Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania hostelami

Oprogramowanie do zarządzania hostelami usprawnia zarządzanie rezerwacjami, marketing, zarządzanie nieruchomościami, sprzątanie, śledzenie zapasów i inne operacje dla hosteli, sieci hostelowych i schronisk.

Zarządzanie setkami ofert – oprogramowanie typu „wszystko w jednym” do zarządzania ofertami wynajmu wakacyjnego na Airbnb, Booking.com, Expedia i innych portalach.
Hostify to rozwiązanie typu all-in-one, które pomaga właścicielom wypożyczalni i zarządcom nieruchomości zautomatyzować procesy i zintegrować dane z wielu kanałów i kont Airbnb. Ta platforma pozwala łatwo zarządzać setkami nieruchomości i codziennymi operacjami. Usprawnia biznes związany z wynajmem wakacyjnym i zbieranie wszystkich interakcji na jednym pulpicie. Hostify natychmiast synchronizuje dane z serwisami Airbnb, Booking.com, HomeAway, Expedia, Vrbo, TripAdvisor i wieloma innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostify

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie i statystyki
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Dla menagerów hosteli/akademików
Preno — doskonałe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami hotelowymi, zaprojektowane w celu uproszczenia i usprawnienia codziennej działalności hotelarzy.
Preno to oparte na chmurze oprogramowanie hotelowe + menedżer kanału + system rezerwacji, które automatyzuje codzienne operacje dla dostawców usług zakwaterowania. Preno oszczędza średnio dziesięć godzin tygodniowo na stanowisku administratora i generuje o 50% więcej rezerwacji. Jako pakiet inteligentnych narzędzi Preno jest również zintegrowany z cenionymi aplikacjami Xero, Staah i Siteminder. Jest to inteligentne oprogramowanie, które pasuje do różnych rodzajów obiektów – od hoteli butikowych, przez motele, po kempingi, luksusowe budowle i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Preno

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie i statystyki
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Dla menagerów hosteli/akademików
Oparty na chmurze Channel Manager PMS z łatwym w użyciu kalendarzem, integracją z ponad 300 witrynami turystycznymi, systemem rezerwacji, POS, e-fakturami.
MiniHotel to kompleksowe, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania hotelami i Channel Manager, idealne dla małych i średnich hoteli, hoteli butikowych, wynajmu wakacyjnego, hosteli, B&B, pensjonatów, kempingów. Cechy: Łatwy w użyciu kalendarz, integracja z ponad 300 serwisami turystycznymi, system rezerwacji dla strony głównej, Yield, POS, raporty, księgowość, skaner paszportów. Fiskalizacja e-fakturowania gotowa w 50 krajach. Zintegrowane ponad 500 procesorów płatności i bramek. Telefon+e-mail+Chat+WhatsApp Support w zestawie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mini Hotel PMS

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie i statystyki
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Dla menagerów hosteli/akademików
Academia ERP/SIS to kompletne oprogramowanie do zarządzania edukacją, zaprojektowane dla instytucji w celu usprawnienia wszystkich akademickich zadań administracyjnych.
Academia ERP/SIS to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania edukacją dla instytucji, w tym uniwersytetów, szkół wyższych, szkół średnich i podstawowych oraz instytutów szkoleniowych. Jest specjalnie zaprojektowanym, dostosowanym i innowacyjnym oprogramowaniem, które spełnia potrzeby instytucji edukacyjnych wykorzystujących pełną automatyzację i transformację cyfrową. System, stworzony w oparciu o nowoczesną technologię i posiadający rozbudowane, skalowalne funkcje, może zarządzać wszystkimi operacjami instytucjonalnymi, począwszy od przyjęcia, poprzez śledzenie frekwencji, planowanie zajęć, egzaminów itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: ACADEMIA ERP / SIS

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Raportowanie i statystyki
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Dla menagerów hosteli/akademików