Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Programy do obsługi serwisu
Programy do obsługi serwisu pomagają małym serwisom naprawczym w automatyzacji planowania pracy i rozliczania.
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Powiązane kategorie
Wyniki: 6 w
Sortuj według
Zarządzaj pracownikami w prosty sposób. Śledzenie pracowników mobilnych, ustalanie harmonogramów, wysyłka, kalendarz, zarządzanie zadaniami, fakturowanie i mapowanie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo
Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Przetwarzanie płatności
- Zarządzanie dyspozytornią
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Baza danych klientów
- Zarządzanie kalendarzem
- Dostęp mobilny
- Dane w czasie rzeczywistym
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Śledzenie pracy
Zmaksymalizuj wydajność swojej firmy świadczącej usługi domowe, upraszczając przetwarzanie zadań, planowanie i komunikację z klientami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline
Zarządzaj wszystkimi aspektami swojej działalności w jednym scentralizowanym systemie. Zwiększ produktywność dzięki funkcjom planowania i wysyłki, akceptacji kosztorysów online, fakturowaniu, płatnościom, łączeniu usług, narzędziom CRM, powiadomieniom WhatsApp/SMS, śledzeniu zapasów i analizom. Wzmocnij swój zespół dzięki aplikacjom mobilnym, które umożliwiają ekipom terenowym dostęp do harmonogramów, szczegółów zadań i informacji o klientach w podróży, jednocześnie umożliwiając menedżerom śledzenie postępów, przydzielanie zadań i zdalne monitorowanie wydajności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Przetwarzanie płatności
- Zarządzanie dyspozytornią
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Baza danych klientów
- Zarządzanie kalendarzem
- Dostęp mobilny
- Dane w czasie rzeczywistym
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Śledzenie pracy
Orderry jest przeznaczone dla warsztatów naprawczych i lokalnych firm. Przetwarzanie zleceń i napraw, analityka i raportowanie w jednym interfejsie.
Orderry to rozwiązanie SaaS zaprojektowane specjalnie z myślą o serwisach i warsztatach. Pomaga usprawnić i zautomatyzować typowe operacje, takie jak przetwarzanie zleceń naprawy, poprzez rozwiązania CRM, zarządzanie zapasami, etykietowanie kodami kreskowymi, finanse, raportowanie, analitykę itp.
Orderry oferuje pakiet funkcji „wszystko w jednym” dostosowanych indywidualnie do potrzeb warsztatów napraw komputerów i gadżetów, centrów usług telefonii komórkowej, urządzeń domowych i napraw samochodowych, usług terenowych, wykonawców zadań przy instalacjach elektrycznych i nie tylko.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Przetwarzanie płatności
- Zarządzanie dyspozytornią
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Baza danych klientów
- Zarządzanie kalendarzem
- Dostęp mobilny
- Dane w czasie rzeczywistym
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Śledzenie pracy
Zrewolucjonizuj swój biznes mechaniczny z Repair-CRM. Zautomatyzuj planowanie, wysyłkę i fakturowanie. Porzuć papierkową robotę już dziś!
Repair-CRM cieszy się zaufaniem profesjonalistów z całego kraju. Zrewolucjonizuj swoją działalność dzięki Repair-CRM, kompleksowemu rozwiązaniu usprawniającemu planowanie, wysyłkę, wycenę i fakturowanie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Repair-CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Przetwarzanie płatności
- Zarządzanie dyspozytornią
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Baza danych klientów
- Zarządzanie kalendarzem
- Dostęp mobilny
- Dane w czasie rzeczywistym
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Śledzenie pracy
Streem ma misję, by wiedza o świecie stała się dostępna dla wszystkich.
Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst.
Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Przetwarzanie płatności
- Zarządzanie dyspozytornią
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Baza danych klientów
- Zarządzanie kalendarzem
- Dostęp mobilny
- Dane w czasie rzeczywistym
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Śledzenie pracy
Oprogramowanie do zarządzania firmą sprzątającą. Automatyzuj, sprzedawaj więcej, otrzymuj recenzje ofert pracy, wysyłaj kupony lojalnościowe, aktualizuj informacje o klientach w czasie rzeczywistym i nie tylko.
Oprogramowanie dla małych i średnich firm oferujących usługi sprzątania: Usługi sprzątania domu, sprzątanie dywanów, firmy sprzątające domy, dostawcy usług zarządzania nieruchomościami, firmy sprzątające mieszkania i inne.
HouseService365 pozwala firmom sprzątającym zautomatyzować, sprzedać więcej, uzyskać recenzje ofert pracy, wysyłać kupony lojalnościowe, budować długoterminowe relacje z klientami, usprawniać realizację zadań, a mimo to wyglądać i pracować jak profesjonalista.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HouseService 365
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Przetwarzanie płatności
- Zarządzanie dyspozytornią
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Baza danych klientów
- Zarządzanie kalendarzem
- Dostęp mobilny
- Dane w czasie rzeczywistym
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Śledzenie pracy