Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy CDP

Platformy CDP stanowią centralne repozytorium danych rozproszonych klientów, które umożliwia marketerom lepsze zrozumienie potencjalnych leadów, podział klientów na segmenty i personalizację ich doświadczeń.

Wyniki: 15 w

Organizuj, śledź i zarządzaj wszystkimi informacjami o swoich potencjalnych klientach dzięki oprogramowaniu Pipedrive do wizualizacji danych klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to nagradzane oprogramowanie do wizualizacji danych klientów, które umożliwia organizowanie, śledzenie i zarządzanie informacjami o potencjalnych klientach. Z łatwością importuj listy kontaktów, udostępniaj dane klientów innym członkom zespołu i twórz wnikliwe raporty, aby utrzymać się na właściwej drodze do osiągnięcia sukcesu. Pipedrive jest łatwy w użyciu i konfiguracji oraz wyposażony w inteligentne funkcje, które pozwalają zautomatyzować procesy i dostosować linie do własnych potrzeb. Wypróbuj za darmo przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj profile zbiorcze, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją setek punktów danych. Znajdź wiadomości e-mail i profile społecznościowe. Przypisz klientów do przepływów pracy, list, potoków i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Wielokanałowy kontakt masowy. Szybko rozwijaj sieć dzięki nieograniczonym prośbom o kontakt na LinkedIn i twórz najlepsze bazy danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Analityka leadów B2B oparta na uruchomieniu, zweryfikowane wiadomości e-mail i bezpośrednie połączenia, zaangażowanie w wysyłanie wiadomości e-mail/SMS w obrębie tej samej platformy – Lead411
Lead411 to wiodąca platforma danych B2B oferująca bardzo dokładne (96%) i często weryfikowane dane, w tym dane firmowe oraz dane e-mailowe/bezpośredniego połączenia na poziomie kontaktu. Dane uzupełniane są o dane dotyczące zamiarów rozwoju, w tym niedawne wydarzenia finansowe, ostatnie zatrudnienie, awanse, przyznane firmy, nowe lokalizacje i inne kwestie. Klienci mają możliwość dokładnego poznania firm, z którymi chcieliby prowadzić interesy, a także dysponują wszystkimi narzędziami, dzięki którym mogą wysłać wiadomość godną odpowiedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lead411

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces.
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Technologia Dreamdata zbiera, łączy, czyści wszystkie dane związane z przychodami w celu zaprezentowania przejrzystej, praktycznej analizy tego, co napędza przychody B2B. Umożliwia to firmom dokonywanie i zrozumienie atrybucji B2B, LTV (wartość od początku śledzenia) reklam, mierzenie wskaźnika ROI treści, porównywanie wzrostu, przewidywanie przychodów i podejmowanie decyzji o tym, jakie działania należy podjąć w następnej kolejności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Jedna platforma, która łączy w sobie możliwości platformy danych klientów, dostawcy usług poczty e-mail, sztuczną inteligencję, automatyzację marketingu i personalizację treści online, dzięki czemu możesz tworzyć kampanie marketingowe w kanałach, które zwiększają przychody. Przenieś swoją firmę na wyższy poziom dzięki Bloomreach Engagement, platformie danych klientów stworzonej specjalnie dla marketerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage jest platformą typu full-stack do automatyzacji marketingu i zbierania danych o klientach, która pomaga firmom konsumenckim zwiększyć przychody od ich obecnych klientów i anonimowych użytkowników. Platforma śledzi ponad 20 miliardów zdarzeń użytkowników i dostarcza 10 miliardów wiadomości miesięcznie oraz umożliwia markom tworzenie i realizację kampanii opartych na danych we wszystkich kanałach. Te wielokanałowe kampanie są wspierane przez bogate informacje o użytkownikach, inteligentne profile użytkowników i inteligentne segmenty. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Oparta na sztucznej inteligencji wielokanałowa platforma zaangażowania i doświadczenia klientów, pomagająca ponad 5000 markom w skutecznych rozmowach indywidualnych z klientami
Pakiet Customer Engagement & Experience firmy Netcore Cloud (dawniej Netcore Smartech) to kompleksowa platforma dla marketerów, kierowników ds. rozwoju i produktów, która napędza wielokanałowy wzrost na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Pomaga tworzyć możliwe do wykorzystania ujednolicone profile klientów, dostarczać spersonalizowane kampanie wielokanałowe do określonych segmentów użytkowników dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym i analityce produktów. Bezkodowe rozwiązanie do obsługi produktów dodatkowo zwiększa szybkość i sprawność tworzenia doświadczeń z aplikacji, które utrzymują użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore Customer Engagement & Experience Platform

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Niewymagająca kodu platforma do zarządzania danymi umożliwiająca połączenie wszystkich danych biznesowych i marketingowych w jednym miejscu.
Dataddo to niewymagająca kodowania platforma do zarządzania danymi, która umożliwia błyskawiczne łączenie wszystkich źródeł danych biznesowych i marketingowych z pulpitami i magazynami danych. Dataddo pomaga wyodrębnić dane z niemal każdej usługi online, takiej jak Salesforce, HubSpot, Facebook, Google Analytics, Xero i inne. Następnie można przekształcić i podłączyć dane do szerokiej gamy magazynów danych lub narzędzi BI, takich jak Google BigQuery, Snowflake, Power BI, Tableau i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataddo

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Introhive to platforma SaaS oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia firmom zwiększanie przychodów, relacji i zatrzymywania klientów.
Introhive to platforma powołane do życia w wyniku frustracji próbami i niewykorzystaniem rozwiązania CRM. Jest ona obsługiwana przez sztuczną inteligencję i służy do przyspieszania przychodów. Pomaga organizacjom różnej wielkości zwiększać przychody, relacje i zatrzymanie klientów. Zautomatyzowane zbieranie danych przez Introhive oraz inteligencja relacji oparta na sztucznej inteligencji umożliwiają zespołom ds. sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu szybsze wprowadzanie danych i koncentrowanie się na tym, co ważne – budowaniu połączeń i realizacji większej liczby transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Introhive

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Solitics pozwala marketerom działać w sposób inteligentny, wpływając na głębsze zaangażowanie klientów poprzez wykorzystanie i analizę danych do interakcji w czasie rzeczywistym.
Solitics umożliwia najlepszym marketerom tworzenie zautomatyzowanych i spersonalizowanych doświadczeń klientów w czasie rzeczywistym (1,8 sekundy) w wielu kanałach. Marketerzy uzyskują również jasną analizę skuteczności kampanii i solidny wgląd, w celu nieustannego doskonalenia. Opatentowana technologia Solitics wykorzystuje integrację niskokodową do bezpośredniego łączenia się ze wszystkimi rozproszonymi źródłami danych z jednej strony, a z drugiej ze wszystkimi kanałami marketingowymi, dostępnymi w okresie poniżej 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solitics

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Treasure Data CDP łączy wszystkie dane przedsiębiorstwa w jeden, możliwy do wykorzystania w praktyce obraz klienta.
Treasure Data to doskonała platforma CDP (platforma danych o klientach), która umożliwia całemu przedsiębiorstwu kształtowanie postawy skoncentrowanej na kliencie w erze klienta cyfrowego. Osiąga to, łącząc wszystkie dane w jedną inteligentną platformę danych o klientach, łącząc zespoły i systemy w celu realizacji celowych działań, które zwiększają wartość i chronią prywatność każdego klienta, za każdym razem. Treasure Data cieszy się zaufaniem firm na całym świecie, w tym przedsiębiorstw z listy Fortune 500 i Global 2000. Dowiedz się więcej na temat produktu: Treasure Data Suite

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie CRM i CLM (zarządzanie cyklem życia umów) dla firm farmaceutycznych i life science w celu poprawy zaangażowania klientów.
Platforce CRM to pełnoprawna platforma do zarządzania relacjami z klientami przeznaczona do tworzenia bazy danych kontaktów HCP (pracowników służby zdrowia), organizacji, cykli marketingowych i próbek. System Platforce CRM pozwala na pełną obsługę działań marketingowych i sprzedażowych: od rozpoczęcia cyklu marketingowego, poprzez tworzenie baz danych, przypisywanie terytoriów i wykonywanie połączeń, aż po analizę KPI (kluczowych wskaźników wydajności). Umożliwia również wykonywanie różnych połączeń, w tym połączeń zdalnych, oraz analizę statystyk po zakończeniu połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Platforce

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja
Freshpaint automatycznie wykrywa działania klientów na stronie internetowej, a następnie wysyła dane do setek narzędzi do analityki i reklamy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshpaint
Aby podejmować lepsze decyzje, potrzebujesz danych klienta, ale nie powinno to wymagać kodowania każdego zdarzenia. Freshpaint automatycznie wykrywa kliknięcia i działania na stronie internetowej, a następnie wysyła dane do setek narzędzi do analityki i reklamy przy użyciu gotowych integracji. Nie pamiętasz, jak śledzić wydarzenie? Freshpaint udziela odpowiedzi dzisiaj zamiast za dwa tygodnie od teraz, uzupełniając dane historyczne z każdego nowego wydarzenia. W przypadku cyfrowych startupów zdrowotnych platforma Freshpaint podpisuje BAA (umowa o współpracy handlowej) i jest w pełni zdolna do zarządzania PHI (osobiste informacje o zdrowiu). Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshpaint

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Modelowanie prognostyczne
  • Profile klientów
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja