Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do zarządzania projektami

Narzędzia do zarządzania projektami umożliwiają działom rozwoju i kierownikom projektu skuteczne opracowywanie produktów i usług z wykorzystaniem metodologii Agile.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do zarządzania projektami

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 28 w

SpiraPlan to gotowy do użytku system zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i śledzeniu programów, ryzyka i zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to platforma do zwinnego zarządzania projektami na poziomie przedsiębiorstwa, która pomaga w dostarczaniu systemów o krytycznym znaczeniu dla firmy i jej działalności na czas i w ramach budżetu każdego dnia. SpiraPlan, stworzona specjalnie dla zespołów dbających o sprawne funkcjonowanie, oferuje jedno środowisko do skutecznego zarządzania programami, portfolio, punktami odniesienia, QA, wymaganiami, zadaniami, kodeksem, ryzykiem, a także potrzebami w zakresie audytu i zgodności. SpiraPlan umożliwia wyznaczanie celów i ich realizację przy jednoczesnym śledzeniu wszystkiego za pomocą pulpitów nawigacyjnych z danymi z różnych projektów w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym, współpracującym oprogramowaniem online typu Scrum i Kanban do zarządzania projektami publicznymi i prywatnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym narzędziem Scrum i Kanban przeznaczonym, zgodnie z pierwotnymi założeniami, do współpracy w czasie rzeczywistym, umożliwiającym przejrzystość i komunikację pomiędzy rozproszonymi, zdalnymi lub zlokalizowanymi zespołami. Prostota jest głównym zamierzeniem leżącym u podstaw projektu Flying Donut, co zapewnia zespołom zwinność biznesową. To powrót do podstaw zwinnych metodyk zarządzania projektami, z interfejsem w czasie rzeczywistym, który sprawia, że współpraca jest płynna i łatwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Kanban, Scrum lub procesy i przepływy pracy – Tablica Agile Task Board elastycznie wspiera sposób pracy użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile Task Board
Agile Task Board dla Teams i SharePoint -- Zachowaj przegląd zadań swojego zespołu i projektu. Śledź aktualny status zadań i udostępniaj je wszystkim uczestnikom projektu. Aktualizuj zadania zespołowe w miarę ich omawiania. Tablica Agile Task Board jest elastyczna, wyraźnie ułożona, przejrzysta dla wszystkich i łatwa w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile Task Board

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
Efektywnie zarządzaj wszystkimi projektami. Twórz mapy drogowe i powiązane działania, planuj sprinty i planuj ważne wydarzenia, aby jak najlepiej wykorzystać zwinne podejście do projektów. Przechowuj całą dokumentację bezpiecznie i pod ręką w module Docs, śledź czas pracy za pomocą połączonego Timesheet, zatwierdzaj wnioski, ustawiaj szczegółowe uprawnienia, nadzoruj procesy testowania, twórz raporty, zachowaj kontrolę dzięki Audit Log i nie tylko. Możliwe integracje z wieloma Jiras lub GitLab. Szybkie, bezpieczne i pomysłowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Zarządzanie projektami dla nowoczesnych zespołów programistów. Zrozumienie, co dokładnie jest robione i jak przebiega praca.
Zarządzanie projektami dla nowoczesnych zespołów programistów. Ułatwiaj zrozumienie, jaka dokładnie praca została wykonana i jak przebiega, w sposób, który sprawia, że programiści są zadowoleni i zmniejsza tarcia. Szybkie i elastyczne planowanie i harmonogramowanie pracy oraz rozumienie kompromisów między pracą a funkcjami produktu w intuicyjnym interfejsie, który jest zawsze aktualny. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
monday.com to otwarta platforma, na której możesz zbudować idealne rozwiązanie agile dla swojego zespołu w jednym miejscu.
monday.com to otwarta platforma, która może pomóc zespołom programistycznym efektywniej planować i realizować sprinty agile. Dzięki zaawansowanym funkcjom produktywności, takim jak śledzenie czasu pracy, automatyczne powiadomienia, zależności, widoki Gantta i aplikacje stron trzecich, system operacyjny monday.com Work OS może dostosować się do wszystkich procesów roboczych, niezależnie od tego, jak bardzo są one unikatowe. Ponadto nie tylko integruje się ona z już używanym oprogramowaniem, ale jest na tyle intuicyjna, że osoby niezwiązane z programistami będą mogły łatwo się po niej poruszać. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Wrike to elastyczne narzędzie do zarządzania, zawierające wykresy Gantta, kalendarze, formularze wniosków, tablice Kanban, śledzenie czasu pracy i ponad 400 integracji.
Wrike to elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Planuj działania z wykresami Gantta, kalendarzami, formularzami wniosków, tablicami Kanban, raportami śledzenia czasu pracy, zatwierdzeniami, aktualizacjami w czasie rzeczywistym i automatycznym przypisaniem w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami oraz Adobe Creative Cloud, aby móc korzystać z narzędzi, na których polegasz każdego dnia. Dostosuj przepływy pracy do potrzeb każdego projektu i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Najpopularniejsza platforma do współpracy online dla zwinnych zespołów
Miro ulepsza proces Agile dzięki zdalnym standupom, planowaniu sprintów i retrospektywom – Miro to jedna z wiodących platform do współpracy, korzystająca z tablic online, dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Wykorzystaj swoje pomysły w praktyce dzięki tablicom Kanban i integracji z Jirą, Asaną i nie tylko. Zapoznaj się z ponad 250 gotowymi szablonami, aby rozpocząć pracę. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i bezproblemowa integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych na całym świecie w zakresie zwinnego zarządzania projektami. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania.
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania. Dzięki GitLab zespoły mogą tworzyć, dostarczać i zarządzać kodem szybko i w sposób ciągły, zamiast zarządzać różnymi narzędziami i skryptami. GitLab pomaga zespołom w całym cyklu życia DevSecOps, od tworzenia, zabezpieczania i wdrażania oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitLab

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy.
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Polska Produkt lokalny
Kanban Tool to usługa do zarządzania projektami ułatwiająca wizualizację i optymalizację przepływu pracy, umożliwiająca współpracę zespołu w czasie rzeczywistym.
Kanban Tool to aplikacja do wizualnego zarządzania projektami służąca do optymalizacji przepływu pracy i współpracy zespołowej w czasie rzeczywistym. Pomaga analizować i usprawniać procesy, zwiększając tym samym efektywność biznesową. Jest łatwy w użyciu, szeroko konfigurowalny i szybki. Dostępne w chmurze lub lokalnie. Jest to narzędzie do zarządzania przepływem pracy wybierane przez firmy, którym zależy na bezsensownej, efektywnej platformie, której obsługa nie wymaga szkolenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanban Tool

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, Memtime śledzi każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Memtime

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami
SpiraTeam jest zintegrowanym systemem ALM, który zarządza programami i portfolio, wymaganiami, wydaniami, przypadkami testowymi, problemami, bazami, przepływami pracy i zadaniami w jednym ujednoliconym środowisku. Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy.
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług. Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie. Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Teamhood to wizualne narzędzie do zarządzania projektami przeznaczone dla zespołów, służące do wizualizacji procesów i kontrolowania dostarczania wyników.
Teamhood to elastyczna platforma współpracy zwinnej, która pomaga zespołom kontrolować osiąganie wyników. Najlepsze narzędzie dla zespołów i działów, które angażują się w złożone projekty lub rozwój produktów. Dzięki połączonej strukturze tablic Teamhood umożliwia efektywne udostępnianie i zarządzanie elementami pracy w zespołach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamhood

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Chisel pozwala menedżerom produktu skupić się na tworzeniu dokładniejszych innowacyjnych map drogowych 10 razy szybciej, eliminując przeciążenie spotkaniami.
Chisel to pierwsza ujednolicona platforma do tworzenia planów działania, zbierania opinii klientów i budowania spójności zespołu, a wszystko to w ramach jednej aplikacji. Eliminuje kosztowną pracę i przeciążenia spotkaniami, jednocześnie upraszczając kontakt z klientem i współpracę zespołową. Chisel zwraca się w ciągu miesiąca, pozwalając menedżerom produktu skupić się na ustalaniu priorytetów funkcji, wdrażaniu klientów i przychodach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chisel

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami.
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Bardzo łatwe w obsłudze narzędzie Scrum. Scrumwise pozwala skupić się na projekcie, zamiast zgubić się w złożonym narzędziu.
Celem jest stworzenie jednego z najbardziej intuicyjnych i przyjaznych narzędzi Scrum na rynku. Narzędzia, z którego Twój zespół może zacząć korzystać natychmiast, bez konieczności wdrożenia i przeszkolenia. Oraz bez komplikacji utrudniających pracę. Życie jest zbyt krótkie, by korzystać ze złożonych narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scrumwise

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Program Space firmy JetBrains to zintegrowana platforma, która łączy tworzenie oprogramowania, komunikację i sprawne zarządzanie projektami.
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy komunikację, sprawne zarządzanie projektami i tworzenie oprogramowania. Space zapewnia sprawne narzędzia do zarządzania projektami: urlopy, nieobecności, spotkania, osobiste kalendarze, listy zadań do wykonania w celu zarządzania zadaniami, śledzenie problemów i tablice problemów. W celu tworzenia zadań bezpośrednio z list zadań, wystarczy jedno kliknięcie. Tworzenie tablic pasujących do procesów Scrum, Kanban i procesów mieszanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga planować, mierzyć, kierować i śledzić sprawną transformację.
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga mierzyć, kierować i śledzić zwinną transformację. Path to Agility Navigator to coś więcej niż narzędzie oceny, które identyfikuje najszybszą drogę do sukcesu poprzez połączenie możliwości z pożądanymi wynikami. W przypadku organizacji, które zarządzają projektami lub rozwijają produkty przy użyciu metodologii Agile, Path to Agility Navigator pomaga liderom zrozumieć przeszkody organizacyjne uniemożliwiające im ukończenie projektu na czas i zgodnie z budżetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Path to Agility Navigator

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami