Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 275 w
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to oprogramowanie do obsługi cyfrowego środowiska pracy, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Przechowuj, grupuj i udostępniaj pliki multimedialne, takie jak dokumenty, obrazy, zdjęcia i filmy w nieskończonej przestrzeni. Miro umożliwia współpracę między zespołami i produktywność, a także umożliwia użytkownikom dostęp do potrzebnych treści z niespotykaną dotąd łatwością. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 10 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Platforma cyfrowej przestrzeni roboczej SaaS, która umożliwia organizacjom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i zarządzanie bezpiecznym powrotem pracowników do biura. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync
WorkInSync to oparta na chmurze platforma cyfrowej przestrzeni roboczej SaaS, która umożliwia organizacjom przekształcanie biur w hybrydowe miejsca pracy. Jej funkcje obejmują: ustalanie harmonogramów pracowników, rezerwację biurek, hotdesking, plany zdalnych miejsc, rezerwację sal spotkań, rezerwację sal konferencyjnych, zarządzanie dostępem bezkontaktowym, zarządzanie gośćmi, rezerwację dojazdu do biura lub transportu (autobus, transfery lotniskowe), zarządzanie obecnością, interaktywne mapy, analizę zarządzania i wykorzystania przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Oprogramowanie do zarządzania zapasami oparte na technologii RFID, śledzenie i zarządzanie zapasami na poziomie pozycji w całym łańcuchu wartości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Detego
Detego to platforma SaaS dla handlu detalicznego, oparta na technologii RFID (identyfikacja na podstawie częstotliwości radiowej), zapewniająca wydajność operacyjną i wzrost przychodów w całym łańcuchu wartości poprzez cyfryzację tradycyjnych procesów zarządzania zapasami, dzięki czemu są one bardziej wydajne i dokładne. Detego zapewnia swoim klientom detalicznym szybki ROI (zwrot z inwestycji) dzięki większej dokładności zapasów, dostępności produktów i lepszemu podejmowaniu decyzji dzięki potężnym danym na poziomie poszczególnych artykułów, w połączeniu z kompleksowymi możliwościami raportowania i sztucznej inteligencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Detego

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Stop jumping from app to app trying to wrangle statuses and updates from your team: connect everyone's work together with Trello.
From weekly meeting agendas, to employee progress plans, to storing write-ups and documentation, Trello helps managers more effectively engage with their employees. It's the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Jira, Slack, and Google Drive, so everything stays together. Keep communication smooth and expectations clear and accessible. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device¿making it easy to work from anywhere.
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device¿making it easy to work from anywhere. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dropbox Business

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace business solutions seamlessly integrate everything that you and your team need to get anything done, all-in-one place, including professional @yourcompany email. Whether it’s a video call with a client, chat room with your supplier or shared drive with partners, stay connected with everyone who is important to your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Workspace

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Meeting

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
monday.com Work OS is a digital workspace that allows managers to build custom solutions to support all of their team's processes.
The all-in-one platform your team will actually enjoy using, monday.com's digital workspace provides both the "best in class" and the "enterprise suite." Onboard your team within minutes on a pre-made template. Or, add columns, widgets, and apps to fully customize your digital workspace so that it adapts to your unique workflows. The single easiest way to maintain one real-time source of truth, monday.com helps managers keep clients, stakeholders, vendors, and teams in sync at all times. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from meeting notes to strategy docs and IT documentation so they can make better decisions faster and be more responsive to change. Confluence integrates seamlessly with the Atlassian suite of products like Jira Software and Trello, and allows for endless customization with apps from our Marketplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Confluence

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Wrike to zdalne cyfrowe miejsce pracy z niestandardowymi formularzami wniosków, tablicami Kanban, wykresami Gantta, niestandardowymi raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oparte na chmurze oprogramowanie dla cyfrowego miejsca pracy, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notion

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Connect

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
10to8 makes the digital workplace run smoothly. Schedule internal meetings and remote appointments with clients online. Join free.
Schedule digital appointments with ease, be it internal meetings or client appointments. Enhance your digital workplace with 10to8 appointment scheduling; Engage with your teams, sync up with them and book in some face-time with ease. Benefit from 1,500+ integrations, including native video chat and CRM apps. Set up 2-way calendar sync with Google, Exchange, Outlook, and Office 365 to eliminate double-bookings. Thanks to the automated reminders, missed appointments become a faded memory. Dowiedz się więcej na temat produktu: 10to8

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Process Street

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
ProjectManager is an award-winning work management software that accelerates how businesses collaborate and achieve results. Cloud-based project planning, multiple views, workflow management, resource management and time tracking tools enable flexibility and collaboration across the entire work cycle. Cost effective, easy to use and yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their projects. Try free for 30 days. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Collaborative knowledge engagement software that enables and empowers teams to tap into their organization's collective intellect.
Bloomfire is the leading collaborative knowledge engagement software. Our platform allows teams to quickly and securely create and share dynamic information and insights. Our AI-powered search scans all types of media (including video) so teams can find and act on information faster. Bloomfire is used by hundreds of thousands of employees at companies such as Capital One, Southwest Airlines, FedEx, and Metlife to increase team productivity, make insight-driven decisions, and drive results. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomfire

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Be there for your deskless employees with an all-in-one platform that makes it easy for everyone to lead, direct, team up, and speak up
Why jump around 50 different software solutions when you can manage your deskless team through Connecteam’s all-in-one employee management solution? This digital platform has everything you’ll ever need to achieve maximum productivity, from operation and HR-related tasks to communication and document management. Available for use on mobile and desktop. Either way, you can efficiently perform your daily tasks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Skedda is the world's leading booking and scheduling platform for managing office space, desks, meeting rooms or carparking spaces.
Skedda is the world's leading online booking and scheduling platform for workplaces. Infinitely customizable & custom-designed to assist with new hybrid ways of managing office space, Skedda removes the hassle of manually managing booking rules, policies and other space booking booking considerations. Perfect for desks, meeting rooms, car spaces or any other space within your workplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Skedda

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
MangoApps is a unified employee experience platform that serves as a bridge between desk and deskless workers.
MangoApps is a unified employee experience platform that serves as a bridge between deskless workers, creating a single source of truth for everyone in the company. Our modern, user-friendly workspace serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard with flexible notifications. This approach simplifies your digital workplace, enabling everyone to find whatever or whoever they need without any roadblocks. Dowiedz się więcej na temat produktu: MangoApps

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Zoho Creator to platforma cyfrowego miejsca pracy, która umożliwia użytkownikom tworzenie dostosowanych aplikacji w celu rozwiązywania problemów biznesowych.
Cyfrowe miejsce pracy umożliwia firmom szybsze reagowanie na zmiany rynkowe i nowe wymagania klientów. Możesz zacząć od wybrania odpowiedniej platformy z funkcjami potrzebnymi do tworzenia aplikacji dostosowanych do organizacji. Zoho Creator to platforma cyfrowego miejsca pracy, która pomaga pięciu milionom firm na całym świecie w tworzeniu rozwiązań specyficznych dla procesów w celu skutecznego planowania, koordynowania i monitorowania ich pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Pumble to bezpłatna aplikacja do czatu zespołowego, która umożliwia zespołom różnej wielkości współpracę. W przeciwieństwie do innych aplikacji do czatu zespołowego, Pumble jest dostępny bezpłatnie dla nieograniczonej liczby użytkowników. Pumble to aplikacja w trybie online, która działa w przeglądarce, ale dla wygody można ją zainstalować na komputerze lub telefonie komórkowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
Workvivo is the digital workplace designed to build natural, meaningful bonds between teams, allowing companies to reach and engage their employees in ways that traditional tools simply can’t. It’s your intranet, comms tool, and employee app all blended into one familiar social experience that people naturally embrace. Whether your employees are in the office, working remotely, or out in the field. Workvivo can be your digital office with your entire company in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workvivo

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wimi

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Secure web-based intranet solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
Ntranet allows you to improve and maintain employee engagement, manage training, policies and procedures, and streamline internal processes while giving all employees secure access to relevant information. Ntranet provides the tools you need for a knowledge ecosystem that actively engages your entire organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ntranet

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
A full featured digital workplace software that connects employees, tools and information in one employee-centered digital hub
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. You can optimize internal communication through a built-in enterprise social network with collaborative workspaces, social collaboration and instant messaging. With eXo platform, you can organize, store, share and collaborate on your documents with a built-in knowledge management system. Dowiedz się więcej na temat produktu: eXo Platform

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Optimity's mobile-ready apps and modules optimize health and financial wellness through gamified, rewards-based programs.
Optimity offers an award-winning health and financial wellness platform to improve engagement and wellbeing for employees and members. Our mobile-ready digital apps offer a gamified, rewards-based experience to enhance physical, nutritional, mental and financial wellness while fostering an engaged community through social connection. Our personalized employee wellness programs receive an over 85% NPS (or CSAT) score (40 points above industry average) and see reduced claims and benefits costs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Optimity

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Voted #1 Digital Workplace, Blink combines a company feed, chat, polls, and document storage in your branded portal!
Blink is the digital workplace app for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blink

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device.
Talkspirit is the #1 digital workplace for all your employees, wherever they are. By centralizing all discussions, documents, events and business applications into a secure workspace, it makes your teams more productive and saves you money. Available in 8 languages. On all media (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plan from 4EUR / month per user. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talkspirit

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
MURAL is a collaborative intelligence company powering effective ideation, innovation, alignment, and team building.
MURAL is a collaborative intelligence company. We create cultures of effective collaboration and increase the innovation capacity of the enterprise — connecting and empowering everyone to deliver business-driving outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mural

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Simpplr is the modern digital workplace. Our software helps companies engage their workforce by improving employee productivity.
Simpplr is the modern digital workplace. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Columbia University. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simpplr

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
The platform for creative collaboration—where distributed teams meet, work, and make decisions. Get started free!
Bluescape is the platform for creative collaboration. Streamline workflows with all your ideas, assets, iterations, and entire projects into one secure virtual workspace. With built-in voice and video calling, simply gather your team in Bluescape and make quicker decisions. Reduce meetings and finish projects faster in a secure platform trusted by Fortune 100 companies, government agencies, and the world’s largest movie studios. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bluescape

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Citrix Workspace is a unified, secure & intelligent digital workspace that organizes & guides work & transforms employee experience.
Citrix Workspace is the digital workspace solution - a unified, secure, intelligent work platform that organizes, guides, and automates the most important details users need to make timely decisions and collaborate with others. A customized interface organizes essential data, tasks, and tools into a personalized flow so users can focus on their work and increase employee productivity and engagement. No more switching from app to app or sifting through irrelevant information and activities. Dowiedz się więcej na temat produktu: Citrix Workspace

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Mobile-first digital workplace to empower your frontline team for success with efficient task management, communication, and training.
YOOBIC is a mobile-first digital workplace that helps companies empower their frontline employees for success through effective and digitised task management, communication, and training. Based in London, New York, Paris, Tel Aviv, São Paulo, and Milan, with 200 employees, YOOBIC is used by 200+ businesses across the world, in industries such as retail, hospitality and manufacturing. YOOBIC¿s clients include Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino¿s Pizza, Puma, Lacoste and Sanofi. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle.
The way work happens has shifted dramatically. People are dispersed, there's more info, and more ways to communicate than ever. Jostle’s fixed this with our digital workplace solution—a central place where everyone can find what they need, clarify what matters, and celebrate success. The result? Happier employees, lower turnover, and higher productivity. Join the 1000+ organizations already enjoying successful workplaces, like ASOS, the University of Illinois, and Citizens Bank. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jostle

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stackby

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
The low-code development platform for the digitalization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intrexx

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreeBusy

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trillian

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe.
uniscon GmbH is a Munich-based provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. uniscon’s products work hand in hand: uniscon’s business cloud idgard® secures and simplifies digital communication and data exchange with partners, customers and colleagues at the highest level. More than 1,200 companies already rely on the web-based data room and file sharing service. Dowiedz się więcej na temat produktu: idgard

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Jive provides an integrated digital hub for corporate communication, employee engagement, networking and collaboration.
Jive is a cornerstone of the modern digital workplace: a single hub for collaboration, communication, knowledge-sharing and employee engagement. It's where employees go to connect with colleagues, get the latest company news, access essential information and content, and work together in teams of all sizes. Jive also integrates with your other key systems and apps, bringing formerly siloed information into one central environment where everything is easy to search for, find and collaborate on. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jive

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Replace your outdated digital workplace software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Digital workplace software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Dowiedz się więcej na temat produktu: Axero

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
A platform to help manage a return to the office, hybrid workplace, meeting rooms and to understand how the workplace is used.
Workplace software to help teams organize hybrid work, reopen offices safely and manage resources like desks and meeting rooms.. Robin is the first workplace platform that puts people before places. Used by businesses of all sizes to successfully manage hybrid work. Robin empowers people to choose how and where they work while providing organizations with the tools and insights needed to succeed. Today Robin schedules meetings, desks, and people in thousands of offices around the world. Dowiedz się więcej na temat produktu: Robin

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Elastic Enterprise Search (Previously known as Swiftype) is Elasticsearch, with a complete set of specialized tools and extensible APIs
Elastic Enterprise Search (Previously known as Swiftype) is Elasticsearch, with a complete set of specialized tools and extensible APIs that make it easy to build search solutions and give users the best answers, every time. Monitor performance with robust analytics, tweak relevance in real-time, and scale it all seamlessly. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elastic Enterprise Search

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
Welcome to the future of email. Spike turns email into chat, so you can work and collaborate efficiently - with anyone.
Spike turns your email inbox into a powerful productivity tool. By transforming your existing email into chat, and adding team chat, video meetings, and task management, you can work and collaborate easily and seamlessly with clients and team members, all from one workspace. Spike works on top of your existing email and is available on iOS, Android, Mac, Windows & Web. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spike

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików
The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people. Dowiedz się więcej na temat produktu: LumApps

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie treścią
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Udostępnianie plików