Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie kiosku Android

Wyniki: 7 w
KioWare dla systemu Android przekształca Twój tablet w urządzenie lub kiosk, a także może zapewnić zarządzanie kioskiem z centralnego serwera. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kioware
KioWare dla systemu Android to w pełni konfigurowalne oprogramowanie dla kiosków. Wyposażone jest w linię produktów od podstawowego blokowania przez przeglądarkę do zdalnego monitorowania opartego na serwerze. KioWare dla systemu Android może zamienić tablet w pojedynczą aplikację, w wiele aplikacji, zawartość strony internetowej, digital signage i wiele innych. KioWare dla systemu Android oferuje darmową możliwość przetestowania i łatwą konfigurację za pomocą narzędzia Guided Setup. Opcje zarządzania kioskiem obejmują zarówno opcje hostowane samodzielnie, jak i hostowane przez KioWare (KioWare Server i KioCloud). Darmowa, w pełni funkcjonalna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kioware

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Dostęp w trybie offline
  • Ograniczenia przeglądania
  • Automatyczny reset
Zablokuj dowolny tablet lub smartfon w trybie kiosku za pomocą MDM Hexnode. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM
Moduł MDM Hexnode zapewnia klientom idealny mechanizm blokowania za pośrednictwem kiosku Android. Urządzenia można ustawić w trybie kiosku jedno- lub wieloaplikacyjnego. Konfiguracja urządzenia w trybie pojedynczego kiosku aplikacji umożliwia użytkownikom dostęp tylko do jednej aplikacji, podczas gdy tryb kiosku z wieloma aplikacjami umieszcza na białej liście grupę podstawowych aplikacji, blokując wszystkie inne. Lista ustawień urządzeń peryferyjnych zapewnia funkcje nieograniczające się do blokowania kluczy sprzętowych lub programowych, umożliwiając użytkownikom sterowanie Wi-Fi, Bluetooth i latarką. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Dostęp w trybie offline
  • Ograniczenia przeglądania
  • Automatyczny reset
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to oprogramowanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi klasy korporacyjnej do zarządzania urządzeniami z systemem iOS, Android oraz z systemem Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to rozwiązanie EMM (do zarządzania mobilnością przedsiębiorstwa), które daje przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania potencjału mobilności. Zwiększ produktywność pracowników bez uszczerbku dla bezpieczeństwa przedsiębiorstwa dzięki takim funkcjom jak zarządzanie urządzeniami mobilnymi, zarządzanie aplikacjami, zarządzanie pocztą e-mail i konteneryzacja urządzeń. Rozwiązanie MDM (zarządzanie urządzeniami mobilnymi), dostępne zarówno lokalnie, jak i w chmurze, zostało opracowane z myślą o wymaganiach użytkowników i wymaganiach bezpieczeństwa IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Dostęp w trybie offline
  • Ograniczenia przeglądania
  • Automatyczny reset
10 $/miesiąc. Zamiana każdego telewizora w cyfrowy znak. Zdalne zarządzanie. Obsługuje zdjęcia, filmy, playlisty, Google Slides, pogodę, Instagram itd. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns
10 $/miesiąc. Dowolny telewizor można zmienić w urządzenie digital signage i zarządzać nim zdalnie z centralnego pulpitu. Do wyboru 100 aplikacji i ponad 500 szablonów. Obsługuje takie formaty, jak zdjęcia, filmy, listy odtwarzania, Google Slides, Pogoda, Instagram, Twitter, YouTube i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Dostęp w trybie offline
  • Ograniczenia przeglądania
  • Automatyczny reset
Kiosk i interaktywne oprogramowanie DS (oznakowanie cyfrowe) do publicznych komputerów i wyświetlaczy. Łatwe w użyciu i skalowalne. Bezpłatna wersja próbna i obsługa klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: SiteKiosk
SiteKiosk to oparte na chmurze, kompleksowe oprogramowanie dla kiosków i oznakowań cyfrowych, przeznaczone dla kiosków, interaktywnych wyświetlaczy, komputerów publicznych, tabletów i laptopów (Windows/Android) w miejscach publicznych. W platformie SiteKiosk Cloud można łatwo skonfigurować komputery i wyświetlacze z zabezpieczeniem przed manipulacją, a także zarządzać nimi i monitorować je zdalnie z osobistego pulpitu nawigacyjnego na koncie w chmurze. Wystarczy kilka kliknięć, aby stworzyć własne interaktywne interfejsy użytkownika za pomocą łatwego w obsłudze edytora SiteKiosk Online. Dowiedz się więcej na temat produktu: SiteKiosk

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Dostęp w trybie offline
  • Ograniczenia przeglądania
  • Automatyczny reset
Rozwiązanie digital signage DWall Online oparte na chmurze, przyjazne dla użytkownika, proste i unikalne rozwiązanie do zdalnego zarządzania treściami multimedialnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: DWALL.online
DWall Online – wszystko na dowolnym ekranie. DWall Online to oparte na chmurze, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zdalnego zarządzania treściami multimedialnymi (Digital Signage). Obsługiwane urządzenia: profesjonalne monitory i telewizory (Tizen/Android); tablety i smartfony (Android); odtwarzacze multimedialne (Android). DWall Online – i nic więcej – po prostu połączenie z urządzeniami, szybkie ładowanie treści, wygodne ustalanie harmonogramu. DWall Online – brak limitu urządzeń podłączonych do jednego konta. Profesjonalne wsparcie i elastyczne ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: DWALL.online

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Dostęp w trybie offline
  • Ograniczenia przeglądania
  • Automatyczny reset
EasyControl to gotowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi, które umożliwia zabezpieczenie zasobów mobilnych z dowolnego miejsca na świecie.
EasyControl korzysta z możliwości, jakie daje pionowo zintegrowany rynek, aby dostarczać użytkownikom końcowym dopasowane do ich potrzeb i opracowane przez producentów sprzętu rozwiązania w zakresie technologii MDM (zarządzania urządzeniami mobilnymi). EasyControl to pierwsza na świecie oparta na chmurze platforma służąca do zarządzania urządzeniami mobilnymi i punktami końcowymi. Umożliwia ona realizację różnych scenariuszy wdrożeń, np. wykorzystanie urządzeń o specjalnym przeznaczeniu czy też modelu COPE (własność firmowa, obsługa osobista) oraz modelu BYOD (możliwość korzystania z własnych urządzeń w pracy w celach służbowych). Narzędzie to można stosować w różnych branżach, takich jak fitness, telezdrowie, logistyka, edukacja, itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyControl MDM

Funkcje

  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Dostęp w trybie offline
  • Ograniczenia przeglądania
  • Automatyczny reset