Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do pisania

Programy do pisania automatyzują proces tworzenia dokumentów kontraktowych, ofertowych i innych.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do pisania

Wyniki: 28 w

Narzędzie typu Plug and Play (podłącz i korzystaj) do generowania dokumentów. Wypełnia istniejące szablony pakietu Microsoft Office danymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Templater
Biblioteka do generowania dokumentów z istniejących szablonów pakietu Office. Ze względu na prostotę i wydajność, pozwala tworzyć oszałamiające raporty w ułamku czasu potrzebnego na inne rozwiązania. Prosty i stabilny interfejs ułatwia integrację aplikacji stron trzecich bez konieczności programowania niestandardowego. Integracja z Microsoft Office pozwala na przyjazne dla użytkownika doświadczenie projektowe z listą znaczników, analizą rozmieszczenia, sugestiami najlepszych praktyk i debugowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Templater

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Windward to niskokodowe rozwiązanie do dokumentów dla użytkowników MS Office, którzy chcą usprawnić tworzenie i wyprowadzanie wszelkich dokumentów opartych na danych Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent
Windward to jeden ze światowych liderów w dziedzinie rozwiązań do generowania dokumentów. Niepowtarzalne, niekodowane rozwiązanie jest osadzane w dowolnej aplikacji i umożliwia użytkownikom projektowanie niestandardowych, opartych na logice szablonów w znanym krajobrazie Microsoft Office. Windward jest szybki, łatwy i usuwa ludzkie błędy, przekształcając sposób tworzenia dokumentów przez profesjonalistów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Program Aleyant eDocBuilder to, oparty na chmurze system projektanta internetowego i publikacji zmiennych danych dla firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aleyant eDocBuilder
Program Aleyant eDocBuilder oparty na chmurze, to zaawansowany, system projektanta internetowego, personalizacji dokumentów i publikacji zmiennych danych dla firmy. Zawarty w zestawie z Aleyant Pressero, jest on również oferowany oddzielnie na zasadzie SaaS (hostowany), w celu integracji ze sklepem e-commerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aleyant eDocBuilder

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Zautomatyzuj generowanie dokumentów na dużą skalę w studiu projektowym typu „przeciągnij i upuść” bez żadnego kodowania, jednocześnie synchronizując dane z dowolnych narzędzi biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Doc Studio
Zautomatyzuj generowanie dokumentów na dużą skalę i dostarczaj bezbłędne dokumenty. Projektuj idealne dokumenty w studiu projektowym typu „przeciągnij i upuść”, bez żadnego kodowania. Natywnie integruj się z szeregiem programów biznesowych, takich jak Salesforce, Microsoft 365, Google, Oracle i wiele innych. Twórz dokumenty w ponad 100 językach z wykorzystaniem interfejsu, który jest bardziej przyjazny dla użytkownika niż Microsoft Word. Po prostu zaprojektuj szablony, zsynchronizuj dane i zacznij generować dokumenty. Bardzo opłacalne, a jednocześnie wydajne rozwiązanie na rynku Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Doc Studio

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Twórz spójne dokumenty, propozycje, prezentacje PPT i wykresy Excel swojej marki. Łatwo zarządzaj swoją marką centralnie w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: BrandOffice
BrandOffice, opracowany przez BrandQuantum, to oprogramowanie, które bezproblemowo integruje się z Microsoft Office, aby umożliwić każdemu pracownikowi w organizacji automatyczne tworzenie spójnych markowych dokumentów, prezentacji PowerPoint i raportów Excel oraz gwarantuje, że marka pozostanie ważna w miarę rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: BrandOffice

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
API do generowania dokumentów, które pomaga firmom tworzyć szablony i automatyzować generowanie umów, faktur i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: DocuGenerate
DocuGenerate pomaga generować faktury, listy, umowy, porozumienia, certyfikaty i wiele innych za pomocą ich API i aplikacji internetowej. Aby rozpocząć, przygotuj szablon Word ze znacznikami w miejscach, w których chcesz mieć dynamiczny tekst. Następnie prześlij arkusz kalkulacyjny Excel z danymi. Dla każdego wybranego wiersza zostanie wygenerowany dokument z szablonu poprzez zastąpienie znaczników wartościami danych. Jeśli potrzebujesz zaawansowanej integracji, możesz skorzystać z interfejsu API do tworzenia szablonów i płynnego generowania dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DocuGenerate

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Wydajne zarządzanie umowami dla nowoczesnych firm. Zarządzaj całym cyklem życia swoich umów w ramach jednego, w pełni zautomatyzowanego przepływu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contractbook
Contractbook to firma zajmująca się oprogramowaniem, która umożliwia małym i średnim przedsiębiorstwom zarządzanie całym cyklem życia umów w ramach jednego, w pełni zautomatyzowanego przepływu. Finansowany przez inwestorów, w tym przez Founders i Gradient Ventures, założony w 2017 roku w Kopenhadze Contractbook obsługuje ponad 100 000 użytkowników w ponad 75 krajach dostarczając usługi automatyzacji dokumentów na podstawie danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contractbook

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Dzięki systemowi operacyjnemu monday.com Work OS można skutecznie tworzyć, edytować i zarządzać dokumentami w jednym wspólnym obszarze roboczym.
Dzięki systemowi operacyjnemu monday.com Work OS można skutecznie tworzyć, edytować i zarządzać dokumentami w jednym wspólnym obszarze roboczym. Standaryzacja wszystkich ważnych dokumentów, takich jak formularze i umowy, automatyzacja procesów zatwierdzania dokumentów w celu zaoszczędzenia czasu i zmniejszenia liczby błędów oraz łatwej współpracy nad dokumentami w czasie rzeczywistym. Korzystaj z konfigurowalnych szablonów, aby szybko tworzyć i modyfikować najczęściej używane dokumenty organizacji oraz wyświetlać powiązane dane w dynamicznych pulpitach nawigacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i automatycznie generuj dokumenty na podstawie danych i dostarczaj je gdziekolwiek chcesz. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie.
Zautomatyzuj tworzenie dokumentów za pomocą Formstack Documents i osiągnij optymalną dojrzałość cyfrową zgodnie z opisem w stanie dojrzałości cyfrowej na rok 2022: Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną, aby wyeliminować papierową robotę i przekształcić dane w pięknie zaprojektowane dokumenty, które możesz wysłać w dowolne miejsce. Błyskawicznie scalaj dane z chmury w formacie PDF, Word, arkusza kalkulacyjnego lub PowerPoint, aby generować propozycje, aplikacje, umowy i nie tylko. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Documents

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów.
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów. Dzięki Prospero możesz tworzyć piękne propozycje, śledzić ich skuteczność i otrzymywać podpisy klientów w postaci cyfrowej z dowolnego urządzenia. Wybieraj spośród wielu gotowych treści i szablonów, zapisuj własne sekcje i szablony, oszczędzaj mnóstwo czasu i integruj się z płatnościami, systemami CRM i narzędziami do fakturowania. Możesz także zaprosić członków swojego zespołu oraz ustawić uprawnienia i role. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prospero

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Stripo.email – platforma do projektowania wiadomości e-mail z ponad 750 000 użytkowników na całym świecie. Stripo umożliwia marketerom i projektantom tworzenie wiadomości e-mail.
Stripo to platforma do projektowania e-maili typu all-in-one, z której korzysta ponad 750 000 użytkowników na całym świecie. Szybko twórz e-maile o dowolnej złożoności i wysyłaj je jednym kliknięciem. Stripo jest zintegrowane z 70 systemami ESP/CRM (dostawca usług e-mail/zarządzanie relacjami z klientami), takimi jak Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail itp. Ponad 1200 gotowych do użycia szablonów, modułowy projekt wiadomości e-mail, usługa tłumaczenia wiadomości e-mail. Szereg wbudowanych mikro-narzędzi daje wszystko, czego potrzebujesz do wysyłania e-maili. Stripo umożliwia osadzanie rozwiązań znanych jako wtyczki Dowiedz się więcej na temat produktu: Stripo.email

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
DealHub umożliwia łatwe generowanie spersonalizowanych dokumentów firmowych za pomocą kilku kliknięć.
Łatwe generowanie spersonalizowanych dokumentów firmowych za pomocą kilku kliknięć. DealHub automatyzuje proces tworzenia dokumentów i ułatwia przedstawicielom handlowym i partnerom kanałowym generowanie spersonalizowanych dokumentów w oparciu o gotowe szablony, dynamiczną zawartość i dane zintegrowane z rozwiązaniem CRM. Natywna integracja z rozwiązaniami CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce i Freshworks). Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Automatyzacja dokumentów do tworzenia niestandardowych dokumentów w Wordzie. Generowanie wielu dokumentów jednocześnie. Logika warunkowa, formuły, makra.
Automatyzacja dokumentów do automatyzowania sporządzania dokumentów w Wordzie. Eliminacja kłopotliwych błędów. Szybkie sporządzanie umów, pism, zleceń zakupu i innych dokumentów prawnych w sposób dokładny i spójny. Generowanie wielu dokumentów z tymi samymi danymi wejściowymi, dzięki czemu nie musisz wprowadzać danych dwa razy. Automatyzacja przepływu pracy dzięki wykorzystaniu internetowych formularzy przyjęcia do automatycznego tworzenia dokumentów. Specjalny opiekun klienta. Dostępne usługi tworzenia szablonów. Integracja i API Zapier. Dowiedz się więcej na temat produktu: Woodpecker

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Bez kodu, bez ograniczeń. Łatwe generowanie nawet zaawansowanych dokumentów. Dokumenty dostosowane do danych i reguł użytkownika, bez kodowania.
Komponowanie umów i generowanie dokumentów; inteligentne przepływy pracy, zatwierdzenia, zarządzanie dokumentami; zaawansowany podpis elektroniczny. Twórz dostosowane dokumenty, korzystając z własnych danych i reguł, bez kodowania. Natychmiastowy zwrot z inwestycji i droga do szerszej automatyzacji. Niecałe dwie godziny po rozpakowaniu funkcja umożliwia generowanie dokumentów, które niemal przygotowują się same. Ponad 400 000 użytkowników z 50 krajów z firm prawniczych najwyższego poziomu korzysta z Legito do zarządzania swoimi dokumentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Legito

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Sprawdzone pod kątem działalności korporacyjnej rozwiązanie DX pozwala skupić się na firmie, a nie na wspierających ją procesach dokumentowych i kontraktowych.
Zwiększ produktywność, zgodność i zadowolenie klientów dzięki DX, nowoczesnemu rozwiązaniu do zarządzania umowami i dokumentami. DX umożliwia organizacjom automatyzację, monitorowanie i kontrolowanie powtarzających się procesów dokumentowych, w tym procesów związanych z zakupami, sprzedażą i zasobami ludzkimi. Elastyczność platformy DX umożliwia klientom z różnych branż wydobywanie wartości, w tym z handlu detalicznego, prawa, technologii i rządu. Szybkie, dostosowane i oparte na wartościach wdrożenie przez zespół DX. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docxpresso

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen® dla Salesforce ułatwia każdemu automatyzację tworzenia dokumentów o krytycznym znaczeniu.
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen® for Salesforce upraszcza tworzenie dokumentów, wykorzystując te same dane i dokumenty, z których korzystasz obecnie, przekształcając je w zautomatyzowane procesy biznesowe, które przyspieszają sprzedaż i osiąganie wyników. Procesy generowania dokumentów można aktywować za pomocą jednego kliknięcia, grupowo lub za pomocą przepływu pracy, ponieważ użytkownicy nie muszą opuszczać środowiska aplikacji Salesforce. Nintex Drawloop pomaga przyspieszyć sprzedaż i obsługę, umożliwiając szybkie oferty, umowy i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Drawloop DocGen for Salesforce

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Inspire Flex umożliwia użytkownikom tworzenie spersonalizowanej, zgodnej z przepisami komunikacji z klientami we wszystkich kanałach z jednej platformy.
Rozwiązanie CCM Quadient pomaga firmom tworzyć zwinną, skuteczną i ujednoliconą komunikację z klientami dla wszystkich kanałów cyfrowych i drukarskich, zarządzaną z jednej, centralnej platformy z prostym projektowaniem układu typu przeciągnij i upuść, aby zapewnić kompletne, wielokanałowe doświadczenie klienta, które obejmuje całą ścieżkę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quadient Inspire

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
10-krotnie szybsze tworzenie dokumentów i krótszy o 80% czas realizacji umów. Przyjazna dla użytkownika platforma spełniająca wszystkie potrzeby w zakresie dokumentacji.
Zarządzanie dokumentami lub umowami między działami kiedyś było skomplikowane. Obecnie rozwiązanie do generowania dokumentów radzi sobie z niektórymi z głównych problemów związanych z tradycyjnymi kontraktami. Dział prawny może nadać priorytet kontroli i zgodności z przepisami, podczas gdy inne zespoły, takie jak dział sprzedaży, mogą szybciej tworzyć, wysyłać i realizować umowy. Rozwiązanie Precisely do generowania dokumentów zaspokaja potrzeby obu. Twórz umowy bardzo szybko, z minimalnymi błędami i realizuj je szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precisely

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Pierwsze oprogramowanie do zarządzania dokumentami, które wyodrębnia funkcje techniczne z wszelkiego rodzaju formatów danych, a nawet papieru.
Zarządza dokumentacją techniczną w radykalnie nowy sposób, jakiego nie oferuje żadne inne oprogramowanie PDM (zarządzanie danymi produktu): COVALYZE wyodrębnia wszystkie cechy techniczne, takie jak jakość materiału, geometrię części, cechy logistyczne i wiele innych, dla różnych formatów i przechowuje je na jednej platformie dla wszystkich kategorii materiałów i usług. Jaką korzyść odnosisz? COVALYZE zapewnia niezrównany wgląd w dane, który wykracza daleko poza zwykłe znalezienie odpowiedniego dokumentu technicznego dla jednej części. Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Oprogramowanie do automatyzacji dokumentów Knackly oferuje zaawansowany zestaw funkcji oraz intuicyjny interfejs, który natychmiast zapewnia produktywność.
Knackly to oprogramowanie do automatyzacji dokumentów dla grup prawnych o dowolnej wielkości i strukturze. Platforma Knackly oferuje zaawansowane funkcje automatyzacji, a dzięki intuicyjnemu interfejsowi nowi użytkownicy od razu sprawnie z niej korzystają. Klienci Knackly są byłymi użytkownikami innych platform do automatyzacji dokumentów, sfrustrowanymi mylącymi interfejsami, stromymi krzywymi uczenia się i brakiem potrzebnych funkcji lub grupami prawnymi wybierającymi swoje pierwsze rozwiązanie w zakresie obsługi dokumentów. Zgodność z komputerami PC i MAC. Dowiedz się więcej na temat produktu: Knackly

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Przekształć procesy związane z dokumentami i zwiększ możliwości użytkowników biznesowych dzięki sprawnemu procesowi generowania i automatyzacji dokumentów.
Innowacyjny i intuicyjny produkt do tworzenia dokumentów i automatyzacji Experlogix umożliwia uproszczenie, optymalizację i automatyzację spójnych procesów tworzenia, generowania, zarządzania, dostarczania, przechowywania i podpisu elektronicznego lepszych dokumentów, szybciej. Skutkuje to ulepszoną komunikacją, przyspieszonymi procesami biznesowymi, zwiększoną produktywnością i mniejszą zależnością od IT. Ponadto oferuje integrację z kluczowymi platformami CRM i podstawowymi systemami przedsiębiorstwa, takimi jak ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa), CPQ (konfiguracja, wycena i kosztorys), czy ECM (zarządzanie treścią w przedsiębiorstwie). Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix Document Automation

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Readiris™ PDF Business zapewnia kompletny zestaw funkcji OCR, skanowania, komponowania dokumentów i zarządzania plikami PDF. Wszystko w jednym miejscu.
Autor: I.R.I.S. Inc., 955 NW 17th Avenue, Unit B Delray Beach, Florida 33445, Stany Zjednoczone – od 1987 r. IRIS (należąca do firmy Canon Group) jest światowym liderem w dziedzinie przenośnych skanerów, plików PDF, OCR (do optycznego rozpoznawania znaków), zarządzania wizytówkami i oprogramowania do klasyfikacji dokumentów. Od 1987 roku eksperci IRIS z powodzeniem wspierają klientów na całym świecie, pomagając im sprostać głównym wyzwaniom biznesowym dzięki rozwiązaniom do skanowania, przechwytywania i transformacji cyfrowej. Technologia IRIS OCR jest używana przez firmy HP, ADOBE i CANON Dowiedz się więcej na temat produktu: Readiris PDF

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Ghostscript to jeden z najbardziej kompleksowych tłumaczy dostępnych do renderowania i konwersji dokumentów.
Kluczowe narzędzie do konwersji PDL dostępne obecnie. Dzięki modułowej bibliotece graficznej, opatentowanemu systemowi zarządzania kolorami, zaawansowanej technologii screeningu oraz nowej bibliotece przyspieszenia adaptacyjnego, Ghostscript jest jednym z najbardziej elastycznych i solidnych rozwiązań do druku/konwersji/renderowania. Zaufaj Ghostscript, aby zapewnić sobie niezmiennie dokładne odwzorowanie kolorów i wyjątkową jakość druku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ghostscript

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Platforma Formstack łączy Formularze, Dokumenty i Podpis z nowym, zautomatyzowanym narzędziem do tworzenia przepływów pracy, aby zautomatyzować procesy za pomocą jednego narzędzia.
Dzięki platformie Formstack wystarczy jedno narzędzie, aby zautomatyzować swój dzień pracy. Każdy pracownik może skorzystać z wizualnego, niekodowanego kreatora przepływu pracy, aby połączyć możliwości przechwytywania danych, generowania dokumentów i podpisu elektronicznego w celu zautomatyzowania przepływu pracy. Oznacza to, że możesz teraz korzystać z Formularzy, Dokumentów i Podpisu wraz z możliwościami zautomatyzowanego kreatora przepływu pracy metodą „przeciągnij i upuść”, aby usprawnić sposób prowadzenia działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Suite

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Popdocx to rozwiązanie służące do uzupełniania dokumentów, które może automatycznie uzupełniać dane z różnych systemów w formularze i dokumenty.
Popdocx to wszechstronne oprogramowanie, które umożliwia użytkownikom składanie i wypełnianie wielu rodzajów formularzy, dokumentów lub formularzy dla dowolnej firmy w ciągu kilku minut. Użytkownicy mogą uzyskiwać informacje z różnych systemów lub wprowadzać informacje do oprogramowania; automatyzować i weryfikować przepływy danych, aby zapewnić integralność danych i zmniejszyć liczbę błędów w przetwarzaniu oraz elektronicznie podpisywać dokumenty po zakończeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Popdocx

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Łatwe generowanie dokumentów przy użyciu Dokumentów Google, prezentacji, arkuszy lub szablonu HTML w ramach realizacji przepływu pracy.
Łatwe generowanie dokumentów przy użyciu Dokumentów Google, prezentacji, arkuszy lub szablonu HTML w ramach realizacji przepływu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zenphi Document Generation

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Różne formaty wyjściowe
  • Narzędzia do pracy zespołowej