Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do marketingu opartego na kontach

Wyniki: 14 w
EngageBay to proste, niedrogie oprogramowanie do marketingu typu „wszystko w jednym” i rozwiązań CRM dla sprzedaży, które umożliwia realizację marketingu dostosowanego do Twoich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Spersonalizowane kampanie i wiele zasobów jest przeznaczonych dla poszczególnych kont – wszystko to z jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM stworzone specjalnie dla małych i średnich firm zajmujących się marketingiem i sprzedażą opartą na kontach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B zajmujących się marketingiem i sprzedażą opartą na kontach. W przeciwieństwie do innych rozwiązań CRM, stworzono go specjalnie do tego celu. Salesflare wspomoże sprzedaż przy mniejszym nakładzie pracy. Automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z klientami i osobami, z którymi się kontaktujesz. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Dreamdata jest platformą atrybucji przychodów B2B opartą o konta, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata
Dreamdata jest platformą atrybucji przychodów opartą o konta, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Platforma Dreamdata zbiera, dołącza, czyści wszystkie dane dotyczące wejścia na rynek, aby pomóc zespołom marketingowym B2B śledzić i mierzyć wysiłki na kluczowych klientach. Pozwala to firmom wizualizować i analizować ścieżki oparte na klientach, budować odbiorców docelowych i mierzyć ROI działań ABM (marketing oparty na kontach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które pomaga znaleźć i nawiązać współpracę z osobami ważnymi dla firmy. Importuj profile w filtrowaniu zbiorczym według firmy, branży, wielkości firmy, tytułów ról i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze sposoby kontaktu i kontaktuj się z nimi hurtowo za pomocą inteligentnych szablonów za pośrednictwem poczty e-mail lub LinkedIn. Przypisz je do potoków i śledź rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Doskonała integracja z LinkedIn, aby rozwijać sieć i tworzyć listy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Wykorzystaj inteligentne rozwiązanie CRM do marketingu opartego na kontach, aby skoncentrować swoją energię na potencjalnych klientach, którzy z większym prawdopodobieństwem dokonają zakupu i zwiększą przychody użytkownika.
Rozwiązanie CRM firmy Pipedrive jest doskonałym narzędziem do marketingu opartego na kontach. Skoncentruj energię na potencjalnych klientach, którzy z większym prawdopodobieństwem dokonają zakupu, i zwiększ swoje przychody, korzystając z dedykowanych funkcji sztucznej inteligencji. Patrz dziesięć kroków do przodu i skupiaj wszystkich na działaniach, które prowadzą do zamknięcia transakcji. Żaden z potencjalnych klientów nie zostanie pominięty, a Ty zaoszczędzisz czas dzięki automatyzacji codziennych zadań. Rozpoczęcie pracy jest proste, a jednocześnie na tyle wydajne, że można je dostosować do każdego procesu sprzedaży i bezproblemowo współpracować z narzędziami, które najbardziej lubisz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Wrike to oprogramowanie do marketingu opartego na klientach, obejmujące szablony kampanii, wykresy Gantta, funkcje raportowania i wiele innych opcji.
Wrike to oprogramowanie wykorzystywane do marketingu opartego na klientach, cieszące się zaufaniem ponad 20 000 organizacji na całym świecie. Skoncentruj swoje wysiłki marketingowe na tworzeniu dostosowanych treści dla potencjalnych klientów przy użyciu wszechstronnych funkcji Wrike. Rozpocznij kampanie z gotowymi szablonami, śledź postępy i aktualizuj terminy dzięki łatwym do skonfigurowania wykresom Gantta. Twórz szczegółowe raporty w celu udostępniania wyników interesariuszom. Zarządzaj kampaniami opartymi na klientach i zwiększ wzrost przychodów na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i oprogramowanie do zarządzania klientami, używane przez ponad osiem milionów firm. Wersje w chmurze, mobilna, open source.
Jeśli szukasz bezpłatnego oprogramowania do zarządzania klientami, które wykracza poza podstawowe rozwiązanie CRM, jest to Bitrix24. Dzięki inteligentnemu routingowi połączeń klient dzwoniący do firmy automatycznie łączy się z odpowiednim opiekunem. Potrzebujesz portalu dla klientów, w którym klienci, kierownicy i inne strony mogą wchodzić ze sobą w interakcje w czasie rzeczywistym? Ekstranet Bitrix24 do Twojej dyspozycji. Wyceny i faktury? Tak. Raporty klienta? Oczywiście. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie firmy Lusha w zakresie analizy leadów dostarcza dokładnych danych dotyczących bezpośrednich połączeń telefonicznych, numerów telefonów i wiadomości e-mail, aby przyspieszyć sprzedaż przy mniejszym nakładzie pracy.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 600 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Analityka leadów B2B oparta na uruchomieniu, zweryfikowane wiadomości e-mail i bezpośrednie połączenia, zaangażowanie w wysyłanie wiadomości e-mail/SMS w obrębie tej samej platformy – Lead411
Lead411 to wiodąca platforma danych B2B oferująca bardzo dokładne (96%) i często weryfikowane dane, w tym dane firmowe oraz dane e-mailowe/bezpośredniego połączenia na poziomie kontaktu. Dane uzupełniane są o dane dotyczące zamiarów rozwoju, w tym niedawne wydarzenia finansowe, ostatnie zatrudnienie, awanse, przyznane firmy, nowe lokalizacje i inne kwestie. Klienci mają możliwość dokładnego poznania firm, z którymi chcieliby prowadzić interesy, a także dysponują wszystkimi narzędziami, dzięki którym mogą wysłać wiadomość godną odpowiedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lead411

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Oliverlist to uniwersalne narzędzie, które umożliwia firmom różnej wielkości automatyzację komunikacji e-mail i radykalne zwiększenie sprzedaży.
Oliverlist to uniwersalne narzędzie, które umożliwia firmom różnej wielkości automatyzację komunikacji e-mail i radykalne zwiększenie sprzedaży. - Importowanie i wyszukiwanie firmowych wiadomości e-mail za pośrednictwem różnych źródeł w Internecie, takich jak sieci społecznościowe lub katalogi zawodowe. - Planowanie kampanii e-mailowych z automatycznymi kontrolami i przetwarzaniem odpowiedzi za pomocą sztucznej inteligencji. - Algorytm pomoże Ci lepiej wybrać potencjalnych klientów, którzy są najbardziej otwarci na Twoją ofertę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oliverlist

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Gartner Digital Markets dostarcza dane dotyczące intencji B2B od ponad 9 mln nabywców oprogramowania na rynku, aby wspierać proces sprzedaży i ustalać priorytety kont.
Buyer Discovery dostarcza dane dotyczące intencji B2B od ponad 9 milionów nabywców oprogramowania miesięcznie w sieci stron Gartner Digital Markets. W przeciwieństwie do rozwiązań typu „first-party intent”, które ujawniają osoby odwiedzające stronę internetową, Buyer Discovery identyfikuje firmy aktywnie czytające recenzje produktów, badające konkurencję i wykazujące wysoki poziom intencji zakupowych w kategoriach na stronach Gartner Digital Markets. Zidentyfikuj optymalne możliwości dla swojego zespołu sprzedażowego, docieraj do kampanii ABM (marketing oparty na kontach klienta) i szybciej zamykaj więcej transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Buyer Discovery

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Built for HubSpot – dodatek napędzany sztuczną inteligencją, który przewiduje prawdopodobieństwo, że kontakty klikną lub zaangażują się w kampanie e-mail marketingu.
**Tylko dla użytkowników portalu HubSpot Marketing** thalox for marketers to dodatek napędzany sztuczną inteligencją dostępny dla użytkowników HubSpot Marketing. Ten dodatek jest wymieniony na liście HubSpot App Partner i dostępny w Marketplace. Czasami marketerzy nie są w stanie wykorzystać swoich własnych danych do generowania kwalifikowanych leadów. To rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwi marketerom wysyłanie klientom odpowiednich wiadomości w zależności od tego, na jakim etapie podróży się znajdują. Uzyskasz: > Trzykrotnie wyższy współczynnik konwersji > większe zaangażowanie > wykorzystanie uśpionych potencjalnych klientów Dowiedz się więcej na temat produktu: Thalox

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka
Proof Experiences umożliwia zespołom marketingowym personalizację ich stron internetowych, aby zadziwić odwiedzających i znacznie podnieść stopień konwersji, bez pomocy inżynierów.
Niestety, większość stron internetowych pokazuje tę samą, ogólną treść odwiedzającemu. Skutkuje to przekazem, który nie odbija się odpowiednim echem i słabo przekłada się na efekty. To dlatego specjalistyczne zespoły ds. marketingu korzystają z programu Proof. Program Proof Experiences umożliwia zespołom marketingowym dostosowanie istniejącej strony internetowej do odwiedzających, w oparciu o ich branżę, etap cyklu życia, a nawet personalizację pod kątem indywidualnych klientów docelowych. Spersonalizowane doświadczenia zdumiewają odwiedzających i znacznie podnoszą stopień konwersji. Wypróbuj Proof Experiences bezpłatnie już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Experiences

Funkcje

  • Pielęgnowanie leadów
  • Kwalifikacja leadów
  • Personalizacja kampanii
  • Raportowanie/analityka