Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do analiz badań jakościowych

Programy do analiz badań jakościowych pomagają naukowcom i analitykom biznesowym identyfikować i poznawać wzorce, dotyczące np. nastrojów klientów, udziału w ankietach i informacji zwrotnych dostarczanych w różnych plikach tekstowych i multimedialnych.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 12 w

Valona to wiodąca globalna platforma do analizy rynku i konkurencji. Nic nie przebije wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Valona Intelligence
Valona Intelligence to wiodąca globalna platforma do analizy rynku i konkurencji. AI Valona pozwala to szybko analizować góry danych i przekształcać je w złote samorodki w raportach dla zespołu. Poznaj 105 godzin czytania w zaledwie 30 minut. Zobacz przyszłość, śledząc nastroje, liczbę wyszukiwań, trendy regionalne i wiele więcej – ze źródeł w ponad 100 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Valona Intelligence

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Pollfish to firma zajmująca się technologiami przeprowadzania badań rynku B2B i B2C, docierająca do sieci odbiorców liczącej ponad 800 milionów konsumentów na całym świecie.
Pollfish to międzynarodowy dostawca usług w zakresie badań rynku, wykorzystujący nowoczesną metodologię próbkowania, która łączy dostarczanie mobilne, sztuczną inteligencję i rozległą sieć odbiorców. Pollfish jest w stanie precyzyjnie wytypować ściśle określone segmenty odbiorców w ramach swojej sieci konsumenckiej obejmującej ponad 800 milionów globalnych respondentów, 160 krajów i 24 języki, z mniejszym odsetkiem oszustw i krótszym czasem realizacji w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami ankietowymi. Ich dane przyczyniły się do powstania wiadomości w mediach będących blisko głównego nurtu w USA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pollfish

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Narzędzia do analityki stron internetowych używane przez ponad 300 000 stron internetowych na całym świecie. Mapy natężenia, nagrania, ankiety, czat na żywo i inne elementy zawarte w każdym planie.
Odkryj wzorce tego, co ludzie robią na stronie internetowej dzięki potężnemu połączeniu dynamicznych map natężenia, nagrań sesji, ankiet i czatu. Użyj map natężenia, aby zobaczyć wzorce, w których odwiedzający klikają, przesuwają, dotykają i przewijają. Poznaj dogłębnie indywidualne zachowania użytkowników dzięki funkcji nagrywania sesji, aby zobaczyć powtórki tego, co ludzie robili na stronie internetowej. Uruchom nieograniczoną liczbę ankiet i zbierz nieograniczoną liczbę odpowiedzi, aby dowiedzieć się, dlaczego zrobili to, co zrobili na stronie internetowej. Porozmawiaj na żywo z ludźmi na swojej stronie internetowej, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla stron internetowych i aplikacji mobilnych z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla sieci i urządzeń mobilnych, które pomaga ponad 300 000 przedsiębiorstwom każdej wielkości i z różnych branż w odpowiadaniu na pytania dotyczące działań użytkowników. Dlaczego użytkownicy korzystają z danej funkcji lub z niej nie korzystają? Wyeliminuj zgadywanie: zawsze dostępne nagrania i mapy cieplne pokazują rzeczywiste zachowanie użytkowników, a automatyczne śledzenie zdarzeń i lejki konwersji pokazują trendy w zachowaniach. Smartlook to nie tylko liczby i wykresy, ale także powód, dla którego użytkownicy zachowują się w dany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
KPI6 to pakiet narzędzi analityki danych o konsumentach, dostarczający niezamówionych informacji w celu poprawy efektywności procesów decyzyjnych.
KPI6 to pakiet oprogramowania jako usługi wykorzystywany przez marki i agencje medialne w celu zrozumienia konsumentów, określenia ich potrzeb i zdefiniowania segmentów odbiorców. Analizuje wiele treści generowanych przez użytkowników i niezamówionych źródeł, takich jak recenzje w trybie online, panele społecznościowe i internetowe oraz otwarte dane cyfrowe, aby dostarczyć krytycznych, strategicznych informacji, których firma potrzebuje do wprowadzania innowacji, oceny możliwości, planowania strategicznego, segmentacji, rozwoju kreatywności i strategii medialnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI6

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Platforma badań konsumenckich i insightów oferująca zintegrowane usługi badawcze, transkrypcję, tłumaczenie, znakowanie, tworzenie krótkich reportaży.
Discuss to inteligentna platforma wideo, która pomaga globalnym markom i agencjom w planowaniu, przeprowadzaniu i udostępnianiu jakościowych rozmów badawczych na dużą skalę. Pomaga badaczom rynku korporacyjnego, badaczom UX (doświadczenia użytkownika), kierownikom produktów, specjalistom ds. sprzedaży, kierownikom marek i działom CX (doświadczenia klienta) w prowadzeniu rozmów z konsumentami i usprawnianiu przepływu pracy. Platforma została stworzona przez badaczy rynku, a jej kluczowe funkcje obejmują wywiady wideo na żywo, udostępnianie ekranu mobilnego, interaktywne tablice, wbudowane automatyczne tłumaczenie (ponad 100 języków). Dowiedz się więcej na temat produktu: Discuss.io

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Chattermill łączy opinie klientów, obsługę klienta i opinie o produktach w jedną platformę, aby analizować dane klientów w skali
Chattermill wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy jakościowych opinii tekstowych klientów w skali, aby zrozumieć nastroje klientów i szybko odkryć trendy i spostrzeżenia. Dzięki Chattermill możesz lepiej zrozumieć, co kieruje Twoimi klientami, łącząc opinie klientów, wsparcie klienta i opinie o produktach w jedną platformę. Czołowe światowe marki, takie jak Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat i H&M, używają Chattermill, aby udoskonalać doświadczenia klientów i napędzać wzrost. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Tableau Connector for Jira umożliwia przesyłanie wszystkich danych z Jira do Tableau.
Tableau Connector for Jira jest aplikacją, która pomaga firmom wydobywać i migrować dane z JIRA do Tableau w celu dalszej analizy. Aplikacja Tableau Connector for Jira jest dostępna dla wszystkich platform Jira – Server, Cloud, Data Center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tableau Connector for Jira

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa
Built for HubSpot – dodatek napędzany sztuczną inteligencją, który przewiduje prawdopodobieństwo, że kontakty klikną lub zaangażują się w kampanie e-mail marketingu.
**Tylko dla użytkowników portalu HubSpot Marketing** thalox for marketers to dodatek napędzany sztuczną inteligencją dostępny dla użytkowników HubSpot Marketing. Ten dodatek jest wymieniony na liście HubSpot App Partner i dostępny w Marketplace. Czasami marketerzy nie są w stanie wykorzystać swoich własnych danych do generowania kwalifikowanych leadów. To rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwi marketerom wysyłanie klientom odpowiednich wiadomości w zależności od tego, na jakim etapie podróży się znajdują. Uzyskasz: > Trzykrotnie wyższy współczynnik konwersji > większe zaangażowanie > wykorzystanie uśpionych potencjalnych klientów Dowiedz się więcej na temat produktu: Thalox

Funkcje

  • Analiza tekstu
  • Wizualizacja danych
  • Badania z zastosowaniem metod mieszanych
  • Adnotacje
  • Analiza ilościowa