Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy komunikacji w chmurze

Platformy komunikacji w chmurze oferują aplikacje i usługi łączności głosowej, wideo i tekstowej w czasie rzeczywistym za pośrednictwem chmury.

Wyniki: 18 w

Callr to rozwiązanie w zakresie komunikacji i analizy rozmów, które daje firmom narzędzia potrzebne do budowania konwersacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: CALLR
Callr to rozwiązanie do komunikacji i analizy rozmów, które zapewnia firmom narzędzia potrzebne do wprowadzenia rozmów do ich biznesu. Specjalizują się w obsłudze transakcji o wysokiej wartości na platformach rynkowych – od nieruchomości po sprzedaż samochodów – gdzie właściwy telefon we właściwym czasie jest kluczem do konwersji i przewagi konkurencyjnej. Założona w 2011 roku firma Callr łączy ludzi dzięki rozwiązaniom głosowym i SMS-owym, które bezproblemowo integrują się z każdym systemem biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: CALLR

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Opanuj sztukę marketingu SMS dzięki TextPeak: Ulepsz swoją strategię przesyłania wiadomości Dowiedz się więcej na temat produktu: TextPeak
Przejmij kontrolę nad swoimi działaniami marketingowymi SMS dzięki TextPeak, nowoczesnej platformie marketingu SMS. Wysyłaj, zarządzaj i monitoruj masowe kampanie SMS, wykorzystując zaawansowane analizy i spostrzeżenia, a wszystko to za pomocą przyjaznego dla użytkownika pulpitu nawigacyjnego i konkurencyjnych cen. Dowiedz się więcej na temat produktu: TextPeak

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Wrike to platforma komunikacji w chmurze z edytorem na żywo, oznaczeniami @, polami niestandardowymi, integracją aplikacji do przesyłania wiadomości i nie tylko.
Wrike to platforma komunikacji w chmurze, której zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Skorzystaj z kompleksowego oprogramowania Wrike, aby uprościć pracę zdalną i scentralizować procesy komunikacyjne firmy. Współpracuj nad wspólnymi zadaniami w czasie rzeczywistym, korzystając z funkcji edycji na żywo, pól niestandardowych, oznaczeń @ i narzędzi do weryfikacji. Wybierz spośród ponad 400 integracji aplikacji, aby zaplanować spotkania zespołu i komunikować się za pośrednictwem kanałów komunikacji online. Zapewnij swoim zespołom zdalnym łączność dzięki platformie Wrike w chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Bitrix24 to bezpłatna platforma współpracy i komunikacji w chmurze, używana przez osiem milionów firm. Chmura, urządzenia mobilne, open source.
Bitrix24 to bezpłatna platforma współpracy i komunikacji w chmurze, używana przez ponad osiem milionów organizacji na całym świecie. Dostępna w chmurze i lokalnie, oferuje narzędzia komunikacyjne, zarządzanie zadaniami i projektami, narzędzia do współpracy społecznej, zaangażowania pracowników, czat grupowy, współdzielone kalendarze i wiele więcej. Bitrix24 jest całkowicie bezpłatny dla zespołów do 12 pracowników, a wersja dla nieograniczonej liczby użytkowników kosztuje zaledwie 199 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to najwyższej klasy platforma komunikacyjna w chmurze stworzona z myślą o nowoczesnych firmach. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom dzwonienia oraz łatwym w konfiguracji integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Squaretalk to wszechstronna i bezpieczna platforma komunikacji w chmurze z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze usługa CPaaS zapewni zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów.
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów. Wykonuj i odbieraj połączenia za pomocą aplikacji softphone lub dowolnego innego urządzenia. Wirtualnym numerem telefonu można łatwo zarządzać za pośrednictwem portalu internetowego lub skontaktować się z działem wsparcia technicznego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, aby uzyskać pomoc. Zaufały mu tysiące międzynarodowych marek na całym świecie. Global Call Forwarding jest własnością i jest zarządzany przez United World Telecom (UWT), założoną w 1996 roku. Siedziba główna znajduje się w Delray Beach na Florydzie w USA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Global Call Forwarding

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Wirtualny Ringostat PBX zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić niezawodne połączenie dla każdej wielkości firmy i jej potrzeb.
Ringostat Virtual PBX zapewnia więcej miejsca na pełną koncentrację na firmie, optymalizację przepływów pracy i maksymalizację potencjału biznesowego. Segmentacja połączeń, kolejka połączeń, system IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), anty-spam, poczta głosowa, automatyczne nagrywanie rozmów i raporty dla dowolnych potrzeb biznesowych. Ringostat Virtual PBX dostępny z całego świata. Wszystko, czego potrzebujesz, to przeglądarka internetowa i zestaw słuchawkowy. Możesz wykonać pierwsze połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Moxtra obsługuje portale OneStop, prywatne centra komunikacji, które można wdrożyć w prywatnej chmurę, w chmurze współdzielonej z wieloma dzierżawcami lub w usłudze lokalnej.
Wszystko w jednym zestawie narzędzi do współpracy. Moxtra umożliwia bezproblemowe rozszerzenie procesów biznesowych. W celu zwiększenia bezpieczeństwa rozwiązanie można wdrożyć w chmurze prywatnej, w chmurze współdzielonej z wieloma dzierżawcami lub w usłudze lokalnej. Rozwiązanie Moxtra zostało opracowane z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymogów bezpieczeństwa w branżach podlegających regulacjom, z szyfrowaniem i możliwością wspierania unikalnych, dobrych praktyk każdej firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
TalkChief to biznesowa platforma telefoniczna stworzona do zwiększenia wydajności zespołu za pomocą zaawansowanych funkcji.
TalkChief to biznesowy system telefoniczny zbudowany z myślą zarówno o startupach, jak i korporacjach. Jest to produkt godny zaufania, który jednocześnie pozwala budować silny, zróżnicowany zespół dociekliwych, kreatywnych ludzi, chcących wykonywać najlepszą pracę w swoim życiu i wspierających się nawzajem w tym procesie. Platforma SaaS oferuje solidne rozwiązanie telefoniczne za pośrednictwem aplikacji opartych na chmurze, integracji z rozwiązaniami CRM i niestandardowych interfejsów API. Wszystko to zwiększa produktywność zespołu, zadowolenie klientów i wzrost sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Evolve to rozwiązanie SaaS do komunikacji z klientami, które umożliwia firmom projektowanie i personalizację bezpiecznej komunikacji w chmurze.
Quadient Inspire Evolve to wysokowydajne rozwiązanie do komunikacji z klientami SaaS, które umożliwia użytkownikom biznesowym bez umiejętności technicznych projektowanie, personalizację i dostarczanie bezpiecznej komunikacji zorientowanej na człowieka – wszystko to przy minimalnym obciążeniu IT w chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quadient Inspire

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Błyskawicznie dodawaj wspólne przeglądanie, czat wideo, udostępnianie ekranu i adnotacje do stosu komunikacyjnego bez konieczności ponownego pisania kodu
Błyskawicznie dodawaj wspólne przeglądanie, czat wideo, udostępnianie ekranu i adnotacje do stosu komunikacyjnego i ciesz się cyfrową podróżą współpracującą. Surfly poprawia interakcję na platformie w czasie rzeczywistym. Bez pisania jednego wiersza kodu lub instalowania oprogramowania. Bez pobierania, bez instalacji, bez konfiguracji. Wystarczy podłączyć i korzystać. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp.
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Ujednolicone oprogramowanie prognostycznego dialera do komunikacji obsługujące funkcje predykcyjne, progresywne, podglądowe, zasilające i ręczne wybieranie numerów.
Zaawansowane rozwiązanie w postaci oprogramowania z zakresu ujednoliconej komunikacji, zautomatyzowanego wybierania numerów i obsługi telefonicznej call center, obejmujące opcje prognostycznego, automatycznego, progresywnego, siłowego oraz ręcznego wybierania numerów oraz wybierania podglądu z obsługą portalu dla agentów webrtc. Obejmuje również system IVR Studio do projektowania IVR, strumieniowania faksów, wiadomości SMS, e-mail marketing, kampanię prasową 1, kampanię ankietową, przypomnienia o wizytach, marketing przychodzący, ankiety rozmów przychodzących i monitorowanie w czasie rzeczywistym, fakturowanie, routing, AMD (wykrywanie automatycznych sekretarek), DNC (wybieranie numerów do nowych klientów), IVR Designer i wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: ICTBroadcast

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Zorientowane na sprzedaż centra telefoniczne i zespoły obsługi klienta w różnych branżach, takich jak opieka zdrowotna, telemarketing, finanse itp.
VoiceSpin to oparty na chmurze dostawca oprogramowania AI contact center, który oferuje szereg rozwiązań dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw, umożliwiając im zarządzanie komunikacją przychodzącą i wychodzącą z potencjalnymi klientami w wielu kanałach. Wykorzystaj solidną telefonię VoIP, automatyczny dialer oparty na sztucznej inteligencji dla wychodzących zespołów sprzedaży, AI Speech Analyzer, Bulk SMS i VoiceSpin Messaging, które ujednolicają wszystkie kanały komunikacji cyfrowej na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voicespin

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Konferencje audio/wideo
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Systemy IVR