Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy informatyczne w administracji publicznej

Systemy informatyczne w administracji publicznej pomagają samorządom w realizacji rozmaitych zadań finansowych i administracyjnych.

Kompletne rozwiązanie do zarządzania mieniem zagubionym i odnalezionym. Daj swoim obywatelom możliwość przeszukania i odebrania zgubionego mienia w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: iLost for Business
Kompletne rozwiązanie do zarządzania rzeczami zagubionymi i znalezionymi. Daj swoim obywatelom możliwość przeszukania i odebrania zgubionego mienia w trybie online. Ponad 300 rządów, klienci z sektora MŚP i ponad 2000 współpracowników na całym świecie korzysta codziennie z iLost. iLost jest dumnym właścicielem certyfikatów ISO 27001 i 9001. W pełni konfigurowalne rozwiązanie dla organizacji z ponad 50 funkcjami i obsługą klienta końcowego w wielu językach przez telefon i za pośrednictwem poczty elektronicznej, z łącznym wynikiem 9,0 na podstawie recenzji ponad 10 000 klientów końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: iLost for Business

Funkcje

  • Wydawanie licencji
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Raportowanie/analityka
  • Dla urzędów miejskich
Samoobsługowe ustalanie harmonogramu wizyt za pomocą przyjaznego narzędzia do planowania, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas na pozostałe czynności.
Oszczędzaj czas i bądź zaangażowany w życie społeczności dzięki rozwiązaniu do samodzielnego ustalania harmonogramu Acuity. Od momentu, gdy ktoś zarezerwuje wizytę, Acuity wysyła niestandardowe i markowe potwierdzenia, przypomnienia tekstowe, pozwala na zmianę terminu w zależności od Twojej dostępności i przetwarza płatności. Dzięki aplikacji Acuity codzienne funkcjonowanie przebiega płynniej. Możesz nawet skonfigurować opcję konferencji wideo, aby móc zdalnie komunikować się z członkami swojej społeczności. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Wydawanie licencji
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Raportowanie/analityka
  • Dla urzędów miejskich
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Wydawanie licencji
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Raportowanie/analityka
  • Dla urzędów miejskich
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co ważne: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Teraz możesz otrzymać bezpłatnie oprogramowanie OnBoard na 2021 r. z roczną subskrypcją. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Wydawanie licencji
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Raportowanie/analityka
  • Dla urzędów miejskich
Korzystaj z najbardziej innowacyjnej i interaktywnej platformy do obsługi zgłoszeń rzeczy zagubionych i znalezionych, aby zaoferować klientom doskonałe doświadczenia i poprawić wydajność.
Platformy do wyszukiwania rzeczy zagubionych i znalezionych w celu poprawy doświadczenia klientów i pracowników: - Klienci docenią możliwość zgłaszania zagubionych rzeczy na bardzo interaktywnej stronie internetowej 24/7 w ponad ośmiu językach. Zostaną powiadomieni, gdy tylko nastąpi dopasowanie i będą mogli zamówić przesyłkę, jak na każdej stronie e-commerce. - Zespół doceni oszczędność czasu dzięki automatycznemu algorytmowi dopasowywania, automatycznej komunikacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Troov

Funkcje

  • Wydawanie licencji
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Raportowanie/analityka
  • Dla urzędów miejskich