Wyniki: 9 w
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk
CloudTalk to chmurowy system PBX (centrala abonencka) stworzony z myślą o nowoczesnych firmach. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom dzwonienia oraz łatwym w konfiguracji integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
Squaretalk to wszechstronna platforma PBX (centrala abonencka) w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Squaretalk to wszechstronna i bezpieczna platforma PBX (centrala abonencka) w chmurze, z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
Bitrix24 to darmowa chmura PBX, call center i rozwiązanie CRM w jednym. Zaufało mu osiem milionów firm – dostępne w chmurze i w wersji lokalnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowa chmura PBX, call center i rozwiązanie CRM w jednym. Zaufało mu osiem milionów firm – dostępne w chmurze i w wersji lokalnej. Połączenia przychodzące, wychodzące, SMS, wielopoziomowy system IVR, routing połączeń i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
Rozwiązanie do połączeń głosowych, które oferuje transkrypcję poczty głosowej, przydzielanie numerów, przekazywanie połączeń, grupy odbiorców i wiele więcej.
Rozwiązanie do połączeń głosowych, które oferuje transkrypcję poczty głosowej, przydzielanie numerów, przekazywanie połączeń, grupy odbiorców i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Voice

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
Wirtualny Ringostat PBX zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić niezawodne połączenie dla każdej wielkości firmy i jej potrzeb.
Ringostat Virtual PBX zapewnia więcej miejsca na pełną koncentrację na firmie, optymalizację przepływów pracy i maksymalizację potencjału biznesowego. Segmentacja połączeń, kolejka połączeń, system IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), anty-spam, poczta głosowa, automatyczne nagrywanie rozmów i raporty dla dowolnych potrzeb biznesowych. Ringostat Virtual PBX dostępny z całego świata. Wszystko, czego potrzebujesz, to przeglądarka internetowa i zestaw słuchawkowy. Możesz wykonać pierwsze połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
TalkChief to biznesowa platforma telefoniczna stworzona do zwiększenia wydajności zespołu za pomocą zaawansowanych funkcji.
TalkChief to biznesowy system telefoniczny zbudowany z myślą zarówno o startupach, jak i korporacjach. Jest to produkt godny zaufania, który jednocześnie pozwala budować silny, zróżnicowany zespół dociekliwych, kreatywnych ludzi, chcących wykonywać najlepszą pracę w swoim życiu i wspierających się nawzajem w tym procesie. Platforma SaaS oferuje solidne rozwiązanie telefoniczne za pośrednictwem aplikacji opartych na chmurze, integracji z rozwiązaniami CRM i niestandardowych interfejsów API. Wszystko to zwiększa produktywność zespołu, zadowolenie klientów i wzrost sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
Sabienzia przekształca telefonię zespołową w inteligentną komunikację.
Sabienzia przekształca telefonię zespołową w inteligentną komunikację, umożliwiając przedsiębiorstwom podejmowanie decyzji opartych na danych z uwzględnieniem wskaźników, kontekstu i znaczenia. Dzięki ponad dekadzie doświadczenia w dostarczaniu usług telefonicznych w chmurze, Sabienzia wspiera obsługę klienta firm z sektora turystyki, motoryzacji i e-commerce na całym świecie z wykorzystaniem w 100% własnej infrastruktury zgodnej z RODO, która jest całkowicie hostowana w Europie i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa PCI (danych posiadaczy kart płatniczych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Sabienzia

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
System telefonii inteligentnej dla biznesu. Konfiguracja i zarządzanie są łatwo dostępne z każdego komputera.
Rozwiązanie Cloud PBX dla firm. Unikalny, łatwy w użyciu, oparty na metodzie „przeciągnij i upuść” interfejs zarządzania umożliwia błyskawiczną aktywację konfiguracji głosowych, co daje natychmiastowy dostęp do systemu głosowego. Podłącz istniejące telefony IP lub telefony programowe. Pozostań w kontakcie wszędzie tam, gdzie jesteś. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZphone.systems

Funkcje

  • Trunking SIP
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Przekierowywanie połączeń
  • Grupy zamknięte
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Monitorowanie połączeń