Wyniki: 58 w
Jobber is perfect for janitorial businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your janitorial jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobber

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
TRUSTED BY JANITORIAL PROFESSIONALS. #1 Most user-friendly & most affordable software for local service companies with 1-25 employees. Complete job management: scheduling, leads management, estimates, running complete jobs from the field, invoices, payments & more! Fully integrated with Quickbooks. We are also one of the most proven platforms available to simplify and manage your service business. Trusted by 1000s of service businesses for over 20 years. Plans starting as low as $39/month. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kickserv

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Workiz provides an easy-to-use platform that allows service pros to manage their scheduling, invoicing, payment processing, and more.
Tired of managing your field service business with a bunch of different tools? Workiz is the leading all-in-one field service management platform for growing businesses. It's designed by and for field service professionals, so you can trust it. More than 110,000 pros in North America use it. Workiz gives you all the tools you need to streamline operations and increase revenue. Book a free demo: https://link.workiz.com/gartner Start a free trial: https://link.workiz.com/gartner-org Dowiedz się więcej na temat produktu: Workiz

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
BigChange's Job Management Platform is the paperless way for cleaning businesses to plan, manage, schedule & track their jobs.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for cleaning businesses to plan, manage, schedule & track their jobs in one simple to use and easy to integrate, cloud-based platform. BigChange helps cleaning businesses across the UK to win more work, increase team capacity accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and cleaners alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigChange

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
All-in-one field service management software to run your business from anywhere, with plans starting at a flat-rate of $149/mo.
All-in-one field service management software that provides enterprise-level features at a small business price. Run your business from anywhere by creating estimates & jobs, schedule & dispatch, invoice & process credit cards. Track customer equipment history, run sales revenue and commission reports. Send text message and email reminders to customers. Integrated with Quickbooks and zero per-user fees, zero setup fees. Starting at $149 per month, Request a Free Demo Today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Service Fusion

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
"Stop working. Start growing." Service Autopilot was designed to automate your Service Business, so you can focus on growing faster.
Gain TRUE business growth with the #1 total solution software for the service industry. Service Autopilot was built for entrepreneurs in Lawn Care, Landscaping, Residential/Commercial Cleaning, Snow Removal, Pest Control, and virtually ANY field service. This all-in-one platform automates everyday tasks, so you can focus on growing FASTER. Sell more work, optimize schedules, get paid quickly, and build your dream business with Service Autopilot. Dowiedz się więcej na temat produktu: Service Autopilot

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors with 100+ employees in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Dowiedz się więcej na temat produktu: WinTeam

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
CleanMaint helps in-house teams better manage the more aggressive requirements for sanitization and safety facilities.
CleanMaint is a cloud-based cleaning service management software. Increase your defense against the spread of infections by empowering teams to manage todays aggressive cleaning requirements better to ensure the safety and sanitization of facilities. Built on the proven eMaint CMMS system, CleanMaint can: manage schedules and resources, map work orders to physical zones, track compliance in real-time, control inventory of PPE and cleaning supplies, and generate custom, shareable reports. Dowiedz się więcej na temat produktu: CleanMaint

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Empowering janitorial contractors to achieve greater profits with unprecedented levels of visibility into their business.
Aspire is a comprehensive janitorial business management system used to help cleaning companies operate more effectively. By centralizing all your data (estimates, schedules, site audits, invoices, etc.) in one place, Aspire allows you to take control of your business operations. No more juggling spreadsheets or disconnected software solutions. With Aspire, you’ll gain the real-time visibility you need to make informed, proactive decisions that enable your janitorial business to grow and thrive. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aspire

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Swept is an easy-to-use janitorial software to simplify and grow your commercial cleaning business with confidence.
Swept makes it easy to gain real-time visibility into your operations, remotely manage & retain your cleaners, and impress your customers! Awarded “Best for Ease-of-Use” by Capterra, Swept can save you up to 7 hours a day that you would have spent tackling operational issues. Swept makes operating a commercial cleaning company efficient for both you and your team – from tracking employees' time accurately for easier payroll reporting to organizing all your communications in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Swept

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Manage your entire Co with just ONE Platform: Employees, Contractors, Customers, Jobs, Equipment, Inventory, and many Integrations too!
Is AI-FM Different? Easy as 1-2-3! 1) Award Winning Tech + 2) Fair Pricing + 3) 5 Star Reviews. AI-FM has won EIGHT 2019/20/21/22 Awards from Gartner. Pricing starts at only $7.99/user/mo. Please see our cherished Reviews, AI-FM is a true partner to our Members. Manage your Org, top to bottom via ONE Intelligent Platform: Employees, Contractors, Customers, Jobs, Equipment, Inventory. Integrations for QuickBooks, Zapier, Google/Apple/Outlook Calendar, Siri, Google Assistant, and WhatsApp Dowiedz się więcej na temat produktu: AI Field Management

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Build and gain control of your janitorial business with an easy and complete platform that will quickly get you running digitally.
FieldPulse is your business hub, helping you run your janitorial business. Customer Management, Scheduling, GPS/timestamped team checkins, Email estimates/Invoices and collect Digital Payments online, Timesheets, and more. FieldPulse gives you the tools to build your business by cutting down on paperwork, making your team more efficient, and building better relationships with your customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: FieldPulse

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Jestor is a no-code tool for janitorial companies with complex operations.
Jestor is a no-code tool for companies with complex operations. We are the backbone of janitorial and cleaning companies, helping non-technical teams to scale their operations. You can build complete internal systems for your company, replacing ERPs, collaborations tools, and spreadsheets. Talk to us to get a custom solution for janitorial companies. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jestor

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Simplify Your Work with the Leading Janitorial Software Solution!
CleanTelligent Software's innovative digital suite facilitates open communication between employees, clients, and building patrons while analyzing performance. The initial result our customers establish their identity as the local janitorial team that authentically and reliably safeguards the community's health. The initial accomplishment empowers our customers to use the software platform to reinvest in their own outcome-driven success to win and retain business, and promote productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: CleanTelligent

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
The simplest program for organizing schedules, getting rid of paper route sheets, and saving time with billing
Aspire Crew Control is an easy-to-use, flexible—and affordable—software solution that eliminates the hassles and headaches of scheduling for growing janitorial companies, typically those with 10 crews or fewer. With Aspire Crew Control, you can create and adjust schedules in real-time, optimize routes for efficiency, communicate with crews from the field, and track profitability across the company. The app also integrates with QuickBooks Online and offers a 14-day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Crew Control

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & scheduled work or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lighthouse.io

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Simplified and complete solution for your jobs, dispatch, invoicing, employee time tracking, GPS tracking and commission.
No more paper schedules and messy whiteboards. With industry-leading cleaning service software, companies can streamline operations and grow their business; all while creating a more actionable and accountable workforce. With all the features you get excellent customer service for FREE. The onboarding to the site is made EASY and PAINLESS as we import all your customer and price list data. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceWorks

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Multi-functional software solution for service businesses. Includes job scheduling, CRM, accounting, mapping, mobile app, more.
Multi-functional, easy-to-use software solution for service businesses to streamline the all-important business tasks: Job scheduling, CRM (Customer relationship management), Invoicing, statements, payment management, payroll, timekeeping, mapping, work orders and more. Take advantage of a variety of business intelligence tools to help increase profitability and increase operational efficiency. Software developed over 30 years, represents the accumulated wisdom of users over that time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scheduling Manager

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Creates custom-built field service management, work order management and scheduling systems for field service businesses.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, work order management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't. Dowiedz się więcej na temat produktu: Less Paper

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Client, quality, work order, employee, and inventory management for janitorial companies.
Janitorial Manager Software is specifically designed for the cleaning industry. JM is built by Janitors for Janitors. With JM, you can track performance and provide increased efficiency and cost control through Client, Quality, Work Order, Employee, and Inventory Management. Janitorial Manager is committed to developing software that is effective, easy to use and affordable for small to medium sized cleaning service companies. Dowiedz się więcej na temat produktu: Janitorial Manager

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Sales and scheduling e-commerce platform designed to boost sales for service businesses with mobile and virtual workforces.
MarketBox helps Janitorial businesses scale and grow with our eCommerce sales and business management platform designed for service businesses. Features include customer self-booking of one-off or recurring services, payment processing, location-specific pricing, appointment packages, travel zones, travel time optimization, appointment reminders, business management tools, and more. Utilize admin-reducing automations and our user-friendly interface to manage your Janitorial business with ease. Dowiedz się więcej na temat produktu: MarketBox

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Workyard helps improve project profitability by managing & measuring your crew's work through one app they can learn to use in minutes.
Are you frustrated by little mistakes adding up to a lot of excess payroll costs? Wish you had better visibility of your labor costs by project? Then Workyard is the easiest way to accurately track employee hours, mileage, and project costs. Our next-gen GPS shows you when employees arrive and depart each location during their shift. Since employees can tag their hours to project and tasks you'll get job cost reports that help you improve project profits. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workyard

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
CleanGuru - Your Cleaning Business 'All-in-One' Software Solution - Bidding, Scheduling, Timekeeping, Invoicing, CRM and Inspecting!
CleanGuru is today's most popular janitorial and maid service bidding software - trusted over 10 yrs by thousands of cleaning businesses to create over 250,000 proposals! CleanGuru is today's only 'auto-load' directly-from-bid inspection app, so 'areas to check' exactly match 'areas in bid'! Plus, the following FREE Up to 10 Cleaners!! Easy Invoicing! Drag & Drop Scheduling! Mobile Timekeeping App! GPS Monitored Geofence! Ready-to-Use Marketing! Notifications and Alerts! Dowiedz się więcej na temat produktu: CleanGuru

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Web-based Janitorial Software to streamline daily tasks including scheduling, communication, estimating, invoicing and more.
#1 Online Janitorial Software to streamline scheduling and dispatch, management of customers, work orders, subcontractors, inventory tracking, estimating, invoicing, and accounting entirely online. Easy-to-use and customizable to fit the way you do business. Interface to QuickBooks. Increase your revenues and profits by maximizing time in the field. Mobile access for the workforce on iPhone, iPad, Droid phones and tablets. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bella FSM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Software for scheduling jobs, tracking orders, and managing clients; with marketing features to help you grow your business.
ServiceMonster is a leading choice among janitorial companies and professionals, providing an online all-in-one customer management, scheduling, and marketing solution. Features like an employee time clock and lead tracking help make your business easier to run, while advanced reports identify key areas of improvement. ServiceMonster is designed specifically for the field service industry, with the goal of helping businesses become more professional, more efficient, and more profitable. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceMonster

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
mobohubb provides an app and platform to manage your entire deskless workforce: security, janitorial, facilities, maintenance and HOA's
Mobohubb is an all in one workforce app that's simple for the users and captures report data with photo videos, checkpoints, tasks, timekeeping and scheduling. It provides management insight on what the workforce is doing in the field with photo, video and real-time GPS data. We cover the security, janitorial, property management and facilities management industries. Dowiedz się więcej na temat produktu: mobohubb

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Simple, Affordable and Intuitive Professional Cleaning Business Software built specifically for small - medium Cleaning Business Owners
Simple, Affordable and Intuitive Professional Cleaning & Janitorial Business Software built specifically for small - medium Cleaning Business Owners to help them manage their teams in the field better. Scheduling & Rostering, Timesheet Collection and Proof of Attendance, Task/Cleaning Checklist Management and Verification, Site Access & Safety Information and Xero Payroll Integration mean we've systemised the entire workflow of delivering a Contract Cleaning Service. Dowiedz się więcej na temat produktu: freshOps

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Our cloud-based cleaning software simplifies communications, cuts down admin. cost, and improves customer satisfactions.
Trusted vacation rental cleaning software! TaskAim.com's easy-to-use janitorial software was specifically designed to simplify vacation rental cleaning / changeover management. It helps cleaning companies stay organized and operate efficiently. Taskaim integrates with booking websites; offers simple solutions to cleaning scheduling and dispatching, time-tracking, inspection, problem reporting, messaging, billing, payroll reporting, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Taskaim.com

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Planado is a field service management solution that helps businesses manage tasks, resource planning, scheduling, routing, and more.
Planado is a profound web-based tool for your field services operations enabling you to easily manage business processes such as scheduling, tracking and reporting, maintain the high quality of the services and scale up easily. The app makes field operations completely visible, which helps you to monitor workers’ performance and address possible issues. With Planado, dispatchers can quickly change schedules and provide all the necessary support to technicians so that they perform their best. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planado

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Cleaning companies of all sizes benefit from this low cost service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool.
Cleaning companies of all sizes benefit from this web based service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool Clean Calculator. Manage your Cleaning business with our simple and low cost tools for invoicing, tracking customers and prospects, sending professional quotes and a scheduling and work order Calendar, Dowiedz się więcej na temat produktu: Clean Calculator

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
On-premise janitorial bidding tool that calculates bid pricing for office cleaning, assists with data entry and tracks labor rates.
On-premise janitorial bidding tool that calculates bid pricing for office cleaning, assists with data entry and tracks labor rates. Dowiedz się więcej na temat produktu: JanBid

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Chronotek will help to control costs & save money with accurate online time card & employee time tracking software, scheduling & GPS.
Chronotek is an online time card software with scheduling and GPS. Easy for employees to clock in & out by phone call or mobile app for accurate time tracking. Designed with the best tools to manage employees for any business, any industry. Chronotek gives the means to stay on budget, simplify the payroll process and reduce payroll waste. The best solution to handwritten time cards. Features like GPS location tracking, job costing, travel time & mileage and powerful job and payroll reports. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chronotek

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Track and improve cleaning inspections in real time so you can run your janitorial and facility team more efficiently.
OrangeQC provides easy-to-use inspection software to a variety of janitorial and facility teams at universities, hospitals, airports and building service contractors (BSCs). Features include mobile inspections (iOS/Android) with photos, GPS and timestamps and real-time alerts to communicate with your team. You'll also receive professional and actionable reports for your team and customers. Pricing starts at $250/mo for 2 inspectors. 30 day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: OrangeQC

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
A web-based application for work order creation with before and after photos for client approval.
A web-based application for work order creation with before and after photos for client approval. Dowiedz się więcej na temat produktu: eQuest

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
The most Intuitive software for cleaning businesses around the world
CleanPlan aims at providing the best technical solution to manage business operations for cleaning organisations. It is an online mobile application established in Australia in 2017 with the idea of specification/task management. It is a SaaS-based application that manages site inspections and worker check-ins. It converts cleaning KPIs to effective reports for management. CleanPlan offers a subscription-based service model suitable for all organisations from start-ups to established companies. Dowiedz się więcej na temat produktu: CleanPlan

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
MMP is a cloud based maintenance planning platform that is enabling teams to manage work orders, spare parts and assets.
MMP has been designed to be an easy and simple to use cloud-based maintenance planning system. MMP helps plan, organise, track and analyse work that must be carried out to increase equipment reliability and longevity, whilst providing an audit trail to help you meet your legal requirements. - Dashboard for KPI's and worst performing assets - Simple Work Order Management - Manage and track assets - Manage inventory and spare parts - Quality sign off of work orders (for food industry) Dowiedz się więcej na temat produktu: MMP

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Business Management Software Built to Improve Your Business
At The Integra Group, we started in custom software development but soon realized that we were building software to solve the same fundamental business challenges across several industries. That’s when we realized we could maximize growth and ROI for our partners with BOSS®, our structured, enterprise-class operations management software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boss

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Run a commercial cleaning business and tired of paying for many disconnected apps? Use Clean Smarts to get everyone on the same page.
Your reputation depends on your cleaners being in the right place, at the right time, doing the right thing. You could pay lots of money for several apps to help you manage them. Or you could use Clean Smarts, a single piece of software that everyone in your company can use to know what to do and when, whether it's creating a service ticket, scheduling a shift, completing tasks, or performing inspections. Schedule a demo today, and take the next step in building your cleaning business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clean Smarts

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Simple custodial work loading, inspections, & asset inventory. Floor plans provide simple, point-click operation with robust reporting.
Simple custodial work loading, inspections, & inventory. Through Floor plan links to your facilities and preferred industry cleaning standards, Dabblefox provides simple, point-click work loading, inspections, and inventory tracking with robust reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dabblefox

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Janitorial management software with attendance tracking, mandatory voicemail checking,mobile quality inspection integration.
Janitorial management software with attendance tracking, mandatory voicemail checking,mobile quality inspection integration. Dowiedz się więcej na temat produktu: JaniTime

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
A cloud-based hospital housekeeping software for the healthcare sector to increase EVS workflow and ROI by streamlining workflows.
A housekeeping software that improves EVS workflow, HCAPHPS scores and ROI through: -Workflow & Staffing Optimization -Mobile Workflow & Communication -Process Improvement -Reporting -ROI -Cloud-Base d Ease, Security, and Integration -Implementation and Support Dowiedz się więcej na temat produktu: CS Optimizer

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Business management solution that automates bid management, work scheduling, and customer tracking for janitorial companies.
Business management solution that automates bid management, work scheduling, and customer tracking for janitorial companies. Dowiedz się więcej na temat produktu: JaniBid

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Work planning solution that helps cleaning companies measure areas to be cleaned, assign jobs, and calculate job-related costs.
Work planning solution that helps cleaning companies measure areas to be cleaned, assign jobs, and calculate job-related costs. Dowiedz się więcej na temat produktu: The Cleaning System

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Field service management solution design for cleaning, facility management, and security industry.
Clientskey aims at providing the best technical solution to manage business operations. It is an online activity-based monitoring application established in Australia in 2014 with the idea of specification management. It is a SaaS-based application to manage activities and resources. Clientskey offers a subscription-based paid-for service for businesses and personal users. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clientskey

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Cloud-based janitorial software that helps you manage all aspects of your business from the field.
Cloud-based janitorial software that helps you manage all aspects of your business from the field. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelerator CC

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Web-based janitorial inspection platform for handheld PDA devices with an option to upload data to your website for reporting.
Web-based janitorial inspection platform for handheld PDA devices with an option to upload data to your website for reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smart Inspect

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
On-premise solution that helps businesses streamline cleaning operations through managing and tracking work orders, inventory & more.
On-premise solution that helps businesses in hotel industries, food processing facilities and educational institutes streamline cleaning operations through managing and tracking work orders, purchase, inventory and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: SanitSmart

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Manage your cleaning business operations and keep track of your revenues, costs, and schedule, all in one place, all in the cloud.
Manage your cleaning business operations and keep track of your revenues, costs, and schedule, all in one place, all in the cloud. Login to our self-service demo environment and you will use the application and evaluate how it fits your cleaning business. You will be able to use all functionalities, including the mobile version that you can access from your smartphone or tablet, just open your mobile browser at wff.topjobclick.com/Demo/. User: [email protected] password: topjobclick. Dowiedz się więcej na temat produktu: TopJobClick

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
Die Personal Software für Ihre Gebäudereinigung. Dienstpläne, Stundenzettel, Zeiterfassung und Lohnabrechnung - Alles in einem Tool
Einfache, flexible und kostenorientierte Personalplanung für Gebäudereiniger, die sowohl den Bedürfnissen der Mitarbeiter, als auch denen der Arbeitgeber gerecht wird. Mit PlanD planen Sie Ihre Mitarbeiter mit nur einem Klick, erfassen Arbeitszeiten digital und rechnen Ihre Mitarbeiter fair und transparent ab. Auf nur einer Plattform - ganz ohne Papier. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plan'D

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie kontrolą jakości
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie przetargami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami