Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do zarządzania projektami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 25 w
Program Space firmy JetBrains to zintegrowana platforma, która łączy tworzenie oprogramowania, komunikację i sprawne zarządzanie projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy komunikację, sprawne zarządzanie projektami i tworzenie oprogramowania. Space zapewnia sprawne narzędzia do zarządzania projektami: urlopy, nieobecności, spotkania, osobiste kalendarze, listy zadań do wykonania w celu zarządzania zadaniami, śledzenie problemów i tablice problemów. W celu tworzenia zadań bezpośrednio z list zadań, wystarczy jedno kliknięcie. Tworzenie tablic pasujących do procesów Scrum, Kanban i procesów mieszanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
SpiraPlan to gotowy do użytku system zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i śledzeniu programów, ryzyka i zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to platforma do zwinnego zarządzania projektami na poziomie przedsiębiorstwa, która pomaga w dostarczaniu systemów o krytycznym znaczeniu dla firmy i jej działalności na czas i w ramach budżetu każdego dnia. SpiraPlan, stworzona specjalnie dla zespołów dbających o sprawne funkcjonowanie, oferuje jedno środowisko do skutecznego zarządzania programami, portfolio, punktami odniesienia, QA, wymaganiami, zadaniami, kodeksem, ryzykiem, a także potrzebami w zakresie audytu i zgodności. SpiraPlan umożliwia wyznaczanie celów i ich realizację przy jednoczesnym śledzeniu wszystkiego za pomocą pulpitów nawigacyjnych z danymi z różnych projektów w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym, współpracującym oprogramowaniem online typu Scrum i Kanban do zarządzania projektami publicznymi i prywatnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym narzędziem Scrum i Kanban przeznaczonym, zgodnie z pierwotnymi założeniami, do współpracy w czasie rzeczywistym, umożliwiającym przejrzystość i komunikację pomiędzy rozproszonymi, zdalnymi lub zlokalizowanymi zespołami. Prostota jest głównym zamierzeniem leżącym u podstaw projektu Flying Donut, co zapewnia zespołom zwinność biznesową. To powrót do podstaw zwinnych metodyk zarządzania projektami, z interfejsem w czasie rzeczywistym, który sprawia, że współpraca jest płynna i łatwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Zarządzanie projektami dla nowoczesnych zespołów programistów. Zrozumienie, co dokładnie jest robione i jak przebiega praca. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub
Zarządzanie projektami dla nowoczesnych zespołów programistów. Ułatwiaj zrozumienie, jaka dokładnie praca została wykonana i jak przebiega, w sposób, który sprawia, że programiści są zadowoleni i zmniejsza tarcia. Szybkie i elastyczne planowanie i harmonogramowanie pracy oraz rozumienie kompromisów między pracą a funkcjami produktu w intuicyjnym interfejsie, który jest zawsze aktualny. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Kanban, Scrum lub procesy i przepływy pracy – Tablica Agile Task Board elastycznie wspiera sposób pracy użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile Task Board
Agile Task Board dla Teams i SharePoint -- Zachowaj przegląd zadań swojego zespołu i projektu. Śledź aktualny status zadań i udostępniaj je wszystkim uczestnikom projektu. Aktualizuj zadania zespołowe w miarę ich omawiania. Tablica Agile Task Board jest elastyczna, wyraźnie ułożona, przejrzysta dla wszystkich i łatwa w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile Task Board

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
monday.com to otwarta platforma, na której możesz zbudować idealne rozwiązanie agile dla swojego zespołu w jednym miejscu.
monday.com to otwarta platforma, która może pomóc zespołom programistycznym efektywniej planować i realizować sprinty agile. Dzięki zaawansowanym funkcjom produktywności, takim jak śledzenie czasu pracy, automatyczne powiadomienia, zależności, widoki Gantta i aplikacje stron trzecich, system operacyjny monday.com Work OS może dostosować się do wszystkich procesów roboczych, niezależnie od tego, jak bardzo są one unikatowe. Ponadto nie tylko integruje się ona z już używanym oprogramowaniem, ale jest na tyle intuicyjna, że osoby niezwiązane z programistami będą mogły łatwo się po niej poruszać. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Wrike to elastyczne narzędzie do zarządzania, zawierające wykresy Gantta, kalendarze, formularze wniosków, tablice Kanban, śledzenie czasu pracy i ponad 400 integracji.
Wrike to elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Planuj działania z wykresami Gantta, kalendarzami, formularzami wniosków, tablicami Kanban, raportami śledzenia czasu pracy, zatwierdzeniami, aktualizacjami w czasie rzeczywistym i automatycznym przypisaniem w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami oraz Adobe Creative Cloud, aby móc korzystać z narzędzi, na których polegasz każdego dnia. Dostosuj przepływy pracy do potrzeb każdego projektu i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Najpopularniejsza platforma do współpracy online dla zwinnych zespołów
Miro ulepsza proces Agile dzięki zdalnym standupom, planowaniu sprintów i retrospektywom – Miro to jedna z wiodących platform do współpracy, korzystająca z tablic online, dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Wykorzystaj swoje pomysły w praktyce dzięki tablicom Kanban i integracji z Jirą, Asaną i nie tylko. Zapoznaj się z ponad 250 gotowymi szablonami, aby rozpocząć pracę. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i bezproblemowa integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych na całym świecie w zakresie zwinnego zarządzania projektami. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Polska Produkt lokalny
Kanban Tool to usługa do zarządzania projektami ułatwiająca wizualizację i optymalizację przepływu pracy, umożliwiająca współpracę zespołu w czasie rzeczywistym.
Kanban Tool to aplikacja do wizualnego zarządzania projektami służąca do optymalizacji przepływu pracy i współpracy zespołowej w czasie rzeczywistym. Pomaga analizować i usprawniać procesy, zwiększając tym samym efektywność biznesową. Jest łatwy w użyciu, szeroko konfigurowalny i szybki. Dostępne w chmurze lub lokalnie. Jest to narzędzie do zarządzania przepływem pracy wybierane przez firmy, którym zależy na bezsensownej, efektywnej platformie, której obsługa nie wymaga szkolenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanban Tool

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, TimeBro śledzi każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: timeBro

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami
SpiraTeam jest zintegrowanym systemem ALM, który zarządza programami i portfolio, wymaganiami, wydaniami, przypadkami testowymi, problemami, bazami, przepływami pracy i zadaniami w jednym ujednoliconym środowisku. Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy.
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług. Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie. Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Teamhood to wizualne narzędzie do zarządzania projektami przeznaczone dla zespołów, służące do wizualizacji procesów i kontrolowania dostarczania wyników.
Teamhood to elastyczna platforma współpracy zwinnej, która pomaga zespołom kontrolować osiąganie wyników. Najlepsze narzędzie dla zespołów i działów, które angażują się w złożone projekty lub rozwój produktów. Dzięki połączonej strukturze tablic Teamhood umożliwia efektywne udostępnianie i zarządzanie elementami pracy w zespołach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamhood

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami.
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Bardzo łatwe w obsłudze narzędzie Scrum. Scrumwise pozwala skupić się na projekcie, zamiast zgubić się w złożonym narzędziu.
Celem jest stworzenie jednego z najbardziej intuicyjnych i przyjaznych narzędzi Scrum na rynku. Narzędzia, z którego Twój zespół może zacząć korzystać natychmiast, bez konieczności wdrożenia i przeszkolenia. Oraz bez komplikacji utrudniających pracę. Życie jest zbyt krótkie, by korzystać ze złożonych narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scrumwise

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem.
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie zgłoszeniami