Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania dostawami

Programy do zarządzania dostawami usprawniają działalność restauracji oferujących dowóz do domu, firm logistycznych i kurierów.

Wyniki: 19 w

GSMtaskss oprogramowanie do zarządzania dostawy ułatwia kierowników dostaw kurierzy do planowania i analizowania ich codziennych dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: GSMtasks
GSMtaskss oprogramowanie do zarządzania dostawami ułatwia kierownikom dostaw kurierom planowanie i analizowanie swoich dostaw. Oprogramowanie do zarządzania trasami dostaw umożliwia firmom dostawczym pokonanie konkurencji bez dodatkowego obciążania zasobów. GSMtasks posiada aplikację dla kierowców, pulpit nawigacyjny w czasie rzeczywistym dla dyspozytorów oraz automatyczne powiadomienia SMS i śledzenie kierowców dla klientów. API pozwala na integrację z Twoimi obecnymi systemami, takimi jak rozwiązania CRM, magazyn, itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: GSMtasks

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w użyciu platforma Route4Me planuje routing i wysyłkę do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją.
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w obsłudze platforma Route4Me automatycznie planuje trasy dla Twojej firmy i wysyła je do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją. Idealne rozwiązanie do obsługi w terenie: sprzedaży, marketingu, merchandisingu, zarządzania i każdej firmy wymagającej optymalizacji ostatniej mili. Route4Me oferuje jedno z najczęściej używanych na świecie oprogramowań do sekwencjonowania i optymalizacji tras dla małych firm i przedsiębiorstw do ponad 34 000 klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Route4Me

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Track-POD to narzędzie do zarządzania dostawami, które pozwala wyprzedzić konkurencję dzięki zapewnieniu terminowej realizacji dostaw i zadowolenia klientów.
Usprawnij zarządzanie dostawami dzięki planowaniu trasy i optymalizacji floty opartym na sztucznej inteligencji Track-POD, śledzeniu kierowców na żywo, Portalowi klienta i w pełni elektronicznemu oraz bezkontaktowemu potwierdzeniu dostawy. Track-POD uwzględnia Twoich klientów, kierowców, pojazdy oraz wszelkie inne preferencje skonfigurowane, by otrzymywać wsparcie nawet w najbardziej zaawansowanym zarządzaniu dostawami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Track-POD

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Oprogramowanie Onfleet upraszcza lokalne operacje dostawy od początku do końca. Rozpocznij okres próbny już dziś.
Nowoczesne i przyjemne w obsłudze oprogramowanie Onfleet do zarządzania dostawami ułatwia kurierom zarządzanie i analizowanie lokalnych dostaw. Onfleet zawiera intuicyjne aplikacje na smartfony dla kierowców, pulpit nawigacji w czasie rzeczywistym dla dyspozytorów oraz automatyczne powiadomienia SMS i śledzenie kierowców dla Twoich klientów. Interfejs API umożliwia integrację z systemami zamówień online i innymi systemami. Oprogramowanie Onfleet zapewniło miliony dostaw kurierom w ponad 60 krajach na całym świecie. Rozpocznij okres próbny już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onfleet

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Idealne oprogramowanie do zarządzania dostawami, które optymalizuje przepustowość, przydział, trasy i harmonogramy, aby zapewnić szybsze i bezpieczniejsze dostawy.
"LogiNext Mile to wysokiej klasy rozwiązanie do zarządzania dostawami i optymalizacji. Platforma zapewnia funkcje dla 1. Zmniejszenia kosztów transportu dostaw przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności zarządzania logistyką 2. Optymalizacji dostępnej pojemności pojazdu 3. Zautomatyzowanego przydziału wysyłki do idealnego pracownika ds. dostaw/pojazdu, planowania skutecznych harmonogramów dostaw 4. Planowania tras zoptymalizowanych pod kątem unikania korków i wąskich gardeł 5. Widoczności w czasie rzeczywistym i zgodności z wymogami ze strony współpracowników 6. Dynamicznych aktualizacji E-PoD (elektronicznego dowodu dostarczenia) Dowiedz się więcej na temat produktu: LogiNext Mile

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Zarządzaj wszystkimi operacjami dostawy z jednej platformy, aby zwiększyć wydajność i zapewnić klientom wyjątkową obsługę na dużą skalę.
Usprawnij wszystkie operacje dostawy z systemem zarządzania dostawami Tookan. Dzięki Tookan klienci mogą zarządzać dostawami z jednej platformy w celu zwiększenia wydajności i zapewnienia wyjątkowej obsługi na dużą skalę. Tookan zapewnia przedsiębiorstwom zoptymalizowane trasy, automatyzację, śledzenie w czasie rzeczywistym i wydajny przepływ towarów zarówno dla segmentów B2C, jak i B2B. Twórz i przypisuj zadania związane z dostawą za pomocą zaledwie kilku kliknięć, korzystając z aplikacji Tookan i monitoruj działania oraz agentów w podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Detrack to oprogramowanie do zarządzania dostawami, które umożliwia śledzenie dostaw w czasie rzeczywistym.
Detrack to oprogramowanie do zarządzania dostawami, które umożliwia firmom śledzenie dostaw. Jednak to znacznie więcej niż tylko prosty system śledzenia. Detrack zapewnia również firmom szereg funkcji, które mogą pomóc w usprawnieniu ich działalności. Na przykład firmy mogą używać Detrack do planowania i wysyłania zadań do swoich kierowców. Mogą również korzystać z Detrack do monitorowania postępów w realizacji każdego zadania i otrzymywania w czasie rzeczywistym informacji o statusie każdej dostawy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Detrack

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
eLogii to cenione oprogramowanie do planowania dostaw, które automatyzuje planowanie i optymalizację tras oraz wysyłkę dla firm świadczących usługi dostaw.
eLogii to cenione, oparte na chmurze oprogramowanie do planowania dostaw dla firm różnej wielkości: od handlu detalicznego i dystrybucji, poprzez e-commerce i dostawy żywności, po farmację i opiekę zdrowotną. eLogii jednoczy logistykę dostaw, od planowania i miejsca odbioru przesyłki, wieloetapowy routing i optymalizację, a także pomaga w bezproblemowym zarządzaniu nimi aż do ostatniego odcinka. Dzięki eLogii zautomatyzujesz wysyłkę, zyskasz wgląd w czasie rzeczywistym w dane kierowców, pojazdów i zamówień, odbierzesz dowód dostawy i obsłużysz logistykę zwrotną. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLogii

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Pokochaj ostatni odcinek trasy dzięki bardziej ekologicznemu zarządzaniu dostawami i dostosowanej obsłudze klienta – tylko z Urbantz.
Urbantz to jedna z wiodących na świecie platform zarządzania dostawami na ostatnim odcinku trasy zaprojektowana specjalnie dla przedsiębiorstw. Umożliwia dużym firmom z branży handlu detalicznego, spożywczej, e-commerce i logistyki zarządzanie operacjami na ostatnim odcinku trasy w sposób zrównoważony, na dowolną skalę, zapewniając widoczność i kontrolę w celu ograniczenia emisji, inteligentnego przydzielania dostaw przewoźnikom, tworzenia unikalnych przepływów pracy i zapewniania doświadczeń związanych z dostawą produktów marki. Zadowoleni klienci korzystający z tego rozwiązania to między innymi Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, Monoprix i FM Logistics. Dowiedz się więcej na temat produktu: URBANTZ

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Inteligentne oprogramowanie i aplikacje automatycznie uruchamiają dostawy, zapewniając kurierom, personelowi i klientom synchronizację w czasie rzeczywistym.
Shipday to łatwa w użyciu platforma oprogramowania przeznaczona dla restauracji, kuchni duchów, ultraszybkich dostaw spożywczych i innych małych firm do zarządzania lokalnymi dostawami. Dzięki inteligentnej automatyzacji, śledzeniu lokalizacji w czasie rzeczywistym i powiadomieniom SMS Shipday pomaga tysiącom firm na całym świecie zaoszczędzić czas i pieniądze, jednocześnie zaspokajając potrzeby klientów. . Rozpocznij 30-dniową bezpłatną wersję próbną teraz — bez konieczności używania karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shipday

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
DelivApp to platforma dla tych, którzy chcą stać się Uber Eats, DoorDash lub Glovo w swoim mieście lub niszy.
DelivApp to platforma dla tych, którzy chcą stać się Uber Eats, DoorDash lub Glovo w swoim mieście lub niszy. Oferta obejmuje niebrandowaną aplikację do składania zamówień obejmującą wielu sprzedawców, portal dla sprzedawców, rynek i pulpit do zarządzania logistyką oraz aplikację kurierską – wszystko w jednym, połączonym systemie. Oferowane rozwiązanie jest modułowe i można je konfigurować. Dzięki niemu możesz skonfigurować i uruchomić swój rynek dostaw na żądanie w ciągu kilku tygodni. Dowiedz się więcej na temat produktu: DelivApp Delivery Management

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Dispatch Science to nowy system zarządzania dostawami dla spedytorów na ostatnim odcinku, przewoźników i firm kurierskich.
Dispatch Science to nowoczesny system zarządzania dostawami na ostatnim odcinku dla spedytorów i przewoźników mających od 10 do ponad 1000 kierowców. Zarządzanie, upraszczanie, optymalizacja i automatyzacja operacji związanych z ustalaniem cen, wysyłaniem, routingiem, śledzeniem na żywo, komunikacją, a nawet fakturowaniem. Mobilna aplikacja dla kierowców i nowoczesne algorytmy pomagają planować, realizować i wypełniać zadania związane z wysyłką i dostawą, określając optymalne zlecenia i trasy. API pozwala na bezproblemową integrację z innymi systemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dispatch Science

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Locate2u pomaga w zarządzaniu dostawami, optymalizując trasy, zarządzając rezerwacjami, zapewniając dostęp do bieżącego śledzenia przesyłek i dowodów doręczenia.
Locate2u to doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą zarządzać swoimi dostawami. Optymalizacja trasy zdejmuje ciężar z barków użytkownika, planując najbardziej efektywne trasy w ciągu kilku sekund, a nie godzin. Skorzystaj z oprogramowania do zarządzania rezerwacjami, aby śledzić status każdej dostawy. Jest to wygodny sposób na zapewnienie płynnego działania firmy przy jednoczesnym zachowaniu widoczności w całym procesie dostawy. Stanowi kompleksową platformę, która pozwoli użytkownikom zaoszczędzić pieniądze i czas w miarę rozwoju firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Locate2u

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Fleet usprawnia zarządzanie dostawami dzięki inteligentnemu trasowaniu, śledzeniu na żywo i analizom opartym na danych w celu zwiększenia wydajności operacyjnej.
Fleet optymalizuje zarządzanie dostawami dzięki inteligentnemu planowaniu tras i śledzeniu w czasie rzeczywistym. Solidny system firmy zapewnia funkcje zarządzania zamówieniami i optymalizacji obciążenia. Możliwe jest znaczne skrócenie czasu dostawy i obniżenie kosztów. Większe zadowolenie klientów dzięki aktualizacjom w czasie rzeczywistym i e-PODom. Oprogramowanie Fleet to kompleksowe rozwiązanie, spełniające wszystkie potrzeby związane z zarządzaniem dostawami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fleet

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Wyeliminuj puste mile i zwiększ wskaźnik sukcesu przy pierwszej próbie doręczenia. Zapewnij swoim klientom bezproblemową i doskonałą obsługę.
Osiągnij więcej dostaw przy niższych kosztach dzięki Routetitan: 1. Oblicz najlepsze trasy na podstawie takich czynników, jak okna czasowe, przerwy, prędkości, priorytetyzacja postojów i nie tylko. 2. Łatwe importowanie postojów i poprzez importowanie arkusza kalkulacyjnego lub korzystanie z API. 3. Użyj niestandardowych wiadomości, aby udostępniać automatyczne powiadomienia e-mail lub SMS-y, takie jak ETA (szacowany czas przybycia). 4. Śledź postępy swoich kierowców w czasie rzeczywistym, a nawet pozwól klientom je śledzić. 5. Zbierz podpis lub zrób zdjęcie na dowód doręczenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Routetitan

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
ZetesChronos to oprogramowanie do potwierdzania doręczeń, które pomaga kontrolować i usprawniać procesy zbierania, dostarczania i zarządzania nimi.
ZetesChronos jest zaawansowanym mobilnym rozwiązaniem w zakresie dowodu dostawy, zaprojektowanym do sterowania wszystkimi procesami dostawy i odbioru. Umożliwia on wgląd w czasie rzeczywistym w ruch towarów i aktywność pracowników terenowych, od załadunku towarów do dostawy i odbioru, a także zapewnia możliwość śledzenia całego procesu realizacji dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZetesChronos

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Gordon Tech oferuje platformę opartą na chmurze, która pomaga firmom zarządzać, śledzić i optymalizować dostawy na ostatnim odcinku trasy.
Przejmij kontrolę nad swoim przepływem logistycznym i śledź swoje dostawy od początku do końca. Niezależnie od tego, czy posiadasz własną flotę, czy wielu partnerów dostarczających, Gordon pomaga ograniczyć administracyjne i nieefektywne procesy. Zarządzaj operacjami dostawy za pośrednictwem jednej platformy z trzema przyjaznymi dla użytkownika interfejsami. Popraw doświadczenie klienta przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążenia problemami z dostawą. Zwiększ ogólną jakość i oszczędzaj cenny czas automatyzując i optymalizując procesy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gordon Tech

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
Rozwiązanie do śledzenia zamówień i zarządzania kierowcami z Uengage Flash Brak opłat z góry Brak opłat integracyjnych Płać w miarę używania za dostawę
Zarządzaj wszystkimi kierowcami i dostawami wewnętrznymi oraz popraw obsługę klienta dzięki śledzeniu kierowców w czasie rzeczywistym. uEngage FLASH obejmuje: Aplikację Rider Śledzenie zamówień przez klientów w czasie rzeczywistym Przydzielanie wielu zamówień do jednej podróży Obliczanie czasu dostawy dla każdego zamówienia Obliczanie średniego czasu dostawy dla każdego kierowcy Zarządzanie obecnością kierowców Śledzenie przydziałów dla kierowców na żywo według placówek Aktywne szczegóły zamówienia Historia poprzednich zamówień Zarządzanie gotówką na koniec dnia Znakowanie dostaw w oparciu o OTP (hasło jednorazowe) Rider KYC (poznaj swojego klienta) Dowiedz się więcej na temat produktu: Uengage Flash

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami
ZetesAres to rozwiązanie z zakresu mobilności w terenie, które pomaga zarządzać dostawami bezpośrednimi do sklepów, sprzedażą za pośrednictwem samochodów dostawczych oraz serwisem terenowym.
ZetesAres to kompleksowe rozwiązanie dla bezpośrednich dostaw do sklepów, zaprojektowane tak, aby pomóc sprzedawcom zwiększyć sprzedaż dzięki lepszemu zarządzaniu klientami. Obejmując zamówienia, sprzedaż, dostawę, zarządzanie zasobami i konserwację, zmienia pracowników sprzedaży w wysoce efektywnych, zaufanych doradców, którzy sprzedają właściwy produkt we właściwym miejscu i czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZetesAres

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Dla dostawców usług kurierskich
  • Portal klienta
  • Ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie dostaw
  • Zarządzanie kierowcami