Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do elektronicznego obiegu dokumentów

Programy do elektronicznego obiegu dokumentów pomagają zarządzać dokumentami w sposób zgodny z przepisami prawa i normami branżowymi.

Wyniki: 25 w

Oprogramowanie do kontroli dokumentów całkowicie bez użycia papieru. Oparte na sieci Web. Kontrola poziomu wersji. Automatyczne wiadomości e-mail. Nieograniczone załączniki plików. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS
Proste oprogramowanie do kontroli dokumentów. Cyfryzacja kontroli dokumentów dzięki całkowicie bezpapierowemu, internetowemu oprogramowaniu do kontroli dokumentów. QT9 QMS ułatwia centralne zarządzanie wszystkimi dokumentami w sposób zgodny z przepisami rządowymi i branżowymi. Obejmuje kontrolę na poziomie wersji, automatyczne powiadomienia e-mail i podpisy elektroniczne FDA 21 CFR część 11. Zarządzanie dowolnym typem dokumentu. Przypisywanie relacje rodzic/dziecko. Dołącz powiązane pliki. Kontrolowanie kopii głównych i wyświetlanych. Powiąż też szkolenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
SimplerQMS to w pełni zatwierdzone i zgodne oprogramowanie Life Science QMS, które integruje różne moduły QMS – kontrolę dokumentów, CAPA. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplerQMS
SimplerQMS zapewnia gotowe do użycia oprogramowanie QMS z solidną kontrolą dokumentów zaprojektowaną specjalnie dla firm z branży Life Science. Wszystkie istotne moduły Life Science, takie jak kontrola dokumentów, szkolenia, CAPA, dostawcy, audyty i inne, są zintegrowane w jednym oprogramowaniu QMS. W pełni zweryfikowane, oparte na chmurze rozwiązanie pozwala organizacjom pracować wydajnie i bez użycia papieru, zachowując jednocześnie zgodność z przepisami, takimi jak FDA 21 Part 11, GxP, GAMP5, MDR, ISO 13485, ICH Q10 i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplerQMS

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Dzięki systemowi operacyjnemu monday.com Work OS można tworzyć, zarządzać i udostępniać dokumenty w sposób zgodny z przepisami rządowymi i branżowymi.
Dzięki monday.com Work OS możesz łatwo tworzyć, zarządzać i udostępniać dokumenty w sposób zgodny z przepisami rządowymi i branżowymi. Zautomatyzuj przepływy pracy zatwierdzania dokumentów, aby zaoszczędzić czas, ustawić wyraźne uprawnienia do dokumentów, aby zapobiec naruszeniom danych lub nieuprawnionemu dostępowi, a także tworzyć kopie zapasowe informacji wrażliwych. monday.com ułatwia współpracę i zwiększa wydajność przez cały cykl życia zarządzania dokumentami, dzięki czemu kontrola dokumentów staje się bezproblemową częścią praktyk biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Twórz, współpracuj i zatwierdzaj dokumenty całkowicie online, bez konieczności osobistych spotkań. Przechowuj wszystkie dokumenty w scentralizowanym miejscu
Dzięki systemowi zarządzania jakością MasterControl można zautomatyzować kontrolę dokumentów i określić, kto ma prawa do ich edycji i przeglądania. Starsze wersje są automatycznie archiwizowane, więc dostępne są tylko najnowsze wersje. Twórz, współpracuj i zatwierdzaj dokumenty online z podpisami elektronicznymi zgodnymi z 21 CFR część 11. W prosty sposób wyszukuj i pobieraj dokumenty podczas audytu w celu wykazania zgodności. Dowiedz się więcej na temat produktu: MasterControl Quality Excellence

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Cyfrowe przekształcenie zarządzania dokumentami z Nintex zapewnia dokładność, dostępność i przechowywanie dokumentów.
Nintex Process Platform umożliwia organizacjom cyfrową transformację zarządzania dokumentami w celu zapewnienia dokładności i dostępności. Dzięki rozwiązaniom Nintex Workflow i Nintex Forms organizacje mogą automatycznie przechwytywać i kierować dane do scentralizowanego repozytorium za pomocą zaledwie kilku kliknięć i bez użycia kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Stwórz scentralizowane jedno źródło prawdy dla wszystkich zabezpieczeń twojej firmy.
Stwórz scentralizowane, pojedyncze źródło prawdy dla wszystkich zabezpieczeń twojej firmy i upewnij się, że twoja maszyna operacyjna działa wydajnie dzięki przepływom pracy zatwierdzania dokumentów, kontroli wersji, ścieżce audytu, narzędziom do współpracy i możliwości aktualizacji treści na dużą skalę. Dzięki Seismic można uniknąć zanieczyszczenia treści i zapobiec przedostawaniu się zduplikowanych i starych plików w ręce sprzedawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seismic

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Wiele pokojów danych i wielu odbiorców dla Twoich transakcji. Prosta, ale bezpieczna i zapewniająca zgodność. Brak konieczności szkolenia. Rozpoczęcie pracy w kilka minut.
Digify zapewenia bezpieczne wirtualne pokoje danych, które są łatwe w użyciu, a ich założenie zajmuje tylko kilka minut. Tysiące firm oszczędza czas używając Digify do dzielenia się poufnymi dokumentami z partnerami, klientami, inwestorami. Rozwiązanie łączy w sobie bezpieczeństwo dokumentów, zautomatyzowane możliwości znakowania wodnego i śledzenia plików w przystępnej cenie. Laureat międzynarodowych nagród, w tym w znanym konkursie bezpieczeństwa RSA Innovation Sandbox, Digify był opisywany w ponad 60 publikacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digify

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Rozwiązanie CapLinked Enterprise VDR i Document Control zapewnia najlepszy sposób bezpiecznego udostępniania i śledzenia wszystkich informacji.
Jedno z wiodących CapLinkeds w branży rozwiązań klasy korporacyjnej do VDR (zarządzania prawami cyfrowymi) i kontroli dokumentów. Rozpocznij pracę w ciągu kilku minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej produktu samoobsługowego lub zadzwoń, aby uzyskać pomoc ekspertów w zakresie klientów korporacyjnych. Dla programistów dostępny jest pełny interfejs API z prywatnymi kluczami. Bezpiecznie udostępniaj, śledź i kontroluj wszystkie swoje pliki i inne formy komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Uzyskuj i udostępniaj swoje informacje z dowolnego miejsca, za pomocą dowolnego urządzenia, przeglądarki lub platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: CapLinked

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Śledź wszystkie wersje dokumentów, poprawek i zatwierdzeń w celu uwzględnienia przepisów.
Oprogramowanie Intellect Document Control Management organizuje wszystkie dokumenty w scentralizowanej bazie danych i śledzi wszystkie wersje dokumentów, poprawki i zatwierdzenia w celu zapewnienia zgodności z przepisami. Intellect's Quality Suite to oprogramowanie, które usprawnia operacje związane z dokumentami i zwiększa ogólną produktywność o 90%. Aplikacje firmy są projektowane przez certyfikowanych ekspertów ds. jakości i mogą być łatwo dostosowywane bez użycia kodu, w technologii „przeciągnij i upuść”, aby dokładnie odpowiadały potrzebom biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Zorientowany na produkt system QMS firmy Arena łączy procesy jakościowe i produktowe, upraszczając zachowanie zgodności z przepisami i przyspieszając wprowadzanie produktów na rynek.
Zorientowany na produkt QMS (system zarządzania jakością) firmy Arenas usprawnia opracowywanie i NPDI (rozwój i wprowadzanie nowych produktów) poprzez połączenie procesów jakościowych i produktowych. Arena zapewnia zgodność z normami i przepisami dotyczącymi jakości, w tym FDA (Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków) 21 CFR (Kodeks Przepisów Federalnych Stanów Zjednoczonych) część 820, część 11 i ISO 13485. Arena QMS zwiększa widoczność i identyfikowalność poprzez kontrolowanie procesów jakościowych w kontekście BOM (zestawień materiałów), SPO (zamówień od dostawcy), DMR (raportów z monitorowania zrzutów), DHF (plików historii zapotrzebowania), specyfikacji, rysunków i planów szkoleniowych. Odwiedź stronę internetową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arena QMS

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Zainstaluj w chmurze lub lokalnie dla ponad 20 użytkowników. Kontrola wersji, przepływ pracy, Internet, wersja na komputer i urządzenia mobilne. Bezpłatny interfejs API.
Rozwiązanie FileHold „w chmurze” lub „lokalne” jest przeznaczone dla dużych organizacji w branżach, które potrzebują zarządzania informacjami, np. w sektorze produkcji oraz opieki zdrowotnej. FileHold wykorzystuje ekonomię skali, aby obsługiwać tysiące użytkowników i miliony dokumentów. Integracja z pakietem MS Office na komputerze, wersja w przeglądarce i na urządzenia mobilne. Rozwiązanie oparte na architekturze zorientowanej na usługi. Zabezpiecz swoją własność intelektualną dzięki dwuskładnikowemu uwierzytelnieniu oraz podpisowi elektronicznemu. Usprawnij operacje, oszczędzaj czas i pieniądze dzięki naszemu rozwiązaniu do skanowania dokumentów, kontroli wersji, OCR i przepływu pracy dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Elektroniczne podpisywanie, wysyłanie i zarządzanie dokumentami za pomocą oprogramowania do podpisów cyfrowych z rozbudowanymi funkcjami i integracją aplikacji Zoho.
Zoho Sign to bezpieczna, oparta na chmurze aplikacja do składania podpisu cyfrowego na dokumentach biznesowych i do podpisywania ich przez inne osoby zgodnie z prawem, a także do śledzenia dokumentów i zarządzania nimi w całości w trybie online. Umożliwia łatwe tworzenie przepływów pracy z podpisami elektronicznymi, uwierzytelnianie sygnatariuszy i wysyłanie przypomnień. Oferuje również niestandardowe opcje brandingu i zaawansowane funkcje, takie jak szablony, wysyłanie zbiorcze, podpis osobisty i podpis na formularzu. Możesz podpisywać dokumenty w podróży za pomocą aplikacji mobilnych i integrować je z innymi aplikacjami za pomocą interfejsów API REST. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sign

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
System oprogramowania do kontroli dokumentów z Części 11, w tym publikowanie plików PDF, podpis elektroniczny i inne. Wprowadzenie na rynek w czasie krótszym niż 72 godziny. ISO 13485
Oprogramowanie do e-DMS Orcanos to przystępne rozwiązanie w chmurze, które umożliwia producentom wyrobów medycznych szybkie tworzenie, archiwizowanie, śledzenie, wyszukiwanie, podpisywanie elektroniczne i audytowanie wszystkich dokumentów zgodnie z normą ISO 13485. Przejście z systemu zarządzania dokumentami opartego na dokumentach papierowych na dedykowane, zautomatyzowane rozwiązanie cyfrowe może wydawać się trudnym zadaniem, ale integracja zautomatyzowanego systemu DMS Orcanos może zostać przeprowadzona w czasie nie dłuższym niż 72 godziny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Kompleksowe zarządzanie cyklem życia dokumentu z automatycznym kierowaniem, zatwierdzeniami, pulpitami, współpracą i danymi wielokrotnego użytku. Ponad 400 tys. użytkowników.
Kontrolowany przepływ dokumentów. Kompleksowe zarządzanie cyklem życia dokumentu z automatycznym kierowaniem, zatwierdzeniami, pulpitami, współpracą i danymi wielokrotnego użytku. Bogate narzędzia do obsługi przepływów pracy zapewniające wydajność i wzrost. Szybkie wdrożenie bez użycia kodu dla szybkiego zwrotu z inwestycji. Regularnie pojawiające się nowe funkcje. 400 tys. użytkowników na całym świecie używa Legito do tworzenia, wykonywania, współpracy i realizacji swoich zadań. Jedno zintegrowane rozwiązanie bez kodu. Korzystają z niego LexisNexis, PriceWaterhouseCoopers, Skoda Auto i Societe Generale Group. Dowiedz się więcej na temat produktu: Legito

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Zarządzanie całym cyklem życia dokumentów i treści – w tym kontrola wersji, zarządzanie cyklem życia, adnotacje i korekty.
W przypadku nauk biologicznych: zarządzanie całym cyklem życia dokumentów i treści, w tym kontrolą wersji, zarządzaniem cyklem życia, komentarzami, poprawkami, podpisami elektronicznymi i udostępnianiem. Integracja z pakietem Office 365 umożliwiająca współpracę i łatwą edycję; zapoznanie się z treścią dokumentów dotyczących zarządzania szkoleniami, w tym bezpośredniego wyboru odbiorców i odpowiedniego egzaminu; zarządzanie segregatorami, w tym weryfikacją dokumentów i zapisów; pełna ścieżka audytu i podpisy elektroniczne zgodne z przepisami 21 CFR część 11, część 820 i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot Compliance

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Zacznij korzystać z Klippa, a nigdy więcej nie zgubisz rachunku ani faktury. Jedna z najpopularniejszych aplikacji do skanowania i przetwarzania faktur.
Zacznij korzystać z Klippa, a nigdy więcej nie zgubisz rachunku ani faktury. Jedna z najpopularniejszych aplikacji do skanowania i przetwarzania rachunków. Pracownik może łatwo przesłać wydatek za pomocą aplikacji mobilnej, robiąc zdjęcie. Narzędzie OCR Klippa wykonuje resztę poprzez wyodrębnienie danych. Zatwierdzanie, również zasad i ograniczeń biznesowych, może odbywać się za pośrednictwem telefonu komórkowego lub Internetu. Niezliczone integracje sprawiają, że przetwarzanie dokumentu jest łatwe. W gotowości do obsługi Twojego konkretnego przypadku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa DocHorizon

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen® dla Salesforce ułatwia każdemu automatyzację tworzenia dokumentów o krytycznym znaczeniu.
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen dla Salesforce upraszcza tworzenie dokumentów dzięki wykorzystaniu tych samych danych i dokumentów, które są obecnie używane, przekształcając je w zautomatyzowane procesy biznesowe, które przyspieszają sprzedaż i wyniki. Procesy generowania dokumentów można aktywować za pomocą jednego kliknięcia, grupowo lub za pomocą przepływu pracy, ponieważ użytkownicy nie muszą opuszczać środowiska aplikacji Salesforce. Nintex Drawloop pomaga przyspieszyć sprzedaż i obsługę, umożliwiając szybkie oferty, umowy i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex DocGen for Salesforce

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Oprogramowanie do automatyzacji dokumentów Knackly oferuje zaawansowany zestaw funkcji oraz intuicyjny interfejs, który natychmiast zapewnia produktywność.
Knackly to oprogramowanie do automatyzacji dokumentów dla grup prawnych o dowolnej wielkości i strukturze. Platforma Knackly oferuje zaawansowane funkcje automatyzacji, a dzięki intuicyjnemu interfejsowi nowi użytkownicy od razu sprawnie z niej korzystają. Klienci Knackly są byłymi użytkownikami innych platform do automatyzacji dokumentów, sfrustrowanymi mylącymi interfejsami, stromymi krzywymi uczenia się i brakiem potrzebnych funkcji lub grupami prawnymi wybierającymi swoje pierwsze rozwiązanie w zakresie obsługi dokumentów. Zgodność z komputerami PC i MAC. Dowiedz się więcej na temat produktu: Knackly

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Audyty, kontrola dokumentów, CAPA.
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Trackmedium to comiesięczna usługa subskrypcji z modułami obejmującymi zarządzanie audytami, CAPA, kontrolę dokumentów, zarządzanie zmianami, NCM (zarządzanie niezgodnościami) i zarządzanie szkoleniami. Trackmedium umożliwia firmom tworzenie lepszych i bezpieczniejszych produktów, poprawę wydajności i osiągnięcie zgodności z normami branżowymi, w tym z normą ISO 9001, 14001 i OSHA przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trackmedium QMS

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Enablon dostarcza najbardziej kompleksowe na rynku oprogramowanie związane z BHP i ochroną środowiska, zarządzeniem ryzykiem i korporacyjną odpowiedzialnością społeczną zaprojektowane dla firm z rankingu Fortune 500.
Wprowadzony na rynek 20 lat temu Enablon oferuje niezwykle kompleksową platformę z oprogramowaniem dotyczącym BHP i ochrony środowiska, zarządzania ryzykiem i ESG zaadresowaną do dużych i rozbudowanych organizacji. Setki firm z listy Forbes Global 2000 i miliony użytkowników na całym świecie polegają na naszym oprogramowaniu pozwalającym na zminimalizowanie ryzyka, zwiększenie bezpieczeństwa pracowników, zapobiegania incydentom i spełnienia odpowiednich wymogów (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship, itp.). Zapytaj o darmowe demo już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: EHS Management Software

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
Oprogramowanie do zarządzania jakością, zarządzania dokumentacją, zarządzania przepływem pracy, zarządzania ryzykiem, zarządzania capa i zarządzania procesami.
ManualMaster pomaga organizacjom wydajnie tworzyć, zarządzać i rozpowszechniać swoje zasady, procedury, procesy i inne dokumenty. Przyjazny dla użytkownika interfejs umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie i edytowanie dokumentów i przepływów pracy, zapewniając spójność i zgodność w całej organizacji. Oferuje zaawansowane funkcje, takie jak kontrola wersji, automatyczne powiadomienia i możliwości raportowania, ułatwiając śledzenie zmian w dokumentach i zapewniając zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManualMaster

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
NAGIX umożliwia organizacjom efektywne i automatyczne przekształcanie dużych ilości dokumentów w pełni dostępne pliki PDF
NAGIX to zaawansowany system cyfrowych dokumentów dostępnych, który umożliwia organizacjom wydajne i automatyczne przekształcanie dużych ilości dokumentów w dostępne pliki PDF zgodne z UA, z korzyścią dla osób niedowidzących i zgodnie z przepisami prawa, które nakazują organizacjom dostarczać swoim klientom dostępne formularze i dokumenty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nagix

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
IRISmartFile 11 to inteligentne rozwiązanie klasyfikacyjne, które umożliwia półautomatyczne nazywanie i klasyfikowanie dokumentów.
IRISmartFile 11 to inteligentne rozwiązanie klasyfikacyjne, które umożliwia półautomatyczne nazywanie i klasyfikowanie dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: IRISmartFile 11

Funkcje

  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie