Wyniki: 129 w
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą kreatywną dla zespołów korporacyjnych, które oferuje weryfikację, śledzenie czasu, wykresy Gantta, tablice Kanban i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to doskonałe oprogramowanie do kreatywnego zarządzania pracą dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla każdego zespołu kreatywnego. Zespoły ds. marketingu, projektowania i treści mogą korzystać z wykresów Gantta, niestandardowych przepływów pracy, pulpitów nawigacyjnych z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, formularzy wniosków i zautomatyzowanych zatwierdzeń. Integruje się z Adobe Creative Cloud w celu skrócenia cykli weryfikacji. Nowość: Platforma marketingowa Wrike pozwala uzyskać w czasie rzeczywistym informacje o wydajności cyfrowej Twoich kreatywnych materiałów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Oprogramowanie kreatywne Celtra umożliwia zespołom kreatywnym i marketingowym projektowanie, zatwierdzanie i dostarczanie cyfrowych reklam i treści na dużą skalę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celtra
Celtra to samoobsługowe oprogramowanie dla przedsiębiorstw służące do automatyzacji i skalowania produkcji kreatywnej. Celtra umożliwia zespołom kreatywnym i marketingowym projektowanie, zatwierdzanie i dostarczanie kreacji cyfrowych w stale rosnącej liczbie kanałów, formatów reklamowych, odmian i rynków. Obniżenie kosztów produkcji, zwiększenie wydajności i produkcja w chmurze z firmą Celtra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celtra

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Creatopy to platforma do projektowania reklam, która pomaga firmom dostosowywać, automatyzować i zwiększać skalę produkcji i dostarczania reklam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy
Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i dostosowywania, a także stale rosnącej bibliotece szablonów i oryginalnych elementów wizualnych, Creatopy daje Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby pobudzić swoją kreatywność, uporządkować treści wizualne i utrzymać je zawsze w zgodzie z marką. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Kontentino łączy w sobie wszystkie elementy układanki w zarządzaniu mediami społecznościowymi. Współpraca wewnętrzna jest niezwykle płynna i efektywna dzięki jasno zdefiniowanym rolom i przydziałowi zadań. Wszystkie materiały wizualne są przechowywane w albumach, dzięki czemu są zawsze pod ręką, gdy ich potrzebujesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Twórz, remiksuj i optymalizuj treści w postaci wbudowanych cyfrowych książek, zasobów twórczych do mediów społecznościowych i poczty e-mail, opowieści mobilnych i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuu
Issuu pomaga twórcom opowieści natychmiast przekształcać płaskie pliki w interaktywne treści dla każdego kanału dystrybucji online. Jest to najprostszy sposób publikowania plików PDF online – ponad 20 000 plików jest przesyłanych do Issuu każdego dnia. Prześlij pliki i utwórz cyfrową książkę w ciągu kilku minut, a następnie ponownie dostosuj treści na urządzenia mobilne, portale społecznościowe, wiadomości e-mail i inne. Issuu eliminuje problemy związane z konwersją treści na strony internetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuu

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Dot.vu to interaktywna platforma treści, która umożliwia markom tworzenie interaktywnych doświadczeń bez pisania jednego wiersza kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu
Dot.vu to interaktywna platforma treści, która umożliwia markom tworzenie interaktywnych doświadczeń angażujących i edukujących odbiorców oraz zapewniających im rozrywkę – bez pisania jednego wiersza kodu. Platforma Dot.vu, oparta na szerokiej gamie dodatków i komponentów, daje użytkownikom pełną swobodę tworzenia oryginalnych treści interaktywnych, które wyróżniają ich markę na tle konkurencji, zapewniają informacje o klientach, generują leady i zwiększają współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mailchimp

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
On monday.com, you can manage all creative workflows in one place. Streamline requests, prioritize tasks, and collaborate effortlessly.
On monday.com, creative teams can plan and manage all campaigns on an intuitive platform that provides instant visibility into a variety of ongoing projects. Give full or partial access to freelancers , clients, and campaign managers so everyone knows exactly what tasks they need to address in what priority. From ideating new campaigns to analyzing a/b test results, monday.com lets you build the custom solutions you need to make better data-driven decisions without endless sync meetings. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Visual resource planning for creative teams. Trusted by brands including Vice, Buzzfeed and Ogilvy.
Since 2012 Float has been helping the world's top creative teams at R/GA, Buzzfeed, AirBnB and Ogilvy plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Teamwork, Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brandfolder

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Gotowa do użytku w przedsiębiorstwie usługa proofing online dla agencji i marek pomaga w realizacji kreatywnych projektów o 56% szybciej niż za pośrednictwem zarządzania projektami lub poczty e-mail
Ziflow to jedno z wiodących rozwiązań do proofingu online dla najbardziej wymagających agencji i marek na świecie. Dzięki obsłudze ponad 1200 typów plików, zgodności z SOC2 (zasady sprawozdawczości dotyczące wewnętrznych mechanizmów kontrolnych wdrażanych w danej organizacji) i możliwościom, takim jak zautomatyzowany przepływ pracy, zarządzanie wersjami i integracja z wiodącymi rozwiązaniami do zarządzania projektami, jest to pierwszy wybór dla organizacji poszukujących doskonałego rozwiązania do proofingu online dla przedsiębiorstw. Do klientów korzystających z rozwiązania należą między innymi Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly i Everyday Health. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ziflow

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Workamajig - The #1 Creative Management Software. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams.
Workamajig is a fully integrated advertising agency software built for the specific needs of creative teams. Its multiple features include project management, resource & task management, accounting & finance, CRM sales, and more. See why more than 3,000 creative teams, including many fortune 500 companies rely on Workamajig everyday. Get rid of your multiple marketing tools and start using Workamajig today. Less Stress. More Profits. Schedule a free demo and see the benefits for yourself! Dowiedz się więcej na temat produktu: Workamajig

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Hightail is built for creative project management, with one place to share files, collect feedback and keep projects moving.
Hightail is built for management of creative content reviews with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, HTML, videos and images), collect precise feedback, assign tasks, monitor activity, control versions and route approvals all in one place. Hightail helps teams to reduce the amount of time it takes to review work, keeping projects on track, and is easy for any team member to use, whether inside or outside your organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hightail

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Admation

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Manage you entire creative process from initial request to asset annotations in one intuitive platform.
Manage you entire creative process in one intuitive platform. Creative teams can now keep track of all the assets they produce while providing instant visibility into a variety of ongoing projects. Easily involve all stakeholders such as campaign managers and external freelancers in your in your workflow so everyone knows exactly where things stand. From ideating new campaigns to analyzing a/b test results, monday marketer lets you customize the exact workflow you need, no matter how unique. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday marketer

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one agency management software designed only for creative agencies who are looking to streamline their business. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. Dowiedz się więcej na temat produktu: Function Point

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
The leading choice for creative professionals, FunctionFox provides time tracking & project management to help you be more productive
Designed for the creative industry, FunctionFox provides easy time tracking and advanced project management tools to help you stay creative! Simplify task assignments and scheduling for optimal productivity, align production schedules with estimates and budgets and pull extensive reports for up-to-the-minute information on projects and personnel. Keep traffic meetings from turning into traffic jams, and try a free demo today. Dowiedz się więcej na temat produktu: FunctionFox

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Bynder pomaga zwiększyć produkcję bogatych w treści, opartych na danych treści cyfrowych na dużą skalę, przy jednoczesnym przestrzeganiu wytycznych marki.
Bynder umożliwia zespołom marketingowym skalowanie produkcji treści cyfrowych za pomocą narzędzi zoptymalizowanych do tworzenia i iteracji zestawów bogatych w treść, opartych na danych filmów i obrazów, przy jednoczesnym przestrzeganiu wytycznych marki. Dzięki rozwiązaniu Bynder zespoły mogą zaspokoić zapotrzebowanie na rosnącą ilość treści wideo, wykorzystując istniejące zasoby; skrócić ramy czasowe rozwoju, aby szybko reagować na możliwości rynkowe; oraz zredukować czas poświęcany na podstawowe, powtarzalne zadania, aby uwolnić czas projektanta na bardziej wartościową pracę twórczą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned with automated progress reporting.
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned. With roadmaps, tasks, docs, chats, and automations — Nifty lets your team focus on actual work instead of juggling tools. Nifty reduces project development cycles and improves team productivity by combining all of the important features of project management into one software. The end result is automated progress reporting that keeps your team and projects on track and budget. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nifty

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
An Ai platform that generates hundreds of result-focused ad creatives in seconds!
The success of an ad campaign relies on the effectiveness of the ad content. Aesthetically designed ad creatives can capture the attention of the viewers and influence their interest. An interestin g ad creative can significantly improve the ad click-through rate (CTR). AdCreative.ai leverages machine learning (ML) to generate ad creatives that convert! Even with the focus solely on conversion, the creatives are aesthetically stunning! No wonder we can guarantee your win! Dowiedz się więcej na temat produktu: AdCreative.ai

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Flow is an all-in-one software tool for remote teams.
Flow is an all-in-one software tool for remote teams. It brings together your tasks, projects, timelines, and conversations, and integrates with your favorite tools, to help you achieve more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flow

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która uwalnia zespoły od chaotycznych procesów zatwierdzania, sprawiając, że praca jest bardziej przyjemna i wydajna. Pomoc dla zespołów z dużych przedsiębiorstw jak i niezależnych agencji w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich ich kreatywnych projektów w jednym miejscu – w tym dokumentów, obrazów, filmów, stron internetowych i plików audio. Obecnie niektóre z uznanych międzynarodowych marek i agencji, w tym AB Inbev, LG, Havas, GroupM i Emirates, zatwierdzają swoje prace za pomocą Filestage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Digital Asset Management & Media Library software in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans!
Filecamp is a cloud-based Digital Asset Management (DAM) software solution that helps creative companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Filecamp has unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your DAM system matches your brand guide. +1500 brands from + 60 countries trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Bluescape is the meeting solution for creative teams. Re-create art rooms and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces.
The meeting solution for everyone is not the meeting solution for you. You're building brands, products, sometimes entire worlds - yet your world is limited to seeing faces in boxes or one screen at a time? Recreate art rooms, writer's rooms, and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces. Gather with your team and all your work in one place to streamline brainstorming sessions, design reviews, and creative presentations. Try Bluescape, the meeting solution for creative teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bluescape

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Trend is the marketplace to source custom branded content from creators across the US. Content when you need it, how you want it.
Trend is an image and video creative services platform. We've simplified the way that brands source content ranging from product photography, lifestyle photos/videos, product action photos/videos, unboxings, testimonials, and more! Our network of opted-in curated creators gives you the ability to run dozens of content projects every month making sourcing high-quality, converting content quickly and pain-free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trend

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Workflow management for marketing and design teams who need improved project visibility and control to achieve better content outcomes.
Lytho Workflow is a workflow solution that empowers marketing and creative teams to achieve better content outcomes. With Lytho Workflow, your team has control and visibility into project progress within a single tool. Intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, share feedback with online proofing, manage the approval process, and report on key productivity metrics. The platform helps businesses streamline admin tasks and collaborate more effectively from end to end. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lytho Workflow

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
AI-powered end-to-end campaign management solution with creative automation, workflow management, and asset management capabilities
AI-powered creative management platform to build, collaborate and go live with marketing campaigns. Creative automation: On-brand templates, feed-data powered scale, auto-resizing, AI-writer, and multiple integrations Workflow management: Configurable, collaborative, and automated workflows built around a team’s tools, and techniques Digital asset management: Dynamic links to share live content. Platform to tag, organize and, store all assets Dowiedz się więcej na temat produktu: Rocketium

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Eliminate email chaos with affordable proofing tool designed to deliver work faster. Share, review, get approval in hours, not weeks.
Leading proofing tool for creative teams to deliver work faster without email chaos. Invite your team members, clients and reviewers to get your creative work reviewed and approved fast. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoVisually

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Bring together everyone who works on your brand – plus all the guidelines, templates, and materials – in a single brand platform.
Frontify brings together everyone who's working on your brand – plus all the guidelines, templates, and materials they need – in a single brand management platform. With Frontify, you can centralize every brand asset, easily create brand guidelines to organize and showcase your brand, and streamline collaboration across teams. Used by more than 5,000 brands and 650k users, Frontify is where brands live. Dowiedz się więcej na temat produktu: Frontify

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
The world's leading review, approval and collaboration platform enabling creative teams to create and deliver better video, faster.
The world's leading video workflow platform trusted by creative departments worldwide. Wipster is your complete review, approval, collaboration, publishing, and analytics platform that enables modern creative teams to keep projects moving through the review and approval stages quickly and easily. Join brands such as Intel, Dell, Visa, Microsoft & REI who rely on Wipster for quick and seamless feedback. Start scaling your video workflow today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wipster

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Marvia helps creative teams manage their projects with digital asset management, brand guidelines and templates.
Marvia helps creatives manage their projects and create more on-brand content in less time. With digital asset management, branded templates, brand guidelines, and centralized control, you can be sure your creatives are used the way you envisioned across all of your channels and partners. Our software simplifies distributed marketing by enabling you to centrally control your marketing materials while customizing and publishing them on a local level. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marvia

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
The integrated and collaborative project portfolio management software for a smarter work and a happier life.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about sale performance, productivity, portfolio analysis and team distribution, while fostering people empowerment. Dowiedz się więcej na temat produktu: WETHOD

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
A creative operations management tool designed for mid-large sized in-house & agency teams. Speed-up creative delivery & reduce costs.
Screendragon is a leading creative operations management platform designed to speed-up creative delivery & reduce project risks & costs. It covers all aspects of creative management with features for SOW creation, creative briefs, project management, visual proofing, approval workflows, resource management & forecasting, & financial tracking. Streamline approvals, forecast resource capacity & future revenues, manage tasks through multiple views & much more. Used & loved by Kellogg's, IOC & BP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Screendragon

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Win more projects and wow your customers with Mydoma, the premier platform for interior designers.
Spend less time managing and more time designing! Mydoma Studio is the premier platform for interior designers. Onboard your clients, source and procure items, generate proposals and invoices… all in one place. Start a free trial today to join a community of successful designers using Mydoma Studio to level up their design businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mydoma Studio

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Rozwiązanie nowej generacji do cyfrowego zarządzania zasobami. Synchronizacja pulpitu zmienia sposób współpracy zespołów marketingu i kreatywności.
Zarządzanie cyfrowymi zasobami dla twórców, które pomaga działom marketingu i zespołom synchronizować, przechowywać i udostępniać multimedia podczas współpracy. Zbudowano ją wokół bezpiecznych „przestrzeni” — każdej skonfigurowanej tak, aby odzwierciedlała konkretny przepływ pracy zespołu. Członkowie zespołu mogą synchronizować wybrane pliki i pojemniki bezpośrednio na swoich pulpitach, udostępniać informacje zwrotne i zatwierdzenia za pomocą komentarzy, a następnie udostępniać wyrejestrowane zasoby globalnie. Wsparcie i szkolenia pochodzą od ekspertów nagradzanego zespołu ds. sukcesu klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Third Light

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Yamdu pomaga twórcom treści lepiej zarządzać ich projektami.
Yamdu to system zarządzania kreatywnością dla każdego rodzaju produkcji wizualnej. Narzędzia te pomogą Ci zaplanować projekt, zaplanować zadania i zarządzać nimi, udostępniać informacje, komunikować się, współpracować i tworzyć wszystko, czego potrzebujesz na każdym etapie produkcji. Yamdu redukuje zbędną pracę i tym samym zmniejsza liczbę błędów, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Przeznacz je na kreatywną stronę projektów, a nie na koszty administracyjne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yamdu

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Abyssale is a creative automation tool helping you generate thousands of banners in minutes. Create a template & pick your formats.
Abyssale streamlines marketing design to publish faster and increase ROI. It's the end of repetitive design work, endless back-and-forth, and inevitable human errors. Don't choose between creativity, personalization, and scaling production. You now have them all in one platform. Abyssale helps you generate thousands of banners, from a single template, in multiple formats at a time. All that in just a few minutes! Dowiedz się więcej na temat produktu: Abyssale

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
You have creativity, we have a dynamic platform with tons of features. All dynamic so your creativity can build the solution you need.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Dowiedz się więcej na temat produktu: VobeSoft

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Dowiedz się więcej na temat produktu: Ravetree

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Write, plan, manage: Celtx is the all-in-one solution for film, video, and game production.
Celtx is an all-in-one cloud-based system for video planning. Work with your team to write the script, manage pre-production planning, and take your project to camera. Trusted by millions for superior online collaboration, the Celtx Studio's connected workflow ensures that every member of the production team stays engaged, organized, and informed. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celtx

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale.
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Planning, organising and managing content across multiple systems with 100's of stakeholders is chaotic. GatherContent tames the chaos with a single platform to manage the people, and process, for producing effective content that meets user needs and business goals. Take control of your content operations with GatherContent and deliver effective content, consistently. Dowiedz się więcej na temat produktu: GatherContent

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
Web and print designing solution that enables designers to create illustrations, edit photos, design webpages, and more.
Web and print designing solution that enables designers to create illustrations, edit photos, design webpages, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xara Designer Pro X

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami
One platform to create, scale and publish your HTML5, video, and dynamic ads. Increased ROI, decreased production costs.
Bannerwise is a Creative Management Platform that will help you increase ROI on your display and social campaigns. With Bannerwise, you can create branded product ads that perform better, scale with ease, and export to publish effortlessly. No coding skills required. Check out Bannerwise to increase your ROI and decrease resources spent on production! Dowiedz się więcej na temat produktu: Bannerwise

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie klientami