Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Programy ksiegowe dla stowarzyszeń
Programy księgowe dla stowarzyszeń pomagają organizacjom niekomercyjnym śledzić dotacje i darowizny oraz informować o sposobie wydatkowania tych środków.
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Powiązane kategorie
Wyniki: 6 w
Sortuj według
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni.
Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Uzgadnianie rachunków bankowych
- Dla organizacji non-profit
- Zobowiązania
- Rachunkowość funduszu
- Należności
- Sprawozdawczość finansowa
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Uzgadnianie rachunków bankowych
- Dla organizacji non-profit
- Zobowiązania
- Rachunkowość funduszu
- Należności
- Sprawozdawczość finansowa
Firma Omatic przekształca dane w wartość, umożliwiając dobrej organizacji społecznej wpływanie na wielkie zmiany na świecie.
Omatic Post to G/L uzupełnia lukę między systemem pozyskiwania funduszy i zarządzania programami non-profit a systemem księgowości finansowej, zapewniając, że dokładne informacje mogą być eksportowane w formacie, który jest przeznaczony dla tego systemu (np. Banner Finance, PeopleSoft, Workday itp.). Poprzez zdefiniowanie konfigurowalnych parametrów, eksportowane dane można łatwo zintegrować z oprogramowaniem księgowym, co zapewnia sprawniejsze i dokładniejsze raportowanie finansowe oraz eliminuje możliwość popełnienia błędu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ImportOmatic
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Uzgadnianie rachunków bankowych
- Dla organizacji non-profit
- Zobowiązania
- Rachunkowość funduszu
- Należności
- Sprawozdawczość finansowa
Oprogramowanie księgowe w chmurze, które jest idealne dla sfrustrowanych użytkowników oprogramowania lokalnego i użytkowników wychodzących z podstawowych rozwiązań chmurowych.
iplicit to oparte na chmurze oprogramowanie księgowe dostosowane do potrzeb sfrustrowanych użytkowników starszego oprogramowania. Zapewniając większą elastyczność i ulepszone poziomy raportowania, iplicit integruje się z innymi aplikacjami w chmurze i oferuje płynną ścieżkę migracji z istniejącego systemu. Jest to naturalny wybór dla organizacji, które chcą przejść na oprogramowanie finansowe nowej generacji. iplicit jest również przeznaczony dla organizacji, które przestają korzystać z rozwiązań klasy podstawowej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: iplicit
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Uzgadnianie rachunków bankowych
- Dla organizacji non-profit
- Zobowiązania
- Rachunkowość funduszu
- Należności
- Sprawozdawczość finansowa
Program zarządzania członkami typu open source dla organizacji non-profit w celu zarządzania członkami.
Oprogramowanie My Member Software dla członków to program zarządzania open source, który można pobrać. Organizacje non-profit mogą zarządzać swoimi darowiznami i są zintegrowane z rozwiązaniem CMS Joomla, ale mogą również działać obok strony Wordpress lub Drupal.
100% kontroli, więc jest to idealne rozwiązanie dla webmasterów, firm księgowych, które sprzedają to rozwiązanie klientom.
Teraz dostępne w pięciu językach: angielskim, niemieckim, norweskim, holenderskim i polskim.
Dowiedz się więcej na temat produktu: My Member Software
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Uzgadnianie rachunków bankowych
- Dla organizacji non-profit
- Zobowiązania
- Rachunkowość funduszu
- Należności
- Sprawozdawczość finansowa
Przestań tracić czas na fakturowanie.
Billit automatyzuje proces fakturowania od wyceny do przypomnienia o płatności.
Bezpieczne wysyłanie faktur za pośrednictwem Peppol.
Billit to cyfrowe rozwiązanie, które automatyzuje cały proces fakturowania, od ofert po płatności i wysyła faktury bezpiecznie za pośrednictwem Peppol.
Dzięki Billit można zaoszczędzić czas i pieniądze, unikając ręcznej pracy i błędów ludzkich. Możesz również monitorować kondycję swojej firmy za pomocą danych finansowych i wysyłać e-faktury do klientów na całym świecie za pośrednictwem sieci Peppol.
Billit zapewnia wiele funkcji ułatwiających i przyspieszających fakturowanie, takich jak:
– tworzenie i wysyłanie spersonalizowanych dokumentów cyfrowych za pomocą kilku kliknięć;
– skanowanie i przesyłanie rachunków za pomocą aplikacji firmy;
– automatyczne przetwarzanie faktur wydatków za pomocą inteligentnej technologii;
– łączenie banku i śledzenie przepływów pieniężnych i płatności;
– korzystanie z automatyzacji, takich jak przypomnienia o płatności, w celu ograniczenia administracji;
– dostosowywanie funkcji dzięki ponad 70 integracjom;
– kontakt z księgowym i unikanie powielania danych;
– szybkie rozpoczęcie pracy dzięki stronom pomocy i obsługi technicznej.
Wypróbuj Billit 15 dni za darmo i zyskaj więcej czasu dla swojej firmy już dziś.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Billit
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Uzgadnianie rachunków bankowych
- Dla organizacji non-profit
- Zobowiązania
- Rachunkowość funduszu
- Należności
- Sprawozdawczość finansowa