Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zapytań ofertowych

Programy do zapytań ofertowych (RFP lub RFQ) są używane zarówno przez nabywców, jak i sprzedawców towarów i usług. Oprogramowanie RFP wykorzystuje się w celu określania wymogów, tworzenia kwestionariuszy, składania ofert i śledzenia wszystkich informacji z nimi związanych, takich jak terminy, odpowiedzi, inne oferty itp.

Proste, ale w pełni funkcjonalne. Najwyżej oceniane oprogramowanie RFP. Tysiące użytkowników polega na ProcurementExpress.com w zakresie efektywnego zaopatrzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurementExpress.com
ProcurementExpress.com pomaga uzyskać wysoką wartość za pieniądze od dostawców. Możesz wnioskować, zbierać i organizować wyceny dla konkretnych projektów. Automatyzacja zbierania ofert i skuteczniejsza komunikacja z dostawcami pozwala zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i zapewnić zgodność z wymogami audytów. Funkcje obejmują tworzenie zapytań ofertowych, centrum zarządzania cyklem życia, automatyczne powiadomienia e-mail od dostawców, porównywanie ofert, przydzielanie zwycięskich ofert i moduł oceny dostawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurementExpress.com

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Twórz, śledź i podpisuj elektronicznie swoje RFP w jednym miejscu za pomocą prawnie wiążących podpisów online.
Chcesz wysłać dokładne RFP (zapytanie ofertowe), które zaimponują Twoim klientom, bez poświęcania na każdą z nich godziny lub więcej? PandaDoc umożliwia tworzenie nowych RFP bezpośrednio w rozwiązaniu CRM za pomocą jednego kliknięcia, a także śledzenie widoków dokumentów i podpisów po ich wysłaniu oraz przyjmowanie płatności za pomocą bezpiecznych pól transakcji kartą kredytową. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Oprogramowanie internetowe pozwalające na szybsze tworzenie ofert, nadawanie im niesamowitego wyglądu i szybsze zdobywanie zleceń dzięki podpisom cyfrowym.
Better Proposals pomaga szybciej tworzyć oferty; sprawia, że wyglądają one bardziej profesjonalnie i daje Ci wszystkie narzędzia potrzebne do wygrania zlecenia tak szybko, jak tylko się da. Wiedza na temat tego, kiedy Twoje oferty są otwierane, przesyłane dalej i pobierane, pomaga Ci śledzić rozwój wydarzeń we właściwym czasie i w najbardziej odpowiedni sposób. Umożliwienie klientom podpisywania ofert online oznacza, że możesz uderzać, gdy żelazo jest jeszcze gorące. Składanie lepszych ofert składa się na lepszy biznes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Better Proposals

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Promena oferuje moduły zarządzania bazą dostawców, e-Sourcing, e-Procurement i analizy wydatków.
Promena dostarcza oparte na SaaS rozwiązania dla procesów zakupowych, w tym moduły do zarządzania bazą dostawców, e-Sourcingu, e-Procurement i analizy wydatków. Przekształć swój proces zamówień, zapewnij konkurencyjność, przejrzystość i wydajność, wykorzystując intuicyjny i nowoczesny design UX/UI Promena. Oprogramowanie zostało zaprojektowane i zbudowane na podstawie wieloletniego know-how i doświadczenia największej centralnej firmy zaopatrzeniowej w Turcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Decydujący czynnik zwycięskich przetargów i projektów. XaitPorter to wzorcowe rozwiązanie do zespołowego tworzenia i automatyzacji.
XaitPorter to kompleksowe oprogramowanie dla zespołów do wspólnego tworzenia, zarządzania i produkcji dokumentów. Usprawnij i zoptymalizuj produkcję dokumentów, aby zmaksymalizować przychody z ofert przetargowych, projektów i innych kluczowych biznesowo dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej
CV Partner jest używany przez wiodące firmy świadczące usługi profesjonalne do zarządzania swoimi CV i studiów przypadku oraz do wygrywania większej liczby ofert i wniosków.
CV Partner to narzędzie SaaS do automatyzacji zarządzania życiorysami i studiami przypadku na potrzeby ofert i wniosków. Dzięki CV Partner możesz dostosować CV i referencje swojej firmy do przetargów, ofert lub i RFP (zapytań ofertowych). Narzędzie umożliwia również łatwe eksportowanie CV i studiów przypadku do programów Word, PowerPoint i PDF, w tym szablonów specyficznych dla klienta i oferty. Firmy korzystające z CV Partner spędzają 50% mniej czasu na aktualizowaniu CV i studiów przypadku, a korzystają z niego wiodące marki w branży usług profesjonalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: CV Partner

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Prokuria to oprogramowanie do obsługi zamówień publicznych w chmurze, które zapewnia intuicyjne, przyjazne dla dostawców funkcje RFP (zapytanie ofertowe), RFQ (zapytanie o wycenę), RFI (zapytanie o informację) i eAukcji.
Prokuria pomaga firmom ułatwić proces zaopatrzenia poprzez zastosowanie rozwiązań obniżających koszty: 1) Szybsze i optymalne zarządzanie dostawcami poprzez uruchamianie wszystkich typów zdarzeń sourcingowych (RFI, RFQ, RFP, Reverse i Forward Auction, Dutch Auction, Dynamic Allocation); 2) Efektywne zarządzanie dostawcami i kontraktami przy użyciu dedykowanych narzędzi (SRM, segmentacja, oceny wydajności, onboarding, karty wyników); 3) Przyjazne dla użytkownika procedury zwiększające wewnętrzną współpracę, dostosowanie do interesariuszy i szybkość działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prokuria

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej
ePodpis i zarządzanie cyklem życia umowy/dokumentu Produkt dostępny w modelu SaaS.
Signulu to produkt do podpisu elektronicznego i zarządzania cyklem życia umowy/dokumentu, który zapewnia bogate funkcje i przystępne plany cenowe. Signulu zapewnia następujące funkcje: 1) Wiele opcji podpisywania w oparciu o wymogi prawne 2) Możliwości pozyskiwania wielu dokumentów 3) Szablony i wypełnianie formularzy 4) Opcje sekwencyjnego/równoległego/hybrydowego przepływu pracy 5) Wiele opcji przechowywania dokumentów 6) Funkcje bezpieczeństwa chroniące dokumenty przed nieuczciwymi działaniami Dowiedz się więcej na temat produktu: Signulu

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej
XaitRFI pozwala twojemu zespołowi odzyskać kontrolę nad procesem RFP. Efektywnie generuj RFP i poprawiaj wskaźniki wygranych.
XaitRFI pozwala twojemu zespołowi odzyskać kontrolę nad procesem RFP. Efektywnie generuj RFP i poprawiaj wskaźniki wygranych. Poświęcaj mniej czasu na tworzenie, a więcej na wzmacnianie swojej propozycji. Zapewnij efekt końcowy zgodny z firmowym brandingiem, nie zastanawiając się nad tym. Twórz w łatwy sposób wysokiej jakości propozycje projektowe dzięki wykorzystaniu istniejącej zawartości biblioteki wiedzy. Współpracuj efektywnie dzięki funkcjom współpracy i informacji zwrotnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitProposal

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Odpowiadanie RFP
  • Tworzenie RFP
  • Zarządzanie przetargami
  • Szablony
  • Narzędzia do pracy zespołowej