Wyniki: 3 w
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to oprogramowanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi klasy korporacyjnej do zarządzania urządzeniami z systemem iOS, Android oraz z systemem Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to rozwiązanie EMM (do zarządzania mobilnością przedsiębiorstwa), które daje przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania potencjału mobilności. Zwiększ produktywność pracowników bez uszczerbku dla bezpieczeństwa przedsiębiorstwa dzięki takim funkcjom jak zarządzanie urządzeniami mobilnymi, zarządzanie aplikacjami, zarządzanie pocztą e-mail i konteneryzacja urządzeń. Rozwiązanie MDM (zarządzanie urządzeniami mobilnymi), dostępne zarówno lokalnie, jak i w chmurze, zostało opracowane z myślą o wymaganiach użytkowników i wymaganiach bezpieczeństwa IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Dostęp w trybie offline
  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Automatyczny reset
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Ograniczenia przeglądania
Zmień swój iPhone lub iPad w kiosk za pomocą narzędzia Hexnode MDM Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM
Hexnode MDM umożliwia użytkownikom blokowanie urządzeń z systemem iOS w trybie kiosku. Użytkownicy mogą konfigurować urządzenia w trybie jednej lub wielu aplikacji w kiosku. Kiosk z jedną aplikacją blokuje urządzenie w jednej aplikacji, a kiosk z wieloma aplikacjami umieszcza na białej liście grupę konkretnych aplikacji, blokując wszystkie inne. Kiosk z aplikacjami internetowymi zapewnia dostęp do stron internetowych z białej listy, blokując wszystkie inne strony internetowe. Dodatkowe opcje, takie jak zmiana orientacji ekranu, VoiceOver, włączenie zoomu i wspomaganie dotykowe, zwiększają funkcjonalność kiosku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Dostęp w trybie offline
  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Automatyczny reset
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Ograniczenia przeglądania
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Dostęp w trybie offline
  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Automatyczny reset
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Ograniczenia przeglądania