Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie dla twórców

Wyniki: 20 w
Gotowa do użytku w przedsiębiorstwie usługa proofing online dla agencji i marek pomaga w realizacji kreatywnych projektów o 56% szybciej niż za pośrednictwem zarządzania projektami lub poczty e-mail Dowiedz się więcej na temat produktu: Ziflow
Ziflow to jedno z wiodących rozwiązań do proofingu online dla najbardziej wymagających agencji i marek na świecie. Dzięki obsłudze ponad 1200 typów plików, zgodności z SOC2 (zasady sprawozdawczości dotyczące wewnętrznych mechanizmów kontrolnych wdrażanych w danej organizacji) i możliwościom, takim jak zautomatyzowany przepływ pracy, zarządzanie wersjami i integracja z wiodącymi rozwiązaniami do zarządzania projektami, jest to pierwszy wybór dla organizacji poszukujących doskonałego rozwiązania do proofingu online dla przedsiębiorstw. Do klientów korzystających z rozwiązania należą między innymi Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly i Everyday Health. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ziflow

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Oprogramowanie kreatywne Celtra umożliwia zespołom kreatywnym i marketingowym projektowanie, zatwierdzanie i dostarczanie cyfrowych reklam i treści na dużą skalę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celtra
Celtra to samoobsługowe oprogramowanie dla przedsiębiorstw służące do automatyzacji i skalowania produkcji kreatywnej. Celtra umożliwia zespołom kreatywnym i marketingowym projektowanie, zatwierdzanie i dostarczanie kreacji cyfrowych w stale rosnącej liczbie kanałów, formatów reklamowych, odmian i rynków. Obniżenie kosztów produkcji, zwiększenie wydajności i produkcja w chmurze z firmą Celtra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celtra

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Creatopy to platforma do projektowania reklam, która pomaga firmom dostosowywać, automatyzować i zwiększać skalę produkcji i dostarczania reklam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy
Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i dostosowywania, a także stale rosnącej bibliotece szablonów i oryginalnych elementów wizualnych, Creatopy daje Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby pobudzić swoją kreatywność, uporządkować treści wizualne i utrzymać je zawsze w zgodzie z marką. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Bynder pomaga zwiększyć produkcję bogatych w treści, opartych na danych treści cyfrowych na dużą skalę, przy jednoczesnym przestrzeganiu wytycznych marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder
Bynder umożliwia zespołom marketingowym skalowanie produkcji treści cyfrowych za pomocą narzędzi zoptymalizowanych do tworzenia i iteracji zestawów bogatych w treść, opartych na danych filmów i obrazów, przy jednoczesnym przestrzeganiu wytycznych marki. Dzięki rozwiązaniu Bynder zespoły mogą zaspokoić zapotrzebowanie na rosnącą ilość treści wideo, wykorzystując istniejące zasoby; skrócić ramy czasowe rozwoju, aby szybko reagować na możliwości rynkowe; oraz zredukować czas poświęcany na podstawowe, powtarzalne zadania, aby uwolnić czas projektanta na bardziej wartościową pracę twórczą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Kontentino łączy w sobie wszystkie elementy układanki w zarządzaniu mediami społecznościowymi. Współpraca wewnętrzna jest niezwykle płynna i efektywna dzięki jasno zdefiniowanym rolom i przydziałowi zadań. Wszystkie materiały wizualne są przechowywane w albumach, dzięki czemu są zawsze pod ręką, gdy ich potrzebujesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Twórz, remiksuj i optymalizuj treści w postaci wbudowanych cyfrowych książek, zasobów twórczych do mediów społecznościowych i poczty e-mail, opowieści mobilnych i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuu
Issuu pomaga twórcom opowieści natychmiast przekształcać płaskie pliki w interaktywne treści dla każdego kanału dystrybucji online. Jest to najprostszy sposób publikowania plików PDF online – ponad 20 000 plików jest przesyłanych do Issuu każdego dnia. Prześlij pliki i utwórz cyfrową książkę w ciągu kilku minut, a następnie ponownie dostosuj treści na urządzenia mobilne, portale społecznościowe, wiadomości e-mail i inne. Issuu eliminuje problemy związane z konwersją treści na strony internetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuu

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Storyteq pomaga kreatywnym zespołom w łatwym tworzeniu, organizowaniu i współpracy nad projektami, niezależnie od tego, czy pracujesz w biurze, czy w domu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Storyteq
Oparta na chmurze platforma Creative Automation firmy Storyteq pomaga kierownikom ds. kreacji cyfrowych i zespołom marketingowym w czołowych światowych markach i agencjach kreatywnych zwiększyć skalę produkcji kreatywnej w zakresie filmów premium, banerów HTML5 i statystyk. Łatwo zarządzaj projektami, przydzielaj je lub współpracuj przy ich realizacji na platformie, zachowując spójność marki. Dzięki funkcjom, takim jak wspólne przestrzenie robocze, zespoły kreatywne, zdalne lub lokalne, pozostaną skoncentrowane i spójne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Storyteq

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Dot.vu to interaktywna platforma treści, która umożliwia markom tworzenie interaktywnych doświadczeń bez pisania jednego wiersza kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu
Dot.vu to interaktywna platforma treści, która umożliwia markom tworzenie interaktywnych doświadczeń angażujących i edukujących odbiorców oraz zapewniających im rozrywkę – bez pisania jednego wiersza kodu. Platforma Dot.vu, oparta na szerokiej gamie dodatków i komponentów, daje użytkownikom pełną swobodę tworzenia oryginalnych treści interaktywnych, które wyróżniają ich markę na tle konkurencji, zapewniają informacje o klientach, generują leady i zwiększają współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Na stronie monday.com możesz zarządzać wszystkimi kreatywnymi przepływami pracy w jednym miejscu. Usprawnij żądania, ustalaj priorytety zadań i współpracuj bezproblemowo.
Na stronie monday.com kreatywne zespoły mogą planować wszystkie kampanie i zarządzać nimi na intuicyjnej platformie, która zapewnia natychmiastowy wgląd w różne bieżące projekty. Zapewnij pełny lub częściowy dostęp do freelancerów, klientów i kierowników kampanii, aby wszyscy dokładnie wiedzieli, jakie zadania muszą wykonać w jakim priorytecie. Od tworzenia nowych kampanii po analizę wyników testów a/b, monday.com pozwala tworzyć niestandardowe rozwiązania, których potrzebujesz do podejmowania lepszych decyzji opartych na danych bez niekończących się spotkań synchronizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą kreatywną dla zespołów korporacyjnych, które oferuje weryfikację, śledzenie czasu, wykresy Gantta, tablice Kanban i wiele więcej.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do kreatywnego zarządzania pracą dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla każdego zespołu kreatywnego. Zespoły ds. marketingu, projektowania i treści mogą korzystać z wykresów Gantta, niestandardowych przepływów pracy, pulpitów nawigacyjnych z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, formularzy wniosków i zautomatyzowanych zatwierdzeń. Integruje się z Adobe Creative Cloud w celu skrócenia cykli weryfikacji. Nowość: Platforma marketingowa Wrike pozwala uzyskać w czasie rzeczywistym informacje o wydajności cyfrowej Twoich kreatywnych materiałów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która uwalnia zespoły od chaotycznych procesów zatwierdzania, sprawiając, że praca jest bardziej przyjemna i wydajna. Pomoc dla zespołów z dużych przedsiębiorstw jak i niezależnych agencji w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich ich kreatywnych projektów w jednym miejscu – w tym dokumentów, obrazów, filmów, stron internetowych i plików audio. Obecnie niektóre z uznanych międzynarodowych marek i agencji, w tym AB Inbev, LG, Havas, GroupM i Emirates, zatwierdzają swoje prace za pomocą Filestage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Yamdu pomaga twórcom treści lepiej zarządzać ich projektami.
Yamdu to system zarządzania kreatywnością dla każdego rodzaju produkcji wizualnej. Narzędzia te pomogą Ci zaplanować projekt, zaplanować zadania i zarządzać nimi, udostępniać informacje, komunikować się, współpracować i tworzyć wszystko, czego potrzebujesz na każdym etapie produkcji. Yamdu redukuje zbędną pracę i tym samym zmniejsza liczbę błędów, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Przeznacz je na kreatywną stronę projektów, a nie na koszty administracyjne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yamdu

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Rozwiązanie nowej generacji do cyfrowego zarządzania zasobami. Synchronizacja pulpitu zmienia sposób współpracy zespołów marketingu i kreatywności.
Zarządzanie cyfrowymi zasobami dla twórców, które pomaga działom marketingu i zespołom synchronizować, przechowywać i udostępniać multimedia podczas współpracy. Zbudowano ją wokół bezpiecznych „przestrzeni” — każdej skonfigurowanej tak, aby odzwierciedlała konkretny przepływ pracy zespołu. Członkowie zespołu mogą synchronizować wybrane pliki i pojemniki bezpośrednio na swoich pulpitach, udostępniać informacje zwrotne i zatwierdzenia za pomocą komentarzy, a następnie udostępniać wyrejestrowane zasoby globalnie. Wsparcie i szkolenia pochodzą od ekspertów nagradzanego zespołu ds. sukcesu klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Third Light

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami