Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 192 w
Jedno z najlepszych rozwiązań oprogramowania do monitorowania pracowników w rankingu G2. Śledź i analizuj aktywność komputerów pracowników, aby zwiększyć produktywność i skalować działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor
Jedno z czołowych w branży rozwiązań oprogramowania do monitorowania pracowników Time Doctor zapewnia szczegółowy wgląd w pracę zespołów. Funkcje takie jak korzystanie z Internetu i aplikacji, zarządzanie projektami, śledzenie czasu i opcjonalne zrzuty ekranu pomagają kierownikom śledzić i analizować aktywność pracowników oraz identyfikować nieefektywność procesów i technologii. Potężne pulpity nawigacyjne podkreślają czas poświęcony na projekty i klientów, pracowników osiągających najlepsze wyniki, możliwości szkoleniowe i wypalonych pracowników, dzięki czemu możesz zbudować wysoce wydajny zespół i skalować swoją działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Oprogramowanie do automatycznego monitorowania pracowników oparte na uczeniu maszynowym. Organizacje mogą również wytrenować własny model ML. Nieinwazyjny, bezpieczny i inteligentny. Dowiedz się więcej na temat produktu: FocusRO
Oprogramowanie do automatycznego monitorowania pracowników oparte na uczeniu maszynowym z inteligentnym pulpitem nawigacyjnym. FocusRO ML automatycznie klasyfikuje produktywność pracowników i czynniki rozpraszające ich uwagę na podstawie zrzutów ekranu. Organizacje mogą wytrenować własny model uczenia maszynowego, aby określić działania produktywne/dystrakcyjne. FocusRO szanuje prywatność pracowników i zachęca do nieinwazyjnego monitorowania. Oprogramowanie FocusRO ML wykorzystuje szyfrowanie ECC (kryptografia krzywych eliptycznych) i techniki rozmycia na poziomie serwera w celu ochrony danych. Dostępne są również prywatne elementy ML (uczenie maszynowe)/elementy nieobrandowane. Dowiedz się więcej na temat produktu: FocusRO

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Oprogramowanie do monitorowania pracy, umożliwiające śledzenie dostępności w zespole, równomierny podział zadań i zapobieganie nadmiernemu obłożeniu pracą, wypaleniu zawodowemu i niedotrzymywaniu terminów.
Clockify to oprogramowanie do monitorowania pracy i pracowników, które pozwala zobaczyć, jak zespół spędza czas na zadaniach i projektach. Rozwiązanie do zarządzania projektami umożliwiające śledzenie produktywności i godzin pracy w ramach różnych projektów. - Śledzenie czasu na urządzeniu (sieciowym, mobilnym, stacjonarnym) - Zobacz podział czasu między zadania i pracowników - Generowanie, udostępnianie i eksportowanie raportów - Kontrola budżetów i stawek godzinowych - Śledź urlopy i wakacje - Planowanie pracowników i projektów - Tworzenie faktur i śledzenie wydatków Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Build custom solutions on monday.com Work OS so you can monitor everything your employees are working on at a glance.
On monday.com Work OS, managers can easily assign tasks and track the progress of any ongoing projects at a glance so they have a real-time source of truth for all of their team's work. Implement the platform's time-tracking feature to monitor how team members organize their time then export a report to Excel to share with management and clients. Finally, generate graphs directly on the platform to visualize how team members allocate time and leverage insights to prioritize more effectively. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Leverage Toggl Track data to boost your business. Accurately scope projects, improve resource allocation, and plan with confidence.
Toggl Track is a leading time tracking team for all sizes—without invasive surveillance or monitoring features. It helps empower workers through self-awareness around hours and ensures clean and reliable data through employee buy-in. Leverage Toggl Track data to boost your business. Accurately scope projects and pinpoint scope creep, improve staffing and team allocation, plan project budgets with confidence and ensure profitability by comparing labor costs and billable rates. Dowiedz się więcej na temat produktu: Toggl Track

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
See work happen in real-time with Hubstaff's employee monitoring software and identify productivity trends. Start a free trial today!
Gain clarity and peace of mind with streamlined employee monitoring and time tracking from Hubstaff. Know your team is on the right track in real-time through screenshot capture, activity monitoring, app usage, reporting, and more. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Hubstaff runs in the background so your team can keep working without interruption. We integrate with over 30 business apps you already use, including Jira, Trello, Asana, Github, Paypal, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstaff

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
ActivTrak's employee productivity monitoring software provides visibility into daily work habits and long-term productivity trends acro
ActivTrak's employee productivity monitoring software provides visibility into daily work habits and long-term productivity trends across remote and hybrid employees. Enable flexible schedules, ensure compliance and promote healthy work balance. Gain predictive insights that help leaders, managers, and employees build trust, deepen engagement and boost productivity in the modern, hybrid workplace. See why more than 9,000 customers and over 550,000 users chose ActivTrak Dowiedz się więcej na temat produktu: ActivTrak

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Justworks Hours

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebHR

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business.
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: SkypeTime

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Najbardziej przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do śledzenia czasu. DeskTime to oprogramowanie do śledzenia czasu, które analizuje skuteczność i wydajność w czasie rzeczywistym
W pełni automatyczne oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, które zwiększa produktywność pracowników o 30% w ciągu pierwszych tygodni użytkowania. Zobacz, jak Ty i Twoi pracownicy spędzacie czas online i offline, śledźcie czas według projektów i automatycznie obliczajcie koszty na podstawie stawek godzinowych pracowników. Dodatkowo możesz generować niestandardowe raporty do użytku wewnętrznego lub do klientów, planować dni wolne od pracy i urlopy pracownicze, obliczać wynagrodzenie za nadgodziny i przechowywać dane kontaktowe członków zespołu w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DeskTime

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Connecteam is a friendly employee monitoring software for easy communication, scheduling, time tracking, training, & task management.
Connecteam is an employee monitoring software that allows managers to put their business on autopilot, save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Start for free now! Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Web-based time management and analytics tool for knowledge workers who want to be more efficient and productive.
Web-based time management and analytics tool for workers who want to be more efficient and productive. Prevents distractions and possibilities of becoming scattered in your digital life. RescueTime helps you understand daily habits so you can focus and be more productive. It runs securely in the background on your computer while keeping track of time spent on applications and websites giving you a clear depiction of your day. Dowiedz się więcej na temat produktu: RescueTime

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Employee computer monitoring software. Track websites visited, application usage, & more. Schedule reports to be sent to your email.
BrowseReporter is an employee and computer monitoring software for tracking employee computer activity. It is the ideal tool for enforcing acceptable use policies and protecting your network against unwanted computer activities. BrowseReporter captures the websites your employees visit and the applications they use. It includes a reporting utility for generating tabular and graphical user activity reports. Dowiedz się więcej na temat produktu: BrowseReporter

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Monitorowanie obecności personelu i śledzenia czasu pracy dla firm, zespołów i freelancerów.
Monitask dostarcza rozwiązania do monitorowania personelu, które zwiększają produktywność, efektywność i odpowiedzialność w całym zespole. Zaawansowane monitorowanie zrzutów ekranu i aktywności, a także funkcje śledzenia czasu pracy pozwalają zespołom skupić się na wykonywanych zadaniach. To oprogramowanie jest wszechstronne, a jednocześnie lekkie, dzięki czemu jest proste i łatwe w użyciu. Menedżerowie mogą również uzyskać dostęp do pulpitu na dowolnym urządzeniu, aby obserwować pracę zespołu w dowolnym miejscu i czasie. Zarejestruj się w Monitask i już dziś zacznij oszczędzać czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Monitask

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Monitor and analyze your employees company-wide whether they are in the office or working remotely.
Veriato Cerebral Employee Monitoring software provides unmatched visibility into the online and communications activity of your employees and contractors. Cerebral (previously Veriato 360) is the system of record, presenting detailed, accurate, and actionable data for use in incident response, high-risk insider monitoring, and productivity reporting. Cerebral can be deployed On-prem, in the Cloud or through an MSP provider. Dowiedz się więcej na temat produktu: Veriato Cerebral

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
#1 Employee Monitoring Software: Screenshots, Website and Application Tracking, Timesheet Reports, Mouse and Keyboard Click Reports.
Real-time employee monitoring software provides the easiest way to see what your team members are doing at the current moment, what websites they are visiting, what apps they are using and on which tasks and projects they are working. The tracker captures activity levels based on keyboard and mouse usage, takes random screenshots which help to gain full transparency, optimize time and increase productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebWork Time Tracker

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Insightful is an employee monitoring tool created with your needs in mind.It has everything you need to boost your team’s productivity!
Insightful employee monitoring software gives you unparalleled data about your team’s work habits. Take a deep dive into individual or organizational-level productivity metrics through real-time or historical data. Or use it to measure and analyze productivity and attendance through detailed reports. Companies like Farmers Insurance, Office Depot, and Allstate rely on Insightful daily to optimize the performance of their teams - will you join them? Dowiedz się więcej na temat produktu: Insightful

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
WorkTime employee monitoring software & service.
WorkTime is an employee, computer and internet monitoring software. WorkTime monitors productivity and helps boosting it. It monitors working-from-home, remote, and in-office employees. WorkTime does not support any invasive monitoring. It is designed for heavy loads and works well on 1-15,000+ computers. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkTime

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time.
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time. Record your employees communications, such as Email, Skype and other instant messaging. View used apps, Internet history, Facebook usage, files copied to USB drives, modified or deleted documents and more. Record a screenshot of every action like a video surveillance camera of their computer screen. View activity in real time or record everything into Central Log Database for later review. Dowiedz się więcej na temat produktu: SoftActivity Monitor

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Kickidler is a powerful tool for automation of employees time tracking, information security and increase in business efficiency.
Kickidler is the employee monitoring and user activity tracking software. It is a powerful tool for automation of control of personnel, information security and increase in business efficiency. Main Kickidler features: online monitoring of computers, recording and playback of employees history of activity, analysis of efficiency, time tracking and also violations detecting. Besides, Kickidler can be useful for optimization of communications inside the company and remote workers monitoring. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kickidler

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Employee time tracker with screen recording, productivity & activity tracking, and Apps & website monitoring with the simplest UI
To help you promote accountability, Traqq enables you to take screenshots and recordings in the background. You can manually add or edit the time recorded if you forget to turn on the tracker. This feature is helpful for work done outside computers. Traqq also allows you to monitor web and app usage for better insight into your team’s working process. Traqq provides actionable statistics and reports like weekly summaries and amounts earned to keep you updated on productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Traqq

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Improve your business productivity by tracking your field employee's work status, their working location, attendance, allowance, leaves
Save your time and efforts by monitoring and tracking your field employee's activities. Real time tracking, tasking and reporting with Chase App. It's reliable, accurate and cost effective field employee tracking solution that helps you to streamline your work and grow your business performance. You have full access of your employee's daily work status, location, leaves, their attendance, their travelling allowance etc. You can easily assign task and targets to employees. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chase App

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Team Management Tool
Jumppl is a digital workplace for Team Management, Project Management, and all your Team Collaboration needs that help you to control and manage your business. It is a large-scale team communication and management platform with the intention to revolutionize the way teams work. Jumppl's modules consist of Chat, Task Management, Timesheet, Time tracking, screenshots, Documents, File management, Work Groups, and Profiles. Jumppl is available on Web, iOS, Android, Windows, Linux, and Mac platforms. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jumppl

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Polska Produkt lokalny
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania projektów >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje prognozowania zasobów. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również z serwisami Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Firma jest obecna w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Spapp Monitoring is one of the most advanced phone tracker app for Android. This software is used for tracking your employees.
Cell phone tracker software used for for tracking your employees. This is a common use especially now that many people are working from home. Do you suspect your employees may be wasting their time chatting on Whatsapp instead of actually working? A tracking app will let you know how much time is spent on social media apps such as Facebook and you will be able to act. Spapp monitoring can also be used as a GPS tracker. It can also be used as a parental control application for Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spapp Monitoring

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Cloud based employee monitoring software with Screenshots and Productivity analysis. Manage your remote employees. FREE TRIAL.
Improve the performance of your company now! Berqun gives quantifiable insight into how your employees spend their time at work. These insights allow you to confidently identify low performers and enable you to jointly take action towards higher productivity. BQ scores for each day in a month. Analyze trends over time and drill down into any unusual changes.Optionally, record screenshots of employee computers at any time interval that you specify. Office TV feature offers a snapshot of employee Dowiedz się więcej na temat produktu: Berqun

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Employee monitoring software solution that helps collect user activity data to track employee behavior & achieve overall productivity.
Ever wondered if your employee worked the entire day? Do you want to know who the most active worker is and what the most efficient work hours are? If yes, then you surely are at the right page. Employee PC Monitoring Software gives you insights on your employees activities. While you are monitoring your employees productivity, they have no knowledge of the Employee monitoring software installed in their PCs. The self-managed monitoring software gives you the leisure to monitor from anywhere. Dowiedz się więcej na temat produktu: Employee Monitoring Software

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use remote employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. Dowiedz się więcej na temat produktu: InterGuard

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Productivity tool provides you with time tracking, employee monitoring, GPS tracker, invoicing, project budgeting, scheduling, and more
Apploye is an intelligent app for time tracking, employee monitoring, and productivity measurement. You can use it to oversee your in-office, remote or hybrid companies. It is compatible with both mobile and desktop. Also, project and task tracking, project budgeting, invoicing, payroll, client, and team management are super easy with Apploye. Get professional and comprehensive reports without any hassle. Ensure your business growth & stay one step ahead with Apploye. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apploye

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Rabbit is a Web software to control hours in projects with a fast implementation and low cost.
Rabbit is a Web software to control hours in projects with a fast implementation and low cost. Easy and fast to use, the fastest onboarding in Brazil in less than 1 minute your team can start controlling hours with Rabbit. Rabbit has an intuitive interface that is PLAY, PAUSE and CONTINUE with just one click, one click and you start your tasks by counting the time and cost of each minute by pointing in the tool. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rabbit

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, TimeBro śledzi każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: timeBro

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & scheduled work or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lighthouse.io

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace. Dowiedz się więcej na temat produktu: GAT Labs

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
Our mission from the get-go has been to help companies grow by automatically getting more out of their current customers base. Compared to other software, we offer multiple tools to deliver on that mission: Customer satisfaction surveys, online reviews, and cross-sales. Additional tools will be added to keep delivering on our mission. Most of our users chose InputKit over the competition for its ease of use, its beautiful design, and our 5-star customer service. Dowiedz się więcej na temat produktu: InputKit

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Email analytics platform that makes it easy to track and analyze email volumes, response times, SLAs and more.
Email Meter is an email statistics tool that helps managers understand how their team uses email. Track and measure productivity, email volumes, response times, SLAs and more. Know how long they take to reply and where they can improve. Email Meter is available for Gmail and Google Workspace. Teams of 10 to 10,000 use Email Meter to track and improve their email productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Meter Enterprise

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
DeskTrack is productivity software that is top notch and designed according to the requirements of today's business world.
DeskTrack is an automated time tracking Software that records the insight details of the desktop i.e. it keeps the list of applications opened, URLs browsed, files opened with the total time spent on them. This record helps in identifying the actual work we did & the distractions faced all through the day. It is also useful for managing the project timesheets by linking the files and URLs to the specified projects. Mainly it helps in increasing efficiency & productivity by 40%. Dowiedz się więcej na temat produktu: DeskTrack

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Free Plan Unlimited Users. Paid Plan Flat Price $25/Month/Company Unlimited Users. Employees in RFID, QR Code, Face Recognition, GPS.
Free online time clock, attendance tracking software. Clock in from web browser, desktop computer software, smart phone app for daily shifts, project tasks and jobs. Track Schedules, Expense, absences, paid time off accruals, projects, tasks and jobs. Export data for payroll and billing. Clock in restriction for IP, WIFI, device or GPS. Camera, face recognition, Barcode, QR Code, RFID and NFC Scanners, Notification and Developer API are supported. Free Plan for Unlimited Users is available! Dowiedz się więcej na temat produktu: Open Time Clock

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Use fSense to monitor compliance efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations
fSense helps your company to start monitoring employees activities efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations. Replace repetitive and unproductive activities with smart, efficient processes and have real-time access to valuable insights. Our platform will help you to identify behavioral deviations and standardize best practices to reduce risks and increase your teams' daily results. Dowiedz się więcej na temat produktu: fSense

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Ekran System® to rozwiązanie do monitorowania pracowników w pełnym cyklu, które skutecznie zapobiega, wykrywa i likwiduje zagrożenia wewnętrzne.
Ekran System® to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania ryzykiem związanym z wykorzystaniem informacji poufnych i monitorowania pracowników. Ekran umożliwia weryfikację tożsamości użytkowników, zarządzanie ich dostępem (w tym dostępem użytkowników uprzywilejowanych) oraz monitorowanie aktywności i produktywności każdego użytkownika wewnątrz i na zewnątrz chronionego obszaru. System Ekran to uniwersalne, lekkie rozwiązanie do monitorowania pracowników, które można łatwo wdrożyć w ciągu 20 minut na 10 lub 10 000 punktów końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ekran System

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Cloud system for professional service companies. Covers company finances, people and documents. Collaborate anytime and anywhere.
Teamogy is a comprehensive cloud system for professional services companies. Covers all steps from first contact with the client, budgeting, project management to capacity planning and time reporting, 3rd party cost and client billing. Teamogy connects internal teams and supports collaboration and communications inside the company. It lets your team work anytime and from anywhere. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamogy

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Intradiem provides intelligent automation solutions for customer service teams to maximize their productivity and engagement.
Intradiem's AI-powered technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intradiem

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
A desktop analytics monitoring solution that can give managers objective, real-time data on employee application usage.
Verint Workforce Management is a desktop analytics monitoring solution that can give contact center managers objective, real-time data on employee application usage. This data helps to understand how employees are performing across all channels and locations, including work-from-anywhere employees. A “virtual” walk-around management tool that can help identify whether agents need coaching to improve performance; or if opportunities exist for increasing productivity and capacity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Verint Workforce Management

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Comprehensive employee education platform: phishing simulations, quizzes, gamification, policies/procedures, audit reporting & more.
Get ThreatAdvice Cybersecurity Education if you are looking for efficient and effective cybersecurity online training platform for your employees. ThreatAdvice Cybersecurity Education uses video-based micro-learning courses to arm your employees with the cybersecurity knowledge they need to protect your organization. Our comprehensive employee education platform includes phishing simulations, quizzes, gamification, policies and procedures, audit reporting, external scans and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThreatAdvice Cybersecurity Education

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Boost your workforce's cognitive abilities and protect their mental health, using our cognition coach in your pocket.
PsychologyCompass offers your employees a cognition coach in their pocket, to enhance their mental performance, and protect their mental health. Measurably reduce absenteeism, presenteeism, churn and mental health claims. Nourish your employees' mental health and boost their performance on auto-pilot, and at scale. Get real-time employee engagement and improvement data through our dashboards. Improve your team's cognitive aptitude with privacy in mind. Dowiedz się więcej na temat produktu: PsychologyCompass

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Fully-integrated HRMS platform to deliver efficiency and growth. We are operational in India, Middle East and Australia
ZingHR has been the driving force that is helping organizations go beyond Automation, and deliver a solution that could directly impact Business Outcomes and Enhance Employee Experience. ZingHR aims for an Employee-Centric and mobile first approach. An Enterprise HCM platform for the betterment of workforce irrespective of geographical boundaries covering the entire spectrum from Onboarding to Exit and beyond. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZingHR

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy
Cloud-based employee monitoring software for Windows and macOS.
CleverControl is a powerful cloud-based solution for business, allowing full computer monitoring of employees. Unlike other employee monitoring programs, CleverControl offers continuous screen recording, webcam recording and call recording features, letting you determine if any of your staff members may be slacking or even intentionally harming your business. The software records any PC activity, including keystrokes, visited websites, running apps, printer activities, IMs, social networks etc. Dowiedz się więcej na temat produktu: CleverControl

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Nagrywanie aktywności na ekranie
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Analiza produktywności
  • Historia przeglądania
  • Monitorowanie poczty e-mail pracowników
  • Śledzenie czasu pracy