Wyniki: 10 w
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata
Dreamdata jest platformą atrybucji marketingowej B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Platforma zbiera, łączy i czyści wszystkie dane dotyczące wejścia na rynek, aby przedstawić przejrzystą, wykonalną analizę tego, co generuje przychody. Umożliwia to firmom prowadzenie atrybucji marketingu B2B, poznanie LTV reklam, mierzenie wskaźnika ROI treści, porównywanie wzrostu, przewidywanie przychodów i podejmowanie decyzji o tym, jakie działania należy dalej skalować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Pakiet do analityki, optymalizacji i atrybucji dla branży e-commerce. Pomaga marketerom zwiększyć wskaźnik ROI poprzez integrację danych i atrybucję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Roivenue
Roivenue to nagradzany pakiet analityki, atrybucji i optymalizacji dla branży e-commerce. Pomaga marketerom przyspieszyć wzrost przychodów i zwiększyć zyski marketingowe poprzez integrację danych i zrozumienie doświadczeń z wielu punktów sprzedaży. Dzięki modelom atrybucji opartym na danych marketerzy mogą identyfikować kampanie o słabych wynikach, reagować na zbyt wysokie inwestycje w kanały i ponownie przydzielać budżet na reklamę w celu maksymalizacji wskaźnika ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Roivenue

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Aquaji to oprogramowanie Navori Labs wspomagane sztuczną inteligencją, które dostarcza wiarygodnych i porównywalnych danych marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: AQUAJI Marketing Analytics Software
Aquaji jest zastrzeżonym oprogramowaniem opracowanym przez Navori Labs, szwajcarskiego innowatora i światowej wiodącej na rynku firmy w dziedzinie technologii widzenia komputerowego wspomaganego sztuczną inteligencją. Aquaji interpretuje obraz wideo z jednej lub więcej kamer, aby uzyskać wiarygodne i porównywalne dane marketingowe. Dostarcza dane dotyczące ruchu pieszego odwiedzających, demograficzne, doświadczenia i uwagi w przestrzeni fizycznej. Oprogramowanie może być używane do zarządzania sklepami fizycznymi, oceny działań marketingowych i poprawy obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: AQUAJI Marketing Analytics Software

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą marketingową dla zespołów korporacyjnych, które oferuje weryfikację, śledzenie czasu, wykresy Gantta, tablice Kanban i wiele więcej.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do zarządzania pracą marketingową dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla zespołów ds. marketingu. Zespoły ds. projektowania, zdarzeń i cyfryzacji mogą korzystać z wykresów Gantta, niestandardowych przepływów pracy, pulpitów nawigacyjnych z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, formularzy wniosków i zautomatyzowanych zatwierdzeń. Integruje się z Adobe Creative Cloud w celu skrócenia cykli weryfikacji. Nowość: To oprogramowanie dostosowane do potrzeb marketerów pozwala uzyskać w czasie rzeczywistym informacje o wydajności cyfrowej kreatywnych materiałów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania . Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Platforma AppsFlyer umożliwia marketerom przypisanie każdej instalacji aplikacji do kampanii marketingowej i źródła mediów, które ją spowodowało.
Platforma atrybucji AppsFlyer umożliwia marketerom przypisanie każdej instalacji aplikacji do kampanii marketingowej i źródła mediów, które ją spowodowało. Szczegółowe pulpity informują o sieci lub kanale, typie reklamy, grupie reklam i kreacji reklamowej, które zachęciły każdego użytkownika. Głębokie integracje z niemal wszystkimi źródłami mediów i platformami marketingowymi, w tym z Facebookiem, Google i Twitterem, ułatwiają przypisanie każdej instalacji do jej źródła. Dowiedz się więcej na temat produktu: AppsFlyer

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Precyzyjnie mierzenie wpływu każdego kanału marketingowego na zakup użytkownika za pomocą rozwiązania atrybucji nowej generacji Singular.
Zespoły marketingowe z LinkedIn, Rovio, Lyft, Warby Parker, Twitter i innych firm polegają na Singular, aby uzyskać pełny obraz ich wydajności marketingowej, z najbardziej kompleksowym zestawem narzędzi, które przygotują ich na rozwój w przyszłości. Singular umożliwia marketerom śledzenie i analizowanie danych w całym cyklu życia użytkownika, mierzenie i raportowanie na temat wszystkich kanałów, z którymi współpracują oraz analizowanie wskaźnika ROI za pomocą atrybucji i agregacji kosztów – jedno proste, holistyczne rozwiązanie dla lepszej optymalizacji i szybszego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: Singular

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Solitics pozwala marketerom działać w sposób inteligentny, wpływając na głębsze zaangażowanie klientów poprzez wykorzystanie i analizę danych do interakcji w czasie rzeczywistym.
Solitics umożliwia najlepszym marketerom tworzenie zautomatyzowanych i spersonalizowanych doświadczeń klientów w czasie rzeczywistym (1,8 sekundy) w wielu kanałach. Marketerzy uzyskują również jasną analizę skuteczności kampanii i solidny wgląd, w celu nieustannego doskonalenia. Opatentowana technologia Solitics wykorzystuje integrację niskokodową do bezpośredniego łączenia się ze wszystkimi rozproszonymi źródłami danych z jednej strony, a z drugiej ze wszystkimi kanałami marketingowymi, dostępnymi w okresie poniżej 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solitics

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Zoho Marketing Automation to kompleksowe oprogramowanie do automatyzacji marketingu, służące do zarządzania działaniami marketingowymi w wielu kanałach
Zoho Marketing Automation to oparte na chmurze oprogramowanie opracowane specjalnie dla firm, które szukają rozwiązania do automatyzacji marketingu. To oprogramowanie działa jako podstawowe narzędzie marketingowe na co dzień, które oferuje funkcje marketingowe i sprzedażowe, takie jak generowanie i kwalifikacja potencjalnych klientów. Oferuje również rozbudowane funkcje do analizy danych i internetowego marketingu behawioralnego, a także różne strategie kampanii marketingowych, od marketingu SMS-owego po kampanie społecznościowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Marketing Automation

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji
Przyspiesz rozwój aplikacji i zwiększ zyski dzięki SearchAdsHQ – inteligentnej i wszechstronnej automatyzacji Apple Search Ads.
SearchAdsHQ to platforma automatyzacji Apple Search Ads, która umożliwia osiąganie celów biznesowych i zwiększanie wskaźników KPI (kluczowe wskaźniki wydajności) dzięki lepszej koncentracji na strategii i trendach rynkowych poprzez reguły automatyzacji, przegląd wydajności reklam i aplikacji, zarządzanie zbiorcze oraz integrację danych MMP (partner pomiaru mobilnego). Dołącz i zrewolucjonizuj marketing aplikacji – mapa drogowa produktów SearchAdsHQ jest budowana w oparciu o opinie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SplitMetrics Acquire

Funkcje

  • Atrybucja wielodotykowa
  • Śledzenie konwersji
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Mapowanie podróży klienta
  • Modelowanie atrybucji