Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Rozwiązania IWMS

Rozwiązania IWMS umożliwiają firmom optymalizację, zarządzanie, organizację i śledzenie swoich zasobów w miejscu pracy, takich jak przestrzenie, technologie i obiekty.

Wyniki: 11 w
Wrike to platforma współpracy z funkcjami, które mogą pomóc w usprawnieniu zintegrowanego zarządzania miejscem pracy, w tym narzędziami do śledzenia czasu pracy.
Wrike jest platformą współpracy zespołowej, z której korzysta ponad 20 000 firm na całym świecie. Skorzystaj z tego oprogramowania, aby usprawnić zintegrowane zarządzanie miejscem pracy. Zoptymalizuj swoje zasoby dzięki narzędziom do śledzenia czasu pracy – rejestruj godziny pracy pracowników na kartach czasu pracy i używaj zegarów zadań, aby zwiększyć produktywność. Zarządzaj portfolio projektów i twórz szczegółowe raporty, aby uzyskać cenne informacje na temat swojej organizacji. Stwórz jedno źródło prawdziwych informacji dla swojego miejsca pracy i usprawnij swoje zasoby na jednej scentralizowanej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Narzędzie do planowania zasobów w trybie online firmy Ganttic pomaga tworzyć niestandardowe plany przestrzeni roboczej i sprzętu, jednocześnie optymalizując procesy biznesowe.
Ganttic, jedna z najlepszych platform zarządzania zasobami projektowymi w branży, to elastyczny system SaaS do ustalania harmonogramów, służący do zarządzania miejscami pracy, sprzętem i siłą roboczą. Pozwala zespołom wydajnie przydzielać zasoby, eliminować podwójne rezerwacje, ustalać priorytety przepływu pracy i wykrywać luki w przepustowości. Rezultat? Oszczędzasz czas i pieniądze, poprawiając wykorzystanie sprzętu i przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Platforma IWMS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to oparta na chmurze platforma IWMS (zintegrowany system zarządzania miejscem pracy), która umożliwia organizacjom przekształcanie biur w hybrydowe miejsca pracy. Jej funkcje obejmują: ustalanie harmonogramów pracowników, rezerwację biurek, hotdesking, plany zdalnych miejsc, rezerwację sal spotkań, rezerwację sal konferencyjnych, zarządzanie dostępem bezkontaktowym, zarządzanie gośćmi, rezerwację dojazdu do biura lub transportu (autobus, transfery lotniskowe), zarządzanie obecnością, interaktywne mapy, analizę zarządzania i wykorzystania przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Nibol maksymalizuje pracę hybrydową, łącząc miejsca pracy, ludzi i dane.
Nibol to cyfrowe rozwiązanie, które maksymalizuje pracę hybrydową w 4 prostych krokach. 1. Umożliwia rezerwację biurek firmowych, sal konferencyjnych i wszelkich zasobów firmy, które można udostępniać. 2. Pokaż, gdzie wszyscy pracują i ułatw odbiór przestrzeni roboczej. 3. Rozszerz przestrzeń roboczą poza tradycyjne biuro. 4. Ujednolicaj dane dotyczące obecności i wykorzystania przestrzeni roboczej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nibol

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Rozwiązanie do rezerwacji POC ma na celu pomóc firmom w optymalizacji przestrzeni biurowej i dostosowaniu się do bardziej elastycznego sposobu pracy.
Rozwiązanie P.O.C Seating Allocation Solution jest przeznaczone dla firm/przestrzeni coworkingowych i zapewnia wizualną, łatwą w użyciu platformę do zarządzania przestrzenią roboczą i ustaleniami dotyczącymi miejsc siedzących w biurze. Dzięki podglądowi przestrzeni roboczej w czasie rzeczywistym i wszechstronnym narzędziom można zaprojektować plany siedzeń, które spełniają potrzeby pracowników i maksymalizują wykorzystanie. Rozwiązanie obejmuje również przyjazną dla użytkownika aplikację do ustalania harmonogramów, która umożliwia pracownikom rezerwację miejsc i sal konferencyjnych w zależności od potrzeb, w czasie rzeczywistym i w drodze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc.
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Rozwiązanie natywne dla chmury z integracjami ERP w celu usprawnienia codziennych operacji na rynku nieruchomości komercyjnych.
Nakisa Real Estate (NRE) to natywne dla chmury rozwiązanie zaprojektowane dla zespołów zajmujących się nieruchomościami komercyjnymi w celu usprawnienia codziennych operacji i lepszego zarządzania portfelem nieruchomości przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z ASC 842 i MSSF 16. Stworzone z myślą o logice CRE, rozwiązanie Nakisa zapewnia funkcje specyficzne dla branży: Uzgodnienie CAM, tabele płatności i czynszów, czynsz procentowy, raporty i pulpity nawigacyjne, daty krytyczne i inne. Dwukierunkowa integracja z ERP (SAP, Oracle itp.) zapewnia synchronizację i dokładność danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nakisa IWMS

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Inteligentne narzędzie do planowania miejsca pracy dla łatwej pracy hybrydowej. Rezerwuj sale konferencyjne, biurka, parkingi i dużo więcej.
Smartway2 to inteligentne narzędzie do planowania miejsca pracy, które odbudowuje relacje twarzą w twarz, pomagając pracownikom zarezerwować wszystko, czego potrzebują na wspaniały dzień w biurze. Od rezerwacji biurek i sal konferencyjnych po parking i udogodnienia, Smartway2 to wirtualny asystent w kieszeni każdego. Tysiące zespołów w 60 krajach sprawia, że ich biura stają się miejscem, w którym warto być dzięki Smartway2. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubStar Connect

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management
Accordant to łatwy i przystępny sposób na zarządzanie przestrzenią, planowanie ruchów, rezerwowanie biurek, śledzenie obłożenia i wykorzystywanie ankiet.
Accordant to łatwy i przystępny sposób zarządzania przestrzenią roboczą. Wszystkie narzędzia można znaleźć w jednym miejscu, aby zarządzać przestrzenią, planować przeniesienia, księgować, śledzić obłożenie, przeglądać dzierżawy, analizować wykorzystanie i nie tylko. Uzyskaj natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych ze wszystkich swoich urządzeń. Musi mieć zasoby dla firm i ich pracowników. Jest używany na całym świecie przez korporacje, służbę zdrowia i szkolnictwo wyższe zatrudniające od 250 do ponad 25 000 pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accordant

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie najmem
  • Asset Lifecycle Management