Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do analiz badań jakościowych

Programy do analiz badań jakościowych pomagają naukowcom i analitykom biznesowym identyfikować i poznawać wzorce, dotyczące np. nastrojów klientów, udziału w ankietach i informacji zwrotnych dostarczanych w różnych plikach tekstowych i multimedialnych.

Polska Pokaż produkty lokalne
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla stron internetowych i aplikacji mobilnych z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla sieci i urządzeń mobilnych, które pomaga ponad 300 000 przedsiębiorstwom każdej wielkości i z różnych branż w odpowiadaniu na pytania dotyczące działań użytkowników. Dlaczego użytkownicy korzystają z danej funkcji lub z niej nie korzystają? Wyeliminuj zgadywanie: zawsze dostępne nagrania i mapy cieplne pokazują rzeczywiste zachowanie użytkowników, a automatyczne śledzenie zdarzeń i lejki konwersji pokazują trendy w zachowaniach. Smartlook to nie tylko liczby i wykresy, ale także powód, dla którego użytkownicy zachowują się w dany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych
KPI6 to pakiet narzędzi analityki danych o konsumentach, dostarczający niezamówionych informacji w celu poprawy efektywności procesów decyzyjnych.
KPI6 to pakiet oprogramowania jako usługi wykorzystywany przez marki i agencje medialne w celu zrozumienia konsumentów, określenia ich potrzeb i zdefiniowania segmentów odbiorców. Analizuje wiele treści generowanych przez użytkowników i niezamówionych źródeł, takich jak recenzje w trybie online, panele społecznościowe i internetowe oraz otwarte dane cyfrowe, aby dostarczyć krytycznych, strategicznych informacji, których firma potrzebuje do wprowadzania innowacji, oceny możliwości, planowania strategicznego, segmentacji, rozwoju kreatywności i strategii medialnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI6

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych
Chattermill łączy opinie klientów, obsługę klienta i opinie o produktach w jedną platformę, aby analizować dane klientów w skali
Chattermill wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy jakościowych opinii tekstowych klientów w skali, aby zrozumieć nastroje klientów i szybko odkryć trendy i spostrzeżenia. Dzięki Chattermill możesz lepiej zrozumieć, co kieruje Twoimi klientami, łącząc opinie klientów, wsparcie klienta i opinie o produktach w jedną platformę. Czołowe światowe marki, takie jak Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat i H&M, używają Chattermill, aby udoskonalać doświadczenia klientów i napędzać wzrost. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych
Tableau Connector for Jira umożliwia przesyłanie wszystkich danych z Jira do Tableau.
Tableau Connector for Jira jest aplikacją, która pomaga firmom wydobywać i migrować dane z JIRA do Tableau w celu dalszej analizy. Aplikacja Tableau Connector for Jira jest dostępna dla wszystkich platform Jira – Server, Cloud, Data Center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tableau Connector for Jira

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych
Built for HubSpot – dodatek napędzany sztuczną inteligencją, który przewiduje prawdopodobieństwo, że kontakty klikną lub zaangażują się w kampanie e-mail marketingu.
**Tylko dla użytkowników portalu HubSpot Marketing** thalox for marketers to dodatek napędzany sztuczną inteligencją dostępny dla użytkowników HubSpot Marketing. Ten dodatek jest wymieniony na liście HubSpot App Partner i dostępny w Marketplace. Czasami marketerzy nie są w stanie wykorzystać swoich własnych danych do generowania kwalifikowanych leadów. To rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwi marketerom wysyłanie klientom odpowiednich wiadomości w zależności od tego, na jakim etapie podróży się znajdują. Uzyskasz: > Trzykrotnie wyższy współczynnik konwersji > większe zaangażowanie > wykorzystanie uśpionych potencjalnych klientów Dowiedz się więcej na temat produktu: Thalox

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych
Valona to wiodąca globalna platforma do analizy rynku i konkurencji. Nic nie przebije wiedzy.
Valona Intelligence to wiodąca globalna platforma do analizy rynku i konkurencji. AI Valona pozwala to szybko analizować góry danych i przekształcać je w złote samorodki w raportach dla zespołu. Poznaj 105 godzin czytania w zaledwie 30 minut. Zobacz przyszłość, śledząc nastroje, liczbę wyszukiwań, trendy regionalne i wiele więcej – ze źródeł w ponad 100 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Valona Intelligence

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Analiza ilościowa
  • Adnotacje
  • Wizualizacja danych