Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do zarządzania incydentami

Narzędzia do zarządzania incydentami usprawniają zgłaszanie i rozwiązywanie problemów związanych z usługami informatycznymi, a także wszelkimi incydentami z zakresu BHP i bezpieczeństwa, zarówno w terenie, jak i w siedzibie firmy.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do zarządzania incydentami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 34 w
Polska Produkt lokalny
WeMoral | System zgłaszania nieprawidłowości umożliwiający organizacjom gromadzenie anonimowych informacji zwrotnych, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral
System zgłaszania nieprawidłowości, który umożliwia organizacjom zachęcanie do anonimowego przekazywania informacji zwrotnych, gromadzenie ich, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami. Rozwiązanie jest w 100% bezpieczne i anonimowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Minimalizuj ryzyko, ulepszaj programy bezpieczeństwa, poprawiaj wydajność i zwiększaj wgląd dzięki oprogramowaniu EHS firmy Benchmark Gensuite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benchmark Gensuite EHS
Wielokrotnie nagradzana, kompleksowa i zintegrowana, oparta na chmurze platforma Environment, Health & Safety (EHS), skonfigurowana i wdrożona w czasie 3 miesięcy lub krótszym. Sprawdzone, oparte na najlepszych praktykach przepływy pracy rozwiązania EHS, organicznie opracowane, specjalnie zaprojektowane moduły, intuicyjna funkcjonalność, zintegrowana aplikacja mobilna, wstępnie opracowane spostrzeżenia, raporty, analizy, najnowocześniejsza sztuczna inteligencja i zaawansowana technologia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benchmark Gensuite EHS

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
All Quiet to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania incydentami IT dla startupów i scaleupów. Proste monitorowanie, dyżur i reakcja. Dowiedz się więcej na temat produktu: All Quiet
All Quiet to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania incydentami IT dla startupów i scaleupów. Proste monitorowanie, powiadamianie na wezwanie i przepływy pracy ułatwiają zarządzanie incydentami. Alerty na wezwanie: Intuicyjne narzędzie do planowania dyżurów dostosowuje się do potrzeb zespołu. Dzięki wielokanałowym powiadomieniom za pośrednictwem połączeń głosowych, smsów, e-maili i powiadomień push, upewniamy się, że powiadamiane są właściwe osoby we właściwym czasie. Monitorowanie: Dzięki innowacyjnemu silnikowi mapowania incydentów możesz zintegrować praktycznie każdą platformę monitorowania, taką jak AWS Cloudwatch, Datadog czy Sentry. Można także skorzystać z wewnętrznego rozwiązania do monitorowania. Odpowiedź: Wysyłaj incydenty do swoich ulubionych narzędzi, aby współpracować i skrócić średni czas rozwiązania. Połącz Slack, Linear, JIRA i wiele innych lub użyj webhooków, aby połączyć prawie każde narzędzie. Co więcej, natywne aplikacje na systemy Android i iOS usprawniają współpracę i procesy zarządzania incydentami. All Quiet – i wszystko gra. Dowiedz się więcej na temat produktu: All Quiet

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Zapewnij doskonałą obsługę i elastyczne doświadczenie agenta, z dowolnego miejsca. Zapewnij agentom całościowy wgląd w każdego klienta, niezależnie od tego, czy znajdują się w centrum kontaktu, czy pracują zdalnie. Skaluj i optymalizuj usługi, wykorzystując sztuczną inteligencję i integrując popularne kanały wsparcia – takie jak telefon, wiadomości i czat – bezpośrednio w przestrzeni roboczej agenta. Szybciej rozwiązuj sprawy, łącząc zautomatyzowane procesy z łatwym dostępem do pełnych szczegółów, kontekstu i historii każdego przypadku interakcji z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Funkcje zarządzania incydentami Freshservice pomagają w samoobsługowym wdrażaniu, automatyzowaniu powtarzających się zadań i zwiększaniu produktywności.
Freshservice to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi) w chmurze. Zapewnia potężne możliwości zarządzania incydentami, które ściśle integrują się z innymi procesami ITSM, takimi jak rozwiązywanie problemów, wprowadzanie zmian, zwalnianie i zarządzanie zasobami. Możesz pozwolić użytkownikom na przesyłanie zgłoszeń za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak e-mail, portal wsparcia, czat itp. Jego inteligentny formularz zgłoszenia odbija się nawet na nieistotnych problemach, sugerując odpowiednie artykuły z bazy wiedzy. Zespół IT może zautomatyzować przydzielanie zgłoszeń i wykorzystać standardowe odpowiedzi, aby jeszcze bardziej zwiększyć produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Wykorzystaj funkcję zarządzania incydentami Datadog do tworzenia i śledzenia incydentów oraz współpracy podczas rozwiązywania problemów i diagnostyki, skracając średni czas oczekiwania na rozwiązanie.
Zarządzanie incydentami Datadog umożliwia zespołom DevOps i SRE skuteczniejsze zarządzanie procesami reakcji na incydenty, od początku do końca, oszczędzając czas i redukując frustrację, w chwilach, które mają znaczenie. Dzięki usprawnionym funkcjom reagowania na awarie, które są w pełni zunifikowane z platformą monitorowania Datadog, można łatwo przejść od ostrzeżeń i danych do przepływów pracy związanych z reagowaniem na incydenty. Datadog umożliwia zespołom łatwe tworzenie i śledzenie incydentów w jednym miejscu oraz współpracę podczas rozwiązywania problemów i diagnostyki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datadog

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Bezpieczne miejsce pracy to wydajne miejsce pracy. Dzięki tej aplikacji do śledzenia incydentów możesz rejestrować incydenty, klasyfikować je według wpływu i pilności, przydzielać je odpowiednim zespołom, śledzić ich postępy i zgłaszać potencjalne problemy. Dzięki narzędziu Zoho Creator do tworzenia przepływów pracy typu „przeciągnij i upuść” możesz dodawać nowe funkcje lub dostosowywać istniejące przepływy pracy, nawet po uruchomieniu aplikacji. Spersonalizuj tę aplikację dla przeglądarki, Android, iPhone i iPad. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Intellect zapewnia konfigurowalne i elastyczne oprogramowanie QMS oparte na sztucznej inteligencji i oprogramowanie EHSQ.
Intellect zapewnia konfigurowalne i elastyczne oprogramowanie QMS oparte na sztucznej inteligencji. Intellect zapewnia ponad 30 gotowych aplikacji, w tym aplikację do zarządzania incydentami. Zmniejsz ryzyko wystąpienia incydentów w miejscu pracy, promując świadomość bezpieczeństwa i proaktywne zarządzanie ryzykiem. Zgłaszaj i śledź incydenty od momentu ich wystąpienia do zamknięcia oraz uzyskaj dostęp do raportów z incydentów. Spełniaj i osiągaj zgodność z ISO, FDA, OSHA, EPA i GxP dzięki Intellect. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Przejmij kontrolę nad systemem zarządzania BHPiOŚ. Wszystkie narzędzia do zarządzania jakością i bezpieczeństwem na jednej platformie.
Firmy, które spełniają lub planują przestrzegać kilku norm branżowych, takich jak ISO9001, ISO45001, ISO14001, ISO22001, ISO27001 i tym podobne. Qooling pomaga firmom tworzyć lepsze, bezpieczniejsze i lepiej zabezpieczone produkty i usługi. Platforma umożliwia łatwe zbieranie informacji z zakładów produkcyjnych za pomocą łatwego w użyciu interfejsu dla osób w terenie. Daje to firmom możliwość faktycznego wykorzystania danych do ulepszenia firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qooling

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Oparta na sztucznej inteligencji platforma Keepnet Human Risk Management chroni organizacje, redukując zachowania wysokiego ryzyka nawet o 90%.
Keepnet to ujednolicona, oparta na sztucznej inteligencji platforma inżynierii społecznej, która nieustannie chroni firmy każdej wielkości przed zagrożeniami atakującymi czynnik ludzki. Platforma Keepnet Human Risk Management zapewnia pracownikom zaawansowane symulacje phishingu, vishingu, smishingu, quishingu i phishingu MFA, a także programy świadomości bezpieczeństwa oparte na zachowaniu. Takie podejście znacznie ogranicza zachowania wysokiego ryzyka, z nawet 90% poprawą w zmniejszaniu ryzyka phishingu. Keepnet automatyzuje reagowanie na incydenty phishingowe, umożliwiając centrom operacji bezpieczeństwa (SOC) obsługę zgłoszonych wiadomości phishingowych 168 razy szybciej, integrując ponad 20 usług analitycznych. Skraca to czas reakcji o 95% i zwiększa wykrywalność do 99%, co pozwala odciążyć zespoły ds. bezpieczeństwa. Ujednolicona platforma Keepnet z funkcjami autopilota i autonomicznej jazdy rozwiązuje problem złożoności i fragmentacji narzędzi bezpieczeństwa, zgodnie z dążeniem 80% dyrektorów ds. bezpieczeństwa do konsolidacji narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keepnet Labs

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszelkiego rodzaju kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline.
Praca nie powinna być ograniczona czasem ani przestrzenią. Falcony to aplikacja internetowa, która wykorzystuje najnowsze technologie oparte na przeglądarce internetowej, aby ułatwić przeprowadzanie kontroli i raportowanie obserwacji na dowolnym urządzeniu. Dołączaj obrazy i inne pliki, przypisuj i powiadamiaj odpowiedzialne osoby, udostępniaj zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom i analizuj wąskie gardła i trendy z statystyk w czasie rzeczywistym. Zapoznaj się z poniższym materiałem i już dziś zacznij usprawniać procesy raportowania w swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi.
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i obsługa zasobów ludzkich. Oprogramowanie oferuje bogaty zestaw funkcji, w tym konfigurowalny formularz raportowania i zaawansowane zarządzanie raportami, które są dostępne w 113 językach. Zgodność z RODO i certyfikat ISO 27001. FaceUp jest zgodny z Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało jej 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie. Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Można ją skonfigurować w ciągu pięciu minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Platforma Collaborative Intelligence, która udziela każdemu poziomowi organizacji głosu w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem.
Platforma Collaborative Intelligence, która udziela każdemu poziomowi organizacji głosu w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem. Poprawia komunikację i na nowo definiuje zarządzanie ryzykiem oraz zagrożeniami w miejscu pracy poprzez inteligentną analizę danych gromadzonych na pierwszej linii. Sofvie, zbudowana w oparciu o branżę 4.0, tworzy dostępny punkt odniesienia, który pomaga w procesie podejmowania kluczowych decyzji. Sofvie ma na celu dostosowanie kultury organizacji, zmniejszenie liczby incydentów i ich dotkliwości, a w konsekwencji ratowanie życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sofvie

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Chroń swoje miejsce pracy dzięki zintegrowanym narzędziom do zarządzania incydentami LogicManager.
Chroń swoje miejsce pracy dzięki zintegrowanym narzędziom do zarządzania incydentami LogicManager. Gotowy do użycia, a jednocześnie konfigurowalny pakiet rozwiązań do zarządzania incydentami pomaga zautomatyzować procesy, odkryć przyczynę źródłową, łatwo zebrać ważne informacje i wygenerować wciągające raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicManager

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Dzięki zastosowaniu Evotix przez ponad 400 firm zmieniamy sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP.
Evotix to globalna firma technologiczna ESG (zarządzanie środowiskowe, społeczne i ład korporacyjny), która zmienia sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP. Jej cenione na rynku rozwiązanie, Assure, jest używane przez ponad 400 klientów w wielu branżach. Intuicyjna, mobilna aplikacja Evotix wspiera udział pracowników, kierując ich działaniami na pierwszej linii, a jednocześnie zbierając bogate dane, które pomagają w ustalaniu priorytetów w zakresie bezpieczeństwa i usprawnień operacyjnych oraz zapewniają zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evotix

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem, która pozwala ludziom zarezerwować wszystko w biurze, od biurka po miejsce parkingowe.
Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem. Łatwy w obsłudze interfejs oddaje władzę w ręce pracowników, dzięki czemu rezerwacja biurka lub miejsca parkingowego jest dziecinnie prosta. Pożegnaj się z tradycyjnymi bólami głowy w biurze – Ofisly płynnie integruje narzędzia recepcyjne, od zarządzania gośćmi po śledzenie paczek. Zbudowany w oparciu o spostrzeżenia kierowników biur, Ofisly jest dostosowany do usprawnienia operacji w miejscu pracy i zwiększenia produktywności zespołów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dibsido

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE.
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Od operatorów lotnisk po firmy produkcyjne i instytucje akademickie — organizacje ufają, że Tekmon będzie wiarygodnie docierać do interesariuszy.
Stałe informowanie pracowników o zmianach operacyjnych lub krytycznych zdarzeniach może stanowić wyzwanie. Tekmon Mass Notification to oparty na chmurze system ostrzeżeń, który oferuje natychmiastowe jedno- i dwukierunkowe powiadomienia dziesiątkom, setkom lub tysiącom odbiorców za pośrednictwem wielu kanałów (głosowych, SMS-owych, e-mailowych) i języków do aktualizacji informacji biznesowych lub nagłych wypadków za pomocą jednego przycisku. – Model uczciwej ceny – Wdrożenie tego samego dnia – Przyjazny dla użytkownika – Elastyczne integracje Dowiedz się więcej na temat produktu: Tekmon

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga użytkownikom i firmom usprawnić ich cyfrowe inspekcje i audyty.
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga zespołom przeprowadzać cyfrowe inspekcje i audyty oraz generować profesjonalne raporty. Intuicyjna konstrukcja umożliwia użytkownikom na całym świecie przeprowadzanie inspekcji i audytów w zakresie bezpieczeństwa, kontroli jakości, logistyki, ubezpieczeń, budownictwa, mieszkań, pojazdów itp. Visualogyx jest używany przez osoby, które oczekują natychmiastowych inspekcji i raportów bez konieczności używania papieru. Korzystają z niego także firmy posiadające wiele organizacji, zespołów, projektów, stosujące niestandardowe szablony i obrandowane raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visualogyx

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Log360, kompleksowe rozwiązanie SIEM, które pomaga chronić wewnętrzne i zewnętrzne ataki bezpieczeństwa dzięki możliwości zarządzania logami.
Log360, zintegrowane rozwiązanie łączące ADAudit Plus i EventLog Analyzer w jedną konsolę, to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich wyzwań związanych z bezpieczeństwem sieci i zarządzaniem logami. Oferuje gromadzenie logów w czasie rzeczywistym, analizę, korelację, możliwości archiwizacji, które pomagają chronić poufne dane, zagrożenia bezpieczeństwa wewnętrznego i walkę z atakami zewnętrznymi. Aby pomóc w spełnieniu najważniejszych wymogów bezpieczeństwa, audytu i zgodności, dostarczanych jest w pakiecie ponad 1200 predefiniowanych raportów kryteriów i ostrzeżeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Log360

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
  • Śledzenie statusu
  • Ustalanie harmonogramu dyżurów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami IT
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)