Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania przypadkami w pracy socjalnej

Oprogramowanie do zarządzania przypadkami w pracy socjalnej pomaga pracownikom i organizacjom społecznym wdrażać programy usługowe oraz śledzić informacje o klientach i świadczonych usługach.

Umożliwia wszystkim pracownikom i interesariuszom systemu opieki nad dziećmi płynną komunikację, zarządzanie danymi i analizę wyników.
Aplikacje Noble Child są projektowane i tworzone przez pracowników dla pracowników. Pakiet aplikacji został zbudowany w oparciu o chmurę Salesforce Government Cloud, co gwarantuje, że są to najbardziej zaawansowane i bezpieczne z dostępnych aplikacji. Jedyne rozwiązanie dla dowolnej placówki opieki nad dziećmi na świecie, które jest gotowe do użycia. Łatwo konfigurowalne, przyjazne dla użytkownika, dostosowane do komputerów i urządzeń mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Noble Child

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Raportowanie/analityka
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami