Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do Customer Journey Map

Oprogramowanie do Customer Journey Map umożliwia wizualizację i analizę doświadczeń klientów we wszystkich punktach kontaktowych i kanałach.

Wyniki: 15 w

Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Jedna z najpopularniejszych platform online do tworzenia tablic do współpracy, która umożliwia mapowanie drogi klienta
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Zwiększenie zgodności między funkcjami dzięki współpracy z mapowaniem podróży klienta. Przełamanie silosów i umożliwienie pracy zespołom rozproszonym, aby tworzyć, powtarzać i wdrażać strategie szybciej niż wcześniej. Skorzystaj z głębokich integracji i ponad 250 gotowych szablonów, aby rozpocząć współpracę w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla stron internetowych i aplikacji mobilnych z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla sieci i urządzeń mobilnych, które pomaga ponad 300 000 przedsiębiorstwom każdej wielkości i z różnych branż w odpowiadaniu na pytania dotyczące działań użytkowników. Dlaczego użytkownicy korzystają z danej funkcji lub z niej nie korzystają? Wyeliminuj zgadywanie: zawsze dostępne nagrania i mapy cieplne pokazują rzeczywiste zachowanie użytkowników, a automatyczne śledzenie zdarzeń i lejki konwersji pokazują trendy w zachowaniach. Smartlook to nie tylko liczby i wykresy, ale także powód, dla którego użytkownicy zachowują się w dany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Przekształć ankiety w rozmowy dzięki naszym ankietom podobnym do czatu. Nawiązuj lepsze interakcje z klientami i pracownikami.
System SurveySparrow pozwala przekształcić ankiety w rozmowy. Dzięki interfejsowi konwersacyjnemu SurveySparrow umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie niezwykle angażujących ankiet na urządzenia mobilne, które sprawiają wrażenie czatu. Cykliczne ankiety SurveySparrow umożliwiają regularne wysyłanie ankiet w celu zbadania sytuacji pracowników lub klientów. Dzięki łatwym opcjom udostępniania SurveySparrow umożliwia udostępnianie ankiet w Internecie, na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych i w wiadomościach e-mail w celu łatwego zbierania informacji zwrotnych od docelowych odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Platforma online do budowania wyjątkowego doświadczenia klienta za pomocą mapowania podróży klienta, person, technik mapowania wpływu.
UXPressia to narzędzie online do mapowania podróży klienta, tworzenia person i map wpływu. Jest to optymalna równowaga między rozwiązaniami opartymi na naklejkach i tabelach z intuicyjnym interfejsem typu „przeciągnij i upuść” oraz wieloma konfigurowalnymi funkcjami. Dzięki UXPressia zaprojektujesz i dostarczysz swoim klientom wyjątkowe doświadczenia. Wizualizuj podróże klientów, twórz persony użytkowników, analizuj punkty styku w interakcjach wielokanałowych i zapraszaj współpracowników do wspólnego mapowania i udostępniania podróży online. Dowiedz się więcej na temat produktu: UXPressia

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces.
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Platforma Dreamdata zbiera, łączy, czyści wszystkie dane dotyczące wejścia na rynek w celu wizualizacji kompleksowej mapy B2B ścieżki klienta. Mapowanie podróży klientów Dreamdata umożliwia firmom analizowanie wpływu każdego kontaktu na ścieżki klientów i identyfikowanie, jakie działania działają i kiedy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Pakiet informacji zwrotnych typu „wszystko w jednym” z wielokanałową dystrybucją, dostosowaniem wizualnym i tworzeniem ankiet w ramach procesu obsługi klienta.
Feedbackly to uniwersalne narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych, które automatycznie przekształca informacje zwrotne w sprzedaż w trakcie całej podróży klienta. Twórz konfigurowalne ankiety i publikuj je jednocześnie na dowolnym kanale sprzedaży/komunikacji; następnie analizuj odpowiedzi na doskonałym pulpicie nawigacyjnym i w specjalistycznym narzędziu do analityki procesów obsługi klienta. Feedbackly jest jedynym dostawcą rozwiązań CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta) na rynku, który umożliwia pomiar doświadczeń emocjonalnych. Co więcej, pokazuje, które emocje napędzają sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Feedbackly

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage, jako platforma typu full-stack do automatyzacji marketingu, umożliwia uzyskanie jednolitego widoku użytkowników dzięki funkcji kreatora podróży. Możesz organizować złożone kampanie marketingowe cyklu życia za pomocą prostego interfejsu przeciągnij i upuść na pulpicie WebEngage. Podróże użytkownika można zaprojektować przy użyciu określonych reguł, całkowicie dostosowanych do potrzeb każdej firmy i rodzaju zdarzeń występujących w cyklu życia użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Narzędzie do mapowania podróży klienta, które umożliwia łatwe przeciąganie i upuszczanie oraz automatyzację nawet najbardziej złożonych podróży użytkowników w wielu kanałach.
Narzędzie do mapowania podróży klientów Netcore umożliwia marketerom łatwe tworzenie kampanii marketingowych w oparciu o zachowania i etapy klienta. Dzięki kreatorowi typu „przeciągnij i upuść” nawet najbardziej złożone ścieżki klienta można mapować, zautomatyzować i zoptymalizować w drodze, dodając lub usuwając etapy. Netcore dostosowuje się do nawet najmniejszych zmian zachowania, aby dostarczać kontekstowe komunikaty w kanałach. Twórz dynamiczne ścieżki na podstawie danych transakcyjnych, aby formułować odpowiednie zalecenia i zwiększać wskaźnik ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore Customer Engagement

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Twórz online mapy podróży klienta, persony i mapy interesariuszy. Współpracuj i dziel się podróżami z rówieśnikami i prezentuj je klientom.
Smaply to narzędzie do mapowania podróży dla firm każdej wielkości, które chcą poprawić swoje doświadczenia klienta i skalować design thinking w swojej organizacji. Elastyczni redaktorzy | współpraca | współdzielenie na żywo | tryb feedback | profesjonalny eksport | wiele person | integracja danych | API | szkolenia | wsparcie | zamówienia | godziny coachingu | cena za użytkownika | język angielski i hiszpański | link lane | szablony map podróży | szablony persony | szablony i przykłady branżowe Dowiedz się więcej na temat produktu: Smaply

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
W pełni funkcjonalna usługa lokalizowania sklepów, która jest niezwykle szybka i łatwa w konfiguracji, dodawaniu lokalizacji i osadzaniu na stronie internetowej.
W pełni funkcjonalna usługa lokalizowania sklepów, która jest niezwykle szybka i łatwa w konfiguracji, dodawaniu lokalizacji i osadzaniu na stronie internetowej. Prześlij swoje lokalizacje za pomocą plików CSV lub Excel lub, jeśli wolisz, ustaw automatyczną synchronizację z arkusza Google. W pełni obsługuje wszystkie główne rozwiązania CRM, w tym Shopify, Squarespace, Wordpress, Drupal i Joomla, i jest w pełni konfigurowalny, w tym niestandardowe mapy i znaczniki Google. Wszystkie plany umożliwiają całkowicie nieograniczone wykorzystanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Store Locator Widgets

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów.
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Chcesz usprawnić wdrażanie użytkowników, ale Twoi programiści są zajęci. Ucierpi na tym współczynnik konwersji. Funkcja Userflow pozwala całemu zespołowi tworzyć dostosowane do potrzeb ankiety, obchody i listy kontrolne w aplikacji, bez kodowania. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Rozwiązanie Where to Buy to więcej niż lokalizator sklepów, to pomost pomiędzy markami a sprzedawcami.
Dzięki rozwiązaniu „Where to Buy” od Click2Buy marki mogą zaoferować klientom najbardziej płynny i dostosowany do ich potrzeb sposób obsługi nabywcy. Rozwiązanie Where to Buy lub Store Locator 3.0 firmy Click2Buy nie tylko pomaga markom konwertować ruch we wszystkich ich cyfrowych punktach kontaktowych, ale również daje im dostęp do kompleksowego zestawu danych bogatych w wiedzę na temat zachowań klientów, od momentu wejścia na ich stronę docelową do kasy na stronie dystrybutora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click2Buy

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki