisję głosu, prognostyczne wybieranie numerów i wysyłanie wiadomości SMS z wbudowanym interfejsem agenta. Może być wykorzystywany w wielu zastosowaniach call center, takich jak generowanie leadów, ankiety telefoniczne, sondaże polityczne, powiadomienia o awariach i przypomnienia o spotkaniach. DialerAI jest wykorzystywany przez firmy, które chcą automatycznie wybierać numery kontaktowe oraz firmy, które chcą sprzedawać usługi automatycznego wybierania numerów swoim klientom, ponieważ obejmuje on fakturowanie, współdzielenie sieci i znakowanie białymi etykietami dostępu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DialerAI

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Zarządzanie kampaniami
  • Monitorowanie połączeń