Filtruj wyniki (2)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 2 w
Sztuczna inteligencja usprawniła rozwiązanie do promocji handlowej, które radykalnie poprawiło planowanie i przychody dla szybko rosnącej liczby globalnych firm CPG.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trade Promotion Master
Ulepszone rozwiązanie AI do promocji handlowej, które radykalnie poprawia planowanie i przychody globalnych firm CPG (oferujących towary konsumpcyjne w opakowaniach).
Oferuje kompleksowe rozwiązanie
...
Czytaj dalej
do zarządzania prognostyczną promocją handlu, które łączy w sobie bezdotykowe planowanie, optymalizację i ocenę z jednego punktu wejścia.
TPM (moduł zaufanej platformy) łączy całą firmę dzięki integracji danych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z interfejsem wejścia i wyjścia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trade Promotion Master
Funkcje
- Zarządzanie rabatami
- Śledzenie wskaźnika ROI
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kalendarz promocji
- Zarządzanie promocjami
- Wskaźniki wydajności
- Optymalizacja promocji
Zwiększenie zysku z promocji handlowej nawet o 5%
Effectmanager to oprogramowanie do zarządzania kontami online, zaprojektowane z myślą o budowaniu zaufania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Effectmanager
Rozwiązanie Effectmanager to oprogramowanie do zarządzania kontami online, zaprojektowane w celu budowania zaufania i poprawy relacji z klientami. Effectmanager to jedno, zintegrowane rozwiązanie,
...
Czytaj dalej
które agreguje dane, aby zapewnić 15% więcej czasu na planowanie, 10% na analizowanie i budowanie lepszych relacji z klientami. Dzięki temu zyski mogą rosnąć. Dzięki programowi Effectmanager łatwo stworzyć dokładną prognozę i solidny budżet finansowy, łącząc wartości wyjściowe, sprzedaż przychodzącą i wychodzącą z finansami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Effectmanager
Funkcje
- Zarządzanie rabatami
- Śledzenie wskaźnika ROI
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kalendarz promocji
- Zarządzanie promocjami
- Wskaźniki wydajności
- Optymalizacja promocji