Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do zarządzania incydentami
Wyniki: 25 w
Funkcje zarządzania incydentami Freshservice pomagają w samoobsługowym wdrażaniu, automatyzowaniu powtarzających się zadań i zwiększaniu produktywności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Freshservice to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi) w chmurze. Zapewnia potężne możliwości zarządzania incydentami, które ściśle integrują się z innymi procesami ITSM, takimi jak rozwiązywanie problemów, wprowadzanie zmian, zwalnianie i zarządzanie zasobami. Możesz pozwolić użytkownikom na przesyłanie zgłoszeń za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak e-mail, portal wsparcia, czat itp. Jego inteligentny formularz zgłoszenia odbija się nawet na nieistotnych problemach, sugerując odpowiednie artykuły z bazy wiedzy. Zespół IT może zautomatyzować przydzielanie zgłoszeń i wykorzystać standardowe odpowiedzi, aby jeszcze bardziej zwiększyć produktywność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszelkiego rodzaju kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony
Praca nie powinna być ograniczona czasem ani przestrzenią.
Falcony to aplikacja internetowa, która wykorzystuje najnowsze technologie oparte na przeglądarce internetowej, aby ułatwić przeprowadzanie kontroli i raportowanie obserwacji na dowolnym urządzeniu.
Dołączaj obrazy i inne pliki, przypisuj i powiadamiaj odpowiedzialne osoby, udostępniaj zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom i analizuj wąskie gardła i trendy z statystyk w czasie rzeczywistym.
Zapoznaj się z poniższym materiałem i już dziś zacznij usprawniać procesy raportowania w swojej organizacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
WeMoral | System zgłaszania nieprawidłowości umożliwiający organizacjom gromadzenie anonimowych informacji zwrotnych, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral
System zgłaszania nieprawidłowości, który umożliwia organizacjom zachęcanie do anonimowego przekazywania informacji zwrotnych, gromadzenie ich, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami. Rozwiązanie jest w 100% bezpieczne i anonimowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami

Mint Service Desk
4,8
(12)
Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym.
DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ.
Główne cechy:
- elastyczna struktura zarządzania zasobami
- system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami
- integracja e-mail
- niestandardowe typy zgłoszeń
- pola dynamiczne
- szablony dokumentów
i wiele innych.
Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Zapewnij doskonałą obsługę i elastyczne doświadczenie agenta, z dowolnego miejsca. Zapewnij agentom całościowy wgląd w każdego klienta, niezależnie od tego, czy znajdują się w centrum kontaktu, czy pracują zdalnie. Skaluj i optymalizuj usługi, wykorzystując sztuczną inteligencję i integrując popularne kanały wsparcia – takie jak telefon, wiadomości i czat – bezpośrednio w przestrzeni roboczej agenta. Szybciej rozwiązuj sprawy, łącząc zautomatyzowane procesy z łatwym dostępem do pełnych szczegółów, kontekstu i historii każdego przypadku interakcji z klientem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Wykorzystaj funkcję zarządzania incydentami Datadog do tworzenia i śledzenia incydentów oraz współpracy podczas rozwiązywania problemów i diagnostyki, skracając średni czas oczekiwania na rozwiązanie.
Zarządzanie incydentami Datadog umożliwia zespołom DevOps i SRE skuteczniejsze zarządzanie procesami reakcji na incydenty, od początku do końca, oszczędzając czas i redukując frustrację, w chwilach, które mają znaczenie. Dzięki usprawnionym funkcjom reagowania na awarie, które są w pełni zunifikowane z platformą monitorowania Datadog, można łatwo przejść od ostrzeżeń i danych do przepływów pracy związanych z reagowaniem na incydenty. Datadog umożliwia zespołom łatwe tworzenie i śledzenie incydentów w jednym miejscu oraz współpracę podczas rozwiązywania problemów i diagnostyki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Datadog
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Bezpieczne miejsce pracy to wydajne miejsce pracy. Dzięki tej aplikacji do śledzenia incydentów możesz rejestrować incydenty, klasyfikować je według wpływu i pilności, przydzielać je odpowiednim zespołom, śledzić ich postępy i zgłaszać potencjalne problemy. Dzięki narzędziu Zoho Creator do tworzenia przepływów pracy typu „przeciągnij i upuść” możesz dodawać nowe funkcje lub dostosowywać istniejące przepływy pracy, nawet po uruchomieniu aplikacji. Spersonalizuj tę aplikację dla przeglądarki, Android, iPhone i iPad. Wypróbuj za darmo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami.
Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi.
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i obsługa zasobów ludzkich. Oprogramowanie oferuje bogaty zestaw funkcji, w tym konfigurowalny formularz raportowania i zaawansowane zarządzanie raportami, które są dostępne w 113 językach. Zgodność z RODO i certyfikat ISO 27001.
FaceUp jest zgodny z Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało jej 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie.
Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Można ją skonfigurować w ciągu pięciu minut.
Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Platforma Collaborative Intelligence, która udziela każdemu poziomowi organizacji głosu w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem.
Platforma Collaborative Intelligence, która udziela każdemu poziomowi organizacji głosu w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem. Poprawia komunikację i na nowo definiuje zarządzanie ryzykiem oraz zagrożeniami w miejscu pracy poprzez inteligentną analizę danych gromadzonych na pierwszej linii. Sofvie, zbudowana w oparciu o branżę 4.0, tworzy dostępny punkt odniesienia, który pomaga w procesie podejmowania kluczowych decyzji.
Sofvie ma na celu dostosowanie kultury organizacji, zmniejszenie liczby incydentów i ich dotkliwości, a w konsekwencji ratowanie życia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sofvie
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Chroń swoje miejsce pracy dzięki zintegrowanym narzędziom do zarządzania incydentami LogicManager.
Chroń swoje miejsce pracy dzięki zintegrowanym narzędziom do zarządzania incydentami LogicManager. Gotowy do użycia, a jednocześnie konfigurowalny pakiet rozwiązań do zarządzania incydentami pomaga zautomatyzować procesy, odkryć przyczynę źródłową, łatwo zebrać ważne informacje i wygenerować wciągające raporty.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicManager
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga użytkownikom i firmom usprawnić ich cyfrowe inspekcje i audyty.
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga zespołom przeprowadzać cyfrowe inspekcje i audyty oraz generować profesjonalne raporty. Intuicyjna konstrukcja umożliwia użytkownikom na całym świecie przeprowadzanie inspekcji i audytów w zakresie bezpieczeństwa, kontroli jakości, logistyki, ubezpieczeń, budownictwa, mieszkań, pojazdów itp. Visualogyx jest używany przez osoby, które oczekują natychmiastowych inspekcji i raportów bez konieczności używania papieru. Korzystają z niego także firmy posiadające wiele organizacji, zespołów, projektów, stosujące niestandardowe szablony i obrandowane raporty.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Visualogyx
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
EQS Integrity Line to najbardziej zaufany system zgłaszania nieprawidłowości w Europie. Łatwy w użyciu dla raportujących i zarządzających przypadkami.
EQS Integrity Line: całodobowe raportowanie w dowolnym języku za pośrednictwem Internetu, poczty e-mail, telefonu i otwartych drzwi, co ułatwia zadanie raportującemu. Jest używany na całym świecie w ponad 70 językach. Intuicyjne zarządzanie przypadkami zapewnia, że klienci mogą skutecznie i wspólnie zarządzać przychodzącymi raportami i kompleksowymi dochodzeniami, zachowując jednocześnie poufność. Pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym ułatwiają raportowanie wewnętrzne i analizę trendów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EQS Integrity Line
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Od operatorów lotnisk po firmy produkcyjne i instytucje akademickie — organizacje ufają, że Tekmon będzie wiarygodnie docierać do interesariuszy.
Stałe informowanie pracowników o zmianach operacyjnych lub krytycznych zdarzeniach może stanowić wyzwanie.
Tekmon Mass Notification to oparty na chmurze system ostrzeżeń, który oferuje natychmiastowe jedno- i dwukierunkowe powiadomienia dziesiątkom, setkom lub tysiącom odbiorców za pośrednictwem wielu kanałów (głosowych, SMS-owych, e-mailowych) i języków do aktualizacji informacji biznesowych lub nagłych wypadków za pomocą jednego przycisku.
– Model uczciwej ceny
– Wdrożenie tego samego dnia
– Przyjazny dla użytkownika
– Elastyczne integracje
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tekmon
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Enablon dostarcza najbardziej kompleksowe na rynku oprogramowanie związane z BHP i ochroną środowiska, zarządzeniem ryzykiem i korporacyjną odpowiedzialnością społeczną zaprojektowane dla firm z rankingu Fortune 500.
Wprowadzony na rynek 20 lat temu Enablon oferuje niezwykle kompleksową platformę z oprogramowaniem dotyczącym BHP i ochrony środowiska, zarządzania ryzykiem i ESG zaadresowaną do dużych i rozbudowanych organizacji. Setki firm z listy Forbes Global 2000 i miliony użytkowników na całym świecie polegają na naszym oprogramowaniu pozwalającym na zminimalizowanie ryzyka, zwiększenie bezpieczeństwa pracowników, zapobiegania incydentom i spełnienia odpowiednich wymogów (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship, itp.). Zapytaj o darmowe demo już teraz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EHS Management Software
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Jedna z wiodących platform SI do wykrywania zdarzeń i ryzyka w czasie rzeczywistym.
Globalne przedsiębiorstwa, organizacje z sektora publicznego i newsroomy korzystają z platformy SI Dataminr, aby wykrywać najbardziej istotne zdarzenia o dużym znaczeniu i pojawiające się zagrożenia w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mogą szybko i pewnie reagować. Dataminr Pulse to jedna z najnowszych ofert produktów dla firm. Dataminr Pulse wykorzystuje SI, aby zapewnić jak najwcześniejsze oznaki kluczowych dla działalności firmy informacji na temat ryzyka dla pracowników, marki, zasobów fizycznych i zasobów wirtualnych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataminr
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
StatusIQ oferuje bezpłatną stronę stanu, która pomaga organizacjom w przejrzystym przekazywaniu aktualizacji w czasie rzeczywistym na temat incydentów i harmonogramu
Site24x7 StatusIQ to platforma do komunikacji o statusie i incydentach, służąca do komunikowania klientom incydentów i planowanych prac konserwacyjnych w czasie rzeczywistym. Stwórz swoją bezpłatną stronę statusu za pomocą
Hostowane strony stanu StatusIQ.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Site24x7 StatusIQ
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
RevDeBug to rozwiązanie do debugowania wstecznego, oferujące technologię nagrywania i powtarzania, która zmieni sposób naprawiania kodu.
RevDeBug to rozwiązanie do debugowania zwrotnego, które może rejestrować stan każdego wiersza kodu i zapewnia łatwy dostęp do wszystkich historycznych wartości zmiennych. Śledzi pierwotne przyczyny błędów, cofając się w czasie, eliminując potrzebę ciągłego ponownego uruchamiania sesji debugowania.
RevDeBug jest dobrze przystosowany do pracy w środowiskach produkcyjnych, eliminując proces replikacji zachowań błędów, oszczędzając czas działu Q&A (pytania i odpowiedzi) i wsparcia klienta oraz programistów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: RevDeBug
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Enablon dostarcza najbardziej kompletne na rynku oprogramowanie do zarządzania BHPiOŚ, ryzykiem i zrównoważonym rozwojem, zaprojektowane dla firm z Global 2000.
Rozwiązanie Enablon BBS (Behavior-Based Safety) Software umożliwia dużym i złożonym organizacjom rozwijanie kultury bezpieczeństwa i zwiększanie zaangażowania pracowników poprzez łatwe zgłaszanie przez nich niebezpiecznych zachowań i warunków. Zapisuj obserwacje, zarówno online, jak i offline, i analizuj je. Wspieraj program BBS poprzez odpowiednie oprogramowanie i narzędzia mobilne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Safety Observations (BBS) Management Software
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie konfidal Whistleblower doprowadza je do zgodności z dyrektywą UE o zgłaszaniu nieprawidłowości i ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości za darmo.
Czy chcą Państwo skorzystać z bezpłatnego rozwiązania w zakresie oprogramowania do zgłaszania nieprawidłowości? Proszę wybrać konfidal.
Nasze oparte na chmurze oprogramowanie do zgłaszania nieprawidłowości pomaga firmom zarządzać informacjami zwrotnymi od pracowników, zgłaszać incydenty i zapewniać anonimowość sygnalistów. Dzięki oprogramowaniu konfidal do zgłaszania nieprawidłowości, są Państwo za darmo prawnie zgodni z dyrektywą UE o zgłaszaniu nieprawidłowości i ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Proszę skorzystać z wielu dodatkowych funkcji w naszych płatnych planach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: konfidal
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami
Covalence oferuje uproszczone bezpieczeństwo cybernetyczne z wykrywaniem, analizą i reagowaniem na wszystkie zagrożenia.
MDR (zarządzane wykrywanie i reagowanie), XDR (rozszerzone wykrywanie i reagowanie), SIEM (zarządzanie incydentami i zdarzeniami związanymi z bezpieczeństwem), SOC (centrum operacji bezpieczeństwa)… wszystko ujęte w jednym rozwiązaniu. Od wykrywania zagrożeń do analizy i reagowania – Covalence ma wszystko pod kontrolą.
Stworzone od podstaw, aby wykrywać i reagować na nietypowe zachowania na punktach końcowych, usługach w chmurze
i sieci, Covalence to całościowe rozwiązanie w zakresie cyberbezpieczeństwa
zapewniające wgląd w zagrożenia i
ryzyko, na które narażona jest firma – zapewniając korzyści płynące z automatycznego zabezpieczenia cybernetycznego, wspartego ludzką inteligencją.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Field Effect
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
- Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
- Zarządzanie dochodzeniami
- Raportowanie incydentów
- Zarządzanie incydentami IT
- Zarządzanie zadaniami