Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla biur rzeczy znalezionych

Oprogramowanie dla biur rzeczy znalezionych pomaga przedsiębiorstwom z branży hotelarsko-gastronomicznej, a także samorządom lokalnym i innym organizacjom, mającym styczność z klientami, w identyfikowaniu, śledzeniu, przechowywaniu i zwracaniu zgubionej własności prawowitym właścicielom. Oprogramowanie tego typi zazwyczaj zawiera takie funkcje, jak zdjęcia zagubionych przedmiotów, zarządzanie nieodebranymi przedmiotami, zarządzanie zapasami i kategoryzacja, a także zarządzanie zwrotami i wysyłką.

Kompletne rozwiązanie do zarządzania mieniem zagubionym i odnalezionym. Zapewnij swoim klientom końcowym możliwość wyszukiwania i odbioru zgubionego mienia przez Internet.
Kompletne rozwiązanie do zarządzania rzeczami zagubionymi i znalezionymi. Zapewnij swoim klientom końcowym możliwość wyszukiwania i odbioru zgubionego mienia przez Internet. Ponad 400 klientów z sektora MŚP i ponad 8000 współpracowników na całym świecie na co dzień korzysta z iLost. W pełni konfigurowalne rozwiązanie dla organizacji z ponad 50 funkcjami i obsługą klienta końcowego w wielu językach przez telefon i za pośrednictwem poczty elektronicznej, z łącznym wynikiem 4,5 na podstawie recenzji ponad 12 000 klientów końcowych. iLost jest dumnym właścicielem zarówno certyfikatów ISO 27001, jak i 9001. Dowiedz się więcej na temat produktu: iLost for Business

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Dopasowywanie i łączenie
  • Przeszukiwanie różnych baz danych
Korzystaj z najbardziej innowacyjnej i interaktywnej platformy do obsługi zgłoszeń rzeczy zagubionych i znalezionych, aby zaoferować klientom doskonałe doświadczenia i poprawić wydajność.
Platformy do wyszukiwania rzeczy zagubionych i znalezionych w celu poprawy doświadczenia klientów i pracowników: - Klienci docenią możliwość zgłaszania zagubionych rzeczy na bardzo interaktywnej stronie internetowej 24/7 w ponad ośmiu językach. Zostaną powiadomieni, gdy tylko nastąpi dopasowanie i będą mogli zamówić przesyłkę, jak na każdej stronie e-commerce. - Zespół doceni oszczędność czasu dzięki automatycznemu algorytmowi dopasowywania, automatycznej komunikacji z klientami. Czy jesteś gotowy na wprowadzenie prawdziwie innowacyjnego oprogramowania do obsługi rzeczy znalezionych? Dowiedz się więcej na temat produktu: Troov

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Dopasowywanie i łączenie
  • Przeszukiwanie różnych baz danych