Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 302 w
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
SpiraTeam to zintegrowana platforma ALM (zarządzanie cyklem życia aplikacji), która pozwala zespołom łączyć kluczowe potrzeby związane z planowaniem, śledzeniem i współpracą programów i projektów na jednej platformie. Łatwe przydzielanie zadań i śledzenie wymagań, incydentów, zadań na wykresie Gantta, czasu, wysiłku, zasobów i dokumentów. Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do śledzenia projektów, które pomaga zespołom organizować pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Wrike to oprogramowanie do śledzenia projektów z szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, pulpitami nawigacyjnymi, niestandardowymi formularzami wniosków, raportami i innymi opcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Planowanie, wykonywanie i raportowanie projektów z wykorzystaniem niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności. Wszystko to w jednym miejscu z możliwością udostępnianie w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, które doskonale sprawdza się podczas śledzenia projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, które doskonale sprawdza się podczas śledzenia projektów. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjne funkcje i bezproblem owa integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych do śledzenia swoich projektów. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Easy Projects to oparta na chmurze platforma PPM (zarządzania portfelami projektów) dla szybko zmieniających się zespołów w organizacjach średniej wielkości i przedsiębiorstwach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami przeznaczona dla szybko zmieniających się zespołów średniej i dużej wielkości. Elastyczne rozwiązanie obejmuje wizualne planowanie projektów, planowanie zasobów, pięknie zaprojektowane raporty, najlepsze w swojej klasie zabezpieczenia i wiele więcej. Obsługuje ponad 1000 integracji, dzięki czemu zespół może korzystać z tych narzędzi pracy, które najbardziej lubi. Klienci korzystający z Easy Projects odnotowują skrócenie czasu trwania projektów o 30% oraz 98% wskaźnik ukończenia projektów, co prowadzi do zwiększenia liczby projektów i zysków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Millions choose Jira to plan and build great products. Try free!
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evernote Teams

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Time

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
From basic projects to complex portfolio management--teams deliver their best work when they use monday.com's open platform.
monday.com Work OS is an open platform that brings teams together with custom-built solutions to break communication barriers, move projects forward, and align everyone involved. Easily access all progress updates, budget approvals, and more on one platform so you can see where all of your team's work stands at a glance. Whether you're at home, in the office, or on-the-go without wifi, monday.com allows you to access important information and make better data-driven decisions quickly. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Dowiedz się więcej na temat produktu: Todoist

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Project

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
The leading project planning app for agencies, studios and firms. Since 2012 Float has been helping the world's top teams at R/GA, Metalab and Buzzfeed plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Hubstaff has trusted project tracking and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project tracking from Hubstaff. Track projects through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstaff

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabiliti es to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bluebeam Revu

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notion

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Uprość swoje procesy robocze, zoptymalizuj swoje codzienne procedury i koncentruj się na śledzeniu wyników na tablicy Miro. Szybko organizuj zadania z różnych kanałów i mapuj je na cyfrowej tablicy. Wykorzystaj potężne możliwości integracji z Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable i innymi narzędziami. Zacznij korzystać z ponad 250 gotowych szablonów w kilka sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility of clients, projects, and tasks as well as billing and job costing totals. Reporting is flexible, granular, easy to use, and exports to spreadsheets and accounting software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timesheets.com

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
Teamwork is an intuitive project tracking software that gets out of your way and lets your team focus on the things that matter. Teamwork has everything you need to collaborate effectively, hit deadlines, and achieve high-performance results. Use features like time tracking, board view, workload, and filters - making it easier for you and your team to plan, collaborate on, and deliver your work. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością.
LiquidPlanner to przełomowe rozwiązanie do śledzenia projektów, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów w celu dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Automatyczne wyrównywanie zasobów i zintegrowane śledzenie czasu pracy umożliwiają wczesne wykrywanie problemów i podejmowanie kroków w celu przywrócenia pracy na właściwe tory. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deputy

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Kantata transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kantata

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
The effortless way to get your team organized
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your team really needs. We offer innovative new user interfaces that reduce the amount of time required to stay on top of projects. Freedcamp is ideal for businesses and freelancers who are ready to get organized with ease. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freedcamp

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Dowiedz się więcej na temat produktu: SuiteDash

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
The fast, flexible way to schedule teams and keep projects on track. Assign work, analyze workloads, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and keep projects on track. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, manage time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for accurate reporting and forecasting. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Resource Guru

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Track and manage all of your team's projects in one intuitive solution that is ideally suited for today's hybrid teams.
ProjectManager is an award-winning SaaS project tracking and work management software solution that supports the unique needs of hybrid teams. By tracking the progress and status of all projects, regardless of team members' locations or work styles, in one solution, ProjectManager enables faster project delivery, better resource management and more engaged workers. Start a free 30-day trial! Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Everhour is a time tracker that helps to navigate projects and creates reports to see the pain points and introduce changes.
Keeping projects up with the estimates is easy with Everhour. Its flexibility and array of features allow team managers to keep projects on track and implement changes as seamlessly as possible. Time tracking reports show how time is spent, and the availability of each member which is useful for sharing the workload evenly. It’s easier to spot burnouts before they arise which leads to a healthier team. Dowiedz się więcej na temat produktu: Everhour

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Internetowe narzędzie do śledzenia projektów oparte na wykresach Gantta. Intuicyjny interfejs, estetyczna konstrukcja interfejsu użytkownika, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
GanttPRO to narzędzie do śledzenia projektów używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Kierownicy projektów/produktów, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni menedżerowie z różnych dziedzin ufają, że dzięki niemu ich planowanie jest proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i wiele więcej – otrzymaj je bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agiled

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
The best CRM with embedded project management module. Keep everything in one software.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Projects, Sales, Customers, and even Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Dowiedz się więcej na temat produktu: eWay-CRM

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Podio

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Team planner for Jira and Trello used for resource planning, building project roadmap, creating a project portfolio and time tracking
Planyway is an online project planner for Trello and Jira. From various timelines for resource planning, building roadmaps, and creating project portfolios to a handy team calendar syncing with Google Calendar, Outlook, etc., and time tracking to record your efforts and control team performance - get it all in a single place. More than 700,000 users from 192 countries across the globe use Planyway to boost team productivity, collaborate effectively and improve their workflow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planyway

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Simple time tracking and expense tracking that integrates easily with QuickBooks Online and Desktop.
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing, reporting, or payroll purposes. Employees can enter time & expenses from the office or on the go with our iOS & Android applications. Managers can then approve time and expense entries directly in Minute7. Track your time and expenses with Minute7! Dowiedz się więcej na temat produktu: Minute7

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Keep track of your results and project progress. With Flowlu, you can track resources, tasks and performance of each team member.
Stay on time and within the budget with Flowlu and its powerful tools for project tracking. There is everything you need, from time-tracking tools to reporting. Use a dashboard to keep your fingers on the pulse and track projects on the homepage. Financial health and task progress, everything can be visualized with charts, just set it up as you need and stay tuned. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowlu

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Wielofunkcyjny system PMS z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi i mnóstwem możliwości personalizacji. Na czele listy Gartner od października 2019 r. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Dowiedz się więcej na temat produktu: Open DevOps

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Projects

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glasscubes

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu