Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

CRM dla organizacji non-profit

CRM dla organizacji non-profit pomaga organizacjom non-profit monitorować interakcje z kontaktami.

Wyniki: 16 w

Dzięki oprogramowaniu Pipedrive CRM dla organizacji non-profit możesz zarządzać sympatykami, wolontariuszami i darczyńcami oraz nawiązywać z nimi kontakt z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Oprogramowanie Pipedrive CRM dla organizacji non-profit pomaga w kontaktach z sympatykami, wolontariuszami i darczyńcami z jednego miejsca. Łatwo zarządzaj bazą danych o sponsorach, aby nadawać priorytety zadaniom, tworzyć przydatne raporty, aby usprawnić zbieranie funduszy i zautomatyzować interakcje, aby zrobić więcej w krótszym czasie. Dołącz do 98 000 innych firm korzystających z Pipedrive w 179 krajach na całym świecie. Wypróbuj Pipedrive za darmo przez 14 dni i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Bitrix24 darmowe rozwiązanie CRM dla organizacji non-profit, używany przez osiem milionów organizacji. Wersje w chmurze, mobilna, open source.
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM dla organizacji non-profit, używany przez osiem milionów organizacji. Wersje w chmurze, mobilna, open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Szybko osadzaj zoptymalizowane, powtarzające się formularze darowizn na swojej stronie internetowej, aby umożliwić szybką, wieloetapową realizację płatności.
Donorbox to potężne oprogramowanie do zbierania funduszy i CRM dla organizacji non-profit, które jest łatwe w konfiguracji i przyciąga więcej powracających darczyńców. Rozpocznij zbieranie funduszy dzięki szybkiemu, zoptymalizowanemu systemowi płatności darowizn w 15 minut. Platforma sprawia, że proces płatności za darowizny jest szybki i łatwy dzięki wspieraniu darowizn za pośrednictwem kart, PayPal, przelewów bankowych ACH oraz Apple i Google Pay. Szybko osadzaj konfigurowalne formularze cyklicznych darowizn na swojej stronie internetowej lub korzystaj ze stron do zbierania funduszy na kampanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Donorbox

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM bez kodowania. Zniżka 10% dla organizacji non-profit.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM bez kodowania, zapewniająca 10% zniżki dla organizacji non-profit. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Zamieniaj dane w wartość, umożliwiając dobrej organizacji społecznej wpływanie na wielkie zmiany na świecie.
Omatic pomaga organizacjom non-profit i społecznym integrować i ujednolicać rozłączone dane do i z systemu rekordów organizacji i różnych aplikacji oprogramowania źródłowego. Od e-mail marketingu, poprzez bezpośredni, przez przekazywanie informacji online, po publikacje w KG, Omatic może tworzyć integracje punktowe lub cały zintegrowany ekosystem. Bieżące, czyste i kompletne dane prowadzą do jasnych spostrzeżeń, które zmieniają leadów w darczyńców wspierających i dających siłę napędową misji firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ImportOmatic

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Raklet to uniwersalne rozwiązanie CRM typu non-profit, które umożliwia zarządzanie członkami i angażowanie się w życie społeczności.
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania non-profit, które umożliwia organizacjom łatwe zarządzanie członkami. Potężne rozwiązanie CRM umożliwia tworzenie planów członkowskich i spersonalizowanego formularza aplikacji. Możesz bez wysiłku zarządzać członkami dzięki Raklet. Twórz kampanie zbierania funduszy i z łatwością zbieraj darowizny. Możesz również tworzyć wydarzenia, fora dyskusyjne i wysyłać prywatne wiadomości, aby nawiązać kontakt z członkami. Raklet zapewnia niezbędne narzędzia dla organizacji non-profit wszystkich rozmiarów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
W jednym miejscu buduj strony internetowe ukierunkowane na działania, zarządzaj wolontariuszami i zbieraniem funduszy, a także obsługuj pocztę elektroniczną, wydarzenia i kontakty społeczne.
Platforma NationBuilder zasila tysiące organizacji pozarządowych na całym świecie. Zaangażuj swoich sympatyków, wolontariuszy i darczyńców wtedy, kiedy jest to najważniejsze, korzystając z jednego intuicyjnego systemu. Rozwiązanie obejmuje w pełni zintegrowaną stronę internetową i bazę danych osób wspierających, usprawniony proces zbierania funduszy oraz zaawansowaną obsługę poczty elektronicznej i SMS-ów. Ożyw swoich sympatyków dzięki dynamicznym profilom, które są aktualizowane przy każdej interakcji. Obecnie zaufało nam 9000 klientów w 112 krajach. Dowiedz się więcej na temat produktu: NationBuilder

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Narzędzia skoncentrowane na działaniu dla tych, którzy kształtują przyszłość: organizacje non-profit, polityka, grupy rzecznicze, organizacje obywatelskie.
Qomon to oprogramowanie Saas i jedna z wiodących w swojej klasie platform angażowania obywateli oraz aplikacja mobilna dla organizacji pozarządowych, ruchów, kampanii, grup wsparcia i organizacji obywatelskich. Rozwiązanie to pozwala osobom lub organizacjom kształtującym przyszłość i ich zespołom wolontariuszy w ponad 25 krajach pomagać w budowaniu ruchu opartego na danych, organizowaniu społeczności w terenie i docieraniu do sympatyków. Qomon uzyskał certyfikat B-corp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qomon

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Stworzony przez osoby prowadzące zbiórki pieniędzy dla nich samych, Pound GivingDNA umożliwia im zautomatyzowane zbieranie danych o darczyńcach.
Platforma GivingDNA to narzędzie do badań dawców i wizualizacji danych, które pomaga organizacjom non-profit w budowaniu szczegółowych segmentów. Osoby prowadzące zbiórki pieniędzy i specjaliści ds. marketingu bezpośredniego otrzymują zautomatyzowaną inteligencję, która pomaga w szybkim profilowaniu i segmentacji darczyńców oraz podejmowaniu kolejnych kroków w kierunku niestandardowych doświadczeń darczyńców. GivingDNA wzbogaca Twoje dane o informacje od stron trzecich, dzięki czemu możesz zobaczyć wszystkie elementy swojej działalności. Jest łatwy w obsłudze i nie wymaga żadnych umiejętności kodowania ani zaawansowanego arkusza kalkulacyjnego. Dowiedz się więcej na temat produktu: GivingDNA

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami
Wyeliminuj wszystkie domysły ze zbierania funduszy! Zarządzaj pozyskiwaniem funduszy i kontaktami w jednym miejscu, online.
Zarządzaj pozyskiwaniem funduszy i kontaktami w jednym miejscu, online. Zapewnij dobrą organizację, śledź swoje finanse i buduj lepsze relacje za pomocą Karani. Dzięki Karani łatwo jest śledzić swoje finanse. Dodaj lub importuj swoje darowizny i zobowiązania za pomocą Karani, aby zawsze wiedzieć, na jakim etapie są twoje fundusze. Zbieranie funduszy to przede wszystkim relacje. Użyj Karani, aby zapamiętać wszystkie telefony, prośby, listy, podziękowania, spotkania i interakcje, które masz z ludźmi w swojej sieci. Dowiedz się więcej na temat produktu: Karani

Funkcje

  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie kontaktami