Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do tworzenia stopki mailowej

Narzędzia do tworzenia stopki mailowej umożliwiają spójne, nienachalne przesyłanie danych kontaktowych, komunikatów marketingowych i innych treści w stopce wiadomości e-mail.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do tworzenia stopki mailowej

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 14 w

Polska Produkt lokalny
Łatwe tworzenie profesjonalnych podpisów e-mail Microsoft 365 (Office 365) i centralne zarządzanie nimi w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: CodeTwo Email Signatures 365
CodeTwo Email Signatures 365 zapewnia centralną kontrolę nad podpisami, notami prawnymi i automatycznymi odpowiedziami w Microsoft 365 (Office 365). Aplikacja umożliwia tworzenie szablonów podpisów z brandingiem firmy, zdjęciami użytkowników, ikonami mediów społecznościowych, ankietami satysfakcji klienta (z wbudowaną analityką) i danymi użytkowników pobranymi z Entra ID (Azure AD). Możesz dodawać różne podpisy do wewnętrznych i zewnętrznych wiadomości e-mail, nowych i kolejnych wiadomości e-mail lub wiadomości e-mail wysyłanych przez różne działy. Program obsługuje wszystkie urządzenia poczty e-mail, w tym urządzenia mobilne i Mac. Dowiedz się więcej na temat produktu: CodeTwo Email Signatures 365

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Ich podpisy email są niedrogie, bezpieczne, centralnie kontrolowane i zgodne z Microsoft 365, Exchange i Google Workspace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rocketseed Email Signatures
Oprogramowanie do zarządzania podpisami e-mailowymi, najczęściej wybierane przez marketerów i informatyków na całym świecie. Ich profesjonalne podpisy pod wiadomościami e-mail, interaktywne kampanie banerowe oraz spersonalizowane zastrzeżenia prawne przekształcają każdą wiadomość e-mail wysyłaną przez firmę w markowy, angażujący i zgodny z przepisami kanał marketingowy. Zoptymalizowane dla wszystkich głównych platform pocztowych, w tym Microsoft 365, Google Workspace i Exchange, zapewnia doskonałe wyświetlanie na każdym urządzeniu za każdym razem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rocketseed Email Signatures

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Rozwiązanie do podpisywania wiadomości e-mail, które pomaga firmom o różnej wielkości w profilowaniu danych użytkowników, konserwacji programu i przesyłaniu danych w formacie XLS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynasend
Oparta na portalu usługa podpisów elektronicznych w wiadomościach e-mail dla przedsiębiorstw, obejmująca kodowanie projektu podpisu, narzędzia do automatycznego wdrażania, konserwację programu i zarządzanie kampaniami. Unikalne podejście nie jest zależne od usługi Active Directory. Przekształcanie specyfikacji szablonu (bez względu na to, jak jest ono skomplikowane) w odpowiedni rezultat. A jeśli to dopiero początek, użytkownik otrzyma oparty na najlepszych praktykach program podpisu e-mail, który przekroczy jego wszelkie oczekiwania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynasend

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Zapewnia scentralizowane zarządzanie podpisami e-mail i spójność marki, z kompleksowym zestawem zaawansowanych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sign.UseWise
Twórz i wdrażaj spójne podpisy e-mail w różnych organizacjach, kontroluj swoje domeny i łatwo zarządzaj pakietem biurowym Google Workspace – a wszystko to z jednego miejsca. Sign.UseWise płynnie integruje się z Google Workspace i umożliwia przypisywanie podpisów e-mail do użytkowników, grup, jednostek organizacyjnych, a nawet całych domen. Twórz atrakcyjne kampanie marketingowe z niestandardowymi ukierunkowanymi banerami, planuj i uruchamiaj wiele kampanii i popraw swoje wyniki sprzedaży. Ustaw adresy Wyślij jako dla użytkowników i grup oraz zaktualizuj domyślny adres wysyłkowy użytkownika za pomocą kilku kliknięć. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sign.UseWise

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Stwórz swój profesjonalny podpis e-mail, zarządzaj nim i wdrażaj go w łatwy i scentralizowany sposób. Zautomatyzuj kampanie we wszystkich sygnaturach Dowiedz się więcej na temat produktu: Stampymail
Dzięki platformie internetowej StampyMail możesz tworzyć i zarządzać wszystkimi sygnaturami e-mail w profesjonalny, łatwy i intuicyjny sposób. Zaktualizuj wszystkie sygnatury jednocześnie w ciągu kilku sekund. Przekształć pocztę e-mail w nowy kanał komunikacji, sprzedaży i marketingu. Wyświetlaj banery w podpisach, korzystając z codziennych wiadomości e-mail. Uzyskaj prawie 100% wyświetleń w swoich kampaniach i przekieruj ruch na swoją stronę internetową, platformę Marketplace lub Ecommerce, a następnie uzyskaj konwersje i mierz je w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stampymail

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Rozwijaj swoją firmę dzięki zaawansowanym funkcjom marketingu e-mail oferowanym przez EngageBay. Użyj dynamicznego szablonu e-mail lub utwórz własny. Spersonalizuj każdą część wiadomości e-mail i wyślij ją za jednym kliknięciem. Utwórz unikalny podpis e-mail. Śledź i analizuj swoje wyniki. – wszystko na jednej, łatwej w użyciu platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia działalności: podpisy e-mail, propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – a wszystko to przy zachowaniu profesjonalnego wyglądu. Dzięki propozycjom, fakturom, kontraktom, płatnościom i podpisom e-mail masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania podpisami e-mail
Bybrand to bezpieczny menedżer podpisów e-mail stworzony dla menedżerów IT i specjalistów ds. marketingu. Jego idea polega na tym, aby zaoszczędzić czas na zarządzaniu podpisami e-mail zespołów, zapewniając jednocześnie solidny kanał marketingowy. Bybrand integruje się z ulubionymi aplikacjami, takimi jak Google Workspace, Gmail i Zoho, aby zaoszczędzić czas w procesie wdrażania podpisów e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bybrand

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Selzy to ekosystem łatwych w użyciu narzędzi do automatyzacji marketingu, który pomaga rozwijać się małym i średnim firmom.
Selzy to ekosystem łatwych w użyciu narzędzi do automatyzacji marketingu, który pomaga rozwijać się małym i średnim firmom. Uruchamiaj kampanie e-mailowe w mniej niż 15 minut dzięki intuicyjnemu edytorowi Selzy typu „przeciągnij i upuść”. Z łatwością zwiększaj liczbę odbiorców dzięki wbudowanym formularzom rejestracji lub wyskakującym okienkom. Zautomatyzuj swoje kampanie za pomocą kilku kliknięć. Korzystaj z bezpośrednich integracji z WooCommerce, Shopify, Salesforce, Hubspot, Wordpress, Facebook Lead Ads i wieloma innymi. Uzyskaj dostęp do bazy wiedzy dzięki ponad 150 samouczkom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Selzy

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Centralnie zarządzane, zabezpieczone przed manipulacjami podpisy e-mail, banery e-mail, treści, wiadomości e-mail i ankiety w programie Outlook bez żadnych przekierowań w wiadomościach e-mail.
BrandMail, opracowany przez BrandQuantum, to oprogramowanie, które bezproblemowo integruje się z programem Microsoft Outlook w celu umożliwienia każdemu pracownikowi w organizacji automatyczne tworzenie wiadomości e-mail ze spójnym wizerunkiem marki poprzez pojedynczy pasek narzędzi zapewniający dostęp do standardów marki i najnowszych, zatwierdzonych treści. Dowiedz się więcej na temat produktu: BrandMail

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Stripo.email – platforma do projektowania wiadomości e-mail z ponad 750 000 użytkowników na całym świecie. Stripo umożliwia marketerom i projektantom tworzenie wiadomości e-mail.
Stripo to platforma do projektowania e-maili typu all-in-one, z której korzysta ponad 750 000 użytkowników na całym świecie. Szybko twórz e-maile o dowolnej złożoności i wysyłaj je jednym kliknięciem. Stripo jest zintegrowane z 70 systemami ESP/CRM (dostawca usług e-mail/zarządzanie relacjami z klientami), takimi jak Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail itp. Ponad 1200 gotowych do użycia szablonów, modułowy projekt wiadomości e-mail, usługa tłumaczenia wiadomości e-mail. Szereg wbudowanych mikro-narzędzi daje wszystko, czego potrzebujesz do wysyłania e-maili. Stripo umożliwia osadzanie rozwiązań znanych jako wtyczki Dowiedz się więcej na temat produktu: Stripo.email

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Zarządzaj podpisami e-mail swojej firmy w sposób scentralizowany. Osiągnij spójność graficzną, automatycznie wdrażaj banery, mierz wskaźnik ROI.
Łatwe zarządzanie firmowymi podpisami e-mail. Przekształć firmowe podpisy e-mail w potężny kanał komunikacji. Sigilium ułatwia: Osiągnąć spójność graficzną. Segmentuj i wdrażaj odpowiednie banery automatycznie. Dostarczaj komunikację, gdy ludzie regularnie czytają Twoje treści. Mierz wpływ i wskaźnik ROI. Sigilium pomaga synchronizować podpisy wiadomości e-mail. Używaj go z G-suite, Outlook, Office 365 i innymi platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sigilium

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja
Templafy to platforma do generowania dokumentów, wykorzystująca moc GenAI
Templafy to rozwiązanie oparte na chmurze, które działa w ramach zabezpieczeń przedsiębiorstwa. Zapewnia centralne zarządzanie wszystkimi podpisami e-mail przedsiębiorstw, w tym kampaniami e-mail, a wdrożenie jest łatwym zadaniem, które nie wymaga zasobów IT. Pracownicy z różnymi profilami użytkowników, którzy pracują pod różnymi markami, w różnych biurach i lokalizacjach, mogą zmieniać wiele podpisów w treści wiadomości e-mail za pomocą jednego kliknięcia. Templafy jest rozwiązaniem idealnym dla minimum 50 użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Templafy

Funkcje

  • Zarządzanie podpisami
  • Biblioteka obrazów
  • Kreowanie podpisów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Szablony podpisów
  • Automatyczna aktualizacja