Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania finansami

Programy do zarządzania finansami umożliwiają monitorowanie i analizę stabilności finansowej organizacji, jak również przewidywanie jej przyszłych wyników finansowych.

Wyniki: 24 w

Aurum to platforma uzgadniania nowej generacji z ponad 600 interfejsami API, która oszczędza czas zespołów finansowych, eliminuje błędy i zapewnia zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aurum Solutions
Aurum to platforma dopasowująca nowej generacji. Codziennie w ciągu kilku sekund firma dopasowuje miliony transakcji, pomagając dyrektorom finansowym i zespołom finansowym oszczędzać koszty, usprawniać procesy i zapewniać zgodność z przepisami. Dzięki bezkodowym systemom reguł, niezrównanym współczynnikom dopasowania i dostosowanym do potrzeb pulpitom nawigacyjnym, wysoce regulowane branże, takie jak usługi finansowe, ubezpieczenia i inne, zyskują pewność, że pracują z dokładnymi, w pełni gotowymi do audytu danymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aurum Solutions

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Wrike to platforma projektowa z funkcjami zarządzania finansami, takimi jak narzędzia budżetowania, śledzenie czasu i pulpity analityczne.
Wrike to platforma współpracy zespołowej, z której korzystają ponad dwa miliony osób w 140 krajach. Zarządzaj finansami i dbaj o rentowność swojej organizacji dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu Wrike. Utwórz budżet projektu, wybierz preferowane waluty, dodaj domyślne stawki godzinowe i kontroluj dostęp użytkowników – wszystko w jednym miejscu. Korzystaj z narzędzi do śledzenia czasu pracy, aby rejestrować godziny pracy pracowników i przydzielać zasoby. Uzyskaj szczegółowe raporty i stwórz pulpity analityczne, aby uzyskać pełny przegląd portfolio projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Dzięki wchodzącym w skład pakietu NetSuite rozwiązaniom możesz planować, budżetować, prognozować i analizować dane za pomocą narzędzi, które pomogą Ci zarządzać finansami Twojej firmy.
Służące do zarządzania finansami rozwiązania wchodzące w skład pakietu NetSuite pozwalają zautomatyzować podstawowe procesy finansowe i dają użytkownikom dostęp do przejrzystych informacji na temat wyników z przeszłości, bieżącego stanu finansowego i przewidywanej pozycji, co umożliwia podjęcie lepszych decyzji w oparciu o rzetelne dane. Dzięki pulpitom nawigacyjnym i raportom dane finansowe i operacyjne zmieniają się w użyteczne informacje biznesowe, które pomagają usprawnić proces kontroli i osiągnąć doskonałość operacyjną. Możliwość konsolidacji danych finansowych sprawia, że zarządzanie wieloma jednostkami biznesowymi, podmiotami zależnymi i regionami staje się łatwiejsze. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Rozwiązanie CRM Creatio dla branży finansowej oferuje nagradzane rozwiązanie CRM, szeroką gamę aplikacji finansowych oraz narzędzia bezkodowe klasy korporacyjnej.
Rozwiązanie CRM Creatio dla branży finansowej oferuje nagradzane rozwiązanie CRM, szeroką gamę aplikacji finansowych i nieograniczoną swobodę innowacji bez narzędzi do tworzenia kodów. Rozwiązanie CRM Creatio umożliwia firmom finansowym usprawnienie i automatyzację przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami, prowadzenie wieloetapowych wielokanałowych kampanii marketingowych, tworzenie inteligentnych modeli punktacji i kwalifikacji za pomocą narzędzi ML/SI i wielu innych. Dzięki narzędziom bezkodowym Creatio możesz powielać DNA firmy w formie cyfrowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Oprogramowanie Vertex umożliwia określanie wysokości podatku, zgodność z przepisami i raportowanie, zarządzanie danymi podatkowymi oraz zarządzanie dokumentami.
Vertex łączy badania podatkowe z solidną technologią w celu zwiększenia dokładności i spójności podatkowej transakcji sprzedaży i kupna. Automatyzacja ta umożliwia szybką obsługę złożonych transakcji o dużej objętości i skali, co pozwala na usprawnienie procesów wewnętrznych i poprawę wyników audytu. Integracja z systemami ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa), e-commerce, zaopatrzeniowymi i innymi systemami fakturowania umożliwia korzystanie z jednego mechanizmu podatkowego, który płynnie obsługuje rozwijającą się firmę. Vertex świadczy również usługi usprawniające zarządzanie certyfikatami zwolnień oraz wypełnianie formularzy zgodności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vertex

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Upmetrics to oprogramowanie do biznesplanów, które rewolucjonizuje planowanie biznesowe za pomocą sztucznej inteligencji, wspierając strategiczny rozwój innych przedsiębiorców.
Upmetrics to oprogramowanie do biznesplanów, rewolucjonizujące planowanie biznesowe za pomocą sztucznej inteligencji, pomagające przedsiębiorcom i właścicielom małych firm odnieść sukces w procesach planowania biznesowego i strategiach rozwoju. Pisanie biznesplanu jest łatwiejsze dzięki Upmetrics AI Assistant. Może pomóc w generowaniu tekstu, przepisywaniu treści, jej skracaniu lub rozszerzaniu, a także umożliwia dostosowanie tonu. Narzędzie upraszcza pisanie biznesplanu dzięki wskazówkom krok po kroku, ponad 400 przykładowym biznesplanom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upmetrics

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
CAFLOU to w 100% cyfrowe oprogramowanie na potrzeby przepływu środków pieniężnych przeznaczone dla małych i średnich firm. Zapewnia ono doskonałą obsługę wszystkim specjalistom. Rozpocznij bezpłatne korzystanie już teraz.
CAFLOU to w 100% cyfrowe oprogramowanie na potrzeby przepływu środków pieniężnych. Dzięki niemu Twoja firma będzie lepiej zorganizowana, będzie mogła śledzić i planować przepływy środków pieniężnych oraz zarządzać nimi. Śledź przeszłe i planowane przepływy pieniężne firmy. Przeglądaj i analizuj dochody i wydatki według klientów, dostawców, kategorii płatności lub projektów. Zobacz, co jest planowane i zostało już wypłacone. CAFLOU to łatwy w użyciu, ale złożony system zarządzania biznesem, który pozwala zwiększyć wydajność i ekonomię firmy oraz zespołu. Wszystko to dostępne jest w jednym miejscu, nawet w domowym biurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAFLOU

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Dzięki More4apps połączysz możliwości Excela i Oracle, aby uwolnić utalentowanych pracowników od powtarzalnych zadań związanych z wprowadzaniem danych. Odkryj więcej już teraz.
More4apps to certyfikowany partner Oracle oferujący bezpłatne rozwiązania dla systemów Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Rozwiązania te zwiększają możliwości użytkowników końcowych, zapewniając odpowiedzialność za cały proces ładowania danych. Mechanizmy interfejsu danych nie wymagają znajomości ani szkolenia, ponieważ produkty More4apps bezproblemowo łączą się i integrują z systemami Oracle EBS i Cloud ERP. Usprawnij swoje zadania w systemie Oracle E-Business Suite dzięki prostym, a jednocześnie wszechstronnym rozwiązaniom opartym na Excelu, osiągając znaczną oszczędność czasu i kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EBS Toolbox

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Oprogramowanie księgowe w chmurze, które jest idealne dla sfrustrowanych użytkowników oprogramowania lokalnego i użytkowników wychodzących z podstawowych rozwiązań chmurowych.
iplicit to oparte na chmurze oprogramowanie księgowe dostosowane do potrzeb sfrustrowanych użytkowników starszego oprogramowania. Zapewniając większą elastyczność i ulepszone poziomy raportowania, iplicit integruje się z innymi aplikacjami w chmurze i oferuje płynną ścieżkę migracji z istniejącego systemu. Jest to naturalny wybór dla organizacji, które chcą przejść na oprogramowanie finansowe nowej generacji. iplicit jest również przeznaczony dla organizacji, które przestają korzystać z rozwiązań klasy podstawowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: iplicit

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Company Watch zapewnia rozwiązania do zarządzania ryzykiem finansowym w celu identyfikacji, oceny i zarządzania ryzykiem finansowym.
Company Watch to rozwiązanie w zakresie ryzyka finansowego i platforma analizy biznesowej. Pakiet usług obejmuje referencje kredytowe, analizę kondycji finansowej, analitykę biznesową, monitorowanie ryzyka i niestandardowe rozwiązania dostosowane do konkretnych potrzeb firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Company Watch

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Allfred zapewnia zespołom agencyjnym odpowiednie narzędzia, dzięki którym ich procesy są proste i wydajne, a agencje osiągają większe zyski.
Allfred został zaprojektowany „z myślą o pracownikach kreatywnych”, aby agencje mogły skupić się na bardziej kreatywnej pracy, a mniej na papierkowej robocie i licznych arkuszach kalkulacyjnych. Pracownicy firmy rozumieją, że dla dyrektorów finansowych i zarządzających każda decyzja musi być oparta na danych finansowych. Dlatego platforma zapewnia zintegrowane dane finansowe i projektowe w czasie rzeczywistym, co pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych i zwiększenie rentowności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Allfred

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Przestań tracić czas na fakturowanie. Billit automatyzuje proces fakturowania od wyceny do przypomnienia o płatności. Bezpieczne wysyłanie faktur za pośrednictwem Peppol.
Billit to cyfrowe rozwiązanie, które automatyzuje cały proces fakturowania, od ofert po płatności i wysyła faktury bezpiecznie za pośrednictwem Peppol. Dzięki Billit można zaoszczędzić czas i pieniądze, unikając ręcznej pracy i błędów ludzkich. Możesz również monitorować kondycję swojej firmy za pomocą danych finansowych i wysyłać e-faktury do klientów na całym świecie za pośrednictwem sieci Peppol. Billit zapewnia wiele funkcji ułatwiających i przyspieszających fakturowanie, takich jak: – tworzenie i wysyłanie spersonalizowanych dokumentów cyfrowych za pomocą kilku kliknięć; – skanowanie i przesyłanie rachunków za pomocą aplikacji firmy; – automatyczne przetwarzanie faktur wydatków za pomocą inteligentnej technologii; – łączenie banku i śledzenie przepływów pieniężnych i płatności; – korzystanie z automatyzacji, takich jak przypomnienia o płatności, w celu ograniczenia administracji; – dostosowywanie funkcji dzięki ponad 70 integracjom; – kontakt z księgowym i unikanie powielania danych; – szybkie rozpoczęcie pracy dzięki stronom pomocy i obsługi technicznej. Wypróbuj Billit 15 dni za darmo i zyskaj więcej czasu dla swojej firmy już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Billit

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Wykorzystaj moc programu Excel do tworzenia, pobierania i aktualizowania swoich danych. Usprawnij swoje zadania, aby uzyskać znaczne oszczędności czasu i kosztów.
More4apps to certyfikowany partner Oracle oferujący bezpłatne rozwiązania dla systemów Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Rozwiązania te zwiększają możliwości użytkowników końcowych, zapewniając odpowiedzialność za cały proces ładowania danych. Mechanizmy interfejsu danych nie wymagają znajomości ani szkolenia, ponieważ produkty More4apps bezproblemowo łączą się i integrują z systemami Oracle EBS i Cloud ERP. Usprawnij swoje zadania w systemie Oracle Cloud ERP dzięki prostym, a jednocześnie wszechstronnym rozwiązaniom opartym na Excelu, osiągając znaczną oszczędność czasu i kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERP Cloud Toolbox

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Rozwiązanie księgi głównej, które pomaga firmom zarządzać planem kont, utrzymywać bilanse, obsługiwać ścieżki audytu i nie tylko.
Rozwiązanie księgi głównej, które pomaga firmom zarządzać planem kont, utrzymywać bilanse, obsługiwać ścieżki audytu i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prismatic

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Oprogramowanie Neobank firmy RNDpoint zapewnia konfigurowalny mobilny interfejs użytkownika, zintegrowane funkcje i modułowy rdzeń zaplecza do tworzenia aplikacji.
Oprogramowanie Neobank firmy RNDpoint zapewnia konfigurowalny mobilny interfejs użytkownika, zintegrowane funkcje i modułowy rdzeń zaplecza do tworzenia aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: NEObank software

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
eye-share automatyzuje zaopatrzenie i AP za pomocą narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, oferując elastyczne, konfigurowalne rozwiązania do usprawnionego zarządzania finansami.
eye-share jest dostawcą rozwiązań w zakresie automatyzacji finansów, zaprojektowanych w celu przekształcenia sposobu, w jaki firmy zarządzają swoimi rachunkami płatniczymi (AP) i procesami zaopatrzenia. Flagowy produkt firmy, eye-share Workflow, oferuje automatyzację opartą na sztucznej inteligencji, która pozwala osiągnąć do 90% wydajności przetwarzania faktur, znacznie zmniejszając liczbę zadań wykonywanych ręcznie i błędów. Modułowa konstrukcja eye-share pozwala firmom zbudować niestandardowe rozwiązanie, które pasuje do ich unikalnych potrzeb. Niezależnie od tego, czy chodzi o usprawnienie zaopatrzenia, automatyzację księgowania w księdze głównej czy poprawę komunikacji z dostawcami, platforma firmy płynnie integruje się z ponad 80 systemami ERP, zapewniając elastyczność i wydajność. Sztuczna inteligencja zapewnia przydatne informacje, optymalizuje przepływy pracy i stale się poprawia, pomagając firmom obniżyć koszty, przyspieszyć zamknięcie finansowe i skupić się na strategicznych zadaniach. Dzięki bezpiecznej, opartej na chmurze platformie, eye-share zapewnia firmom dostęp do danych w czasie rzeczywistym, umożliwiając inteligentniejsze podejmowanie decyzji i poprawę wyników finansowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: eye-share Workflow

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
OneCore dla Microsoft Dynamics jest certyfikowanym przez Microsoft rozwiązaniem dla zarządzania finansami w zakresie kredytów, leasingu, floty i innych.
OneCore dla Microsoft Dynamics 365 Business Central to certyfikowane przez Microsoft rozwiązanie do zarządzania finansami. Oprogramowanie zapewnia pełną obsługę głównych produktów finansowych: Zakupy na raty, leasing finansowy i operacyjny, pożyczki, zarządzanie flotą. Sercem Solitea OneCore jest zaawansowany moduł zarządzania produktami i zawierania transakcji, który obsługuje zarówno procesy przed zawarciem umowy, jak i po jej zawarciu. Zastosuj jeden zintegrowany system z obsługą prawną oraz przetwarzaniem danych on-line i zwiększaj swoją działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneCore

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Efektywne zarządzanie środkami pieniężnymi i finansowymi dzięki Nomentia. Optymalizacja i poprawa kontroli finansowej na kompleksowej platformie.
Przejmij pełną kontrolę nad swoimi operacjami finansowymi i skarbowymi dzięki Nomentia i przekształć gotówkę w katalizator wzrostu i rentowności. Nomentia dostarcza innowacyjne narzędzia do zoptymalizowanego zarządzania finansami. Dostęp do dogłębnej analizy finansowej, skuteczne zarządzanie przepływem środków pieniężnych i zobowiązaniami oraz napędzanie zrównoważonego rozwoju. Platforma Nomentia ułatwia zarządzanie środkami pieniężnymi i operacjami skarbowymi, obejmuje łączność bankową i ERP, zarządzanie płynnością oraz raportowanie i analitykę. Możesz korzystać ze skutecznego i ciągłego doskonalenia bez udziału procesów manualnych. Nomentia obejmuje zarządzanie transakcjami skarbowymi, płatnościami dostawców, raportowaniem wyciągów bankowych i finansami handlowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nomentia

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Joule, rozwiązanie handlowe dla rynków energii
Na dzisiejszych szybko ewoluujących rynkach potrzebne są narzędzia, które zapewnią przewagę konkurencyjną i lepsze doświadczenie handlowe. Joule to jedna zaawansowana aplikacja, która łączy się ze wszystkimi zatwierdzonymi systemami, upraszczając wykrywanie najlepszych cen i zapewniając ulepszoną analizę i realizację. Joule zapewnia pełny wgląd w rynek, umożliwiając dostęp do kompleksowej sieci ponad 50 brokerów i giełd oraz 200 produktów z zakresu energii, gazu, węgla, frachtu i emisji. Wizualizuj trendy rynkowe i korzystaj z 8 różnych typów wykresów, aby uzyskać przejrzysty i analityczny obraz historii rynku jako podstawę przyszłych strategii handlowych i podejmowania decyzji. Uzyskaj przejrzysty przegląd wartości transakcji na poziomie indywidualnym, generuj pozycję netto w czasie rzeczywistym dla pozycji śróddziennych i obliczaj średnie ceny ważone wolumenem pozycji. Joule obsługuje łączność z własnymi lub zewnętrznymi rozwiązaniami za pośrednictwem interfejsu API lub poprzez łatwe połączenie z jednym z certyfikowanych dostawców oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trayport - Joule

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi
Flowie to jedna z czołowych platform zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką
Zautomatyzowane zarządzanie środkami finansowymi, które poprawia widoczność, zwiększa wydajność kapitałową i zapewnia zespołom finansowym pełną kontrolę.
Zautomatyzowane zarządzanie przepływami pieniężnymi dla firm ze złożonymi zasobami finansowymi, które chcą odzyskać kontrolę i poprawić efektywność kapitałową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Panax

Funkcje

  • Ujmowanie przychodów
  • Zarządzanie podatkami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie gotówką