Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy do komunikacji zunifikowanej

Platformy komunikacyjne (systemy UC) łączą w sobie różne kanały komunikacji w ramach firmy, takie jak połączenia głosowe, wideo, wiadomości itd.

Wyniki: 15 w

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to pełnowartościowy system zarządzania komunikacją z klientami, który pomaga firmom zwiększyć sprzedaż i utrzymać klientów dzięki efektywnej komunikacji. Wykorzystaj segmentację, automatyzację, CRM i szablony wiadomości e-mail, aby spersonalizować każdą interakcję i zapewnić światowej klasy obsługę klienta w każdym kanale. Dodawaj notatki, przypomnienia i śledź usługi we wszystkich kanałach. Dzięki subskrypcji LiveAgent dostarczanie wyjątkowych doświadczeń klientom jest łatwe. Zacznij korzystać z LiveAgent za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to bezpłatna, zunifikowana platforma komunikacyjna, używana przez ponad osiem milionów firm.
Bitrix24 to darmowe, zunifikowane oprogramowanie do komunikacji. Jest dostępne zarówno w chmurze, jak i lokalnie. Zyskujesz dostęp do wszystkiego – firmowej sieci społecznościowej, komunikatora, telefonii (PBX), czata wideo i konferencji wideo, serwera e-mail, udostępniania plików i zarządzania projektami. Jeśli coś jest wykorzystywane do komunikacji i współpracy, prawdopodobnie jest to jedno z ponad 30 bezpłatnych narzędzi UC dostępnych w Bitrix24. Dostępne są API, zarządzanie treścią i kod open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Livestorm to kompleksowa platforma angażowania wideo, która umożliwia łączenie, angażowanie i rejestrowanie użytecznych informacji w jednym miejscu.
Livestorm umożliwia wydajne, ale bezbolesne wideokonferencje w skali. Kompleksowa platforma angażowania wideo umożliwia organizacjom tworzenie profesjonalnych prezentacji wideo, którymi można łatwo zarządzać w jednym miejscu. Jest to platforma oparta na przeglądarce, która nie wymaga pobierania ani konfiguracji. Możesz użyć Livestorm dla spotkań lub wydarzeń na żądanie, na żywo lub wcześniej nagranych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Livestorm

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Front to ujednolicona platforma komunikacyjna, która łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM.
Front to ujednolicona platforma komunikacyjna, która łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Zarządzaj komunikacją z każdego kanału w jednej skrzynce odbiorczej. Automatyzacja przepływu pracy i rozbudowane integracje pomagają zespołom szybciej tworzyć najlepsze odpowiedzi. Analityka pomaga liderom śledzić wskaźniki zespołu i klientów. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób używają Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Komunikacja w Pumble jest synchronizowana na różnych urządzeniach – jest dostępna na urządzeniach mobilnych, w Internecie lub na komputerze stacjonarnym. Zacznij od bezpośredniego przesłania innym lub udziału w dyskusjach grupowych za pośrednictwem kanałów. Pumble ułatwia również komunikację z członkami spoza organizacji. Po prostu przyznaj gościom dostęp do przestrzeni roboczej i ustaw ograniczenia dotyczące tego, do czego mają dostęp i jak długo. Unikaj zbędnych wątków wiadomości e-mail i przejdź do Pumble, gdzie każda wiadomość zostanie zapisana na zawsze. Dowiedz się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe narzędzie obsługi klienta z funkcjami czatu na żywo, śledzenia aktywności na witrynie internetowej oraz analizy.
Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Squaretalk to wszechstronne i bezpieczne rozwiązanie CPaaS (platforma komunikacyjna jako usługa) z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Ujednolicona platforma komunikacyjna dla zespołów pierwszej linii. Interaktywny kanał informacyjny, scentralizowana biblioteka wiedzy, wideo na żywo i wiele więcej.
YOOBIC to platforma mobilna, która ujednolica komunikację z zespołami pierwszej linii. Zwiększ retencję i motywację pracowników, łącząc ich wszystkich razem. Łatwo łącz zespoły pierwszej linii, ułatwiaj współpracę i słuchaj opinii wszystkich dzięki mobilnej platformie ujednoliconej komunikacji, stworzonej dla współczesnych pracowników. YOOBIC jest używany przez ponad 200 firm na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste i Sanofi. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Chaty ma na celu pomóc pracownikom łączyć się z klientami za pomocą różnych aplikacji do przesyłania wiadomości, takich jak WhatsApp, Facebook Messenger i innych.
Chaty ma na celu pomóc pracownikom łączyć się z klientami za pomocą różnych aplikacji do przesyłania wiadomości, takich jak WhatsApp, Facebook Messenger i innych. Dzięki pojedynczemu widżetowi czatu dodanemu do Twojej witryny możesz stworzyć spersonalizowaną obsługę dla klientów korzystających z ponad 20 kanałów społecznościowych, takich jak WhatsApp, Instagram, Line, Viber i Telegram, aby zapewnić natychmiastowe wsparcie; odpowiadać na zapytania, zapytania i komentarze; buduj zaufanie i lojalność oraz oferuj wartość ludziom, którzy są ważni dla Twojej firmy, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak iw internecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaty

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Digital Samba to pierwszy w Europie zestaw oprogramowania konferencyjnego, który pomaga firmom zorganizować ich środowisko komunikacyjne
Digital Samba to rozwiązanie, w którym potrzeby telekomunikacyjne na poziomie przedsiębiorstwa mogą być bezproblemowo zintegrowane w jednej aplikacji, którą można dostosować do potrzeb organizacji. Digital Samba to pojedyncze, ujednolicone rozwiązanie zawierające takie funkcje jak VoIP, udostępnianie plików, zapraszanie i planowanie obecności, pokoje do spotkań, konfigurowalny interfejs użytkownika oraz wbudowane tablice ogłoszeń. Platforma jest w pełni zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi prywatności danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Samba

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Quadient pomaga firmom tworzyć ujednoliconą komunikację z klientami dla cyfrowych kanałów i druku, zarządzanych z jednej, centralnej platformy.
Quadient Inspire pomaga firmom tworzyć zwinną, skuteczną i ujednoliconą komunikację, zarządzaną z jednej, centralnej platformy z prostym projektowaniem układu przeciągania i upuszczania, z klientami dla wszystkich kanałów cyfrowych i drukowanych, aby zapewnić kompletne, wielokanałowe doświadczenie klienta, które obejmuje całą ścieżkę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quadient Inspire

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację i zarządzanie projektami.
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, z narzędziami do natychmiastowej komunikacji oraz do zarządzania zespołem i projektami. Łączy hosting Git, przeglądy kodów, automatyzację, CI/CD, pakiety, problemy i dokumenty, czaty oraz kalendarze – wszystko w jednym miejscu. Aktualizacje przeglądu kodów, nowo utworzone problemy, nowe wpisy na blogu, wnioski urlopowe – wszystkie te informacje są dostępne na czacie i można na nie reagować natychmiast lub automatycznie dodawać je do listy zadań do wykonania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Udostępnianie plików
  • Dostęp mobilny
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie kontaktami
  • Raportowanie i statystyki
  • Udostępnianie ekranu
  • Zarządzanie zadaniami