Filtruj wyniki (1)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Andora
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Afganistan
Antigua i Barbuda
Anguilla
Albania
Armenia
Curaçao
Angola
Języki
Opcje cenowe
Wyniki: 1 w
Agenci mogą zobaczyć to, co widzą ich klienci za pomocą kamer na smartfonach, i wizualnie poprowadzić ich do rozdzielczości.
Fixzy Assist umożliwia technikom lub call center korzystanie z telefonu komórkowego lub pulpitu komputera stacjonarnego w celu szybkiego łączenia się z klientem za pomocą wideo, które można poddać audytowi na żywo, w celu rozwiązywania problemów, pomiarów, kontroli konserwacji i nagłych wypadków, zmniejszając wydatki i poprawiając obsługę klienta. Kompletna stacja dokująca do pracy umożliwia korzystanie z platformy przez technika na miejscu, co pozwala zwiększyć szybkość naprawy za pierwszym razem i zapewnia cyfrowe bliźniaki 3D z pełną wydajnością audytu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixzy Assist
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wizualizacja
- Klasyfikacja dokumentów
- Szkolenie w oparciu o wzór
- Konwolucyjne sieci neuronowe