Wyniki: 4 w
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Oprogramowanie Synchroteam do zarządzania usługami terenowymi umożliwia wydajne zarządzanie pracownikami mobilnymi, usprawnianie i optymalizowanie kosztów dla firm z branży pielęgnacji trawników. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i płatności mobilnych. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Routing
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Routing
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Routing
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Program zarządzania, który pomaga organizować i prowadzić usługi sprzątania z uproszczonymi przypomnieniami o harmonogramach i wizytach.
Teraz dostępny BEZPŁATNIE. ZenMaid został opracowany w 2013 roku przez byłych właścicieli usług sprzątania, którzy zarządzali swoją firmą i prowadzili ją, poświęcając na to mniej niż godzinę dziennie. Celem jest zrobienie czegoś więcej niż tylko pomoc w ustalaniu harmonogramu i działalności. Platforma ma też pomóc Ci prowadzić i rozwijać Twoją firmę świadczącą usługi sprzątania bez dodatkowych prac. Klienci szybko dowiadują się po dołączeniu do serwisu, że rzadziej doświadczają niepojawienia się pracownika; jest więcej lepiej poinformowanych pracowników i jest więcej szczęśliwych klientów, którzy znacznie chętniej polecą nową firmę. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZenMaid

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Routing
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie umowami/licencjami