Wyniki: 11 w
Multi-Vendor to platforma, która umożliwia tworzenie rynku. Jest to nagradzane oprogramowanie rynkowe wdrażane na miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CS-Cart Multi-Vendor
CS-Cart Multi-Vendor to samodzielna platforma rynkowa e-commerce, która umożliwia tworzenie rynku. Na Multi-Vendor niezależni dostawcy mogą sprzedawać produkty na rynkach za pośrednictwem jednego sklepu, korzystając z wbudowanego systemu CMS (system zarządzania treścią). Ponad 1600 firm na całym świecie korzysta z tego systemu CMS na rynku, a dzięki CS-Cart można znaleźć więcej aktywnych rynków niż w przypadku jakiegokolwiek innego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: CS-Cart Multi-Vendor

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
Oprogramowanie zawiera wiele narzędzi dla sprzedawców Amazon, aby m.in. pomóc znaleźć wysoko pozycjonowane słowa kluczowe, identyfikować trendy czy śledzić konkurencję.
Helium 10 to rozwiązanie eCommerce, które pomaga sprzedawcom Amazon wizualizować kluczowe wskaźniki, takie jak trendy sezonowe i szacunkowe zyski w celu analizy produktów i wskaźników sukcesu. System oferuje narzędzia do badania słów kluczowych, które pozwalają cyfrowym marketerom zidentyfikować wysoko pozycjonowane słowa kluczowe w celu usprawnienia kampanii reklamowych na jednolitym interfejsie. Kluczowe funkcje platformy to m.in. kalkulator rentowności, przechwytywanie ASIN, ochrona zapasów, sprawdzanie indeksów, logowanie wielu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Helium 10

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
Yo!Kart to kompletne rozwiązanie typu e-commerce, które umożliwia wprowadzenie na rynek produktów wielu dostawców. Wysoce skalowalne, w pełni konfigurowalne oprogramowanie rynkowe.
Yo!Kart to uznana platforma e-commerce dla wielu dostawców, która umożliwia startupom, małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom szybkie i efektywne kosztowo uruchomienie rynków e-commerce. Jest to z natury oprogramowanie wielu producentów, które jest dostarczane z jednorazową opłatą za licencję wieczystą. Yo!Kart zapewnia światowej klasy wsparcie ponad 1000 klientom, w tym kilku firmom o wartości miliarda dolarów. Yo!Kart niedawno udostępnił wersję 9.3.0, aby zaoferować spersonalizowane doświadczenia zakupowe, które automatyzują wypłaty, rozliczenia podatkowe i wysyłki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yo!Kart

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
fabric Marketplace umożliwia sprzedawcom detalicznym szybsze nawiązywanie rentownych relacji partnerskich z dostawcami dzięki łatwej obsłudze dropshippingu.
fabric Marketplace daje detalistom możliwość szybkiego i łatwego zwiększenia wyboru produktów poprzez wygodny, elastyczny dropshipping. Wydajna, modułowa platforma fabric daje detalistom wszystko, czego potrzebują, aby wprowadzać i zarządzać dostawcami, wprowadzić nowe produkty i monitorować cały cykl życia zamówienia dzięki danym wysokiej jakości. Dowiedz się więcej na temat produktu: fabric

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
Arcadier, jeden ze światowych liderów w technologii Marketplace, umożliwia startupom i dużym przedsiębiorstwom tworzenie i dostosowywanie ich własnych obszarów marketplace.
Arcadier to ceniona na świecie platforma rynkowa SaaS. Oferuje niezrównaną funkcjonalność i stabilność dzięki ponad 500 000 godzinom pracy w fazie rozwoju od ponad 10 lat. Klienci cieszą się bardzo wyrafinowanym doświadczeniem użytkownika obejmującym dziesiątki tysięcy zmiennych transakcyjnych (na rynku „wielu dostawców”) z dostępem do setek interfejsów API. Jest to wysoki i elastyczny punkt wyjścia dla przedsiębiorstw B2B lub B2C. Dostosowuje i integruje rozwiązania dla klientów, aby zwiększyć ich przewagę konkurencyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arcadier

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
Wysoce konfigurowalna platforma, która rozumie, na czym tak naprawdę polega dostawa żywności. Tylko logistyka lub logistyka + rynek zamówień bez obrandowania.
Co powiesz na dopasowanie platformy zarządzania dostawami na żądanie do Twoich potrzeb? Możesz skonfigurować ją tak, jak chcesz, stając się Uber Eats lub Glovo swojej niszy. Otrzymujesz piękną (niebrandowaną) aplikację do zamawiania obejmującą wielu sprzedawców, portal sprzedawcy, portal administratora rynkiem, pulpit do zarządzania logistyką i aplikację kurierską. Wszystkie te elementy są częścią jednego systemu, więc wszystko działa jak jeden program. Wszystko, co musisz zrobić, to zdecydować, które moduły chcesz, i skonfigurować je tak, jak chcesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: DelivApp

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
Nautical to kompletna platforma sprzedaży dla wielu dostawców, która umożliwia uruchomienie rynku w ciągu kilku dni.
Nautical to kompletna platforma sprzedaży dla wielu dostawców, która pomaga sprzedawcom detalicznym, markom i firmom B2B w szybkim uruchomieniu i zwiększeniu skali rynku internetowego. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kompletnego rozwiązania rynkowego, czy chcesz wykorzystać zaplecze rynkowe Nautical jako dodatek do istniejącego systemu handlu elektronicznego, Nautical ma narzędzia dla Ciebie. Jego celem jest umożliwienie firmom budowania dobrze prosperujących rynków poprzez uproszczenie obsługi rynku. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nautical

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
W pełni hostowane rozwiązanie, które umożliwia firmom tworzenie rynków dla produktów, usług, wydarzeń i rezerwacji.
Marketplacer ułatwia przedsiębiorcom i firmom rozpoczęcie i skalowanie ich wizji rynku. Jest to globalna platforma, która daje możliwość tworzenia wszelkiego rodzaju rynków, w tym platform dla produktów, usług, wydarzeń, rezerwacji i cyfrowych plików do pobrania. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARKETPLACER

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
Oprogramowanie do edukacji online z własnym hostingiem.
Uzyskaj w pełni dostępne i w 100% konfigurowalne oprogramowanie do edukacji online. Przeprowadzaj szkolenia swoich pracowników, prowadź naukę uczniów szkół, proponuj szkolenia zawodowe, bierz udział w zajęciach na żywo lub rozpocznij działalność szkoleniową online na bazie takich rozwiązań, jak Udemy, Coursera czy Varsity Tutors. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pinlearn

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
Wielokanałowa platforma e-commerce, która pomaga firmom łączyć i zarządzać kontami eBay, Amazon, Walmart, Shopify i innymi globalnymi kontami.
MerchantSpring to oparta na chmurze platforma analityczna mierząca wydajność, przeznaczona dla profesjonalnych sprzedawców i agencji rynkowych. Synchronizuje sklepy rynkowe z pulpitem wyników sprzedaży Amazon, Walmart, eBay, Shopify oraz najpopularniejszymi rozwiązaniami rynkowymi we wszystkich krajach. Klienci mogą korzystać z MerchantSpring, aby zrozumieć swoje wyniki i możliwości poprawy wyników sprzedaży, a także reklamować się w każdym miejscu, w którym prowadzą sprzedaż. Uzyskaj szczegółowy pulpit i raporty zawierające dane o sprzedaży i informacje niedostępne dla kont sprzedawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: MarketPlace Manager

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami
Cloudscene to oparta na danych platforma rynkowa, która ułatwia pozyskiwanie i porównywanie usług sieciowych.
Cloudscene jest platformą rynkową opartą na danych, która zmienia sposób, w jaki firmy kupują usługi sieciowe. Usprawniając zaopatrzenie i upraszczając działania sprzedażowe, Cloudscene umożliwia tworzenie silniejszych powiązań, łatwiejsze śledzenie i zarządzanie, wzmocnione i zwinne zespoły, oszczędność czasu i kosztów oraz zwiększoną produktywność dla organizacji myślących przyszłościowo. Platforma jest wspierana przez niezrównaną wiedzę o rynku, ponieważ najlepsze decyzje biznesowe opierają się na solidnych i wnikliwych danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cloudscene

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Koszyk na zakupy
  • Zarządzanie zwrotami