Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Scentralizowane systemy kontroli wersji

Scentralizowane systemy kontroli wersji pozwalają śledzić zmiany w dokumentach i zarządzać nimi.

Wyniki: 16 w
Oprogramowanie do kontroli wersji dokumentów w chmurze pozwala całkowicie wyeliminować papierowe wersje dokumentów. QT9 QMS obejmuje elektroniczne zatwierdzenia FDA 21 CFR część 11. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS
Oprogramowanie do kontroli wersji dokumentów w chmurze pozwala całkowicie wyeliminować papierowe wersje dokumentów. QT9 QMS ułatwia cyfrowe zarządzanie i śledzenie zmian w dokumentach z analizą w czasie rzeczywistym. Przypisywanie osób zatwierdzających i dokładne zatwierdzanie, odrzucanie lub weryfikowanie dokumentów. Obejmuje automatyczne powiadomienia e-mail, podpisy elektroniczne FDA 21 CFR część 11. Zarządzanie dowolnym typem dokumentu. Przypisywanie relacje rodzic/dziecko. Dołączanie nieograniczonej liczby plików do dowolnego dokumentu. Kontrolowanie kopii głównych i wyświetlanych. Wiązanie dokumentów z dokumentacją szkolenia. Wyświetlanie prezentacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Automatycznie archiwizuj stare wersje dokumentów i kontroluj czas wyświetlania pobranych plików PDF. Upewnij się, że używana jest tylko najnowsza wersja Dowiedz się więcej na temat produktu: MasterControl Quality Excellence
MasterControl automatycznie archiwizuje stare wersje dokumentów, zapewniając dostęp tylko do najnowszych. Funkcja bomby zegarowej PDF zapobiega dostępowi do pobranych dokumentów w nieskończoność, zapewniając, że pracownicy muszą wrócić do QMS, aby uzyskać dostęp do najnowszej wersji. Można również zautomatyzować szkolenia, które będą wysyłane za każdym razem, gdy określone dokumenty zostaną zaktualizowane. Dowiedz się więcej na temat produktu: MasterControl Quality Excellence

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
monday.com Work OS umożliwia łatwą centralizację, edycję, śledzenie i automatyzację wszystkich procesów dokumentowych w organizacji.
monday.com Work OS umożliwia łatwe udostępnianie, edytowanie, śledzenie i kategoryzację wszystkich dokumentów w organizacji. Łatwe tworzenie dokumentów, udostępnianie i współpraca w czasie rzeczywistym oraz automatyzacja procesów zatwierdzania dokumentów w celu zwiększenia wydajności i zminimalizowania błędów. Scentralizuj swoje dokumenty w jednym miejscu, śledź i przeglądaj wcześniejsze edycje oraz standaryzuj procesy dokumentowe, aby utrzymać swój zespół na tej samej stronie. monday.com umożliwia bardziej zorganizowane zarządzanie dokumentami w przestrzeni roboczej współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Maintenance Connection to wielozakładowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection został stworzony z myślą o skalowalności dla każdej organizacji i oferuje dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Stwórz scentralizowane jedno źródło prawdy dla wszystkich zabezpieczeń twojej firmy.
Stwórz scentralizowane, pojedyncze źródło prawdy dla wszystkich zabezpieczeń twojej firmy i upewnij się, że twoja maszyna operacyjna działa wydajnie dzięki przepływom pracy zatwierdzania dokumentów, kontroli wersji, ścieżce audytu, narzędziom do współpracy i możliwości aktualizacji treści na dużą skalę. Dzięki Seismic można uniknąć zanieczyszczenia treści i zapobiec przedostawaniu się zduplikowanych i starych plików w ręce sprzedawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seismic

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Śledź wszystkie wersje dokumentów, poprawek i zatwierdzeń w celu uwzględnienia przepisów.
Oprogramowanie Intellect Document Control Management organizuje wszystkie dokumenty w scentralizowanej bazie danych i śledzi wszystkie wersje dokumentów, poprawki i zatwierdzenia w celu zapewnienia zgodności z przepisami. Intellect's Quality Suite to oprogramowanie, które usprawnia operacje związane z dokumentami i zwiększa ogólną produktywność o 90%. Aplikacje firmy są projektowane przez certyfikowanych ekspertów ds. jakości i mogą być łatwo dostosowywane bez użycia kodu, w technologii „przeciągnij i upuść”, aby dokładnie odpowiadały potrzebom biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
EMS upraszcza rezerwację pokoi, rezerwację biurek i planowanie wydarzeń dla szkół wyższych i firm z każdej branży.
EMS firmy Accruent pomaga placówkom szkolnictwa wyższego i firmom z każdej branży optymalizować ich fizyczne przestrzenie. Oprogramowanie do rezerwacji pokoi, rezerwacji biurek i planowania wydarzeń upraszcza zarządzanie przestrzenią i pomaga stworzyć bezpieczne, wzbogacające i nowoczesne miejsce pracy lub kampus. Dzięki EMS można: - Wyeliminować trudności związane z ustalaniem harmonogramu - Ułatwić pracę hybrydową dzięki integracji wideokonferencji - Zwiększyć współpracę - Zwiększyć mobilność - Zyskać narzędzia analityczne, które pomogą zarządzać przestrzenią Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
W przypadku większych organizacji kontrola wersji jest funkcją oprogramowania FileHold do zarządzania dokumentami, którą również należy zakupić.
Kontrola wersji to funkcja oprogramowania FileHold do zarządzania dokumentami, którą należy również zakupić. Przystępna cena dla większych organizacji składających się z co najmniej 20 użytkowników. Kontrola wersji śledzi każdą zmianę dokumentu i obejmuje ścieżkę audytu użytkownika, który wprowadził zmianę. System jest w stanie przywrócić poprzednią wersję dokumentu i rozpocząć przepływ pracy w celu zatwierdzenia lub weryfikacji. Obejmuje: wyszukiwanie, bezpieczeństwo użytkowników, wersję w chmurze, wersję na urządzenia mobilne, skanowanie, interfejs API, opcjonalne usługi AD, SharePoint i podpis elektroniczny. Integracja z pakietem MS Office. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Elektroniczne podpisywanie, wysyłanie i zarządzanie dokumentami za pomocą oprogramowania do podpisów cyfrowych z rozbudowanymi funkcjami i integracją aplikacji Zoho.
Zoho Sign to bezpieczna, oparta na chmurze aplikacja do składania podpisu cyfrowego na dokumentach biznesowych i do podpisywania ich przez inne osoby zgodnie z prawem, a także do śledzenia dokumentów i zarządzania nimi w całości w trybie online. Umożliwia łatwe tworzenie przepływów pracy z podpisami elektronicznymi, uwierzytelnianie sygnatariuszy i wysyłanie przypomnień. Oferuje również niestandardowe opcje brandingu i zaawansowane funkcje, takie jak szablony, wysyłanie zbiorcze, podpis osobisty i podpis na formularzu. Możesz podpisywać dokumenty w podróży za pomocą aplikacji mobilnych i integrować je z innymi aplikacjami za pomocą interfejsów API REST. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sign

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
EraCLM to innowacyjne rozwiązanie CLM (zarządzanie cyklem życia umowy), które zwiększa wydajność personelu, usprawnia współpracę i przyspiesza finalizację umów.
EraCLM to innowacyjne rozwiązanie do zarządzania cyklem życia umów, które zwiększa wydajność personelu, usprawnia współpracę i przyspiesza zamykanie umów. EraCLM zapewnia wyjątkowe możliwości negocjacji online, głęboko zautomatyzowany montaż dokumentów i ulepszoną automatyzację przepływu pracy, która umożliwia klientom szybsze osiąganie przychodów przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka. EraCLM jest teraz częścią EraCLM, sprawdzonego lidera na rynku zarządzania prawnego przedsiębiorstwem dla organizacji na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EraCLM

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Meridian to system zarządzania dokumentami inżynieryjnymi, który zapewnia jedno źródło prawdy dla zespołów operacyjnych i konserwacyjnych.
Meridian firmy Accruent to specjalnie zaprojektowany system zarządzania dokumentami inżynieryjnymi (EDMS), który zapewnia jedno źródło prawdy w dzisiejszym złożonym środowisku inżynieryjnym, projektowym i operacyjnym. Pomaga zespołom ds. konserwacji i operacji usprawnić zarządzanie dokumentami, zapewnić bezpieczeństwo i zgodność z przepisami oraz zmaksymalizować współpracę w całej firmie. Nasze rozwiązania oparte na chmurze i lokalne pomagają firmom przezwyciężyć powtarzające się bolączki związane ze starszymi rozwiązaniami lub ogólnymi systemami zarządzania dokumentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meridian

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Audyty, kontrola dokumentów, CAPA.
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Trackmedium to comiesięczna usługa subskrypcji z modułami obejmującymi zarządzanie audytami, CAPA, kontrolę dokumentów, zarządzanie zmianami, NCM (zarządzanie niezgodnościami) i zarządzanie szkoleniami. Trackmedium umożliwia firmom tworzenie lepszych i bezpieczniejszych produktów, poprawę wydajności i osiągnięcie zgodności z normami branżowymi, w tym z normą ISO 9001, 14001 i OSHA przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trackmedium QMS

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Twoja praca jest zawsze dostępna, gdy jej potrzebujesz dzięki SOS Click dla Microsoft Word, Excel i PowerPoint. Koniec z utratą wykonywanej pracy.
Zapisuj w Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, e-mailu, folderach lokalnych, pamięci zewnętrznej i innych bezpośrednio z pakietu Office za pomocą jednego kliknięcia, zmniejszając prawdopodobieństwo utraty dostępu do swojej pracy z powodu uszkodzenia pliku, braku połączenia internetowego lub innego błędu sprzętu i oprogramowania — twoja praca jest zawsze dostępna, gdy jej potrzebujesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: SOS Click

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Oprogramowanie do zarządzania jakością, zarządzania dokumentacją, zarządzania przepływem pracy, zarządzania ryzykiem, zarządzania capa i zarządzania procesami.
ManualMaster pomaga organizacjom wydajnie tworzyć, zarządzać i rozpowszechniać swoje zasady, procedury, procesy i inne dokumenty. Przyjazny dla użytkownika interfejs umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie i edytowanie dokumentów i przepływów pracy, zapewniając spójność i zgodność w całej organizacji. Oferuje zaawansowane funkcje, takie jak kontrola wersji, automatyczne powiadomienia i możliwości raportowania, ułatwiając śledzenie zmian w dokumentach i zapewniając zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManualMaster

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów
Oparty na chmurze system zarządzania dokumentami inżynieryjnymi, który umożliwia organizacjom bezpieczne przechowywanie, oznaczanie i współpracę nad dokumentacją.
RedEye firmy Accruent to globalne centrum danych inżynieryjnych, które zapewnia zespołowi dostęp do najbardziej aktualnych informacji w celu bezpiecznego i świadomego podejmowania decyzji. Oparty na chmurze system zarządzania rysunkami technicznymi i dokumentami został zaprojektowany z myślą o usuwaniu rozłamów bez ograniczeń użytkowników, bez dodatkowych kosztów, łącząc cały zespół, wewnętrzny i zewnętrzny, w bezpiecznej, wspólnej przestrzeni. Dzięki systemowi RedEye zespół może pewnie zarządzać rysunkami i dokumentami, dodawać do nich notatki i współpracować nad nimi z dowolnego urządzenia, zapewniając zgodność i dokładność poprzez przepływy pracy i kontrolę wersji, dzięki czemu praca zespołowa jest łatwa i wydajna. Dzięki otwartemu interfejsowi API RedEye płynnie integruje się z istniejącym ekosystemem oprogramowania, usprawniając przepływ pracy, aby wszyscy mieli dostęp do bieżących informacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: RedEye

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ścieżka audytowa
  • Historia przeglądów
  • Porównanie wersji programu
  • Cofanie wersji
  • Zameldowywanie/wymeldowywanie dokumentów