Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 145 w
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Chcesz usprawnić wdrażanie użytkowników, ale Twoi programiści są zajęci. Ucierpi na tym współczynnik konwersji. Funkcja Userflow pozwala całemu zespołowi tworzyć dostosowane do potrzeb ankiety, obchody i listy kontrolne w aplikacji, bez kodowania. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Mailchimp is the #1 email marketing and automations brand that recommends ways to get more opens, clicks, and sales.
Mailchimp is the #1 Email Marketing and Automations brand for growing businesses. We empower businesses around the world to launch, build, and grow their businesses with world-class marketing technology, award-winning customer support, inspiring content & our data-driven recommendations Over 12 Million businesses including TEDTalks, Shutterstock, Boston Market, Nikon India trust Mailchimp to turn their emails into revenue, grow their audience, & create effective multichannel marketing campaigns Dowiedz się więcej na temat produktu: Mailchimp

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji.
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażow e przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Jedna z najpopularniejszych platform online do tworzenia tablic do współpracy, która umożliwia mapowanie drogi klienta
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Zwiększenie zgodności między funkcjami dzięki współpracy z mapowaniem podróży klienta. Przełamanie silosów i umożliwienie pracy zespołom rozproszonym, aby tworzyć, powtarzać i wdrażać strategie szybciej niż wcześniej. Skorzystaj z głębokich integracji i ponad 250 gotowych szablonów, aby rozpocząć współpracę w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketo Engage

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Use Hotjar to understand how users behave and what they feel at each step of their journey.
Hotjar is an all-in-one digital experience insights platform. It’s all the tools and data you need to truly understand your users’ behavior and create engaging experiences that drive results. Get to know your users at every step of their journey, through interviews, behavioral insights, and frequent feedback. Join one million other websites to get inspired, spot bugs, and make confident website improvements with Hotjar. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hotjar

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Use Pendo's customer journey analytics to learn how customers move through workflows, then take action to improve the user experience.
Understand the customer journey with Pendo. Analyze how customers move through product workflows, then take action to improve the user experience. Empower your teams with comprehensive product analytics to inform data-driven decisions. Know which features users adopt, which they ignore, and see how they navigate your entire product portfolio. It’s impossible to predict every path users may take. Pendo codelessly tracks all usage as soon as it’s installed - no tagging or instrumentation required. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pendo

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
CardBoard helps teams collaboratively explore and visualize product ideas, user experiences, customer journeys and more.
CardBoard is the world's #1 user story mapping app. Collaborate with you team in real-time even if they are scattered across the globe. Easy to use and helps team build products that customers love. Sync your boards with tools like Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne and Pivotal Tracker. Your boards stay up to date whenever you make a change. See what you have been missing and try CardBoard. Dowiedz się więcej na temat produktu: CardBoard

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Impartial customer journey analytics; evaluate journeys across devices, browsers, apps; review key metrics to reduce path-to-purchase
Capture privacy-first journeys to understand the path-to-purchase. Built-in identity graph unifies journeys across devices, browsers, and apps. See which marketing programs and channels convert the fastest. View analytics for programs that work well together and that provide incremental lift against other programs. Measure and improve customer acquisition costs and customer lifetime value. Dowiedz się więcej na temat produktu: LeadsRx

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania . Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Customer Journey Mapping Tools help your business drive individualized experiences at scale – with absolutely zero code.
LeadSquared’s Customer Journey Mapping Tools help your business tailor personalized journeys and drive individualized experiences at scale – with absolutely zero code. Sketch customer and prospect journeys visually, and identify pain points and drop-off areas. No matter what your campaign goal – new customer acquisition, dormant lead reactivation, increasing upsell/cross-sell rates, increasing renewal ratios, app installs, app usage, etc., you can build end-to-end customer journeys with ease Dowiedz się więcej na temat produktu: LeadSquared

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla stron internetowych i aplikacji mobilnych z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla sieci i urządzeń mobilnych, które pomaga ponad 300 000 przedsiębiorstwom każdej wielkości i z różnych branż w odpowiadaniu na pytania dotyczące działań użytkowników. Dlaczego użytkownicy korzystają z danej funkcji lub z niej nie korzystają? Wyeliminuj zgadywanie: zawsze dostępne nagrania i mapy cieplne pokazują rzeczywiste zachowanie użytkowników, a automatyczne śledzenie zdarzeń i lejki konwersji pokazują trendy w zachowaniach. Smartlook to nie tylko liczby i wykresy, ale także powód, dla którego użytkownicy zachowują się w dany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Contentsquare is the #1 Digital Experience Analytics leader. Discover Session Replay, Zone-Based Heatmaps, Journey Analysis and more.
Contentsquare’s #1 Digital Experience Analytics Cloud is a feature-rich, enterprise-class platform used by 800+ leading brands to uncover hidden customer behaviors and deliver better experiences. Cap abilities like Zone-Based Heatmaps, Journey Analysis, Session Replay, Impact Quantification, AI Insights, Struggle Analysis & more provide unique insights, visualizations and recommendations Marketing, eCommerce, Operations, Product, UX and Analytics teams can use to optimize CX & fuel growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contentsquare

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
UXPressia is an online tool for customer journey mapping, creating personas and impact maps. It is an optimal balance between sticker-and table-based solutions with an intuitive drag and drop interface and plenty of customizable features. With UXPressia you will design and deliver an exceptional experience to your customers. Visualize your customer journeys, create personas, analyze touchpoints in multi-channel interactions and invite collaborators to map together and share journeys online! Dowiedz się więcej na temat produktu: UXPressia

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Twilio Segment is the world’s leading Customer Data Platform (CDP). Join the 25,000+ companies using Segment.
Twilio Segment is the world’s leading Customer Data Platform (CDP). The platform provides 25K+ companies with the data foundation that they need to put their customers at the heart of every decision. Using Segment, companies can collect, unify and route their customer data into any system where it’s needed to better understand their customers and create seamless, compelling experiences in real-time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Segment

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
FullStory helps businesses understand, measure, and perfect their digital experience across sites and apps.
FullStory is a trusted Digital Experience Intelligence (DXI) platform that combines rich product analytics, robust session detail, and collaboration tools to deliver real-time insights that uncover opportunities on web and mobile experiences. FullStory’s best-in-class DXI platform helps brands understand their users’ digital experiences to eliminate friction and capitalize on what’s successful. Dowiedz się więcej na temat produktu: FullStory

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
World's leading All-in-One eCommerce Sales & Marketing Automation Platform for Businesses @ Every Stage.Join w Luxe,FIT Mexico, GiaRose
Save 96% w/ AiTrillion, the only All-in-One ecommerce marketing automation platform on Shopify&Magento. 11+ AI-enabled marketing features. 200K+ installations. 175 countries. Email, loyalty rewards, web push, product reviews, pop ups, announcement bar, affiliates, membership, form builder, deep segmentation, predictive analytics, reporting, personalization etc. Rated 5 stars on G2, Capterra, Shopify. Focused on maximizing customer acquisition, engagement, experience, boost sales & stop churn. Dowiedz się więcej na temat produktu: AiTrillion

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Easy to use no-code content builder for interactive online forms, surveys, web calculators, quizzes, product finders & payment pages.
involve.me specializes in growth tools for online customer engagement through white label interactive funnels. Its main software is a no-code content builder for embeddable and standalone online quizzes, online surveys, web calculators, online forms, product finders and payment pages that look & feel custom coded. involve.me's no-code interactive content builder software has been used by Salesforce, Universal Pictures, Nestlé, Pearson Education, Time Out and Bloomberg LP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Involve.me

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Matomo is the leading open-source web analytics solution. Make more informed decisions while ensuring data privacy and ownership.
Matomo is the leading open-source web analytics solution that gives you 100% data ownership. Make more informed decisions and enhance your customer experience while ensuring GDPR compliance, data privacy and ownership. Matomo is the trusted solution for over 1.5 million websites globally. Gain peace of mind with a GDPR-compliant web analytics solution that delivers 100% accurate data. Dowiedz się więcej na temat produktu: Matomo

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Dowiedz się więcej na temat produktu: GetFeedback

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces.
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Platforma Dreamdata zbiera, łączy, czyści wszystkie dane dotyczące wejścia na rynek w celu wizualizacji kompleksowej mapy B2B ścieżki klienta. Mapowanie podróży klientów Dreamdata umożliwia firmom analizowanie wpływu każdego kontaktu na ścieżki klientów i identyfikowanie, jakie działania działają i kiedy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
Make online shopping as personalized as in store with INSIDE, an omni channel customer service software that provides agents with the tools and data to replicate in-person shopping experiences online and seamlessly between channels. Some of the world’s leading brands use INSIDE to earn on average a 25-35%, sometimes 48%, conversion rate using the enterprise live chat, chatbots, video-assisted personal shopping and live-streaming solutions Dowiedz się więcej na temat produktu: INSIDE

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Heap is the only solution that shows you every action by every user on your product or site, then gives insight on what to fix and how.
Quickly improve conversion, retention, and customer delight with Heap, the only digital insights platform that gives you complete understanding of your customers’ full digital journeys. See every action by every user on your product or site, then receive direction on the improvements that will most impact your business. Unlock the full potential of your data with over 100 integrations to advance analysis. Don't rely on gut instinct—enable your team to become data-driven with Heap. Dowiedz się więcej na temat produktu: Heap

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Pakiet informacji zwrotnych typu „wszystko w jednym” z wielokanałową dystrybucją, dostosowaniem wizualnym i tworzeniem ankiet w ramach procesu obsługi klienta.
Feedbackly to uniwersalne narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych, które automatycznie przekształca informacje zwrotne w sprzedaż w trakcie całej podróży klienta. Twórz konfigurowalne ankiety i publikuj je jednocześnie na dowolnym kanale sprzedaży/komunikacji; następnie analizuj odpowiedzi na doskonałym pulpicie nawigacyjnym i w specjalistycznym narzędziu do analityki procesów obsługi klienta. Feedbackly jest jedynym dostawcą rozwiązań CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta) na rynku, który umożliwia pomiar doświadczeń emocjonalnych. Co więcej, pokazuje, które emocje napędzają sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Feedbackly

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage, jako platforma typu full-stack do automatyzacji marketingu, umożliwia uzyskanie jednolitego widoku użytkowników dzięki funkcji kreatora podróży. Możesz organizować złożone kampanie marketingowe cyklu życia za pomocą prostego interfejsu przeciągnij i upuść na pulpicie WebEngage. Podróże użytkownika można zaprojektować przy użyciu określonych reguł, całkowicie dostosowanych do potrzeb każdej firmy i rodzaju zdarzeń występujących w cyklu życia użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Clarity is a free, easy-to-use tool that help you understand how real people actually use your site.
Clarity is a free, easy-to-use tool that captures how real people actually use your site. Setup is easy and you'll start getting data in minutes. Clarity instant heatmaps: See at a glance which areas on your page drive the most engagement and how far your visitors scroll. Session recordings: Watch how people use your site. Find out what's working, learn what needs to be fixed, and test out new ideas. Insights: Quickly discover user frustration and turn these problems into opportunities. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Clarity

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Leadoo, The Conversion Platform provides you with a complete set of tools and essential insights for converting your website visitors.
Leadoo converts more visitors to customers from your existing website traffic. Already 1.000 companies increasing their conversions by 30-70% with Leadoo. The best conversion tools for converting your visitors. Insightful and easy to use Conversion Insights that show what works and what doesn't. Dowiedz się więcej na temat produktu: Leadoo

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Marketers from all kinds of businesses use Oribi to get amazing marketing results without having to rely on developers or analysts.
Oribi was built as an alternative to Google Analytics for marketers who are tired of endless reports and don't have the time to dig through piles of data. Thousands of users use Oribi to reduce cart abandonment, view all their key metrics, trends, and marketing budgets in one dashboard, improve paid campaigns, and credit every single marketing activityfrom paid campaigns to newsletters or contentand know exactly how each one contributes to sales. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oribi

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
LogRocket combines session replay, error tracking, and product analytics – empowering software teams to create the ideal web and mobile
LogRocket combines session replay, product analytics, and error tracking – empowering software teams to create the ideal product experience. Using LogRocket, Software teams can fix user-reported issues faster, de-noise their error alerts, and see the "why" behind their product analytics graphs and funnels. Make sure your team is focusing on the digital experience issues with the biggest impact at all times. And now, with the release our machine learning functionality, LogRocket Galileo, you'll Dowiedz się więcej na temat produktu: LogRocket

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that enables marketers to drive incremental conversions & conversations
Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that optimizes the potential of each channel & delivers integrated user experiences across connected devices. It delivers high value user conversions by empowering marketers to seamlessly craft unique consumer journeys & enables timely decision-making across multiple touch-points powered by machine learning that learn & evolve real-time. The platform aims to bring efficiency in marketing spends by integrating CRM & paid channels. Dowiedz się więcej na temat produktu: Engage360

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Narzędzie do mapowania podróży klienta, które umożliwia łatwe przeciąganie i upuszczanie oraz automatyzację nawet najbardziej złożonych podróży użytkowników w wielu kanałach.
Narzędzie do mapowania podróży klientów Netcore umożliwia marketerom łatwe tworzenie kampanii marketingowych w oparciu o zachowania i etapy klienta. Dzięki kreatorowi typu „przeciągnij i upuść” nawet najbardziej złożone ścieżki klienta można mapować, zautomatyzować i zoptymalizować w drodze, dodając lub usuwając etapy. Netcore dostosowuje się do nawet najmniejszych zmian zachowania, aby dostarczać kontekstowe komunikaty w kanałach. Twórz dynamiczne ścieżki na podstawie danych transakcyjnych, aby formułować odpowiednie zalecenia i zwiększać wskaźnik ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore Customer Engagement & Experience Platform

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Twórz online mapy podróży klienta, persony i mapy interesariuszy. Współpracuj i dziel się podróżami z rówieśnikami i prezentuj je klientom.
Smaply to narzędzie do mapowania podróży dla firm każdej wielkości, które chcą poprawić swoje doświadczenia klienta i skalować design thinking w swojej organizacji. Elastyczni redaktorzy | współpraca | współdzielenie na żywo | tryb feedback | profesjonalny eksport | wiele person | integracja danych | API | szkolenia | wsparcie | zamówienia | godziny coachingu | cena za użytkownika | język angielski i hiszpański | link lane | szablony map podróży | szablony persony | szablony i przykłady branżowe Dowiedz się więcej na temat produktu: Smaply

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Factors.AI is Marketing Analytics and Attribution platform that helps teams understand the impact of marketing on revenue
Factors.AI is a Marketing Analytics and Attribution platform that helps you understand and prove the impact of how your activities impact revenue We collect and process all data across your customer journeys. You can monitor metrics across web, campaigns and CRM with the goal of increasing revenue. With an easy self-serve interface, multi-touch attribution models, AI-powered analytics engine, and template library — you'll have all the answers to frequent marketing questions Dowiedz się więcej na temat produktu: Factors.ai

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
MikMak provides eCommerce marketing analytics and eCommerce enablement software to accelerate online sales for brands.
MikMak is the leading global platform for eCommerce acceleration for multichannel brands and provides analytics and eCommerce enablement software to help product manufacturers and CPG companies understand their consumers' online behavior, determine the best use of marketing dollars, and drive online sales. Dowiedz się więcej na temat produktu: MikMak

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Software design tool with wireframing, process mapping, network diagramming, and visual modelling tools for agile software projects.
Visual Paradigm helps software development teams to capture correct requirements and transform them into accurate design, thus helping developers to build right software according to requirements. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Paradigm

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
W pełni funkcjonalna usługa lokalizowania sklepów, która jest niezwykle szybka i łatwa w konfiguracji, dodawaniu lokalizacji i osadzaniu na stronie internetowej.
W pełni funkcjonalna usługa lokalizowania sklepów, która jest niezwykle szybka i łatwa w konfiguracji, dodawaniu lokalizacji i osadzaniu na stronie internetowej. Prześlij swoje lokalizacje za pomocą plików CSV lub Excel lub, jeśli wolisz, ustaw automatyczną synchronizację z arkusza Google. W pełni obsługuje wszystkie główne rozwiązania CRM, w tym Shopify, Squarespace, Wordpress, Drupal i Joomla, i jest w pełni konfigurowalny, w tym niestandardowe mapy i znaczniki Google. Wszystkie plany umożliwiają całkowicie nieograniczone wykorzystanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Store Locator Widgets

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
World's easiest email marketing & marketing automation platform
"All in one" email marketing & marketing automation software. Offer extremely easy-to-use mobile responsive email marketing, newsletter templates, sms campaigns, landing page builder, survey tool, optimization tools, marketing automation features, smart lead forms, and sales booster for e-commerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActiveTrail

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Polska Produkt lokalny
An analytics suite with a focus on user privacy and data security – the perfect alternative to Google Analytics
Piwik PRO is the first privacy-oriented alternative to Google Analytics. Created in 2013, Piwik PRO Analytics Suite allows for tracking web, app, product and intranet behavior of users. The platform ensures compliance with strict EU, US, Chinese and Russian data protection laws, including the General Data Protection Regulation (GDPR) and the Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA). Dowiedz się więcej na temat produktu: Piwik PRO

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
The smart online tool for creating professional and powerful Customer Journey Maps that will improve your Customer Experience
The easy-to-use tool for creating powerful digital Customer Journey Maps, User Stories, Experience maps and Service Blueprints: Organize all your customer insights, data, solutions and ideas in one place. Present and share your maps for greater commitment and impact. Collaborate on maps IRL with remote teams for higher efficiency. Update and use your maps as change plans by using Custellence's unique status settings Dowiedz się więcej na temat produktu: Custellence

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Zoho PageSense, a Conversion Rate Optimization & Personalization platform, helps businesses make data-driven changes on their website.
Zoho PageSense is a conversion optimization and personalization platform that helps you optimize your website, personalize pages to suit your target audience and boost your overall conversion rate. With features like Funnel Analysis, Form Analytics, Heatmap, Session Recording, A/B Testing, and Personalization, you can precisely understand what works on your website and causes drop-offs and optimize it for better conversions. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho PageSense

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
The Intouch Platform drives actionable insights from all customer touchpoints to align operational delivery with customer expectations.
The Intouch Insight CX Platform is a scalable CX intelligence suite to seamlessly deliver Mystery Shopping data into a full-service CX solution. The platform’s reporting capabilities are designed to help multi-location businesses measure the impact of operational programs against key CX metrics, like satisfaction, service times or accuracy, so they can act quickly to address issues and build on successes across locations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intouch Insight CX Platform

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Boomtown is the Customer Experience Management company. We help enterprises deliver exceptional customer experiences.
Boomtown is the Customer Experience Management company. We help enterprises and their partner ecosystems deliver exceptional customer experiences with complete visibility and precise control. The Boomtown Platform (“CXMEngine”) includes pre-built CRM connectors, experience orchestration and automation tools, as well as knowledge delivery and integrated communication solutions in one seamless platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: CXMEngine

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Avion helps product teams reduce risk and break down complexity by building backlogs that are tightly bound to core user journeys.
Avion is the #1 story mapping tool used by product teams. Break down complexity, build powerful user-focused backlogs and focus on outcomes over output. Avion integrates with the top backlog tools like Jira, Azure, GitHub and Trello. World-leading companies use Avion to plan their backlog and user journeys. Keep focused on your end-users and turn big ideas into working software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avion

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Untangle your digital plans, allow users and developers to work out together what jobs your app will do, and how it will do them.
Untangle your digital plans, allow users and developers to work out together what jobs your app will do, and how it will do them. Only build what supports your business strategy. See the relative complexities and create realistic expectations. Iterate faster by testing ideas in an easy to understand model before committing to code. Free tier to get started. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primary

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Connect your business to make every retail marketing moment extra special
Connect to your shoppers in a whole new way with Salesforce for Retail. Deliver intelligent, personalized, and connected customer experiences at every stage of the shopper journey from awareness to purchase, service, brand advocacy, and beyond. Support shoppers with great service across any channel, from SMS and messaging apps to phone and email. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Retail CRM

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
With DemandJump you will see what consumers are doing, see what your competitors are doing, and see what you should be doing next.
DemandJump removes the blindspots from digital marketing by revealing more of the customer journey and competitive landscape than you could ever see before. #1 See what consumers are doing - not just which ad they click on, but the websites they visit, the searches they conduct along the path to purchase, and more. #2 See what competitors are doing - where theyre showing up, whats driving their traffic, the content/ads they use, and how you compare. #3 See what you should be doing next. Dowiedz się więcej na temat produktu: DemandJump

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Centralpoint's recognized by Gartner as a Digital Experience Platform; for learning management, and career development
Centralpoint Pathways show them where they are and what is left to complete the journey. This includes single sign on (AD/SAML) for a personalized roadmap for each user, including learning management and gamification to show where they stand. Let us build a live functional prototype around your many journey points to show you what we mean Dowiedz się więcej na temat produktu: Centralpoint

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Twórz mapy podróży z prawdziwymi informacjami o klientach, śledź doświadczenia użytkownika i dostrzegaj możliwości poprawy dzięki rozwiązaniu Reveall.
Dzięki rozwiązaniu Reveall możesz wizualizować mapy podróży klienta za pomocą prawdziwych danych. Twórz mapy podróży z prawdziwymi spostrzeżeniami klientów, śledź doświadczenia użytkownika i dostrzegaj możliwości poprawy. Firma Reveall pomaga zespołom ds. produktów stać się bardziej kierowanymi przez klientów, ułatwiając planowanie i ustalanie priorytetów produktów. Dzięki rozwiązaniu Reveall możesz współpracować nad spostrzeżeniami klientów, mapować ścieżki klientów i ustalać priorytety w zakresie możliwości związanych z produktami – wszystko w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reveall

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Wigzo is a no-code customer data platform with smart marketing automation capabilities for e-commerce growth.
Wigzo is a no-code customer data platform with smart marketing automation capabilities for e-commerce growth. Its powerful automation workflows deliver performance-driven personalization across Email, SMS, WhatsApp, On-site, and Push. Grow your subscribers fast, convert them faster, and retain more customers with better CLTV through 1:1 personalization & engagement. Wigzo allows marketers to leverage customer data for powerful segmentation analytics, campaign management, and agile marketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wigzo

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.
Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc. Dowiedz się więcej na temat produktu: PowerReviews

Funkcje

  • Analityka behawioralna
  • Profile klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki