Wyniki: 175 w
Our phone systems is a feature-rich advanced cloud telephony solution for small and medium size business. Dowiedz się więcej na temat produktu: SendMyCall
We offer a fully-featured, cloud-based virtual phone system that includes voice menus, voice mail to email, conferencing, time and caller routing, internal extensions, call forwarding based on time and day of the week, and much more. It allows you to free yourself from the limitations of traditional telephony and become seamless and globally connected. There is no special hardware or software needed. Our product userfriendly and designed to interconnect with any service provider. Dowiedz się więcej na temat produktu: SendMyCall

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Bitrix24 to darmowy system telefonii i rozwiązanie CRM w jednym, z którego korzysta osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowy system telefonii i rozwiązanie CRM w jednym. Połączenia przychodzące i wychodzące, system IVR, telemarketing, połączenie telefoniczne robocall, poczta głosowa, nagrywanie połączeń, routing połączeń, wynajem krajowych i międzynarodowych numerów telefonów. Używany przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
So much more than a business phone. Meet the phone system of the future. Set up in minutes and never drop a call again.
New work patterns and natural emergencies can cause abrupt work location shifts. Stay open for business no matter where you are working—home, office, or somewhere in between. Our distributed network is fully redundant in every location we serve, providing you with a truly global infrastructure that ensures 24/7 business continuity for your company, from anywhere. Dowiedz się więcej na temat produktu: RingCentral MVP

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Connect

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Dialpad Talk transforms the business phone system, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Talk is a modern cloud-based business phone system that keeps teams connected on any device. Dialpad Talk's native Voice Intelligence features boost productivity with real-time transcription and post-call summaries, including highlighted action items. Plus integrations with G Suite, Office 365, Zendesk, and Salesforce make deployment a cinch and keep everyone in your org productive. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialpad

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Get the perfect phone number for your small business and turn the world into our office with the Grasshopper virtual phone system.
Turn the world into your office with Grasshopper, the virtual phone system for small businesses. Get a local, toll free, or vanity phone number to represent your business or bring your own number! Forward calls anywhere and use our mobile and desktop apps to communicate with clients over voice or text, be notified in real time of missed calls & voicemails, and have your voicemails transcribed and sent via email. Try us risk free for 30 days with our money-back guarantee. Dowiedz się więcej na temat produktu: Grasshopper

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoIP.ms

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Twilio provides simple, pay-as-you-go APIs for businesses to build scalable, reliable voice and SMS apps for the web or mobile devices.
Twilio is the worlds leading cloud communication platform that enables you to engage customers across channels - SMS, voice, video, email, WhatsApp and more. Pay-as-you-go APIs allow businesses to scale communications reliably. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twilio

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Aircall's business phone system boosts communication and productivity by integrating with all the most popular CRMs and business tools.
Make every phone conversation count and give time back to your reps. Aircall's flexible business phone solution integrates with 80+ CRM, helpdesk, and other critical business tools to surface the information your reps need to be successful, when they need it. Join 9,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer and prospect relationships with first-class phone features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics, power dialer, call tagging, and other collaborative features. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aircall

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
3CX is a business phone system that includes telephony, video conferencing, live chat and mobile apps.
3CX is a Business Phone System offering telephony, video & live chat, in one easy-to-use integrated solution. Suitable for any business size or industry, 3CX is open-standards supporting a variety of IP phones & SIP trunk providers. Ideal for remote working, with free mobile apps for iOS & Android. Integrates seamlessly with Microsoft Teams & CRM systems. Can be deployed on premise, in a private cloud or hosted by 3CX. Hassle-free, full-featured business phone system. Dowiedz się więcej na temat produktu: 3CX

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect is a full-featured collaboration and communication solution that empowers users to work more efficiently and productively no matter their location. Our focus on ease-of-use and the mobile workstyle delivers streamlined features and intuitive interfaces so users can easily interact with each other via their preferred method of communication. MiCloud Connect lets you move your communications and collaboration to the cloud with confidence. Dowiedz się więcej na temat produktu: MiCloud Connect

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to system telefoniczny VoIP stworzony z myślą o nowoczesnych firmach. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom dzwonienia oraz łatwym w konfiguracji integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: 8x8 X Series

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kixie PowerCall

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Nextiva is an enterprise phone system with 40+ features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 tech support.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nextiva

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Set up a complete business phone system in a few minutes using one simple, user-friendly platform — no technical knowledge required. Make unlimited calls to over 110 countries to reach your customers wherever they are. Integrate and make calls from your CRM. Increase your team's productivity and get powerful features to supervise your team remotely. Use robust analytics to optimize your team and workflow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringover

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
A cloud solution that keeps you connected with employees, customers, and partners. Available for all devices wherever you are.
Easy to use cloud business phone service that features 35+ capabilities to keep you closely connected with employees and customers. Transferring calls and mobile access is a breeze! Ooma Office is a highly flexible phone system that evolves and grows with any business. Get started today with simple setup. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ooma Office

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChaseData CCaaS

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Built on Zoom's platform, Zoom's full-featured cloud phone consolidates business communication and collaboration into a single system.
Built on Zoom's easy, reliable, and secure platform, Zooms full-featured cloud phone consolidates all business communication and collaboration into a single system. Available in 40+ countries, with expandable coverage through a bring-your-own-carrier offering, Zoom Phone supports inbound and outbound calling through the public switched telephone network (PSTN). Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoom Phone

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
SMBs w/ 10-100 users save money & time with the Intulse managed VoIP services. BYOD or buy/rent phones. Softphone. 100% US support.
Businesses from 10 - 100 users save money and time with Intulse Hosted VoIP Services. BYOD or buy/rent phones from us. Enterprise-grade voice, fax, text, and mobile App at small business pricing. Get custom quote based on your device user type. CRM integration with HubSpot, Salesforce, Zoho, Redtail, Dynamics, Wealthbox, AgencyBloc, Sugar/SuiteCRM and more. We handle all of your system set-up. No hassles, no headaches. Friendly, available & knowledgeable live support (100% US-based). Dowiedz się więcej na temat produktu: Intulse

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more Dowiedz się więcej na temat produktu: Toky

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Dowiedz się więcej na temat produktu: Mango Voice

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
JustCall is the Business Phone System of choice for modern sales and support teams. Make, receive, distribute
JustCall's Business Phone System has helped 6000+ Brands put their customers first. Set up in 5 minutes. Switch to a single platform for all your customer communication and workflow automation needs. Get started at just $25 per month. Signup & get 70% discount for the first month Dowiedz się więcej na temat produktu: JustCall

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Bring your company’s communications into the cloud age with Acefone’s business phone systems. Be it managing discussions with colleagues or tracking the needs of clients and customers, do it on the go with a device of your choice. With a wide range of specialized numbers, call forwarding, missed-call alerts, smart monitoring and call conferencing, Acefone’s 65+ industry-leading features fulfill all your business communication needs. Start your 14-day FREE trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acefone

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs.
MightyCall is a virtual phone system provider. MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs. MightyCall is easy, affordable, and effective. You dont need any special hardware, we dont bill per user like the majority of the industry, and we dont charge you per feature like others. Dowiedz się więcej na temat produktu: MightyCall

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Our Call Center solution is designed to let you manage at best Agents, Queues, PBX Extensions and more.
Our Call Center solution is designed to let you manage at best Agents, Queues, PBX Extensions and more. Agents can login to their Queues, manage multiple Status and perform different Tasks, according to their assigned Skills, using the Windows XCALLY Phonebar, the WebRTC or external phones. Admin and Supervisors can monitor in Realtime all the activities taking place in the Voice Channel queues and eventually change their configuration and workflow in realtime. Dowiedz się więcej na temat produktu: XCALLY

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions.
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per extension. No hidden costs, no gimmicks. If you are currently paying per extension then you are overpaying. Sure, you could work with a bigger VoIP provider, but bigger doesn¿t mean better. No one can match us head on when it comes to our superior technology or customer-first pricing model. Pay per line Dowiedz się więcej na temat produktu: InfoFlo

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Cloud Contact Center Software deployed instantly. Full API based. CRM plugins. Connect real or virtual agents.
ZIWO is an Omnichannel Cloud Contact Center Software (CCAAS) that provides a straightforward solution for companies to talk to their clients over the Phone, WhatsApp, SMS... ZIWO has readymade plugins with most CRM and is integrable with any app, thanks to an open API architecture. ZIWO connects 145 countries globally, including the GCC, so that users can instantly expand their reach in new geographies. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZIWO

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Your phone’s other number.
Sideline streamlines your mobile life. Organize your communication, separate contacts, and put your phone to work with powerful texting tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sideline

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Professional VoIP switchboard lets you effortlessly manage all your call. The Kavkom Phone System, the best solution for your business.
Each Kavkom line gives your employees access to an extremely complete online virtual switchboard. Associated with a WebPhone, the CRM offers multiple functions, better control of business telephony, and, ultimately, better management. Manage all your calls in 1 click with the Kavkom Phone System. Get closer to your customers' thanks to virtual numbers. Organize your prospecting using the Kavkom Hybrid CRM Dowiedz się więcej na temat produktu: Kavkom

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Phone.com offers all the features of a big enterprise phone system without the cost and complexity.
Phone.com offers all the modern features of a big enterprise phone system but is affordable and easy to use for entrepreneurs and growing businesses. The solution is cloud-based, so there's no hardware to setup. You can take and receive calls from your mobile device, PC, or an IP-desk phone. Users enjoy: Voice service that works on any device. Packages to meet your specific needs. 24x7 US-based, bilingual, expert support. Free software upgrades and new features. Dowiedz się więcej na temat produktu: Phone.com

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Web based telephony solution for businesses of any size. Features include call recording, screening, and caller ID.
Tossable Digits sells phone numbers to help small businesses grow, allow large businesses to offer new services, and provide consumers with a sense of security while using our services. What this means is unlimited phone numbers with no contract for peace of mind. No need for hardware or any special equipment. We offer the highest number of free features more than any other service - such as call recording, lead tracking, voicemail, texting, and forwarding schedules. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tossable Digits

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
AVOXI, a global communications platform, provides voice, messaging, and contact center – all within one platform.
AVOXI, a global communications platform, provides voice, messaging, and contact center – all within one platform. Giving international businesses the local presence they need to easily scale with their customers, AVOXI offers feature-rich voice technology with unparalleled coverage, quality and reliability. Dowiedz się więcej na temat produktu: AVOXI

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Squaretalk to wszechstronny i bezpieczny biznesowy system telefoniczny z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Telnyx delivers voice, messaging and IP services for applications and next-generation communications companies.
Our Mission Control Portal and API allows you to easily integrate, manage, and analyze all of your voice and messaging needs. Start by authenticating your account and adding connections with unique SIP authentication to enable multi-tenancy control. Purchase numbers for inbound calling, building SIP trunks to empower outbound calling and assigning connections to calling profiles for on-demand scalability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Telnyx Suite

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
RingByName is a powerful cloud phone service designed to make your business more efficient and save you money.
RingByName is way more than a business phone service. It combines first-class hosted phone service with powerful Unified Communications tools to help you win and keep more customers. It boasts powerful UCaaS features and built-in customer contact center and journey management tools, as well as cutting-edge features such as desktop and mobile collaboration tools - videos, chat, SMS and file sharing. Our goal is to help businesses build better relationships with their customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: RingByName

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Cloud-based business phone system for Twilio. High-quality customer communications for every employee.
Cloud-based business phone system for Twilio. High-quality customer communications for every employee. Made for enterprise customers building on Twilio. Spoke replaces your PBX or cloud phone system with a programmable alternative on Twilio, so you can maximize every customer conversation and drive more business outcomes and better customer experiences. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spoke Phone

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Business Phone System (PBX) with an extensive list of features that will simplify and organize your voice communication in few minutes
Zadarma Business Phone System (Cloud PBX) will let you set up your voice communication with clients, leads and partners in the most efficient and productive way. Regardless of the number of employees, offices around the world and various working hours, you can configure an inclusive IVR system and enjoy all its advantages at low rates. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zadarma

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Dowiedz się więcej na temat produktu: Monster VoIP

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Delightful and powerful business phone for professionals, teams, and companies.
OpenPhone is the new phone for business. It comes with powerful calling, messaging, and a lightweight CRM. Works great for individuals and teams. It allows you to share a phone number with teammates, like an inbox. Available in the browser, iOS, and Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: OpenPhone

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Cloud and on-premise solution that enables enterprises to manage business phones via tools such as PBX, SIP trucking and more.
Cloud and on-premise solution that enables enterprises to manage business phones via tools such as PBX, SIP trucking and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asterisk

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs.
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful decisions, stay in control of teams working from anywhere, and get more done faster. www.cloudcall.com [email protected] Boston, MA, London & Leicester, UK, Melbourne, AU Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudCall

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Channels is a data-driven Business Phone System with free Web calls for you and your customers along with multiple other features.
Channels is an innovative Business Phone System. We give you Web call - the customer can call you easily with one click from your company’s website. Channels integrates with platforms like Shopify, Magento, Pipedrive, and more. Other features include the display of customer details before a call, One-click Chrome extension, Call widget, Mobile App, IVR, Call Recordings, Live-listening, and more. Take the free option and try some of these features. Or, have them all with a full offer! Dowiedz się więcej na temat produktu: Channels

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Full-featured cloud phone system that allows businesses to accept calls and texts on mobile and stationary devices.
Line2 is a cloud-based business phone service that lets you talk/text across all your devices with the simplicity of an app. Simply sign up for a Line2 number & you'll have a second phone line to give out for work or when you don't want to share your personal phone. For individuals, its an easy way to keep work calls/texts separate from personal ones. For small businesses, its a full-featured VoIP phone service that gives you & your team a professional phone line on your existing devices. Dowiedz się więcej na temat produktu: Line2 Pro

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Versatile business phone system for Sales and Customer Service teams, built-in with 50+ business-class features to grow your business.
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and grow your business. Ready to have a test-drive? Dowiedz się więcej na temat produktu: NUACOM

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Stay connected anywhere with high-quality and reliable cloud-based business phone systems, including phone, SMS, video, and chat.
Leading cloud-based business phone systems for small to medium businesses. Unify your business phone, video conferencing, and texting under a single phone number. Stay connected with clients, coworkers, and vendors anywhere you are with Broadvoice’s easy-to-use platform, over a high-quality and reliable network. Additional features include auto-attendant, mobile app, and visual voicemail. Get the best customer service at an affordable cost. Scale your business with Broadvoice. Dowiedz się więcej na temat produktu: BroadVoice Cloud PBX

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Freshcaller is a cloud-based business phone system for businesses of all sizes with phone numbers in 90+ countries.
Freshcaller is a simple and reliable cloud-based business phone system that helps businesses connect with customers in an affordable way. With phone numbers in 90+ countries, Freshcaller lets customers set up their contact center in a few easy steps, and with zero phone hardware. Freshcaller integrates with several CRM and Helpdesk tools, enabling sales and support teams to work seamlessly. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk Contact Center

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
A fully customizable call center that just needs a headset and a web browser? You¿re not dreaming. Gone are the days of investing in hardware and hiring consultants. Use your browser and start talking and texting in 3 minutes or less. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aloware

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Award-winning Cloud VoIP phone service for businesses. More than 40 advanced features. Get a number instantly, anywhere in the world.
International award-winning VoIP phone service for small and medium-sized businesses. High-quality professional communications at an affordable price. More than 40 advanced features: Conferencing | Call Forwarding | Unlimited Recording | IVR | CTI Integrations. Get a number instantly, anywhere in the world, or port your own. Perfect for working from home or team collaboration, includes chat, video calls, and screen sharing. Omnichannel 24/7 support service. Thousands of customers trust us! Dowiedz się więcej na temat produktu: VoIPstudio

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX
Virtual phone system solution that helps businesses choose a toll-free number & manage business calls, voicemails, as well as faxes.
Virtual phone system and toll free number service designed to help entrepreneurs start, run and grow their business. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniTel Voice

Funkcje

  • Przekierowywanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dostęp mobilny
  • Monitorowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Wirtualne call center
  • Automatyczny dialer
  • Automated Attendant
  • PBX