Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Oprogramowanie do obsługi gwarancyjnej
Systemy RMA do obsługi reklamacji (oprogramowanie reklamacyjne) pomagają w przetwarzaniu, monitorowaniu i zarządzaniu gwarancjami i związanymi z nimi roszczeniami w całym cyklu ich życia.
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Filtruj wyniki (2)
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 2 w
Sortuj według
Retino to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania reklamacjami i zwrotami, które pomaga sprzedawcom internetowym zapewnić klientom obsługę zwrotów.
Retino to oprogramowanie do zarządzania roszczeniami gwarancyjnymi i zwrotami, które pomaga sprzedawcom internetowym usprawnić proces zwrotów. Retino zapewnia wbudowany portal, w którym klienci mogą inicjować zwroty lub roszczenia gwarancyjne, planować odbiory i śledzić status. Oprogramowanie centralizuje dane dotyczące zwrotów, takie jak historia komunikacji, zwroty i oceny zadowolenia klientów, aby pomóc sprzedawcom internetowym zoptymalizować obsługę zwrotów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Retino
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie naprawami
- Weryfikacja kwalifikowalności
- Dla służb terenowych
- Dla wykonawców generalnych
- Zarządzanie zwrotami
- Dla producentów
- Śledzenie gwarancji
Ulepsz zarządzanie gwarancjami dzięki nowoczesnej sztucznej inteligencji i technologii Blockchain.
iWarranty: dobre rozwiązanie do zarządzania gwarancjami.
Zapomnij o stresie i ciesz się płynnym zarządzaniem gwarancjami posprzedażowymi dzięki iWarranty — oprogramowaniu do zarządzania gwarancjami nowej generacji.
Firma wie, że utrzymanie wysokiej jakości produktów i zadowolenie klientów nie podlegają negocjacjom. Dlatego stworzyła płynne zarządzanie gwarancjami, usprawniając procesy gwarancyjne.
Korzyści płynące z iWarranty:
wydajność i oszczędność kosztów: iWarranty zapewnia w świetną wydajność i minimalne koszty.
Optymalizacja pod kątem sukcesu: iWarranty pozwala zminimalizować koszty gwarancji przy jednoczesnej maksymalizacji zadowolenia klientów. To sytuacja korzystna dla obu stron.
Usprawnij użytkowanie: przekształć interakcje po zakupie w zachwycające doświadczenie dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu, które zapewni satysfakcję klientów na każdym kroku.
Chcesz zrewolucjonizować zarządzanie gwarancjami? Zacznij pracę z iWarranty już dziś.
Dowiedz się więcej na temat produktu: iWarranty
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie naprawami
- Weryfikacja kwalifikowalności
- Dla służb terenowych
- Dla wykonawców generalnych
- Zarządzanie zwrotami
- Dla producentów
- Śledzenie gwarancji