Wyniki: 3 w
Slido pomoże dobrze wykorzystać spotkanie firmowe lub zespołowe dzięki funkcjom pytań i odpowiedzi, ankiet, burzy mózgów i quizów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slido
Slido jest jedną z wiodących w branży platform interakcji z odbiorcami. Funkcje pytań i odpowiedzi, ankiet i quizów pomogą w pełni wykorzystać spotkania firmowe i zespołowe, a także wydarzenia, niezależnie od tego, czy będą one miały charakter osobisty, wirtualny czy hybrydowy. Slido współpracuje z popularnymi platformami do prowadzenia wideokonferencji i prezentacji oraz płynnie integruje się z Webex, Microsoft Teams, PowerPoint i Google Slides. Od momentu powstania w 2012 roku Slido zostało użyte ponad 1,8 miliona razy i zaangażowało ponad 55 milionów aktywnych uczestników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slido

Funkcje

  • Live Results Sharing
  • Zarządzanie pytaniami i odpowiedziami
  • Narzędzia analizy danych
  • Sondaże/głosowanie
DialogLoop to zestaw narzędzi do angażowania odbiorców i budowania sieci kontaktów dla wydarzeń transmitowanych na żywo / hybrydowych / zdalnie i wydarzeń wideo przesyłanych strumieniowo na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: DialogLoop
DialogLoop jest platformą dla prezenterów, zoomerów, Live Streamerów, artystów, wykonawców i organizatorów wydarzeń, którzy chcą wejść w interakcję z odbiorcami podczas wydarzeń na żywo, hybrydowych i zdalnych, używając rozwiązań do wideokonferencji lub przesyłania strumieniowego wideo (takiego jak OBS Studio). Nie ma potrzeby pobierania aplikacji: uczestnicy łączą się z platformą internetową za pomocą linku, aby zobaczyć treści, zaangażować się w ankiety, wziąć udział w cyfrowych pytaniach i odpowiedziach oraz nawiązać kontakty za pomocą DialogLoop prywatnego czatu na żywo, telefonu i rozmów wideo. Dowiedz się więcej na temat produktu: DialogLoop

Funkcje

  • Live Results Sharing
  • Zarządzanie pytaniami i odpowiedziami
  • Narzędzia analizy danych
  • Sondaże/głosowanie
Pollfish to firma zajmująca się technologiami przeprowadzania badań rynku B2B i B2C, docierająca do sieci odbiorców liczącej ponad 800 milionów konsumentów na całym świecie.
Pollfish to międzynarodowy dostawca usług w zakresie badań rynku, wykorzystujący nowoczesną metodologię próbkowania, która łączy dostarczanie mobilne, sztuczną inteligencję i rozległą sieć odbiorców. Pollfish jest w stanie precyzyjnie wytypować ściśle określone segmenty odbiorców w ramach swojej sieci konsumenckiej obejmującej ponad 800 milionów globalnych respondentów, 160 krajów i 24 języki, z mniejszym odsetkiem oszustw i krótszym czasem realizacji w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami ankietowymi. Ich dane przyczyniły się do powstania wiadomości w mediach będących blisko głównego nurtu w USA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pollfish

Funkcje

  • Live Results Sharing
  • Zarządzanie pytaniami i odpowiedziami
  • Narzędzia analizy danych
  • Sondaże/głosowanie