Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy telefoniczne dla firm

Systemy telefoniczne dla firm to narzędzia telekomunikacyjne obejmujące zarówno małe aplikacje telefoniczne, jak i wieloliniowe rozwiązania korporacyjne.

Wyniki: 12 w
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk z ponad 195 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
Najwyższej jakości terminacja SIP dla telefonów stacjonarnych i komórkowych na całym świecie. Łatwy w obsłudze i zarządzaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CommPeak VoIP Service
Bardzo wysoka jakość połączeń z dowolnego miejsca na świecie. 10 punktów PoP (punkt obecności) na całym świecie, połączenie za pośrednictwem lokalnych dostawców i wsparcie 24/7. Numery DID (bezpośrednie wybieranie wewnętrzne) dla lokalnej obecności w dowolnym miejscu. Regulowana przepustowość dla zespołów o dowolnej wielkości zapewnia wysoką jakość głosu podczas wielu jednoczesnych połączeń. Przejrzyste naliczanie sekundowe ułatwia planowanie budżetów w najdrobniejszych szczegółach, oszczędzanie na połączeniach międzynarodowych i docieranie do szerszego grona odbiorców. Specjalne oferty dla dużego ruchu głosowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: CommPeak VoIP Service

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
Systemy telefoniczne to bogate w funkcje zaawansowane rozwiązanie telefonii w chmurze dla małych i średnich firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: SendMyCall
Firma oferuje w pełni funkcjonalny, oparty na chmurze wirtualny system telefoniczny, który obejmuje menu głosowe, przekazywanie poczty głosowej do wiadomości e-mail, konferencje, przekierowywanie czasu i osób dzwoniących, numery wewnętrzne, przekazywanie połączeń na podstawie godziny i dnia tygodnia oraz wiele innych funkcji. Pozwala to uwolnić się od ograniczeń tradycyjnej telefonii i uzyskać płynne i globalne połączenie. Nie jest potrzebny specjalny sprzęt ani oprogramowanie. Produkt jest przyjazny dla użytkownika i zaprojektowany tak, aby można go było połączyć z każdym dostawcą usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: SendMyCall

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
Bitrix24 to darmowy system telefonii i rozwiązanie CRM w jednym, z którego korzysta osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to darmowy system telefonii i rozwiązanie CRM w jednym. Połączenia przychodzące i wychodzące, system IVR, telemarketing, połączenie telefoniczne robocall, poczta głosowa, nagrywanie połączeń, routing połączeń, wynajem krajowych i międzynarodowych numerów telefonów. Używany przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to system telefoniczny VoIP stworzony z myślą o nowoczesnych firmach. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom dzwonienia oraz łatwym w konfiguracji integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Squaretalk to wszechstronny i bezpieczny biznesowy system telefoniczny z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów.
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów. Wykonuj i odbieraj połączenia za pomocą aplikacji softphone lub dowolnego innego urządzenia. Wirtualnym numerem telefonu można łatwo zarządzać za pośrednictwem portalu internetowego lub skontaktować się z działem wsparcia technicznego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, aby uzyskać pomoc. Zaufały mu tysiące międzynarodowych marek na całym świecie. Global Call Forwarding jest własnością i jest zarządzany przez United World Telecom (UWT), założoną w 1996 roku. Siedziba główna znajduje się w Delray Beach na Florydzie w USA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Global Call Forwarding

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
Skonfiguruj swoje call center za 5 minut dzięki Ringostat Virtual PBX. Setki funkcji spełniających wszelkie potrzeby biznesowe.
Oparty na chmurze biznesowy system telefoniczny do wykonywania inteligentniejszych połączeń, dzięki któremu możesz skupić się na rozwoju swojej firmy. Ringostat zastępuje przestarzały biznesowy system telefoniczny PBX (prywatna centrala abonencka) i umożliwia łatwe skalowanie. Nie ma potrzeby inwestowania w sprzęt telefoniczny. Wszystko, czego potrzebujesz, to przeglądarka internetowa i zestaw słuchawkowy. Możesz wykonać pierwsze połączenia. Segmentacja połączeń, kolejka połączeń, system IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), anty-spam, poczta głosowa, automatyczne nagrywanie rozmów i raporty dla dowolnych potrzeb biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
Zacznij korzystać z TalkChief w ciągu kilku minut. Buduj zespoły i osiągaj cele.
TalkChief Business Phone System zapewnia kompletną platformę operacyjną, która umożliwia tworzenie właściwych zespołów, dodawanie członków i konfigurowanie kolejek przychodzących i wychodzących, w oparciu o umiejętności lub czas. Przydziel dynamiczne, stałe lub losowe numery DID, aby dotrzeć do właściwych potencjalnych klientów na podstawie ich lokalizacji. Ciągłość działania Twojej firmy zapewnia narzędzie do wczesnego wykrywania spamu. Dołącz do TalkChief już teraz i uruchom platformę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
UniTalk świadczy szeroki wachlarz własnych usług z telefonię IP, wirtualną centralę PBX wiele innych.
UniTalk świadczy szeroki wachlarz własnych usług z zakresu telekomunikacji dla biznesu, w tym telefonię IP i wirtualną centralę PBX, śledzenie połączeń (calltracking), nagrywanie rozmów telefonicznych, przyciski i widgety oddzwaniania dla serwisu, różnego rodzaju połączenia telefoniczne i routing oraz wiele innych . Zaufało nam wdrożenie telefonii IP i innych usług: sektora publicznego i prywatnego, od małych do dużych firm z różnych dziedzin. Platforma komunikacji biznesowej UniTalk osiągnęła znaczący sukces dzięki inwestycjom w rozwój i powiększanie własnego oprogramowania, a także wysokiemu poziomowi obsługi klientów z całego świata. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniTalk

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX
System telefonii inteligentnej dla biznesu. Konfiguracja i zarządzanie są łatwo dostępne z każdego komputera.
Rozwiązanie Cloud PBX dla firm. Unikalny, łatwy w użyciu, oparty na metodzie „przeciągnij i upuść” interfejs zarządzania umożliwia błyskawiczną aktywację konfiguracji głosowych, co daje natychmiastowy dostęp do systemu głosowego. Podłącz istniejące telefony IP lub telefony programowe. Pozostań w kontakcie wszędzie tam, gdzie jesteś. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZphone.systems

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Wirtualne call center
  • Monitorowanie połączeń
  • Automated Attendant
  • PBX