Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do obsługi serwisu

Programy do obsługi serwisu pomagają małym serwisom naprawczym w automatyzacji planowania pracy i rozliczania.

Zarządzaj pracownikami w prosty sposób. Śledzenie pracowników mobilnych, ustalanie harmonogramów, wysyłka, kalendarz, zarządzanie zadaniami, fakturowanie i mapowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Śledzenie pracy
RemOnline to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem przeznaczone dla warsztatów naprawczych. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline
RemOnline to oprogramowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą usprawnić swoją działalność. Niezależnie od tego, czy zarządzasz operacjami w sklepie, czy na miejscu, RemOnline ma wszystko, czego potrzebujesz, aby prowadzić swoją firmę bardziej efektywnie. Automatyzacja kluczowych funkcji biznesowych, w tym sprzedaży, przetwarzania zadań, zarządzania zapasami, listy płac i analiz. Aplikacja Work Orders umożliwia zdalnym zespołom przetwarzanie zleceń sprzedaży / pracy i akceptowanie płatności w podróży. Menedżerowie mogą korzystać z aplikacji mobilnej do śledzenia wskaźników KPI i monitorowania aktywności pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Śledzenie pracy
Zrewolucjonizuj swój biznes mechaniczny z Repair-CRM. Zautomatyzuj planowanie, wysyłkę i fakturowanie. Porzuć papierkową robotę już dziś!
Repair-CRM cieszy się zaufaniem profesjonalistów z całego kraju. Zrewolucjonizuj swoją działalność dzięki Repair-CRM, kompleksowemu rozwiązaniu usprawniającemu planowanie, wysyłkę, wycenę i fakturowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Repair-CRM

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Śledzenie pracy
Streem ma misję, by wiedza o świecie stała się dostępna dla wszystkich.
Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst. Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Śledzenie pracy
Oprogramowanie do zarządzania firmą sprzątającą. Automatyzuj, sprzedawaj więcej, otrzymuj recenzje ofert pracy, wysyłaj kupony lojalnościowe, aktualizuj informacje o klientach w czasie rzeczywistym i nie tylko.
Oprogramowanie dla małych i średnich firm oferujących usługi sprzątania: Usługi sprzątania domu, sprzątanie dywanów, firmy sprzątające domy, dostawcy usług zarządzania nieruchomościami, firmy sprzątające mieszkania i inne. HouseService365 pozwala firmom sprzątającym zautomatyzować, sprzedać więcej, uzyskać recenzje ofert pracy, wysyłać kupony lojalnościowe, budować długoterminowe relacje z klientami, usprawniać realizację zadań, a mimo to wyglądać i pracować jak profesjonalista. Dowiedz się więcej na temat produktu: HouseService 365

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Śledzenie pracy