Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie omnichannel

Oprogramowanie omnichannel umożliwia sprzedaż i promocję produktów w różnych kanałach sprzedaży, w tym na internetowych platformach sprzedażowych i w mediach społecznościowych. Oprogramowanie do sprzedaży wielokanałowej synchronizuje wszystkie dane stanów magazynowych i produktów, pozwalając na centralne zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży.

Wyniki: 25 w

Zadbaj o ujednolicenie swojego wielokanałowego biznesu. Pakiet NetSuite posiada wszystko – od rozwiązań służących do prowadzenia handlu elektronicznego, systemu POS (punktów sprzedaży), elementów do zarządzania zamówieniami i zapasami po oprogramowanie księgowe.
Ujednolicona platforma NetSuite płynnie scala wszystkie punkty kontaktu z klientem – od handlu elektronicznego, rynków internetowych i punktów sprzedaży po operacyjne systemy biznesowe oraz zarządzanie zapasami, zamówieniami, finansami i wsparciem technicznym. Korzystając z jednego źródła danych na temat produktów, zapasów, klientów oraz zamówień i działając zarówno w modelu B2B, jak i B2C, zapewnisz swoim klientom bardziej spójne i spersonalizowane doświadczenie związane z zakupami dokonywanymi w sieci, na urządzeniach mobilnych i w sklepach fizycznych, które wyróżni Twoją markę i pogłębi relacje z Twoimi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Ecwid to prosty sposób na sprzedaż w trybie online za pośrednictwem strony internetowej, kanałów społecznościowych lub osobiście. Wszystko za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.
Ecwid to prosty sposób na sprzedaż w trybie online za pośrednictwem strony internetowej, kanałów społecznościowych lub osobiście. Zarządzanie wszystkim z jednego pulpitu nawigacyjnego, zwiększa możliwości marketingowe we wszystkich kanałach. Niezależnie od tego, czy w planach jest dodanie nowego kanału, czy rozwinięcie działalności na wszystkich kanałach, Ecwid obsługuje handlowców w 175 krajach na każdej platformie. Można wypróbować za darmo, koszt zakupu abonamentu na korzystanie z opcji łatwej aktualizacji zaczyna się już od 12,50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ecwid

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. CECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart. Zaufali mu księgowi zajmujący się handlem elektronicznym na całym świecie.
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart na całym świecie. Zaufani przez jednych z wiodących księgowych z branży e-commerce na całym świecie. A2X jest brakującym elementem łączącym Xero, QuickBooks i Sage z kanałami sprzedaży e-commerce, aby usprawnić zaplecze biurowe i odblokować możliwości w sektorze ecommerce. Zawsze uzgadniaj. Kluczowym elementem systemu A2X jest rygorystyczne uzgadnianie, które spełnia wysokie standardy profesjonalnych księgowych i rachunkowych. Dokładność jest najważniejsza. Dowiedz się więcej na temat produktu: A2X

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Produkcyjne oprogramowanie ERP zapewniające pełną widoczność. Zarządzaj wszystkimi ruchomymi częściami swojej firmy – zapasami, sprzedażą i nie tylko.
Katana to system ERP, który umożliwia Ci wgląd w stan Twojej firmy na żywo. Funkcje obejmują zarządzanie zapasami i produkcją na żywo, monitoring partii w celu kompleksowego śledzenia, aplikację Shop Floor umożliwiającą pełną kontrolę na poziomie hali produkcyjnej, otwarty interfejs API i rosnącą sieć partnerów handlowych. Główne funkcje planowania w czasie rzeczywistym automatyzują alokację zasobów w oparciu o priorytetowe zlecenia sprzedaży i integracje z usługami e-commerce, księgowości, rozwiązaniami CRM i raportowania, aby centralizować wszystkie kluczowe operacje biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Katana Cloud Inventory

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Znakomite narzędzie online do zarządzania kanałem przesyłania danych na temat produktu, z wieloma funkcjami umożliwiającymi prostą edycję, poprawę i zarządzanie.
Mergado to narzędzie do zarządzania kanałem produktów dla sklepów internetowych, specjalistów ds. marketingu i agencji. Konkretna liczba filtrów i reguł umożliwia modyfikację danych przepływających z Twojego sklepu internetowego do porównawczych zakupowych stron internetowych, takich jak Google i Facebook, platform handlowych i innych kanałów reklamowych. Aplikacje do licytacji, marketingu graficznego i analizy danych zwiększają możliwości Mergado, czyniąc go wielofunkcyjnym narzędziem marketingowym. Zacznij od bezpłatnej, jednomiesięcznej wersji próbnej, oferującej wszystkie funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mergado

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Oprogramowanie zawiera wiele narzędzi dla sprzedawców Amazon, aby m.in. pomóc znaleźć wysoko pozycjonowane słowa kluczowe, identyfikować trendy czy śledzić konkurencję.
Helium 10 to rozwiązanie eCommerce, które pomaga sprzedawcom Amazon wizualizować kluczowe wskaźniki, takie jak trendy sezonowe i szacunkowe zyski w celu analizy produktów i wskaźników sukcesu. System oferuje narzędzia do badania słów kluczowych, które pozwalają cyfrowym marketerom zidentyfikować wysoko pozycjonowane słowa kluczowe w celu usprawnienia kampanii reklamowych na jednolitym interfejsie. Kluczowe funkcje platformy to m.in. kalkulator rentowności, przechwytywanie ASIN, ochrona zapasów, sprawdzanie indeksów, logowanie wielu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Helium 10

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Wielofunkcyjne narzędzie Channable do optymalizacji przesyłania danych, połączeń API, połączeń zamówień, tworzenia reklam tekstowych oraz integracji funkcji analitycznych.
Channable to narzędzie do zarządzania przesyłaniem danych dla Twojego sklepu internetowego. Dane produktów można łatwo wyeksportować do programu Channable za pomocą kanału przesyłania danych na temat produktu lub jednej z wielu wtyczek i aplikacji. Po zaimportowaniu danych możesz z łatwością tworzyć kanały przesyłania danych na temat produktów lub oferować produkty na rynkach za pomocą wielu naszych interfejsów API. Połączenie synchronizacji zamówień wysyła zamówienia bezpośrednio z rynków do sklepów internetowych i aktualizuje zapasy wszystkich podłączonych kanałów. Dowiedz się więcej na stronie internetowej i zapisz się na bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Channable

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Endear to platforma CRM i Clienteling stworzona, aby pomóc wielokanałowym markom detalicznym zwiększyć sprzedaż i retencję.
Endear to detaliczna platforma CRM i clienteling stworzona w celu zwiększenia sprzedaży i wzmocnienia relacji z klientami. Organizuj dane klientów, wysyłaj spersonalizowane kampanie e-mail i SMS i analizuj zasięg, sklep i wydajność zespołu w różnych kanałach. Ponadto, Endear Stories pozwala na tworzenie i udostępnianie spersonalizowanych produktów w celu zwiększenia liczby kliknięć i konwersji. A dzięki wbudowanemu czatowi na żywo można natychmiast zaangażować kupujących online, aby zwiększyć lojalność i wielkość koszyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Endear

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Spraw, aby zakupy były zabawne. Zaangażuj klientów. Uzyskaj więcej zamówień. Rozwijaj swój sklep internetowy dzięki sztucznej inteligencji Aco.
Czy Twój sklep Shopify lub WooCommerce zyskuje więcej mobilnych klientów niż kupujących z urządzeń stacjonarnych? Jeśli tak, zwiększ sprzedaż mobilną za pomocą Acobot. Narzędzie dodaje do Twojego sklepu internetowego konwersacyjną sztuczną inteligencję, dzięki czemu zakupy mobilne są łatwe i przyjemne. Pomaga klientom znaleźć to, czego chcą, pomaga w wyborze produktów i dodawaniu produktów do koszyka. Zwiększa konwersję i wartość dożywotnią na klienta dzięki wszystkim sprawdzonym technikom e-commerce, od kuponów, up-sellingu po sprzedaż wiązaną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Natychmiastowe, wizualne wyszukiwanie strony internetowej, które działa na wszystkich urządzeniach i jest łatwe w instalacji.
AddSearch to w pełni funkcjonalne, hostowane i konfigurowalne wyszukiwanie stron internetowych na poziomie przedsiębiorstwa. Przeszukuje stronę internetową, a instalacja jest łatwa dzięki widokom wyników. Funkcja AddSearch obsługuje wszystkie platformy internetowe. W razie potrzeby możesz dostosować wygląd i sposób wyszukiwania. Jeśli jesteś koderem, możesz zintegrować się z interfejsem API, aby uzyskać dalsze możliwości dostosowania. Dedykowany, wysoce profesjonalny zespół pomocy technicznej chętnie odpowie na wszelkie pytania i rozwiąże problemy. Dowiedz się więcej na temat produktu: AddSearch

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Fabric pomaga markom i sprzedawcom w rozwoju dzięki nowoczesnej infrastrukturze handlowej, narzędziom i technologii.
Fabric to platforma do handlu bezgłowego stworzona specjalnie z myślą o rozwoju. Klienci, tacy jak BuildDirect, Juicy Couture i GNC, ufają Fabric ze względu na jej otwartą i modułową konstrukcję, która pozwoli im na uruchomienie w ciągu kilku tygodni bez konieczności przenoszenia się na nową platformę. Fabric jest mnożnikiem siły dla istniejących inwestycji w technologie dla sprzedawców detalicznych. Jak udowodniono, platforma zwiększa przychody cyfrowe nawet trzykrotnie. Fabric jest wspierana przez Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa i BC Partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: fabric

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Goflow pomaga sprzedawcom z branży e-commerce integrować się z najlepszymi rynkami i zarządzać zamówieniami, wysyłką, zapasami, analizą i nie tylko.
Goflow to platforma SaaS, która pomaga sprzedawcom z branży e-commerce zintegrować się z najlepszymi rynkami i zarządzać zamówieniami, wysyłką, zapasami, ofertami, zakupami i analizami za pomocą jednego interfejsu. Intuicyjny interfejs użytkownika i łatwe w użyciu API Goflow pomagają sprzedawcom zróżnicować i zwiększyć zasięg do milionów konsumentów dzięki ponad 150 integracjom z rynkami D2C, takimi jak Amazon, eBay, Walmart, Target, sklepami internetowymi, takimi jak Magento i Shopify oraz najlepszymi platformami EDI i 3PL (logistyka firm trzecich) ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Goflow

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Experlogix Digital Commerce to potężne rozwiązanie wielokanałowe, które pomaga firmom dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zmaksymalizować potencjał sprzedaży
Experlogix Digital Commerce to oparte na chmurze rozwiązanie eCommerce do cyfrowego zamawiania, które jest przeznaczone dla firm B2B, hurtowych, produkcyjnych i dystrybucyjnych. To kompleksowe rozwiązanie wielokanałowe integruje się z istniejącym systemem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) i umożliwia firmom rozwój w nowoczesnym środowisku cyfrowym. Niezależnie od tego, czy chodzi o aplikacje mobilne, sklepy internetowe, popularne rynki, czy też zaangażowanie w mediach społecznościowych, Experlogix wyposaża firmy w narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu w dynamicznym świecie e-commerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix Digital Commerce

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Stedger to platforma typu dropshipping, która łączy dostawców i sprzedawców eCommerce. Sprzedawaj więcej i szybciej.
Kompleksowa platforma dropshipping dla ambitnych dostawców i sprzedawców eCommerce. Usuń wszystkie wady posiadania dużego katalogu produktów, wielu kupujących/sprzedających i tysięcy zamówień. Znajdź nowych partnerów i wzmocnij współpracę z istniejącymi. Działaj szybciej i sprzedawaj więcej przy mniejszym wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stedger

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Rozwiązanie Where to Buy to więcej niż lokalizator sklepów, to pomost pomiędzy markami a sprzedawcami.
Dzięki rozwiązaniu „Where to Buy” od Click2Buy marki mogą zaoferować klientom najbardziej płynny i dostosowany do ich potrzeb sposób obsługi nabywcy. Rozwiązanie Where to Buy lub Store Locator 3.0 firmy Click2Buy nie tylko pomaga markom konwertować ruch we wszystkich ich cyfrowych punktach kontaktowych, ale również daje im dostęp do kompleksowego zestawu danych bogatych w wiedzę na temat zachowań klientów, od momentu wejścia na ich stronę docelową do kasy na stronie dystrybutora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click2Buy

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko.
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone. Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji handlu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Cloud Retail to system eCommerce, który pozwala sklepom detalicznym usprawnić zarządzanie sklepem, kompletowanie zamówień i śledzenie dostaw.
Cloud Retail to ujednolicone rozwiązanie e-commerce dla branży spożywczej, modowej, restauracyjnej i innych branż handlu detalicznego. Platforma typu oprogramowanie jako usługa oferuje witryny sklepów internetowych, zarządzanie zapasami, kompletację i dostawę zamówień, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz funkcje analizy danych. Zapewnia wydajność sklepu w ciemno, zoptymalizowane procesy dostaw, algorytmy prognozowania w celu zmniejszenia ilości odpadów oraz raportowanie w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cloud Retail

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Planet zapewnia bezproblemowe i spójne doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach sprzedaży.
Planet zapewnia pojedynczą, zintegrowaną platformę, która umożliwia firmom detalicznym koordynację wszystkich kanałów sprzedaży, w tym internetowych, sklepowych i mobilnych i zarządzanie nimi z jednego punktu kontroli. Zaoferuj płynne i spójne doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach, zwiększaj zadowolenie klientów, rozwijaj sprzedaż i redukuj koszty. Dzięki Planet możesz zarządzać zapasami, zamówieniami, płatnościami i interakcjami z klientami, co zapewnia pełny obraz twoich klientów i działań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unified Commerce

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Firma specjalizuje się w integracjach, oferując wysoce konfigurowalne rozwiązanie, które szybko i łatwo łączy się z dowolną stroną trzecią.
Wspieraj swoją cyfrową transformację, zwiększaj obroty i współczynnik konwersji dzięki wielokanałowej platformie SaaS usług API dla branży e-commerce. Gridbees posiada call center do zarządzania zamówieniami, uniwersalny PIM z zapasami i dostępnością w czasie rzeczywistym oraz silnik promocji. Gridbees agreguje dane o klientach z heterogenicznych backendów, aby jednolicie zaopatrywać aplikacje front office w zaawansowane usługi biznesowe z doskonałym czasem reakcji, co poprawia wydajność przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gridbees

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Wielokanałowa platforma e-commerce, która pomaga firmom łączyć i zarządzać kontami eBay, Amazon, Walmart, Shopify i innymi globalnymi kontami.
MerchantSpring to oparta na chmurze platforma analityczna mierząca wydajność, przeznaczona dla profesjonalnych sprzedawców i agencji rynkowych. Synchronizuje sklepy rynkowe z pulpitem wyników sprzedaży Amazon, Walmart, eBay, Shopify oraz najpopularniejszymi rozwiązaniami rynkowymi we wszystkich krajach. Klienci mogą korzystać z MerchantSpring, aby zrozumieć swoje wyniki i możliwości poprawy wyników sprzedaży, a także reklamować się w każdym miejscu, w którym prowadzą sprzedaż. Uzyskaj szczegółowy pulpit i raporty zawierające dane o sprzedaży i informacje niedostępne dla kont sprzedawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: MarketPlace Manager

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów
Modera E-commerce to wielokanałowe rozwiązanie e-commerce dla przemysłu motoryzacyjnego.
Modera E-commerce to wielokanałowe rozwiązanie e-commerce dla przemysłu motoryzacyjnego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Modera E-commerce

Funkcje

  • Cataloging/Categorization
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Integracja z rynkiem
  • Śledzenie zapasów