Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy zarządzania treścią (CMS)

Systemy zarządzania treścią (CMS) pomagają koordynować produkcję, przechowywanie i dystrybucję informacji dla wszystkich zainteresowanych stron.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy zarządzania treścią (CMS)

Wyniki: 18 w

Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Europejskie rozwiązanie do dzielenia się wiedzą, któremu zaufały zespoły i organizacje różnej wielkości. Ma ono na celu zapewnienie dostępności informacji i umożliwienie ich wykorzystania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elium
Elium to jedno z wiodących europejskich rozwiązań do dzielenia się wiedzą, łączącym współpracę i wiedzę. Pozwala organizacjom zdobywać wiedzę, organizować ją i uzyskiwać do niej dostęp, pomagając w podjęciu właściwej decyzji i wywieraniu wpływu. Elium zintegrowane z programami Sharepoint, Teams, Google i Slack doskonale pasuje do Twojego ekosystemu. Dzięki funkcjom hostingu w Europie i zgodności z RODO oferuje bezpieczeństwo na poziomie przedsiębiorstwa. Elium jest dostępny na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne za pośrednictwem aplikacji iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elium

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Przyszłość dokumentów. Dzięki platformie Fonto tworzenie ustrukturyzowanych treści jest łatwe: pozwalamy ekspertom w danej dziedzinie tworzyć, edytować i przeglądać dokumenty o kluczowym znaczeniu dla misji firmy. Bezbłędna, szybka i wydajna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Szybszy, płynniejszy system headless CMS, który pozwala na rozwój w ulubionym frameworku. Marketerzy uwielbiają interfejs użytkownika. Dyrektorzy uwielbiają ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Butter CMS
Szukasz szybszego, płynniejszego systemu CMS (system zarządzania zawartością), który pozwoli ci się rozwijać w ulubionym frameworku? ButterCMS jest rozwiązaniem intuicyjnym, dzięki czemu marketerzy uwielbiają go używać, i wystarczająco przystępny cenowo, aby ułatwić pracę menedżerom. Firma wierzy w: mikroserwisy, API-first, cloud-hosting i headless. Uważa, że intuicyjny interfejs użytkownika daje codzienną przewagę. Stosuje najszybszą implementację i uwielbia pomagać w przekształcaniu CMS w przewagę konkurencyjną. Buduj lepiej z Butter. Dowiedz się więcej na temat produktu: Butter CMS

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Wrike to platforma współpracy z szablonami, formularzami wniosków i solidnymi zabezpieczeniami – używaj ich do zarządzania materiałami przedsiębiorstwa.
Wrike to platforma do zarządzania projektami, z której korzystają ponad dwa miliony osób na całym świecie – poznaj jej zaawansowane funkcje zwiększające możliwości Twojej firmy. Prześlij i uporządkuj dokumenty z obszarami, projektami i folderami w zespole. Wyeliminuj powtarzające się zadania i automatyzuj procesy tworzenia treści dzięki gotowym szablonom i niestandardowym formularzom wniosków. Zapewnij bezpieczeństwo danych dzięki funkcjom bezpieczeństwa na poziomie przedsiębiorstwa, takim jak kontrola dostępu oparta na stanowiskach, solidne uwierzytelnianie i szyfrowanie danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Centralizuj i udostępniaj zasoby marek swoich zespołów za pomocą opartego na chmurze systemu zarządzania zasobami cyfrowymi Canto i zacznij pracować wydajniej już dziś.
Jako lider w dziedzinie DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi), Canto jest najprostszym, a jednocześnie najbardziej wydajnym systemem DAM na rynku. Zespoły marketingowe we wszystkich branżach ufają Canto, aby z łatwością organizować, zabezpieczać i udostępniać wizualne zasoby marki i treści. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w branży zarządzania zasobami cyfrowymi tysiące marek na całym świecie polegają na nim przy centralizacji swoich bibliotek multimediów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canto

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Dowiedz się, dlaczego Bynder to dobry sposób na zarządzanie treścią w przedsiębiorstwie. Pobierz bezpłatny przewodnik porównawczy DAM.
Bynder to prosty sposób na profesjonalne zarządzanie cyfrowymi treściami. Zespoły mogą pracować na tej samej stronie dzięki możliwości wspólnej edycji w czasie rzeczywistym i zatwierdzania marki, prostemu udostępnianiu i przechowywaniu plików, a także automatycznemu formatowaniu dla kanałów i typów plików. Zapewnia on jeden centralny, oparty na chmurze węzeł dla wszystkich markowych materiałów firmowych i wiadomości. Oprogramowanie Bynder jest używane przez globalne marki, takie jak Spotify, PUMA i KLM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Bloomreach Content — bezgłowy system CMS — umożliwia zarządzanie sklepem i łatwe dodawanie produktów do dowolnej strony dzięki potężnym interfejsom API i rozwiązaniom w postaci oprogramowania, które pomaga uzyskać większe przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Filestack to najlepsza usługa wysyłania, przekształcania i dostarczania plików dla programistów.
Filestack oferuje szeroki zakres usług i narzędzi do zarządzania plikami i dostarczania treści. Interfejsy API i integracje interfejsu użytkownika ułatwiają przesyłanie, zmienianie i wysyłanie plików, a skalowalna infrastruktura umożliwia uzyskanie wysokiej wydajności i dostępu z dowolnego miejsca na świecie. Usługi Filestack są idealne dla firm i osób prywatnych, które muszą zarządzać dużymi ilościami treści i zapewniać szybkie, niezawodne dostarczanie tych treści swoim użytkownikom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestack

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Globalny produkt, który zapewnia współpracę, udostępnianie plików, synchronizację i wszystkie powiązane usługi dla twojej firmy. Każde urządzenie, gdziekolwiek.
Twoje informacje, zawsze i wszędzie. Poradź sobie z niezliczonymi wyzwaniami, przed którymi stajesz każdego dnia w zarządzaniu swoim cyfrowym światem. Zajmuje to dużo czasu i zasobów, więc pozwól Syncplicity wykonać ciężką pracę, zapewniając dostęp do informacji we wszystkich zespołach, na dowolnym urządzeniu, w dowolnym czasie i miejscu. Twój przepływ pracy, twój sposób pracy. Gotowa integracja z Salesforce, Office, Outlook, Adobe… Dowiedz się więcej na temat produktu: Syncplicity

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Dzięki firmie Umbraco możesz stworzyć przyszłościowy, elastyczny i ekonomiczny system zarządzania treścią, uwielbiany ze względu na jego elastyczność.
Umbraco to system .NET CMS typu open source z ponad 500 000 aktywnych instalacji na całym świecie. Jest uwielbiany i znany z intuicyjnej edycji, swobody dla programistów i bezproblemowej integracji. System CMS typu open source jest wspierany przez centralę Umbraco, która oferuje bezpośrednie wsparcie w celu zapewnienia stabilnej i wydajnej platformy. Oprócz wersji open source, Umbraco jest dostępne jako dwa różne rozwiązania SaaS: Umbraco Cloud (CMS) Umbraco Heartcore (system zarządzania treścią tylko od strony zaplecza) Dowiedz się więcej na temat produktu: Umbraco CMS

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Dowolna kreacja. Dostosowana na nieograniczone sposoby. 100% zgodność z przepisami marki.
ReMake to bardzo dobry dodatek do kampanii. Umożliwia on przekształcenie dowolnej kreacji w zbiór wersji w 100% zgodnych z wymaganiami marki, które można nawet wdrażać bezpośrednio na dowolnej platformie lub ekranie. ReMake zwalnia zespół z pracy nad ręcznymi zadaniami, takimi jak wersjonowanie treści, i pozwala mu skupić się na wartościowej pracy, która dostarcza prawdziwej wartości biznesowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReMake

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Program Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację i zarządzanie projektami oraz treścią.
JetBrains Space to zunifikowana platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania i współpracy zespołowej. Dzięki Space można udostępniać i przejrzyście uwidaczniać zespołowi projektowemu oraz innym członkom organizacji wszystkie rekordy związane z projektem. Organizuj swoje osobiste dokumenty, korzystając z intuicyjnej struktury folderów. Pracuj nad szkicami i udostępniaj je współpracownikom, w celu wspólnej edycji przed przeniesieniem ich do dokumentów projektu lub opublikowaniem na blogu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
Zapisuj i klasyfikuj pliki w SharePoint bezpośrednio z usługi Microsoft 365, nawet na urządzeniu mobilnym.
Intuicyjny dostęp do SharePoint z usługi Microsoft 365. Wykorzystanie możliwości SharePoint jest niezwykle łatwe, kiedy można to robić bezpośrednio z poziomu programów Microsoft Word, Excel i PowerPoint. Użytkownicy mają natychmiastowy dostęp do danych, wszędzie tam, gdzie się zalogują i nie muszą umieć korzystać z SharePoint ani poruszać się po nim. Dowiedz się więcej na temat produktu: Colligo Office Connect for Microsoft 365

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych
WoodWing Studio (wcześniej pod nazwą Enterprise) jest rozwiązaniem do produkcji treści i wielokanałowego publikowania.
WoodWing Studio (Enterprise) to rozwiązanie do produkcji treści i wielokanałowego publikowania, które umożliwia wydawcom i markom przyspieszenie i usprawnienie produkcji treści. Firmy, które korzystają z tego rozwiązania i jego neutralnego podejścia do kanałów, usprawniają przepływ pracy przy produkcji treści, zwiększając efektywność współpracy i tworząc materiały pozbawione błędów. Twórcy treści mogą z łatwością dostosować lub zmodyfikować tworzone przez siebie treści i opublikować je w dowolnym kanale drukowanym lub cyfrowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Studio

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie informacjami
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Pojedyncze logowanie
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Bezpieczne przechowywanie danych