Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do zarządzania incydentami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 20 w
Funkcje zarządzania incydentami Freshservice pomagają w samoobsługowym wdrażaniu, automatyzowaniu powtarzających się zadań i zwiększaniu produktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Freshservice to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi) w chmurze. Zapewnia potężne możliwości zarządzania incydentami, które ściśle integrują się z innymi procesami ITSM, takimi jak rozwiązywanie problemów, wprowadzanie zmian, zwalnianie i zarządzanie zasobami. Możesz pozwolić użytkownikom na przesyłanie zgłoszeń za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak e-mail, portal wsparcia, czat itp. Jego inteligentny formularz zgłoszenia odbija się nawet na nieistotnych problemach, sugerując odpowiednie artykuły z bazy wiedzy. Zespół IT może zautomatyzować przydzielanie zgłoszeń i wykorzystać standardowe odpowiedzi, aby jeszcze bardziej zwiększyć produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszelkiego rodzaju kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony
Praca nie powinna być ograniczona czasem ani przestrzenią. Falcony to aplikacja internetowa, która wykorzystuje najnowsze technologie oparte na przeglądarce internetowej, aby ułatwić przeprowadzanie kontroli i raportowanie obserwacji na dowolnym urządzeniu. Dołączaj obrazy i inne pliki, przypisuj i powiadamiaj odpowiedzialne osoby, udostępniaj zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom i analizuj wąskie gardła i trendy z statystyk w czasie rzeczywistym. Zapoznaj się z poniższym materiałem i już dziś zacznij usprawniać procesy raportowania w swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Chroń swoje miejsce pracy dzięki zintegrowanym narzędziom do zarządzania incydentami LogicManager. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicManager
Chroń swoje miejsce pracy dzięki zintegrowanym narzędziom do zarządzania incydentami LogicManager. Gotowy do użycia, a jednocześnie konfigurowalny pakiet rozwiązań do zarządzania incydentami pomaga zautomatyzować procesy, odkryć przyczynę źródłową, łatwo zebrać ważne informacje i wygenerować wciągające raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicManager

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Zapewnij doskonałą obsługę i elastyczne doświadczenie agenta, z dowolnego miejsca. Zapewnij agentom całościowy wgląd w każdego klienta, niezależnie od tego, czy znajdują się w centrum kontaktu, czy pracują zdalnie. Skaluj i optymalizuj usługi, wykorzystując sztuczną inteligencję i integrując popularne kanały wsparcia – takie jak telefon, wiadomości i czat – bezpośrednio w przestrzeni roboczej agenta. Szybciej rozwiązuj sprawy, łącząc zautomatyzowane procesy z łatwym dostępem do pełnych szczegółów, kontekstu i historii każdego przypadku interakcji z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Wykorzystaj funkcję zarządzania incydentami Datadog do tworzenia i śledzenia incydentów oraz współpracy podczas rozwiązywania problemów i diagnostyki, skracając średni czas oczekiwania na rozwiązanie.
Zarządzanie incydentami Datadog umożliwia zespołom DevOps i SRE skuteczniejsze zarządzanie procesami reakcji na incydenty, od początku do końca, oszczędzając czas i redukując frustrację, w chwilach, które mają znaczenie. Dzięki usprawnionym funkcjom reagowania na awarie, które są w pełni zunifikowane z platformą monitorowania Datadog, można łatwo przejść od ostrzeżeń i danych do przepływów pracy związanych z reagowaniem na incydenty. Datadog umożliwia zespołom łatwe tworzenie i śledzenie incydentów w jednym miejscu oraz współpracę podczas rozwiązywania problemów i diagnostyki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datadog

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Bezpieczne miejsce pracy to wydajne miejsce pracy. Dzięki tej aplikacji do śledzenia incydentów możesz rejestrować incydenty, klasyfikować je według wpływu i pilności, przydzielać je odpowiednim zespołom, śledzić ich postępy i zgłaszać potencjalne problemy. Dzięki narzędziu Zoho Creator do tworzenia przepływów pracy typu „przeciągnij i upuść” możesz dodawać nowe funkcje lub dostosowywać istniejące przepływy pracy, nawet po uruchomieniu aplikacji. Spersonalizuj tę aplikację dla przeglądarki, Android, iPhone i iPad. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi.
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i obsługa zasobów ludzkich. Oprogramowanie oferuje bogaty zestaw funkcji, w tym konfigurowalny formularz raportowani a i zaawansowane zarządzanie raportami, które są dostępne w 113 językach. Zgodność z RODO i certyfikat ISO 27001. FaceUp jest zgodny z Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało jej 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie. Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Można ją skonfigurować w ciągu pięciu minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma Collaborative Intelligence, która udziela każdemu poziomowi organizacji głosu w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem.
Platforma Collaborative Intelligence, która udziela każdemu poziomowi organizacji głosu w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem. Poprawia komunikację i na nowo definiuje zarządzanie ryzykiem oraz zagrożeniami w miejscu pracy poprzez inteligentną analizę danych gromadzonych na pierwszej linii. Sofvie, zbudowana w oparciu o branżę 4.0, tworzy dostępny punkt odniesienia, który pomaga w procesie podejmowania kluczowych decyzji. Sofvie ma na celu dostosowanie kultury organizacji, zmniejszenie liczby incydentów i ich dotkliwości, a w konsekwencji ratowanie życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sofvie

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
WeMoral | System zgłaszania nieprawidłowości umożliwiający organizacjom gromadzenie anonimowych informacji zwrotnych, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami.
System zgłaszania nieprawidłowości, który umożliwia organizacjom zachęcanie do anonimowego przekazywania informacji zwrotnych, gromadzenie ich, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami. Rozwiązanie jest w 100% bezpieczne i anonimowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
EQS Integrity Line to najbardziej zaufany system zgłaszania nieprawidłowości w Europie. Łatwy w użyciu dla raportujących i zarządzających przypadkami.
EQS Integrity Line: całodobowe raportowanie w dowolnym języku za pośrednictwem Internetu, poczty e-mail, telefonu i otwartych drzwi, co ułatwia zadanie raportującemu. Jest używany na całym świecie w ponad 70 językach. Intuicyjne zarządzanie przypadkami zapewnia, że klienci mogą skutecznie i wspólnie zarządzać przychodzącymi raportami i kompleksowymi dochodzeniami, zachowując jednocześnie poufność. Pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym ułatwiają raportowanie wewnętrzne i analizę trendów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EQS Integrity Line

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Od operatorów lotnisk po firmy produkcyjne i instytucje akademickie — organizacje ufają, że Tekmon będzie wiarygodnie docierać do interesariuszy.
Stałe informowanie pracowników o zmianach operacyjnych lub krytycznych zdarzeniach może stanowić wyzwanie. Tekmon Mass Notification to oparty na chmurze system ostrzeżeń, który oferuje natychmiastowe jedno- i dwukierunkowe powiadomienia dziesiątkom, setkom lub tysiącom odbiorców za pośrednictwem wielu kanałów (głosowych, SMS-owych, e-mailowych) i języków do aktualizacji informacji biznesowych lub nagłych wypadków za pomocą jednego przycisku. – Model uczciwej ceny – Wdrożenie tego samego dnia – Przyjazny dla użytkownika – Elastyczne integracje Dowiedz się więcej na temat produktu: Tekmon

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna z wiodących platform SI do wykrywania zdarzeń i ryzyka w czasie rzeczywistym.
Globalne przedsiębiorstwa, organizacje z sektora publicznego i newsroomy korzystają z platformy SI Dataminr, aby wykrywać najbardziej istotne zdarzenia o dużym znaczeniu i pojawiające się zagrożenia w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mogą szybko i pewnie reagować. Dataminr Pulse to jedna z najnowszych ofert produktów dla firm. Dataminr Pulse wykorzystuje SI, aby zapewnić jak najwcześniejsze oznaki kluczowych dla działalności firmy informacji na temat ryzyka dla pracowników, marki, zasobów fizycznych i zasobów wirtualnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataminr

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
StatusIQ oferuje bezpłatną stronę stanu, która pomaga organizacjom w przejrzystym przekazywaniu aktualizacji w czasie rzeczywistym na temat incydentów i harmonogramu
Site24x7 StatusIQ to platforma do komunikacji o statusie i incydentach, służąca do komunikowania klientom incydentów i planowanych prac konserwacyjnych w czasie rzeczywistym. Stwórz swoją bezpłatną stronę statusu za pomocą Hostowane strony stanu StatusIQ. Dowiedz się więcej na temat produktu: Site24x7 StatusIQ

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Enablon dostarcza najbardziej kompleksowe na rynku oprogramowanie związane z BHP i ochroną środowiska, zarządzeniem ryzykiem i korporacyjną odpowiedzialnością społeczną zaprojektowane dla firm z rankingu Fortune 500.
Wprowadzony na rynek 20 lat temu Enablon oferuje niezwykle kompleksową platformę z oprogramowaniem dotyczącym BHP i ochrony środowiska, zarządzania ryzykiem i ESG zaadresowaną do dużych i rozbudowanyc h organizacji. Setki firm z listy Forbes Global 2000 i miliony użytkowników na całym świecie polegają na naszym oprogramowaniu pozwalającym na zminimalizowanie ryzyka, zwiększenie bezpieczeństwa pracowników, zapobiegania incydentom i spełnienia odpowiednich wymogów (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship, itp.). Zapytaj o darmowe demo już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: EHS Management Software

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
RevDeBug to rozwiązanie do debugowania wstecznego, oferujące technologię nagrywania i powtarzania, która zmieni sposób naprawiania kodu.
RevDeBug to rozwiązanie do debugowania zwrotnego, które może rejestrować stan każdego wiersza kodu i zapewnia łatwy dostęp do wszystkich historycznych wartości zmiennych. Śledzi pierwotne przyczyny błędów, cofając się w czasie, eliminując potrzebę ciągłego ponownego uruchamiania sesji debugowania. RevDeBug jest dobrze przystosowany do pracy w środowiskach produkcyjnych, eliminując proces replikacji zachowań błędów, oszczędzając czas działu Q&A (pytania i odpowiedzi) i wsparcia klienta oraz programistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: RevDeBug

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie konfidal Whistleblower doprowadza je do zgodności z dyrektywą UE o zgłaszaniu nieprawidłowości i ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości za darmo.
Czy chcą Państwo skorzystać z bezpłatnego rozwiązania w zakresie oprogramowania do zgłaszania nieprawidłowości? Proszę wybrać konfidal. Nasze oparte na chmurze oprogramowanie do zgłaszania nieprawidłowości pomaga firmom zarządzać informacjami zwrotnymi od pracowników, zgłaszać incydenty i zapewniać anonimowość sygnalistów. Dzięki oprogramowaniu konfidal do zgłaszania nieprawidłowości, są Państwo za darmo prawnie zgodni z dyrektywą UE o zgłaszaniu nieprawidłowości i ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Proszę skorzystać z wielu dodatkowych funkcji w naszych płatnych planach. Dowiedz się więcej na temat produktu: konfidal

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Raportowanie incydentów
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie zadaniami