Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania projektami
Powiązane kategorie
Wyniki: 31 w
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i
...
Czytaj dalej
problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami
Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
SpiraTeam to zintegrowana platforma ALM (zarządzanie cyklem życia aplikacji), która pozwala zespołom łączyć kluczowe potrzeby związane z planowaniem, śledzeniem i współpracą programów i projektów na
...
Czytaj dalej
jednej platformie. Łatwe przydzielanie zadań i śledzenie wymagań, incydentów, zadań na wykresie Gantta, czasu, wysiłku, zasobów i dokumentów. Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do śledzenia projektów, które pomaga zespołom organizować pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad
...
Czytaj dalej
nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących
...
Czytaj dalej
z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich
...
Czytaj dalej
codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, które doskonale sprawdza się podczas śledzenia projektów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, które doskonale sprawdza się podczas śledzenia projektów. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjne funkcje i bezproblem
...
Czytaj dalej
owa integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych do śledzenia swoich projektów.
Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote.
Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro
...
Czytaj dalej
zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla
...
Czytaj dalej
freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości.
todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Usprawnij swoje zespoły, aby planowały, organizowały i śledziły wszystko – zadania, klientów, projekty, funkcje, zamówienia, towary…
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumeer
Łatwe i szybkie planowanie, organizowanie i śledzenie wszystkich projektów i śledzenia zespołów. Lumeer zapewnia bardzo łatwe wizualne śledzenie projektu. Każdy wie, co robić dalej, dlaczego jest to
...
Czytaj dalej
ważne i jak to zrobić. Usuń niepotrzebne spotkania dotyczące synchronizacji, niekończące się wątki wiadomości e-mail i zagmatwane arkusze kalkulacyjne. Wyjątkowa elastyczność daje każdemu swobodę tworzenia idealnego przepływu pracy, zarządzania nim i śledzenia postępów. Elastyczność pozwalająca dopasować się do obecnego sposobu pracy zespołów i rozwijać się wraz z potrzebami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumeer
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo
...
Czytaj dalej
z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług.
Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie.
Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę?
Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary:
-
...
Czytaj dalej
Zarządzanie skrzynką odbiorczą:
Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail.
- Współpraca:
Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami.
- Zarządzanie zadaniami:
Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps.
Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji
...
Czytaj dalej
projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień.
Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami,
...
Czytaj dalej
takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia,
...
Czytaj dalej
cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Od podstawowych projektów po złożone zarządzanie portfolio — zespoły zapewniają optymalne wyniki pracy, gdy korzystają z otwartej platformy monday.com.
monday.com Work OS to otwarta platforma, która łączy zespoły z niestandardowymi rozwiązaniami, aby przełamywać bariery komunikacyjne, rozwijać projekty i dostosowywać wszystkich zaangażowanych. Łatwy
...
Czytaj dalej
dostęp do wszystkich aktualizacji postępów, zatwierdzeń budżetowych i nie tylko na jednej platformie, dzięki czemu możesz szybko zobaczyć, na czym polega praca zespołu. Niezależnie od tego, czy jesteś w domu, w biurze, czy w podróży bez Wi-Fi, monday.com umożliwia dostęp do ważnych informacji i szybkie podejmowanie lepszych decyzji opartych na danych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Wrike to oprogramowanie do śledzenia projektów z szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, pulpitami nawigacyjnymi, niestandardowymi formularzami wniosków, raportami i innymi opcjami.
Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Planowanie, wykonywanie i raportowanie projektów z wykorzystaniem
...
Czytaj dalej
niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności. Wszystko to w jednym miejscu z możliwością udostępnianie w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Uprość swoje procesy robocze,
...
Czytaj dalej
zoptymalizuj swoje codzienne procedury i koncentruj się na śledzeniu wyników na tablicy Miro. Szybko organizuj zadania z różnych kanałów i mapuj je na cyfrowej tablicy. Wykorzystaj potężne możliwości integracji z Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable i innymi narzędziami. Zacznij korzystać z ponad 250 gotowych szablonów w kilka sekund.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością.
LiquidPlanner to przełomowe rozwiązanie do śledzenia projektów, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów w celu dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością
...
Czytaj dalej
projektu. Automatyczne wyrównywanie zasobów i zintegrowane śledzenie czasu pracy umożliwiają wczesne wykrywanie problemów i podejmowanie kroków w celu przywrócenia pracy na właściwe tory.
Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie
...
Czytaj dalej
harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Internetowe narzędzie do śledzenia projektów oparte na wykresach Gantta. Intuicyjny interfejs, estetyczna konstrukcja interfejsu użytkownika, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
GanttPRO to narzędzie do śledzenia projektów używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu
...
Czytaj dalej
natychmiast rozpocząć pracę. Kierownicy projektów/produktów, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni menedżerowie z różnych dziedzin ufają, że dzięki niemu ich planowanie jest proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i wiele więcej – otrzymaj je bezpłatnie w wersji próbnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Wielofunkcyjny system PMS z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi i mnóstwem możliwości personalizacji. Na czele listy Gartner od października 2019 r.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Easy Projects to oparta na chmurze platforma PPM (zarządzania portfelami projektów) dla szybko zmieniających się zespołów w organizacjach średniej wielkości i przedsiębiorstwach.
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami przeznaczona dla szybko zmieniających się zespołów średniej i dużej wielkości. Elastyczne rozwiązanie obejmuje wizualne
...
Czytaj dalej
planowanie projektów, planowanie zasobów, pięknie zaprojektowane raporty, najlepsze w swojej klasie zabezpieczenia i wiele więcej. Obsługuje ponad 1000 integracji, dzięki czemu zespół może korzystać z tych narzędzi pracy, które najbardziej lubi. Klienci korzystający z Easy Projects odnotowują skrócenie czasu trwania projektów o 30% oraz 98% wskaźnik ukończenia projektów, co prowadzi do zwiększenia liczby projektów i zysków.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi
...
Czytaj dalej
pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak
...
Czytaj dalej
Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, TimeBro śledzi
...
Czytaj dalej
każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: timeBro
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie
...
Czytaj dalej
mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
Kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami dla firm, które chcą szybciej realizować projekty i utrzymywać zdrowy zespół: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy +
...
Czytaj dalej
zarządzanie urlopami.
Bez arkuszy kalkulacyjnych, bez ręcznego śledzenia, bez problemów. Już dziś rozpocznij siedmiodniową wersję próbną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Zarządzanie projektami i zadaniami. Współpraca.
Dzięki Beesbusy zespoły organizują, planują i współpracują w łatwy sposób, aby realizować swoje zadania i projekty.
Menedżerowie projektów i zespoły uwielbiają Beesbusy ze względu na przyjazny dla
...
Czytaj dalej
użytkownika interfejs. To najprostszy sposób organizacji pracy. Nie trzeba go konfigurować, możesz zacząć od razu.
Beesbusy posiada również zaawansowane funkcje: Wykresy Gantta, konfigurowalne widoki wielu projektów, wykresy planowania zespołu, powiadomienia na żądanie, konfigurowalny pulpit nawigacyjny… Twój zespół będzie pracował lepiej niż kiedykolwiek.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Beesbusy
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Kissflow Workflow to świetne rozwiązanie w zakresie oprogramowania do zarządzanie przepływem pracy, które obsługuje zarówno ustrukturyzowane przepływy pracy, jak i te nieustrukturyzowane.
Kissflow Workflow to doskonałe oprogramowanie do kompleksowej obsługi przepływu pracy, które obsługuje zarówno strukturalne przepływy pracy (procesy/BPM), jak i nieustrukturyzowane przepływy pracy
...
Czytaj dalej
(zarządzanie przypadkami). Kissflow Workflow to platforma bez kodu, na której każdy może stworzyć zautomatyzowany proces, zbudować tablicę zadań, obsługiwać przepływ spraw i współpracować nad tematami roboczymi – wszystko to w ramach jednej inteligentnej i łatwej do zintegrowania platformy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
VOGSY pozwala użytkownikom Google Workspace planować, śledzić i optymalizować cykl życia projektu od wyceny do otrzymania płatności za pomocą jednej łatwej w obsłudze platformy Google.
VOGSY to rozwiązanie Google Workspace do planowania, śledzenia i optymalizacji projektów, możliwości, zasobów i przychodów. Wizualizuj projekty i zasoby na wykresach Gantta, planuj przy użyciu
...
Czytaj dalej
szablonów projektów i pozwól Google Drive automatyzować struktury plików projektu i centralizować pliki. Śledź harmonogram, budżet i marżę w czasie rzeczywistym, wysyłaj zautomatyzowane wyceny i faktury stworzone w Dokumentach, a także wykorzystuj raporty w czasie rzeczywistym tworzone w Arkuszach. VOGSY wysyła nawet przepływy pracy do zespołów i kont Gmail, maksymalizując produktywność i wydajność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu
Teamhood to wizualne narzędzie do zarządzania projektami przeznaczone dla zespołów, służące do tworzenia inteligentnych planów i śledzenia dostarczania wyników.
Teamhood to wizualne narzędzie do zarządzania projektami, które pomaga zespołom tworzyć inteligentne plany i śledzić dostarczanie wyników. Atrakcyjne narzędzie dla firm inżynieryjnych, które zajmuje
...
Czytaj dalej
się złożonymi projektami i poziomami szczegółowości – od angażowania interesariuszy po śledzenie codziennej pracy zespołowej. Natywna funkcja śledzenia czasu pozwala na wizualne zarządzanie obciążeniem pracą, a tym samym na efektywną dystrybucję zasobów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamhood
Funkcje
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Widok Gantta/linii czasu
- Śledzenie kamieni milowych
- Śledzenie procentowe – pełne
- Ustalanie priorytetów
- Śledzenie statusu