Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Rozwiązanie do promocji handlowej

Rozwiązanie do promocji handlowej jest wykorzystywane przez producentów i sprzedawców detalicznych pakowanych towarów. Służy do planowania, realizacji i przeglądu działań na rzecz pozyskania i utrzymania udziału w rynku.

Wyniki: 5 w

Sztuczna inteligencja usprawniła rozwiązanie do promocji handlowej, które radykalnie poprawiło planowanie i przychody dla szybko rosnącej liczby globalnych firm CPG. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trade Promotion Master
Ulepszone rozwiązanie AI do promocji handlowej, które radykalnie poprawia planowanie i przychody globalnych firm CPG (oferujących towary konsumpcyjne w opakowaniach). Oferuje kompleksowe rozwiązanie do zarządzania prognostyczną promocją handlu, które łączy w sobie bezdotykowe planowanie, optymalizację i ocenę z jednego punktu wejścia. TPM (moduł zaufanej platformy) łączy całą firmę dzięki integracji danych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z interfejsem wejścia i wyjścia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trade Promotion Master

Funkcje

  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kalendarz promocji
  • Zarządzanie promocjami
  • Wskaźniki wydajności
  • Optymalizacja promocji
Eksperci CPG rozwiązujący problemy związane z CPG. Vividly zmienia sposób prowadzenia działalności gospodarczej przez marki towarów pakowanych dzięki zarządzaniu promocją handlową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vividly
Vividly zmienia sposób prowadzenia działalności gospodarczej przez marki produkujące towary pakowane dzięki oprogramowaniu do zarządzania promocjami handlowymi, które wykorzystuje moc sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby zautomatyzować przepływ pracy i zaoszczędzić czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vividly

Funkcje

  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kalendarz promocji
  • Zarządzanie promocjami
  • Wskaźniki wydajności
  • Optymalizacja promocji
Platforma transakcyjna White Label Nowa platforma transakcyjna dla banków, brokerów, firm fintech i zarządzających majątkiem.
Platforma umożliwia bankom, brokerom, firmom fintech i zarządzającym aktywami świadczenie najszerszej gamy usług w zakresie handlu wieloma aktywami dla klientów. Platforma może być używana z rozwiązaniami API opartymi na SSL VPN i złączach protokołu FIX do dostawców usług płynnościowych; dostępne są ich testy i integracja. Platforma ma zintegrowany system raportowania, który dostarcza wszystkich danych potrzebnych do generowania raportów w ramach regulacji MIFID II. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unity

Funkcje

  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kalendarz promocji
  • Zarządzanie promocjami
  • Wskaźniki wydajności
  • Optymalizacja promocji
Zwiększenie zysku z promocji handlowej nawet o 5% Effectmanager to oprogramowanie do zarządzania kontami online, zaprojektowane z myślą o budowaniu zaufania.
Rozwiązanie Effectmanager to oprogramowanie do zarządzania kontami online, zaprojektowane w celu budowania zaufania i poprawy relacji z klientami. Effectmanager to jedno, zintegrowane rozwiązanie, które agreguje dane, aby zapewnić 15% więcej czasu na planowanie, 10% na analizowanie i budowanie lepszych relacji z klientami. Dzięki temu zyski mogą rosnąć. Dzięki programowi Effectmanager łatwo stworzyć dokładną prognozę i solidny budżet finansowy, łącząc wartości wyjściowe, sprzedaż przychodzącą i wychodzącą z finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Effectmanager

Funkcje

  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kalendarz promocji
  • Zarządzanie promocjami
  • Wskaźniki wydajności
  • Optymalizacja promocji
LEAFIO Promotion Intelligence to siła dźwigni algorytmów, dzięki której możesz skupić się na uzyskaniu przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym.
Ewolucja od złożoności do prostoty jest możliwa dzięki wieloczynnikowemu mechanizmowi prognozowania AI, który umożliwia planowanie, koordynację, realizację i analizę wyników wszystkim działom sprzedaży detalicznej biorącym udział w trudnym zadaniu zarządzania promocją handlową. Funkcje zarządzania promocją handlową: - kalendarz promocji sprzedaży; - wybór produktów do promocji; - prognozy sprzedaży; - warunki dostawcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trade Promotion Intelligence

Funkcje

  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kalendarz promocji
  • Zarządzanie promocjami
  • Wskaźniki wydajności
  • Optymalizacja promocji