Wyniki: 3 w
W przypadku większych organizacji kontrola wersji jest funkcją oprogramowania FileHold do zarządzania dokumentami, którą również należy zakupić. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold
Kontrola wersji to funkcja oprogramowania FileHold do zarządzania dokumentami, którą należy również zakupić. Przystępna cena dla większych organizacji składających się z co najmniej 20 użytkowników. Kontrola wersji śledzi każdą zmianę dokumentu i obejmuje ścieżkę audytu użytkownika, który wprowadził zmianę. System jest w stanie przywrócić poprzednią wersję dokumentu i rozpocząć przepływ pracy w celu zatwierdzenia lub weryfikacji. Obejmuje: wyszukiwanie, bezpieczeństwo użytkowników, wersję w chmurze, wersję na urządzenia mobilne, skanowanie, interfejs API, opcjonalne usługi AD, SharePoint i podpis elektroniczny. Integracja z pakietem MS Office. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Historia przeglądów
  • Ścieżka audytowa
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
  • Cofanie wersji
  • Porównanie wersji programu
monday.com Work OS umożliwia łatwą centralizację, edycję, śledzenie i automatyzację wszystkich procesów dokumentowych w organizacji.
monday.com Work OS umożliwia łatwe udostępnianie, edytowanie, śledzenie i kategoryzację wszystkich dokumentów w organizacji. Łatwe tworzenie dokumentów, udostępnianie i współpraca w czasie rzeczywisty m oraz automatyzacja procesów zatwierdzania dokumentów w celu zwiększenia wydajności i zminimalizowania błędów. Scentralizuj swoje dokumenty w jednym miejscu, śledź i przeglądaj wcześniejsze edycje oraz standaryzuj procesy dokumentowe, aby utrzymać swój zespół na tej samej stronie. monday.com umożliwia bardziej zorganizowane zarządzanie dokumentami w przestrzeni roboczej współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Historia przeglądów
  • Ścieżka audytowa
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
  • Cofanie wersji
  • Porównanie wersji programu
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Historia przeglądów
  • Ścieżka audytowa
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
  • Cofanie wersji
  • Porównanie wersji programu