Wyniki: 73 w
Platforma IWMS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync
WorkInSync to oparta na chmurze platforma IWMS (zintegrowany system zarządzania miejscem pracy), która umożliwia organizacjom przekształcanie biur w hybrydowe miejsca pracy. Jej funkcje obejmują: ustalanie harmonogramów pracowników, rezerwację biurek, hotdesking, plany zdalnych miejsc, rezerwację sal spotkań, rezerwację sal konferencyjnych, zarządzanie dostępem bezkontaktowym, zarządzanie gośćmi, rezerwację dojazdu do biura lub transportu (autobus, transfery lotniskowe), zarządzanie obecnością, interaktywne mapy, analizę zarządzania i wykorzystania przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Wrike to platforma współpracy z funkcjami, które mogą pomóc w usprawnieniu zintegrowanego zarządzania miejscem pracy, w tym narzędziami do śledzenia czasu pracy.
Wrike jest platformą współpracy zespołowej, z której korzysta ponad 20 000 firm na całym świecie. Skorzystaj z tego oprogramowania, aby usprawnić zintegrowane zarządzanie miejscem pracy. Zoptymalizuj swoje zasoby dzięki narzędziom do śledzenia czasu pracy – rejestruj godziny pracy pracowników na kartach czasu pracy i używaj zegarów zadań, aby zwiększyć produktywność. Zarządzaj portfolio projektów i twórz szczegółowe raporty, aby uzyskać cenne informacje na temat swojej organizacji. Stwórz jedno źródło prawdziwych informacji dla swojego miejsca pracy i usprawnij swoje zasoby na jednej scentralizowanej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Skedda is the world's leading booking and scheduling platform for managing space. Automate complex and time-consuming booking tasks.
Scheduling the shared spaces in a busy office can be a challenge. Designed specifically for this type of use, Skedda is perfect for meeting rooms, desks, hot desks, conference rooms, company resources and presentation areas. With Skedda you can ensure that spaces are booked fairly, that privacy and accountability are upheld for each user, and that double-bookings never happen! Dowiedz się więcej na temat produktu: Skedda

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami.
Ganttic to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów, planowania zasobów, projektów, narzędzi, obiektów itp. Elastyczna aplikacja internetowa integruje się z istniejącymi przepływami pracy. Uzyskaj ogólny przegląd projektów, zadań i zasobów. Wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają najlepsze wykorzystanie zasobów. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby dowiedzieć się, dlaczego zespoły z całego świata ufają rozwiązaniu Ganttic spełniającemu ich unikalne potrzeby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Desk reservation & Meeting Room management in one intuitive portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding, transparent pricing
Clearooms is a workspace management tool for meeting room and hot desk booking. See how Clearooms can support your safe return to the office with a free 30-day trial. Our transparent pricing structure ensures you only pay for what you use. Our features have been thoughtfully developed around our users' wants and needs, to support them in managing their workplace activity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clearooms

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
FMS:Workplace enables organizations to manage, analyze and report on facilities and real estate operations and maintenance.
FMS:Workplace is a modular, flexible, easy-to use Integrated Workplace Management Solution (IWMS) that enables organizations to manage, analyze and report on facilities and real estate operation and maintenance (O&M) information. Access to accurate data means facilities and real estate professionals can deliver better customer service, reduce costs and improve the performance of their facilities portfolio-wide. Dowiedz się więcej na temat produktu: FMS:Workplace

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreeBusy

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
With iOFFICE's facility management software, you have the resources you need to facilitate more effective operations.
With iOFFICE's facility management software, you have the resources you need to facilitate more effective operations. You'll be able to better utilize space, lower costs, access relevant data and increase transparency across your organization. iOFFICE's facility management software is modular, allowing you to implement and price IWMS solutions specifically tailored for your company and your business's specific needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: iOFFICE

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
A platform to help manage a return to the office, hybrid workplace, meeting rooms that provides analytics about how workplace is used.
Workplace software to help teams organize hybrid work, reopen offices safely and manage resources like desks and meeting rooms. Robin is the first workplace platform that puts people before places. Used by businesses of all sizes to successfully manage hybrid work. Robin empowers people to choose how and where they work while providing organizations with the tools and insights needed to succeed. Today Robin schedules meetings, desks, and people in thousands of offices around the world Dowiedz się więcej na temat produktu: Robin

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
IWMS software for facility and asset management. It turns the management of assets and spaces into an area with a measurable return.
IWMS software for facility management with a wide variety of modules to control business assets in a comprehensive way. It involves all aspects related to their use, operation, maintenance, security and sustainability, turning them into an area with a measurable return and impact on the company's income statement. Fully configurable and adaptable to the needs of each client, Rosmiman® can manage from a small building to large real estate projects distributed throughout the world. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rosmiman

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users. Dowiedz się więcej na temat produktu: eBASE

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymaliza cję hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
The most powerful, smart, and easy-to-use facility management software for companies of every size.
SiQ is an industry-leading software solutions for forward thinking companies, who want to streamline their workspaces, identify cost-saving opportunities, and improve their employee experiences. Our platform provides a scalable solution for space visualization, move planning, facilities management, and creates amazing employee and user experiences. Dowiedz się więcej na temat produktu: SiQ

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Future-proof your office and meet the demands of hybrid work head-on with OfficeSpace—the world’s leading workplace management platform
OfficeSpace is the best IWMS platform for managing facilities of every size. We give forward-thinking companies the tools and insights they need to engage employees and create the workplace theyve always wanted. As the leading standard in workplace management software, we believe its not enough to bring workplaces into the digital age. Our mission is to help our customers engage employees, connect people and transform the workplace experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: OfficeSpace

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
The Social Hub for your hybrid organization offers new ways to schedule real-life interactions across teams.
Café lets you see who’s working from where, facilitates collaboration, and empowers people to socialize. The platform (Mobile + Web) also include integrations with different apps: - Chat (Slack and MS Teams plugin) - Calendars (Google and Outlook) - HRIS (50+ providers) Admins get access to a whole data dashboard to understand people's behaviors and organize events. Users get visibility to easily meet with people and decide where to work from. Dowiedz się więcej na temat produktu: Café

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Eden is the comprehensive suite of software to manage the modern office.
Eden provides modern office management software for the hybrid office. SaaS product offerings include Visitor Management, Team Safety, Desk Booking, Room Scheduling, and Modern Ticketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eden Workplace

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Internet-based environment for addressing corrective, preventive, predictive and planned maintenance.
Easy-to- use, web-based environment for corrective, preventive and planned maintenance. Manage service requests and work orders. Handle assets and PMs. Get notifications of key dates and milestones. Manage maintenance technicians and their assignments. Handle budgeting, invoicing and purchase orders for maintenance activities. Manage long term facilities maintenance. Handle vendors and service providers. Manage inventory of parts and assets. Supports all modern mobile devices. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spacewell Workplace

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Teams use Cartegraph software to manage every infrastructure asset, track work, optimize space, and make smart, data-driven decisions.
Government agencies, utilities, parks, and educational institutions tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track work, optimize space, and spend smarter. Cartegraph's easy-to-use solutions and mobile apps offer the most comprehensive, location-centric platform to manage every infrastructure asset: indoors, outdoors, above and below ground. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cartegraph

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
A cloud-based office space management tool that provides online seat reservations, room reservations, and space usage reporting.
Maptician is a cloud-based space and occupancy management tool that helps companies effectively manage a hybrid seating model. With Maptician, employees can easily make seat and room reservations from their desktop or mobile app and see where other employees are sitting on any given day and time. Robust reporting provides companies with accurate data on how much space is being utilized, enabling key decisions related to how much space to lease, how best to arrange seats or remodel offices. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maptician

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Dowiedz się więcej na temat produktu: Roomzilla

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Global provider of software and services for real estate, facility, and maintenance management.
Geomap FMS allows companies to keep better track of their assets and maintenances. It enables the site and facility managers to monitor their asset inventory and maintenances through unique tagging like QR codes and RFIDs. Geomap FMS is also GIS-based, it allows you to map out and manage all tagged assets in your facilities, further improving visualization through 3D modeling via CAD support. Among the features, it comes with energy management, warehouse management, and budget management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Geomap FMS

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services.
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures of important organizations and public administrations: space management, workplace management (IWMS), maintenance management and general services, asset management, sustainability, occupational risk prevention (PRL), coordination of activities business (CAE). A benchmark in the Facility Management & Services sector, after more than 25 years of experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: FAMA

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. Dowiedz się więcej na temat produktu: FacilityQuest

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Flexible and user-friendly scheduling software for workplaces.
Flexible and user-friendly scheduling and management software for workplaces. Whether you have equipment, labs, meeting rooms, desks, services, amenities, or people, set user access rules and allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Track details such as inventory levels, locations, and activity, and access a powerful suite of reporting and financial capabilities. Organize resources in one central place for easy management. Dowiedz się więcej na temat produktu: QReserve

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
The #1 Space Management Solution With Desk Reservations, QR Code Check-In, Seating Plans, Space Allocations, Space Planning, + More.
With Wisp, you can manage both free address and assigned seating for the ultimate hybrid experience. Gain insights to make data-informed decisions, embrace a nimble approach, and activate the workplace and those who use it. By combining floor plans and occupancy data, Wisp provides real estate and facilities teams with the tools and metrics they need to optimize their workplace. Top features include: Space Management, Desk Reservations, QR Code Check-Ins, Move Management, Wayfinding, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wisp

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Easy-to-use, advanced when you need. Meeting room booking displays and beyond.
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Dowiedz się więcej na temat produktu: Room Display 6

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
UrbanBound is the modern, tech-driven solution to employee relocation, candidate recruiting, and intern program management.
UrbanBound is the new way to manage and streamline employee relocation. Through software, top-notch relocation support and policy guidance, UrbanBound helps organizations offer competitive relocation benefits regardless of size or budget. From Fortune 5000 to fast-growing start-ups, UrbanBound is the tech-driven way to provide a flexible relocation experience for all employees. It's time to modernize the way you relocate employees. Dowiedz się więcej na temat produktu: UrbanBound

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Empower greater success by bringing your people, properties, and processes together with Common Areas. Start a free account today.
Accelerate your business operations and access untapped potential by streamlining manual processes. Empower your operations by uniting your people, properties and processes in Common Areas collaborat ive and configurable solution. With Common Areas cloud-based platform, solutions are tailored to streamline operational areas such as work orders, preventative maintenance, inspections, interactive plan management, contract tracking, automated COI tracking, document management and many more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Common Areas

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
IoT-driven enterprise platform for real-time facilities O&M and tenant engagement. Optimising over 30 million sq.ft of space globally.
Facilio’s Connected CMMS platform is the easiest way to simplify operations and give real-time visibility across portfolios. It helps you to manage people, processes and assets from one platform freeing silos inside your organization and unlock transparency to take data-driven decisions. Connected CMMS provides you real-time visibility into your assets to stay on top of your asset management. It integrates with your existing systems and apps for a unified operations and maintenance tech stack. Dowiedz się więcej na temat produktu: Facilio

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Planons IWMS solution unifies all stakeholders in a continuous improvement process to achieve the optimum workplace performance.
Planon Universe for Corporate Real Estate and Facility Managers is an innovative Integrated Workplace Management System (IWMS) that creates greater efficiency and quality in processes, measurably reduces corresponding costs and successfully contributes to the organisation’s performance. This software includes solutions for property management, space and workplace, asset and maintenance, soft services and sustainability. For more information visit https://planonsoftware.com/uk/software-services. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planon Universe

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickFMS

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Advanced workspace management software with features like Meeting Room Booking, Visitor Management, Member management, Desk Booking etc
Advanced workspace management software for new-age offices, coworking spaces & flex offices. With features like Meeting Room Booking & Touchless Visitor Management, Workspace analytics, Desk Booking, Internal Ticketing, and Support Engage makes it easy to streamline your workspace in this challenging environment. For Coworking & Flex Spaces, managing your members with automated contracts, billing and resources was never this easy. Members also get intuitive mobile apps with your branding Dowiedz się więcej na temat produktu: Engage

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand, Fixed, Hybrid or Remote.
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand Workspaces: Choose from a highly distributed network of free and paid spaces to work. Fixed Workspaces: Find the perfect office or coworking space tailored to your needs. Hybrid Solutions: HQs, offices and a network of on-demand workspaces are all bookable and manageable in one place. Hybrid Workspace Management Software: Manage all your workspace needs in one integrated system. Dowiedz się więcej na temat produktu: Othership

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Leading IWMS. Out-of-the-box but highly configurable facility, real estate & workplace management solution.
The Spacewell IWMS allows real estate, facility, and workplace managers to streamline and optimize their assets and services. We support end users, cleaners, and technicians with specialized, easy-to-use mobile apps. Spacewell is a recognized leader in IWMS, offering an end-to-end, out-of-the-box, scalable, and highly configurable building and facilities management solution that is able to easily integrate with IoT. For companies 500+. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spacewell

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Office management solution that enables businesses to manage tasks, ticketings, employees, and more.
Shiawa offers an office management solution that enables businesses to manage office tasks, office space, the community and employees efficiently and transparent. Key features are a service desk tool for team assistants, flex-desk and meeting room booking, inventory management, internal knowledge base, community management and many more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shiawa

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
The most comprehensive IWMS/CAFM Software also caters to the Environmental Sustainability, Health & Well-being needs of Smart Buildings
eFACiLiTY is a leading web-based Computer-aided Facility Management/Integrated Workplace Management (IWMS/CAFM) Software. eFACiLiTY being a modular facilities management system works together with your business and allows day-to-day management of the processes, automates operations, provides a management dashboard for critical analysis and enables enterprise-wide control in the most intelligent & efficient way. Dowiedz się więcej na temat produktu: eFACiLiTY

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Experience first workplace scheduling platform for flexible and collaborative working. Book meeting rooms, desks, parking & more.
Easy-to-use, people-first workplace scheduling solution for booking rooms, desks, parking, amenities and services. Its the heart of great workplace experience. Adopt a data-driven, automated approach to transforming employee experience, boosting collaboration and optimizing space utilization and real estate costs. Works where your people work with seamless integrations with Outlook, Teams and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
FlexO is an hybrid workspace booking and management system available compatible with Microsoft 365 and Google Workspace and Teams.
FlexO is a hybrid workspace booking and analytics system to the management of essential enterprise ressource and movable assets. FlexO is available either on-premise or on a subscription basis and can connect to your enterprise calendaring system such as O365, Exchange or Google Workspace. For a hoteling (hot desking) solution, you can deploy our Desk Navigator and book with a NFC or PIN code. With supported IoT sensors and connectors, you can also connect with HVAC, lighting, security systems. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlexO

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mission Control

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
A digital SaaS playbook for workplaces.
Caleedo Express is a digital SaaS playbook for workplaces offering various integrable solutions. Solutions include visitor management, hot-desking and meeting room booking, indoor air quality, and surface hygiene management for workplaces. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caleedo Express

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
IWMS solution that helps manage real estate processes including leasing, project management, budgeting, and more.
AiM is a facility and asset management solution (aka Integrated workplace management system or IWMS software) that's ideal for large organizations managing many buildings. The system addresses real estate and property management, space management, operations and maintenance, capital planning and project management, energy management and more. The complete ReADY-AiM-Go product suite includes a customer engagement portal (ReADY) and a series of role-specific apps for use in the field (Go). Dowiedz się więcej na temat produktu: AiM

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Accordant to łatwy i przystępny sposób na zarządzanie przestrzenią, planowanie ruchów, rezerwowanie biurek, śledzenie obłożenia i wykorzystywanie ankiet.
Accordant to łatwy i przystępny sposób zarządzania przestrzenią roboczą. Wszystkie narzędzia można znaleźć w jednym miejscu, aby zarządzać przestrzenią, planować przeniesienia, księgować, śledzić obłożenie, przeglądać dzierżawy, analizować wykorzystanie i nie tylko. Uzyskaj natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych ze wszystkich swoich urządzeń. Musi mieć zasoby dla firm i ich pracowników. Jest używany na całym świecie przez korporacje, służbę zdrowia i szkolnictwo wyższe zatrudniające od 250 do ponad 25 000 pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accordant

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
An all-in-one workplace solution that grows with you. Easily manage and coordinate your office. Improve the workplace experience.
Bisner Workplace is an all-in-one workplace solution that grows with you. Easily manage and coordinate your office. Improve the workplace experience and empower your tenants or team with increased autonomy and flexibility. Features include: meeting room, desk and workspace booking; interactive room displays with touch booking; location management; capacity management; visitor management and touchless check-in; service maintenance management; workplace status board and digital signage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bisner Workplace

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Serraview software empowers you to manage space in one system, with the industry’s most intuitive workplace solutions.
Serraview is an industry-leading software solutions for companies, who, want to improve their workplace productivity and gain full insights into space utilization, improve employee engagement, and take advantage of cost-saving opportunities. Our sophisticated set of tools and dashboards are designed to optimize space, unlock data, and improve workflow for large organizations worldwide. Dowiedz się więcej na temat produktu: Serraview

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Our intelligent locker solutions are delivered using the perfect marriage of technology and manufacturing
Our intelligent locker solutions are delivered using the perfect marriage of technology and manufacturing Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Lockers

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
Boost your business functions, all in one place with Gfacility Management Software.
Based in Belgium, Gfacility aims to help companies of all sizes and locations reach their business potential by creating a simple, tech-savvy facility management system. Our solution is an all-in-one platform that integrates a wide range of functionalities and optimizes all business processes. We, at Gfacility, have set out to ensure improved workspace, enhanced hospitality, and effective finance management. We work hard to facilitate the growth and development of our partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gfacility

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
MRI is redefining the traditional IWMS concept to improve long-term, strategic property and portfolio management. XWMS is the future!
With the prevalence of the cloud and an increased focus on the workplace and employee experience, corporate real estate systems require more than a limited, single database IWMS. Introducing MRI ManhattanONE, a scalable integrated workplace management software suite that establishes the new Extensible Workplace Management System (XWMS) category. MRI's breakthrough XWMS platform is the new IWMS. Dowiedz się więcej na temat produktu: MRI ManhattanONE

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń
ProSpace, based in Singapore, offers a cloud-based facility management platform that helps organizations easily manage their workspace
ProSpace offers an unparalleled cloud-based facility management solution that can help organizations manage their hybrid workplace seamlessly and improve their space utilization efficiently. Based in Singapore, ProSpace offers a scalable and cost-efficient workplace eco-system that includes visitor management system, meeting room booking system, desk booking system, wayfinder, workplace analytics, service request, and many more. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProSpace

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramu pomieszczeń