Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 171 w
The happy expense reporting system. For users and expense managers, we make expense reporting easy, automated and integrated. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint
Awarded 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Canada & UK. ExpensePoint fully automates your employee expense report process. Our Receipt Reader system automatically creates expenses from receipt images captured via the ExpensePoint mobile app and any emailed receipts. ExpensePoint includes credit card integration, approval routing, Auto GPS mileage tracking & much more. With clients in over 106 countries such as Deloitte, Pita Pit, SodaStream, & Karcher. See all of our 5-star reviews. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Platforma rezerwacyjna online została zaprojektowana, aby pomóc operatorom i sprzedawcom na całym świecie zaoszczędzić czas, nawiązać kontakt i ostatecznie rozwinąć swoją działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rezdy
Rezdy to jedna z wiodących na świecie niezależnych platform rezerwacyjnych i dystrybucyjnych B2B SaaS na potrzeby wycieczek, aktywności i atrakcji. To zaawansowane oprogramowanie do rezerwacji pomaga tysiącom operatorów wycieczek i aktywności w ponad 100 krajach oszczędzać czas i rozwijać swoją bezpośrednią działalność. Operatorzy wszystkich rozmiarów, niezależnie od wybranego oprogramowania do rezerwacji, mogą łatwiej nawiązywać kontakt i zawierać transakcje z lokalnymi i międzynarodowymi agentami na dużą skalę dzięki swojej doskonałej platformie dystrybucyjnej B2B, Rezdy Marketplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rezdy

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Ezus to oprogramowanie, które pomaga organizatorom w bardziej efektywnej sprzedaży, umożliwiając im szybkie tworzenie niestandardowych wydarzeń i podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ezus
Misją firmy Ezus jest pomoc biurom podróży i firmom DMC (zarządzającym miejscami docelowymi) w bardziej efektywnej sprzedaży poprzez umożliwienie im szybkiego tworzenia wycieczek dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta: - Prosta i płynna konstrukcja budżetów i programów. - Generowanie dokumentów podróży za pomocą biblioteki spersonalizowanych szablonów. - Centralizacja informacji o klientach i dostawcach (wewnętrzne rozwiązanie CRM + katalog) w jednym narzędziu do współpracy. - Zarządzanie rezerwacjami, dostępnością i wypłatami od dostawców + płatności od klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ezus

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Polska Produkt lokalny
Internetowe rozwiązania do rezerwacji hoteli i linii lotniczych umożliwiające zarządzanie całym procesem rezerwacji, od wyszukiwania, przez płatność, po ostateczne potwierdzenie… Dowiedz się więcej na temat produktu: Resfinity
ANIXE jest cenionym dostawcą w sektorze podróży cyfrowych, obsługującym szerokie spektrum klientów poprzez swoje oddziały Hotel i Airline. Firma zapewnia pakiet kompleksowych usług, które rozpoczynają się od dokładnej analizy biznesowej, a kończą na szybkim i zwięzłym wdrożeniu. Dzięki wsparciu klienta po sprzedaży oraz proaktywnemu doradztwu handlowemu i technicznemu urządzenie ANIXE jest dostarczane z bateriami, co stanowi ogromną różnicę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Resfinity

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business
SAP Concur Travel takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our global expertise, industry-leading innovation and dynamic ecosystem of diverse partners and applications unlock powerful insights that help businesses reduce complexity and see spending clearly, so they can manage it proactively. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Concur

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify.
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify. Just take a photo of your receipt and Expensify automatically transcribes the details. Expensify can categorize and code each receipt, and can even automatically submit business expenses for approval and reimbursement. With robust features like corporate card reconciliation, multi-level approval workflows, and direct syncs with all major accounting softwares, Expensify saves time for businesses of all shapes and sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expensify

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
A simple and intuitive expense management solution which focuses on people, not on paper.
Happay is a leading cloud-based expense management solution which helps large enterprises & SMBs automate their corporate spend management system. A customisable solution which can encompass all aspects of your organisation requirements & seamlessly integrate with other Enterprise Accounting systems. Use Happay to revolutionise the entire spend management infrastructure of your organisation, make employees life easier & derive actionable insights from employee spends data. Dowiedz się więcej na temat produktu: Happay

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Zoho Expense posiada rozbudowane funkcje do obsługi podróży i wydatków, kontroli wydatków oraz dostosowywania i automatyzacji procesów biznesowych.
Zoho Expense usprawnia i automatyzuje podróże służbowe oraz wydatki w całym okresie ich trwania. Od rezerwacji podróży po raportowanie i zatwierdzanie wydatków. Konwersję paragonów na wnioski o zwrot kosztów, zatwierdzanie raportów i uzgadnianie kart można zautomatyzować. Pozwala to ograniczyć czas, wysiłek i ukryte koszty związane z przetwarzaniem raportów wydatków. Wielopoziomowe zatwierdzanie, reguły i limity wydatkowania, budżetowanie i analityka zapewniają lepszą kontrolę wydatków. Zobacz Zoho Expense w akcji, zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Expense

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Expensya automates spend management for employees, managers, and accountants, in companies of all sizes.
Expensya automates spend management and streamlines processes for employees, managers, and accountants. Take a quick scan of your receipt and automatically generate an expense report. Send it, verify it and track reports all in one place. User-friendly app, streamlined accounting, ERP integration, paperless process, multi-level verification & approval workflows, mileage tracking, and even more features to optimize your expense report management process, from start to finish. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expensya

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Divvy is the worlds fastest growing Expense Management solution that's completely FREE, plus offers 1% cash back and 15-50% off travel.
Divvy is a 100% FREE Travel & Expense Management platform for businesses to better manage travel, per diem, team budgets, and eliminate expense reports. By integrating real-time tracking for every business transaction, Divvy gives organizations instant insights into their spend. With Divvy, you can make informed cash flow decisions, curb losses before they happen, and never have to save a receipt again. Divvy is also completely FREE, plus offers 1% cash back and 15-50% off travel. Dowiedz się więcej na temat produktu: Divvy

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Webexpenses is an expense management system and app. It automates your expense processes to save time and money. Support included.
Webexpenses provides software to automate all of your business spend. Our expense management system and app and invoice processing solution save your business time and money by automating expense reports, compliance, error checks, invoices, and more. Integrate with your existing ERP for better workflow and visibility. >> Expense pricing includes 24/6, in-house (US, UK, Australia) human support, Over 100+ software upgrades per year, Unlimited submission per month, custom system configuration. Dowiedz się więcej na temat produktu: webexpenses

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
TravelPerk is the top-rated all-in-one business travel management tool. Manage your domestic and international business travel wisely.
We’re making it easier, faster, & cheaper to book business trips & keep travelers safe & happy, while giving companies the control they need. Plan every aspect of a trip in one place–easily set policies, manage invoices, reclaim VAT & track spend. Save up to 30% thanks to unparalleled trip options & prices. Got a problem? Our #1 rated 7-star Customer Care team respond in just 15 seconds! No wonder 3000 businesses have already chosen TravelPerk. So what are you waiting for? Book a demo now. Dowiedz się więcej na temat produktu: TravelPerk

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes travel easy for busy employees, managers, and finance teams.
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes company travel easy. Book trips with virtual cards for secure online payments, and process airline or accommodation invoices with simple workflows. Travellers have smart debit cards to pay anywhere in the world, on-budget and within the expense policy you choose. Managers approve payments and card top-ups from anywhere, and finance teams always know what's been spent. Travel should create business opportunities & growth - not admin. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spendesk

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach. Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży i kosztów. Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
TripActions is an all-in-one travel, corporate card, and expense management solution that helps companies save time and money.
TripActions is the only all-in-one travel, corporate card, and expense management solution, providing 8,800+ customers around the globe unprecedented visibility and control over spend. Trusted by travel managers and finance teams alike, TripActions and TripActions Liquid leverage real-time data to help companies keep traveling employees safe, reduce spend, and drive productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: TripActions

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
TravelBank’s travel management system provides you with a single, beautifully designed experience to book all flights, hotels, and cars
TravelBank delivers a better corporate travel management experience. One platform for your travelers to book flights, hotels, cars, and more. Turn on rewards incentives to reduce spend. Create and deploy custom policies with ease. Reducing company spend by 30% on average while improving employee happiness through a user-friendly design. Dowiedz się więcej na temat produktu: TravelBank

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Grasp Technologies tackles the complex world of travel data management by creating an accurate and complete picture of all expenses.
Grasp Technologies tackles the complex world of travel data management by creating an accurate and complete picture of all expenses across a global enterprise. Our software easily connects to travel systems (GDS, back office, expense, payment) to consolidate and clean data. Our products range from acquiring data, to normalizing data, virtual payments, and analytic tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Grasp Technologies

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Online digital employee expense report software designed for Canadian GST/HST and QST to use with browser and Andoid/IOS App
An online employee expense software with a strength for recovering Canadian Value Added Taxes (i.e. GST/HST & QST) and lowering the processing time with functionalities such as an distance calculator, bank card upload with a direct link to more than 100 F.I., two level of approvals, automatic foreign currency conversion, OCR using A.I. tools, etc... User friendly for real. Innovative Travel Technology Award. Try the new Android/IOS App, find it in the Google and Apple App stores. Dowiedz się więcej na temat produktu: Advataxes

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses.
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses. With the Lola.com Financial operations platform - you can track your budget-to-actuals in real-time. Without expense reports. You can give everyone a card, pay your bills, and handle reimbursements. Did we mention you can book flights, hotels, and cars too? All with 24/7 in-app support for any card issues, trip changes, or cancellations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lola

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Roomex provides a purpose-built travel platform to book suitable accommodation, manage expenses and consolidate spend.
For businesses with a highly mobile workforce that need to travel domestically to fulfil their duties, Roomex provides a purpose-built platform to book suitable accommodation, manage expenses and consolidate spend. With a comprehensive tech solution backed by ‘above and beyond’ customer care, Roomex is an essential tool for mobile workforce businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: Roomex

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Dzięki BizAway firmy mogą kontrolować podróże służbowe i optymalizować zasoby przy pomocy intuicyjnego interfejsu.
BizAway to najlepsze rozwiązanie do zarządzania podróżami służbowymi w prosty i przejrzysty sposób. Dzięki BizAway firmy mogą kontrolować swoje podróże służbowe, optymalizując zasoby za pomocą prostego, ale bardzo intuicyjnego interfejsu, który w 100% dostosowuje się do różnych potrzeb, zachowując wszystkie rozliczenia i koszty pod kontrolą, dzięki możliwym do włączania zasadom podróży i zautomatyzowanym procesom zatwierdzania. Oszczędności czasu i stawek (średnio o 20% taniej niż w przypadku konkurencji) oraz wielojęzyczne wsparcie wewnętrzne 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BizAway

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Save time and money on business travel all while improving your travelers' experience.
The world's business travel platform for a fast-changing travel landscape. Talk to a product specialist & discover how Egencia can help you manage travel expenses, streamline the booking process, & maximize savings. Egencia is supported by the powerful backing of American Express Global Business Travel. Together we provide support & flexibility to 2 million business travelers for all organizations. We are here to take care of your travelers, so your travelers can take care of your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Egencia Suite

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
We make expense management and employee benefits effortless.
Circula is the ideal partner for your expense management. Circula's expense management app makes it easy to account for all employee expenses - per diems, cash expenses, travel expenses, and out-of-pocket expenses. The intelligent Circula corporate credit card adapts perfectly to your business processes and offers further premium benefits with attractive cashbacks. In addition, Circula offers companies tax-optimized employee benefits such as digital lunch benefits and a flexible mobility budget. Dowiedz się więcej na temat produktu: Circula

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Routespring is here to help you make work trips, without paying for it.
**MAKE WORK TRIPS, WITHOUT PAYING FOR IT** FluidTravel: Help your teams #GoFurther with #1 easiest to use travel management platform. Manage travel payments, policies, approvals, and more - all in one place! FluidCash: Empower your empower your employees to pay for any business need, while finance team maintains visibility & control. FluidSupport: Experience the better than the best customer support with Routespring. User satisfaction is guaranteed. Dowiedz się więcej na temat produktu: Routespring

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Apptricity Travel & Expense manager automates the end to end process of travel and expense management.
Apptricity Travel & Expense manager automates expenses via credit card download, or receipt OCR, and auditing ;comprehensive reporting, and spending policy compliance. This TEM solution provides real-time visibility into expense transactions without waiting for an excel spreadsheet. A single Tenant SaaS with no co-mingling of data, easy to use with minimal training, exact fit solution to customer's specs of pages, workflows and expense policies. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apptricity Travel and Expense

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Unlock the full power of your T&E spend with visibility and control across travel bookings, expense reports, virtual payments, & more.
Designed with the modern business traveler in mind, Coupa Expenses business expense software offers an intelligent, user-friendly web and mobile experience designed to eliminate manual travel and expense work altogether. Coupa's travel and expense management software also helps Finance teams be more agile, providing a simple yet powerful administrative experience that is 100% cloud-based. Dowiedz się więcej na temat produktu: Coupa Expense

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Kissflow Workflow to jedna z najlepszych platform do zarządzania procesami związanymi z podróżami. Wszystko w jednym miejscu.
Kissflow Workflow to jedna z najlepszych platform do zarządzania procesami związanymi z podróżami. Wszystko w jednym miejscu. System Kissflow Workflow stanowi kompleksowe i w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zatwierdzania wydatków na podróże. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Controls travel expenditures, automates the booking and expense reporting processes, and measures how travel funds are spent.
Clarcity is an integrated business travel and expense management solution. Clarcity empowers budget managers to control travel costs through dynamic policies and negotiated rates, allows senior executives to measure how wisely travel dollars are being spent, and saves time for travelers and the finance department by automating the expense reporting process. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clarcity

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Volopay is a financial software that provides credit facility, corporate cards, money transfers and helps in expense management
Volopay is the all-in-one financial software built to enable businesses of all sizes reach their growth potential. Volopay provides smart corporate cards with real- time controls, credit to fund growth, automated accounts payables, employee reimbursements, international money transfers at rates better than any bank and automated accounting all in one platform. The Volopay platform allows businesses to have complete control and visibility over company-wide spending. We are the only expense manage Dowiedz się więcej na temat produktu: Volopay

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
A SaaS solution for DMCs, TO and Travel Agencies with features including trip builder, quotes, CRM, bookings, logistics, finances, CMS.
SaaS solution designed for DMC and travel agencies. TOOGO allows you to manage all your activity: trip building, quotes, CRM, groups management, bookings. logistics, finances, CMS, documents creation: quote, travelbook, roadbook, pricing, voucher, invoice, registration form, booking, payment, etc. An API is available to make Toogo even more versatile. note TOOGO is the fruit of the unusual combination of years of experience in the tourism trade. It is designed by and for tourism professionnals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Toogo

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Make Expense Management flexible and paperless. Get a real-time overview of employee expenses and reduce your administration with 80 %.
No more crumpled reciepts! Acubiz EMS automates the process around travel expenses and single transactions from employee expenses to importing credit card transactions, hours, mileage and approval procedures. We can integrate Acubiz EMS with all ERP and payroll systems. The solution consists of a cloud web service and our Acubiz One app, enabling you to manage everything on your mobile! Digitalise your travel expenses, save time and reduce administration. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acubiz

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Okarito is an intuitive platform that allows you to manage and centralize all of your business trips.
Okarito is an intuitive platform to manage and centralize all of your business trips. The solution simplifies your accounting and allowz you to gain control and visibility over your travel expenses. In addition, our customer service is available 24/7. Okarito helps you save money on each trip thanks to our free offer and one of the largest inventories in the world (Hotels, Planes and Trains and soon the car). Dowiedz się więcej na temat produktu: Okarito

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
The only modern all-in-one travel, corporate card, and expense solution globally.
We’re here to empower purposeful business travel. How? Through a combination of the latest machine learning technology and first-class personal, local service. Since February 2022, we’ve joined the TripActions Group alongside Reed & Mackay and Resia. Together, we’re the only modern all-in-one travel, corporate card, and expense solution globally. Dowiedz się więcej na temat produktu: Comtravo

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Toursys is the perfect solution for travel agencies, tour operators and small hotels everywhere. NO MORE MANUAL PROCESSES
Toursys Cloud is the perfect solution for travel agencies, tour operators and small hotels everywhere. With its easy-to-use design, low cost, speedy implementation and fast performance you will create quotations quickly, make reservations easily and operate efficiently. Toursys will help you reduce your costs and increase your profits. The system creates quotations in minutes rather than hours, automatically confirms reservations with your suppliers and allows you to operate with less staff. Dowiedz się więcej na temat produktu: TourSys Cloud

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
A lean & agile suite of HR tech, Darwinbox acts as a one-stop-shop to streamline HR processes across the entire employee lifecycle.
Darwinbox Travel and expenses is a highly configurable system empowering you to solve complex business scenarios using employee assignments and custom workflows. A single platform ensures a seamless UX. Managers can have real-time insights with role-based dashboards. All the modules are internally connected, and platform functionality can be extended with Darwinbox Studio(iPaaS) Dowiedz się więcej na temat produktu: Darwinbox

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
End-to-end software solutions for travel agents, wholesalers, TMC and DMC +150 API & 3rd party suppliers integrated, +100 Systems live.
wbe.travel, the European based company provides a complete, robust product suite, hosted in the cloud, to travel companies such as DMCs, TMCS, Travel Agencies and Wholesalers. wbe.travel has implemented more than 100 systems all over the world and has helped travel companies distribute their travel inventory with the state of the art technology. The off the shelf software products cover a full range of processes from production, contracting, mid-office management to API distribution. Dowiedz się więcej na temat produktu: wbe.travel

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
One Portal For All Business Travel - One account for all bookings. Mobile app, role management & expense management.
With Lanes & Planes, the end-to-end business travel portal and expense solution, travellers and travel admins book all trips compliant with the travel policies of their company in only tool while keeping full cost control. Simple role management, insights into travel statistics and analytics as well as the mobile app for digital receipt and invoice administration. Additionally our 24/7 concierge service makes travelling easier than ever. Everything on one platform wherever, whenever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lanes & Planes

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Leading booking and travel management platform for multiday group trips by the software experts with passion for group travel.
YouLi is the best platform for MULTIDAY GROUP TRIPS YouLi booking & travel management software is a turn-key solution for group travel businesses. - User-friendly Itinerary Creator - Documents Share Hub - 5 Methods for Payment Processing, including direct bank transfer - Automated Workflows - Group Management tools - Inventory Management - Global Reporting - Mobile App for travelers - White Label Domain option Dowiedz się więcej na temat produktu: YouLi

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
TravelSuit for SMBs is an All in One Solution: Online Booking + Travel Agent, combining superior user experience with the best support
TravelSuit is a business travel management solution for small to medium size companies. We provide our customers with a superior user experience & robust management capabilities, allowing companies to effortlessly manage their entire business travel process on one single platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: TravelSuit

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Fairjungle introduces the next-gen business travel management experience for modern companies - smarter and automated at every step.
Fairjungle is the business travel solution that simply leverages latest technologies to make everything easy for travellers, HR/Finance teams and administrators. Thanks to its technological edge, Fairjungle has been selected in Station F's Top 30 best startups in France in 2020. We help you book and manage your travel, with a whole new experience, at unbeatable price. It is business travel as it should have always been. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fairjungle

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Fully automate your corporate spending & payment process; focus on the tasks that really add value and leave the rest to Yokoy's AI
Yokoy automates business spend management with artificial intelligence by combining expense management, invoice processing, and handling of corporate cards on a single intuitive platform. With this approach, Yokoy goes beyond saving you time and money; it also provides new, data-driven insights and contributes to higher employee satisfaction. Why rely on siloed solutions when Yokoy simplifies every process step in spend management? Put your spend management on autopilot today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Yokoy

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Travel management solution that helps businesses manage bookings or packages, control margins, integrate with CRM, and more.
iSell is Traveltek's flagship product, allowing agents and operators to sell, create and manage their travel portfolio using one secure web-based solution. With iSell we provide a 'one-stop shop' for agents to search and book their suppliers. It is automated and fully integrated, so manual data inputs are a thing of the past. Our solution is suitable for large, multi-channel travel agencies, in both a B2B and B2C environment. Dowiedz się więcej na temat produktu: iSell

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
ZTravel, also available via app, is designed to easily manage business trips: bookings, expense reports, travel policy compliance etc
ZTravel allows to manage all stages of business trips. Employees can ask authorizations for trips, request cash advances & reimbursements. With the dedicated app they can fill in expense reports on-the-go. Travel managers can approve/reject employees requests, guaranteeing travel policy compliance & get insights thanks to analytics. ZTravel streamlines processes, reducing costs & improving efficiency.making it easy for HR managers to monitor staffs presences & costs. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZTravel

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Explore Travefy's award-winning itinerary, proposal, client management + marketing tools for Travel Advisors and professionals.
Travefy's award-winning platform powers the growth of travel advisors, travel agencies, consortia, operators / DMCs, and other travel professionals worldwide. The Travefy platform is a comprehensive suite of tools including itinerary management, proposals, client management, and marketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Travefy Agent

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania podróżami, które pomaga organizatorom wycieczek i firmom DMC w rozwiązywaniu problemów biznesowych.
Signature to solidna, kompleksowa platforma dla organizatorów wycieczek opracowana przez ekspertów z branży. Dzięki najnowocześniejszej technologii i sztucznej inteligencji, która skraca czas realizacji i zwiększa efektywność biznesową. Została ona starannie opracowana, aby zaspokoić zróżnicowane potrzeby biznesowe. Ekrany są przyjazne dla użytkownika i zapewniają łatwą nawigację. Obsługuje wszystkie najważniejsze przeglądarki i urządzenia. Aplikacja jest podzielona na moduły, z których każdy odzwierciedla funkcję przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Signature

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Travel management system designed for agencies, corporations, airline companies, airports, and more.
Travel management system designed for agencies, corporations, airline companies, airports, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: TMC Core

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
TravelWorks offers state-of-the-art technology solutions for travel agencies / tour operators. 6000 users+. Integrates with major GDS.
TravelWorks is a Cloud back office system for travel agencies and tour operators. Features include invoicing, account receivable, account payable, general ledger, real-time advanced reports, mobile app etc. Optional modules available for tour management: tour creation, inventory management, online booking... Integrated with major GDS (Sabre, Amadeus, Travelport). 30+ years of experience in the travel software development. 6000+ users. User-friendly, quick to implement, affordable, free demo Dowiedz się więcej na temat produktu: TravelWorks

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Automated web-based technology that accurately verifies employee mileage & manages the reimbursement process.
At Company Mileage we have one goal; lower our clients mileage reimbursement expense. With todays expense reimbursement software, all facets of the reimbursement process are trackable with the exception of vehicle mileage. Our proprietary SureMileage system solves the last piece of the puzzle by providing companies with an accurate account of employee mileage tracking and most importantly our clients see an average savings of 25%. Dowiedz się więcej na temat produktu: SureMileage

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
Thomalex provides powerful,easy-to-use online corporate travel booking tools for TMCs, Travel agencies, & their SMB traveler clients.
Travel technology solutions purpose-built for SMB, cost-effective and Complexity-free! Thomalex provides powerful, easy-to-use online corporate travel booking tools for Travel Management Companies (TMCs), Travel agencies, and their SMB traveler clients. Our solutions let you set up easily, configure seamlessly, and brand to your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Thomalex

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka
SalesTrip is a travel booking system with automated expense management on Salesforce. Book travel and track spend faster and smarter.
SalesTrip is a travel booking system with automated expense management on Salesforce, providing companies with a fast and easy way to book travel and track spend. Book flights, hotels, trains and more alongside your customer and revenue data in Salesforce, saving travellers significant time when managing travel. SalesTrip automatically processes expenses there too. By tracking spend against the business purpose, provide your company with real-time analysis to prove travel aids company growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: SalesTrip

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie/analityka