Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do komunikacji wewnętrznej

Narzędzia do komunikacji wewnętrznej umożliwiają działom HR i zespołom kierowniczym komunikację, współpracę i dzielenie się wiedzą, wiadomościami i ostrzeżeniami z resztą przedsiębiorstwa.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 19 w

GuavaHR to aplikacja i platforma dla pracowników 360°, która zwiększa zaangażowanie pracowników, produktywność i wyniki biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: GuavaHR
Aplikacja intranetowa dla pracowników bez biurka. GuavaHR to niedroga, oparta na danych platforma do komunikacji wewnętrznej i angażowania pracowników dla firm z pracownikami poza biurem. Analityka daje przegląd tego, co czytają użytkownicy, jak bardzo są aktywni i jak dobrze się czują. Komponuj, wysyłaj i odbieraj wiadomości w ciągu kilku sekund, uzyskuj natychmiastowe statystyki zasięgu i dowiedz się, kto został pominięty. Jednoczesne docieranie do pracowników w różnych językach i lokalizacjach oraz angażowanie pracowników w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: GuavaHR

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Oparte na sztucznej inteligencji wyszukiwanie w przedsiębiorstwie, intranet i baza wiedzy w jednym. Znajduj wiedzę w dowolnym miejscu i dziel się nią w dowolnym języku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guru
Oparte na sztucznej inteligencji wyszukiwanie w przedsiębiorstwie, intranet i baza wiedzy w jednym. Wyszukiwanie treści we wszystkich źródłach wiedzy (Gdrive, Onedrive, Box, Dropbox, SharePoint) Twórz, ulepszaj lub syntetyzuj zweryfikowane treści i tłumacz je na ponad 100 języków. Uzyskaj dostęp do tych informacji w dowolnym miejscu (rozszerzenie Chrome, Slack, Teams, Outlook, Salesforce, Zendesk) i pozwól, aby Guru pomógł ci bez wysiłku poprawić swoją wiedzę, identyfikując luki w wiedzy, duplikaty wiedzy lub łącząc ludzi z ekspertami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guru

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Skorzystaj z elastycznej platformy monday.com, aby zapewnić swoim pracownikom niestandardowe narzędzia komunikacji, które pomogą im omawiać projekty w kontekście.
Skorzystaj z elastycznej platformy monday.com, aby zapewnić swoim pracownikom niestandardowe narzędzia komunikacji, które pomogą im omawiać projekty w kontekście. Zacznij od jednego z gotowych szablonów, dodaj zadania swojego zespołu, przesyłając arkusze kalkulacyjne lub dokumenty, a następnie dodaj ponad 30 kolumn, aby zespół miał wszystkie informacje potrzebne do efektywnej współpracy. Dlatego zamiast spędzać godziny na sortowaniu skrzynki odbiorczej pracownicy mogą skupić się na wykonywanej pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
BambooHR to wielokrotnie nagradzana platforma HR, która pomaga rosnącym organizacjom zautomatyzować, scentralizować i połączyć dane pracowników.
BambooHR to wielokrotnie nagradzana platforma HR, która pomaga rosnącym organizacjom zautomatyzować, scentralizować i połączyć dane pracowników w jednym miejscu. Zapewnia kompleksowe rozwiązanie do: - zarządzanie danymi pracowników - pozyskiwanie, zatrudnianie i wdrażanie najbardziej utalentowanych pracowników - uproszczenie listy płac, śledzenie godzin pracy i pozyskiwanie świadczeń - tworzenie i wysyłanie ogłoszeń firmowych - mierzenie doświadczenia i wydajności pracowników - oraz łączenie swoich danych z rozległym rynkiem gotowych integracji Dowiedz się więcej na temat produktu: BambooHR

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Wrike to platforma do zarządzania komunikacją z pracownikami wyposażona w narzędzia do współpracy w czasie rzeczywistym, udostępnionymi kalendarzami i integracją aplikacji.
Wrike jest platformą do komunikacji z pracownikami, z której korzysta ponad 20 000 firm ze 140 krajów. Zapewnij łączność z zespołami zdalnymi na jednej ujednoliconej platformie. Powiadom członków zespołu o ważnych aktualizacjach za pomocą oznaczeń @ i dodaj dodatkowe szczegóły za pomocą pól niestandardowych. Współpracuj w czasie rzeczywistym z edytorem na żywo i udostępniaj aktualizacje osi czasu w kalendarzach zespołu. Zintegruj Wrike ze swoimi ulubionymi aplikacjami do komunikacji, aby tworzyć nowe kanały komunikacji i przekazywać pracownikom informacje. Współpracuj dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Bitrix24 to darmowa platforma do komunikacji dla pracowników, używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source.
Bitrix24 to bezpłatna platforma do wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji pomiędzy pracownikami, używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Korporacyjne sieci społecznościowe, grupy robocze, intranet, czat grupowy, e-mail, telefonia, SMS i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Front to sposób, w jaki zespoły usprawniają komunikację z klientami, aby zapewnić wyjątkową obsługę na dużą skalę.
Front to pierwsze oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, które pomaga zespołom komunikować się w bardziej przejrzysty i odpowiedzialny sposób, aby zarządzać setkami wiadomości e-mail na adresy ogólne. Dzięki Front możesz przypisywać wiadomości e-mail do członków zespołu, wewnętrznie udostępniać i omawiać wiadomości e-mail bez kłopotliwego przekazywania i odpowiadania wszystkim, lub ustawiać przypomnienia, aby odpowiedzieć później. Szablony wiadomości e-mail, sekwencje, scalanie poczty i skróty automatyzują przepływ pracy, aby zaoszczędzić czas. Wypróbuj Front za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Polska Produkt lokalny
Poprawa komunikacji z pracownikami dzięki wiarygodnym danym z ankiet. Gotowe szablony ankiet dla pracowników I Przyjazne dla użytkownika narzędzie I RODO i bezpieczeństwo danych
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie do ankiet dla Twojej firmy. Popularne rodzaje ankiet: - NPS (wy nik promotora netto), satysfakcja klienta, - HR, informacje zwrotne od pracowników, doświadczenie klienta, rozmowa końcowa, doświadczenie kandydata, - widżet strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Pumble — bezpłatne oprogramowanie do współpracy zespołowej — pozwala pokonać typowe wyzwania związane z procesem współpracy. Kanały dla różnych tematów, bądź na bieżąco ze wszystkimi rozmowami za pośrednictwem wątków i wymieniaj konkretną osobę lub grupę użytkowników, aby natychmiast powiadomić wszystkich członków. Wysyłaj i zapisuj wszystkie pliki w swoim obszarze roboczym – uzyskaj do nich dostęp, gdy tylko będziesz ich potrzebować. Przeprowadź szybką rozmowę głosową lub wideo, aby skutecznie rozmawiać. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
GoBrunch to wszechstronna platforma webinariów i spotkań, z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników.
GoBrunch to wszechstronna platforma webinariów i spotkań z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Nie wymaga instalacji. Utwórz webinar lub wirtualną klasę, włącz kamerę, udostępnij ekran lub wideo, transmituj innych prezenterów i nagrywaj. Podobnie jak podczas wydarzenie na żywo, może być jednocześnie wiele sal z różnymi moderatorami przypisanymi do każdej sesji. Zacznij korzystać, a Twoje sesje będą bardziej wciągające Dowiedz się więcej na temat produktu: GoBrunch

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Skorzystaj z aplikacji Empuls Employee Communication, aby scentralizować komunikację korporacyjną i ożywić cyfrowe miejsce pracy.
Stwórz z Empuls społecznościowe cyfrowe miejsce pracy, w którym pracownicy mogą czytać, komentować lub publikować treści ze zdjęciami, filmami i załącznikami. Zapewnij głos każdemu pracownikowi w różnych rolach, działach, lokalizacjach geograficznych i zespołach oraz zapewnij określonym grupom bogatą komunikację w formie pytań, ankiet, sondaży i nie tylko. Ponad 1000 organizacji zaufało Empuls, aby usprawnić komunikację z pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Empuls

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Platforma komunikacyjna dla zespołów pierwszej linii. Mobilna, z interaktywnym newsfeedem, scentralizowaną biblioteką wiedzy i wideo na żywo.
Zwiększ zaangażowanie i motywację pracowników, łącząc je ze sobą. Dzięki YOOBIC można łatwo dotrzeć do swoich zespołów pierwszej linii, ułatwić współpracę i wysłuchać opinii wszystkich pracowników za pośrednictwem mobilnej platformy komunikacji pracowników, stworzonej dla współczesnych pracowników. YOOBIC jest używany przez ponad 150 marek i sprzedawców detalicznych na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples i Peugeot. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management to kompletne rozwiązanie chmurowe, które łączy wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi i każdą osobę w całym przedsiębiorstwie. Zapewnia to spójne doświadczenie na różnych urządzeniach, umożliwia jedno źródło prawdy dla danych HR w celu usprawnienia procesu decyzyjnego i zapewnia wiodące na rynku innowacje, które zaspokoją twoje potrzeby dziś i w przyszłości. Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim obejmuje: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Europejskie rozwiązanie do dzielenia się wiedzą, któremu zaufały zespoły i organizacje różnej wielkości. Ma ono na celu zapewnienie dostępności informacji i umożliwienie ich wykorzystania.
Elium to jedno z wiodących europejskich rozwiązań do dzielenia się wiedzą, łączącym współpracę i wiedzę. Pozwala organizacjom zdobywać wiedzę, organizować ją i uzyskiwać do niej dostęp, pomagając w podjęciu właściwej decyzji i wywieraniu wpływu. Elium zintegrowane z programami Sharepoint, Teams, Google i Slack doskonale pasuje do Twojego ekosystemu. Dzięki funkcjom hostingu w Europie i zgodności z RODO oferuje bezpieczeństwo na poziomie przedsiębiorstwa. Elium jest dostępny na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne za pośrednictwem aplikacji iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elium

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi.
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i obsługa zasobów ludzkich. Oprogramowanie oferuje bogaty zestaw funkcji, w tym konfigurowalny formularz raportowania i zaawansowane zarządzanie raportami, które są dostępne w 113 językach. Zgodność z RODO i certyfikat ISO 27001. FaceUp jest zgodny z Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało jej 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie. Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Można ją skonfigurować w ciągu pięciu minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
Polska Produkt lokalny
Workai to intranet z modułami społecznościowymi i bazą wiedzy, który przyspiesza przepływ informacji w organizacji.
Workai pomaga osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację oraz mierzyć jej wpływ. Dzięki technologii nowej generacji i niezwykle łatwym w użyciu funkcjom, które przekształcają komunikację, kulturę i przepływy pracy, wykorzystując gotowe bloki bez konieczności posiadania umiejętności informatycznych. Jej intranet, baza wiedzy i moduły społecznościowe pozwalają przyspieszyć przepływ informacji między pracownikami a organizacją. Workai gwarantuje integrację z Office 365. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workai

Funkcje

  • Czat/wiadomości
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie plików
  • Wykaz pracowników
  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa