Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do elektronicznego obiegu dokumentów
Powiązane kategorie
Wyniki: 16 w
System oprogramowania do kontroli dokumentów z Części 11, w tym publikowanie plików PDF, podpis elektroniczny i inne. Wprowadzenie na rynek w czasie krótszym niż 72 godziny. ISO 13485
Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos
Oprogramowanie do e-DMS Orcanos to przystępne rozwiązanie w chmurze, które umożliwia producentom wyrobów medycznych szybkie tworzenie, archiwizowanie, śledzenie, wyszukiwanie, podpisywanie elektroniczne i audytowanie wszystkich dokumentów zgodnie z normą ISO 13485.
Przejście z systemu zarządzania dokumentami opartego na dokumentach papierowych na dedykowane, zautomatyzowane rozwiązanie cyfrowe może wydawać się trudnym zadaniem, ale integracja zautomatyzowanego systemu DMS Orcanos może zostać przeprowadzona w czasie nie dłuższym niż 72 godziny.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Kompleksowe zarządzanie cyklem życia dokumentu z automatycznym kierowaniem, zatwierdzeniami, pulpitami, współpracą i danymi wielokrotnego użytku. Ponad 400 tys. użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Legito
Kontrolowany przepływ dokumentów. Kompleksowe zarządzanie cyklem życia dokumentu z automatycznym kierowaniem, zatwierdzeniami, pulpitami, współpracą i danymi wielokrotnego użytku.
Bogate narzędzia do obsługi przepływów pracy zapewniające wydajność i wzrost. Szybkie wdrożenie bez użycia kodu dla szybkiego zwrotu z inwestycji. Regularnie pojawiające się nowe funkcje.
400 tys. użytkowników na całym świecie używa Legito do tworzenia, wykonywania, współpracy i realizacji swoich zadań. Jedno zintegrowane rozwiązanie bez kodu. Korzystają z niego LexisNexis, PriceWaterhouseCoopers, Skoda Auto i Societe Generale Group.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Legito
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
SimplerQMS to w pełni zatwierdzone i zgodne oprogramowanie Life Science QMS, które integruje różne moduły QMS – kontrolę dokumentów, CAPA.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplerQMS
SimplerQMS zapewnia gotowe do użycia oprogramowanie QMS z solidną kontrolą dokumentów zaprojektowaną specjalnie dla firm z branży Life Science.
Wszystkie istotne moduły Life Science, takie jak kontrola dokumentów, szkolenia, CAPA, dostawcy, audyty i inne, są zintegrowane w jednym oprogramowaniu QMS.
W pełni zweryfikowane, oparte na chmurze rozwiązanie pozwala organizacjom pracować wydajnie i bez użycia papieru, zachowując jednocześnie zgodność z przepisami, takimi jak FDA 21 Part 11, GxP, GAMP5, MDR, ISO 13485, ICH Q10 i inne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplerQMS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Zainstaluj w chmurze lub lokalnie dla ponad 20 użytkowników. Kontrola wersji, przepływ pracy, Internet, wersja na komputer i urządzenia mobilne. Bezpłatny interfejs API.
Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold
Rozwiązanie FileHold „w chmurze” lub „lokalne” jest przeznaczone dla dużych organizacji w branżach, które potrzebują zarządzania informacjami, np. w sektorze produkcji oraz opieki zdrowotnej. FileHold wykorzystuje ekonomię skali, aby obsługiwać tysiące użytkowników i miliony dokumentów. Integracja z pakietem MS Office na komputerze, wersja w przeglądarce i na urządzenia mobilne. Rozwiązanie oparte na architekturze zorientowanej na usługi. Zabezpiecz swoją własność intelektualną dzięki dwuskładnikowemu uwierzytelnieniu oraz podpisowi elektronicznemu. Usprawnij operacje, oszczędzaj czas i pieniądze dzięki naszemu rozwiązaniu do skanowania dokumentów, kontroli wersji, OCR i przepływu pracy dokumentów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Audyty, kontrola dokumentów, CAPA.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TRACKMEDIUM
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Trackmedium to comiesięczna usługa subskrypcji z modułami obejmującymi zarządzanie audytami, CAPA, kontrolę dokumentów, zarządzanie zmianami, NCM (zarządzanie niezgodnościami) i zarządzanie szkoleniami. Trackmedium umożliwia firmom tworzenie lepszych i bezpieczniejszych produktów, poprawę wydajności i osiągnięcie zgodności z normami branżowymi, w tym z normą ISO 9001, 14001 i OSHA przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i ryzyka.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TRACKMEDIUM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
NAGIX umożliwia organizacjom efektywne i automatyczne przekształcanie dużych ilości dokumentów w pełni dostępne pliki PDF
Dowiedz się więcej na temat produktu: Nagix
NAGIX to zaawansowany system cyfrowych dokumentów dostępnych, który umożliwia organizacjom wydajne i automatyczne przekształcanie dużych ilości dokumentów w dostępne pliki PDF zgodne z UA, z korzyścią dla osób niedowidzących i zgodnie z przepisami prawa, które nakazują organizacjom dostarczać swoim klientom dostępne formularze i dokumenty.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Nagix
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Dzięki systemowi operacyjnemu monday.com Work OS można tworzyć, zarządzać i udostępniać dokumenty w sposób zgodny z przepisami rządowymi i branżowymi.
Dzięki monday.com Work OS możesz łatwo tworzyć, zarządzać i udostępniać dokumenty w sposób zgodny z przepisami rządowymi i branżowymi. Zautomatyzuj przepływy pracy zatwierdzania dokumentów, aby zaoszczędzić czas, ustawić wyraźne uprawnienia do dokumentów, aby zapobiec naruszeniom danych lub nieuprawnionemu dostępowi, a także tworzyć kopie zapasowe informacji wrażliwych. monday.com ułatwia współpracę i zwiększa wydajność przez cały cykl życia zarządzania dokumentami, dzięki czemu kontrola dokumentów staje się bezproblemową częścią praktyk biznesowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Wiele pokojów danych i wielu odbiorców dla Twoich transakcji. Prosta, ale bezpieczna i zapewniająca zgodność. Brak konieczności szkolenia. Rozpoczęcie pracy w kilka minut.
Digify zapewenia bezpieczne wirtualne pokoje danych, które są łatwe w użyciu, a ich założenie zajmuje tylko kilka minut. Tysiące firm oszczędza czas używając Digify do dzielenia się poufnymi dokumentami z partnerami, klientami, inwestorami. Rozwiązanie łączy w sobie bezpieczeństwo dokumentów, zautomatyzowane możliwości znakowania wodnego i śledzenia plików w przystępnej cenie. Laureat międzynarodowych nagród, w tym w znanym konkursie bezpieczeństwa RSA Innovation Sandbox, Digify był opisywany w ponad 60 publikacjach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Digify
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Rozwiązanie CapLinked Enterprise VDR i Document Control zapewnia najlepszy sposób bezpiecznego udostępniania i śledzenia wszystkich informacji.
Jedno z wiodących CapLinkeds w branży rozwiązań klasy korporacyjnej do VDR (zarządzania prawami cyfrowymi) i kontroli dokumentów. Rozpocznij pracę w ciągu kilku minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej produktu samoobsługowego lub zadzwoń, aby uzyskać pomoc ekspertów w zakresie klientów korporacyjnych. Dla programistów dostępny jest pełny interfejs API z prywatnymi kluczami. Bezpiecznie udostępniaj, śledź i kontroluj wszystkie swoje pliki i inne formy komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Uzyskuj i udostępniaj swoje informacje z dowolnego miejsca, za pomocą dowolnego urządzenia, przeglądarki lub platformy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: CapLinked
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Cyfrowe przekształcenie zarządzania dokumentami z Nintex zapewnia dokładność, dostępność i przechowywanie dokumentów.
Nintex Process Platform umożliwia organizacjom cyfrową transformację zarządzania dokumentami w celu zapewnienia dokładności i dostępności. Dzięki rozwiązaniom Nintex Workflow i Nintex Forms organizacje mogą automatycznie przechwytywać i kierować dane do scentralizowanego repozytorium za pomocą zaledwie kilku kliknięć i bez użycia kodu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Zarządzanie całym cyklem życia dokumentów i treści – w tym kontrola wersji, zarządzanie cyklem życia, adnotacje i korekty.
W przypadku nauk biologicznych: zarządzanie całym cyklem życia dokumentów i treści, w tym kontrolą wersji, zarządzaniem cyklem życia, komentarzami, poprawkami, podpisami elektronicznymi i udostępnianiem. Integracja z pakietem Office 365 umożliwiająca współpracę i łatwą edycję; zapoznanie się z treścią dokumentów dotyczących zarządzania szkoleniami, w tym bezpośredniego wyboru odbiorców i odpowiedniego egzaminu; zarządzanie segregatorami, w tym weryfikacją dokumentów i zapisów; pełna ścieżka audytu i podpisy elektroniczne zgodne z przepisami 21 CFR część 11, część 820 i inne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot Compliance
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Oprogramowanie do automatyzacji dokumentów Knackly oferuje zaawansowany zestaw funkcji oraz intuicyjny interfejs, który natychmiast zapewnia produktywność.
Knackly to oprogramowanie do automatyzacji dokumentów dla grup prawnych o dowolnej wielkości i strukturze. Platforma Knackly oferuje zaawansowane funkcje automatyzacji, a dzięki intuicyjnemu interfejsowi nowi użytkownicy od razu sprawnie z niej korzystają. Klienci Knackly są byłymi użytkownikami innych platform do automatyzacji dokumentów, sfrustrowanymi mylącymi interfejsami, stromymi krzywymi uczenia się i brakiem potrzebnych funkcji lub grupami prawnymi wybierającymi swoje pierwsze rozwiązanie w zakresie obsługi dokumentów. Zgodność z komputerami PC i MAC.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Knackly
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Enablon dostarcza najbardziej kompleksowe na rynku oprogramowanie związane z BHP i ochroną środowiska, zarządzeniem ryzykiem i korporacyjną odpowiedzialnością społeczną zaprojektowane dla firm z rankingu Fortune 500.
Wprowadzony na rynek 20 lat temu Enablon oferuje niezwykle kompleksową platformę z oprogramowaniem dotyczącym BHP i ochrony środowiska, zarządzania ryzykiem i ESG zaadresowaną do dużych i rozbudowanych organizacji. Setki firm z listy Forbes Global 2000 i miliony użytkowników na całym świecie polegają na naszym oprogramowaniu pozwalającym na zminimalizowanie ryzyka, zwiększenie bezpieczeństwa pracowników, zapobiegania incydentom i spełnienia odpowiednich wymogów (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship, itp.). Zapytaj o darmowe demo już teraz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EHS Management Software
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
Oprogramowanie do zarządzania jakością, zarządzania dokumentacją, zarządzania przepływem pracy, zarządzania ryzykiem, zarządzania capa i zarządzania procesami.
ManualMaster pomaga organizacjom wydajnie tworzyć, zarządzać i rozpowszechniać swoje zasady, procedury, procesy i inne dokumenty. Przyjazny dla użytkownika interfejs umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie i edytowanie dokumentów i przepływów pracy, zapewniając spójność i zgodność w całej organizacji. Oferuje zaawansowane funkcje, takie jak kontrola wersji, automatyczne powiadomienia i możliwości raportowania, ułatwiając śledzenie zmian w dokumentach i zapewniając zgodność z przepisami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ManualMaster
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny
IRISmartFile 11 to inteligentne rozwiązanie klasyfikacyjne, które umożliwia półautomatyczne nazywanie i klasyfikowanie dokumentów.
IRISmartFile 11 to inteligentne rozwiązanie klasyfikacyjne, które umożliwia półautomatyczne nazywanie i klasyfikowanie dokumentów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: IRISmartFile 11
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Zarządzanie zmianą
- Podpis elektroniczny