Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do pisania

Programy do pisania automatyzują proces tworzenia dokumentów kontraktowych, ofertowych i innych.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do pisania

Wyniki: 37 w

Narzędzie typu Plug and Play (podłącz i korzystaj) do generowania dokumentów. Wypełnia istniejące szablony pakietu Microsoft Office danymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Templater
Biblioteka do generowania dokumentów z istniejących szablonów pakietu Office. Ze względu na prostotę i wydajność, pozwala tworzyć oszałamiające raporty w ułamku czasu potrzebnego na inne rozwiązania. Prosty i stabilny interfejs ułatwia integrację aplikacji stron trzecich bez konieczności programowania niestandardowego. Integracja z Microsoft Office pozwala na przyjazne dla użytkownika doświadczenie projektowe z listą znaczników, analizą rozmieszczenia, sugestiami najlepszych praktyk i debugowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Templater

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Windward to niskokodowe rozwiązanie do dokumentów dla użytkowników MS Office, którzy chcą usprawnić tworzenie i wyprowadzanie wszelkich dokumentów opartych na danych Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent
Windward to jeden ze światowych liderów w dziedzinie rozwiązań do generowania dokumentów. Niepowtarzalne, niekodowane rozwiązanie jest osadzane w dowolnej aplikacji i umożliwia użytkownikom projektowanie niestandardowych, opartych na logice szablonów w znanym krajobrazie Microsoft Office. Windward jest szybki, łatwy i usuwa ludzkie błędy, przekształcając sposób tworzenia dokumentów przez profesjonalistów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Zautomatyzuj generowanie dokumentów na dużą skalę w studiu projektowym typu „przeciągnij i upuść” bez żadnego kodowania, jednocześnie synchronizując dane z dowolnych narzędzi biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Doc Studio
Zautomatyzuj generowanie dokumentów na dużą skalę i dostarczaj bezbłędne dokumenty. Projektuj idealne dokumenty w studiu projektowym typu „przeciągnij i upuść”, bez żadnego kodowania. Natywnie integruj się z szeregiem programów biznesowych, takich jak Salesforce, Microsoft 365, Google, Oracle i wiele innych. Twórz dokumenty w ponad 100 językach z wykorzystaniem interfejsu, który jest bardziej przyjazny dla użytkownika niż Microsoft Word. Po prostu zaprojektuj szablony, zsynchronizuj dane i zacznij generować dokumenty. Bardzo opłacalne, a jednocześnie wydajne rozwiązanie na rynku Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Doc Studio

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
ClickLearn automatyzuje proces tworzenia materiałów szkoleniowych i dokumentacji w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji i wdrożenia oprogramowania biznesowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickLearn
Rozwiązanie ClickLearn oszczędza czas i zapewnia cyfrową adaptację poprzez automatyzację procesu tworzenia i aktualizacji materiałów szkoleniowych i dokumentacji. Klikaj w swoje procesy, a ClickLearn rejestruje je, aby tworzyć instrukcje krok po kroku, wirtualną pomoc, e-learning i filmy z procesów – naprawdę wspierając każdy scenariusz uczenia się. Wystarczy jedno kliknięcie, aby stworzyć kompletny portal edukacyjny w ponad 45 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickLearn

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
API do generowania dokumentów, które pomaga firmom tworzyć szablony i automatyzować generowanie umów, faktur i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: DocuGenerate
DocuGenerate pomaga generować faktury, listy, umowy, porozumienia, certyfikaty i wiele innych za pomocą ich API i aplikacji internetowej. Aby rozpocząć, przygotuj szablon Word ze znacznikami w miejscach, w których chcesz mieć dynamiczny tekst. Następnie prześlij arkusz kalkulacyjny Excel z danymi. Dla każdego wybranego wiersza zostanie wygenerowany dokument z szablonu poprzez zastąpienie znaczników wartościami danych. Jeśli potrzebujesz zaawansowanej integracji, możesz skorzystać z interfejsu API do tworzenia szablonów i płynnego generowania dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DocuGenerate

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Dzięki systemowi operacyjnemu monday.com Work OS można skutecznie tworzyć, edytować i zarządzać dokumentami w jednym wspólnym obszarze roboczym.
Dzięki systemowi operacyjnemu monday.com Work OS można skutecznie tworzyć, edytować i zarządzać dokumentami w jednym wspólnym obszarze roboczym. Standaryzacja wszystkich ważnych dokumentów, takich jak formularze i umowy, automatyzacja procesów zatwierdzania dokumentów w celu zaoszczędzenia czasu i zmniejszenia liczby błędów oraz łatwej współpracy nad dokumentami w czasie rzeczywistym. Korzystaj z konfigurowalnych szablonów, aby szybko tworzyć i modyfikować najczęściej używane dokumenty organizacji oraz wyświetlać powiązane dane w dynamicznych pulpitach nawigacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów.
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów. Odkryj lepszy sposób tworzenia profesjonalnie wyglądających ofert, wycen i umów. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonej liczbie podpisów elektronicznych, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych transakcji. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Nintex pozwala szybko i łatwo zarządzać, automatyzować i optymalizować procesy biznesowe.
Przedsiębiorstwa każdego dnia wykorzystują platformę Nintex Process do szybkiego i łatwego zarządzania, automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. Plaftorma Nintex Process obejmuje funkcje mapowania procesów, automatyzacji przepływu pracy, automatyzacji procesów robotycznych, generowania dokumentów, formularzy, aplikacji mobilnych, analityki procesowej i wiele innych, a wszystko to za pomocą łatwego w użyciu projektanta metodą „przeciągnij i upuść”. Nintex sprawia, że organizacje sektora publicznego i prywatnego mogą szybciej zarządzać, automatyzować i optymalizować procesy biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Zautomatyzuj spersonalizowane, wstępnie sformatowane dokumenty, z których zespoły korzystają na co dzień.
Zaangażuj kupujących dzięki spersonalizowanym doświadczeniom: zautomatyzuj spersonalizowane, wstępnie sformatowane dokumenty, z których zespoły korzystają na co dzień. Unikaj ręcznych aktualizacji dzięki możliwości przekształcania statycznej zawartości w dynamiczne dokumenty, które można szybko aktualizować w każdym elemencie zabezpieczenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seismic

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform Sign

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i automatycznie generuj dokumenty na podstawie danych i dostarczaj je gdziekolwiek chcesz. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie.
Zautomatyzuj tworzenie dokumentów za pomocą Formstack Documents i osiągnij optymalną dojrzałość cyfrową zgodnie z opisem w stanie dojrzałości cyfrowej na rok 2022: Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną, aby wyeliminować papierową robotę i przekształcić dane w pięknie zaprojektowane dokumenty, które możesz wysłać w dowolne miejsce. Błyskawicznie scalaj dane z chmury w formacie PDF, Word, arkusza kalkulacyjnego lub PowerPoint, aby generować propozycje, aplikacje, umowy i nie tylko. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Documents

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów.
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów. Dzięki Prospero możesz tworzyć piękne propozycje, śledzić ich skuteczność i otrzymywać podpisy klientów w postaci cyfrowej z dowolnego urządzenia. Wybieraj spośród wielu gotowych treści i szablonów, zapisuj własne sekcje i szablony, oszczędzaj mnóstwo czasu i integruj się z płatnościami, systemami CRM i narzędziami do fakturowania. Możesz także zaprosić członków swojego zespołu oraz ustawić uprawnienia i role. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prospero

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Stripo.email – platforma do projektowania wiadomości e-mail z ponad 750 000 użytkowników na całym świecie. Stripo umożliwia marketerom i projektantom tworzenie wiadomości e-mail.
Stripo to platforma do projektowania e-maili typu all-in-one, z której korzysta ponad 750 000 użytkowników na całym świecie. Szybko twórz e-maile o dowolnej złożoności i wysyłaj je jednym kliknięciem. Stripo jest zintegrowane z 70 systemami ESP/CRM (dostawca usług e-mail/zarządzanie relacjami z klientami), takimi jak Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail itp. Ponad 1200 gotowych do użycia szablonów, modułowy projekt wiadomości e-mail, usługa tłumaczenia wiadomości e-mail. Szereg wbudowanych mikro-narzędzi daje wszystko, czego potrzebujesz do wysyłania e-maili. Stripo umożliwia osadzanie rozwiązań znanych jako wtyczki Dowiedz się więcej na temat produktu: Stripo.email

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Filtruj, wyszukuj, sortuj i organizuj swoje umowy, aby móc szybciej analizować, podejmować decyzje i działać.
Contractbook to oprogramowanie kontraktowe oparte na sztucznej inteligencji, które centralizuje umowy Twojej firmy w jednym miejscu. Dzięki Contractbook wgląd w umowy jest na wyciągnięcie ręki. Dzięki szybkości sztucznej inteligencji można importować starsze umowy i statyczne pliki PDF do jednej scentralizowanej biblioteki. Niezależnie od tego, czy są to dane prawne, finansowe czy inne dane dotyczące umów, będziesz mieć dostęp do potrzebnych informacji w ciągu kilku sekund bez dodatkowej pracy administracyjnej. Mając wszystkie umowy w jednym miejscu, możesz odzyskać kontrolę, być na bieżąco i szybko reagować na cenne spostrzeżenia. Żegnajcie niespodzianki związane z umowami; witaj scentralizowany przegląd. A jeśli chcesz zawrzeć lepszą umowę i zaoszczędzić pieniądze, Contractbook pozwoli Ci być proaktywnym i szybciej rozpocząć renegocjacje dzięki automatycznym przypomnieniom. Zmniejsza również ryzyko związane z umowami i umożliwia firmie podejmowanie bardziej strategicznych decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contractbook

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
DealHub umożliwia łatwe generowanie spersonalizowanych dokumentów firmowych za pomocą kilku kliknięć.
Łatwe generowanie spersonalizowanych dokumentów firmowych za pomocą kilku kliknięć. DealHub automatyzuje proces tworzenia dokumentów i ułatwia przedstawicielom handlowym i partnerom kanałowym generowanie spersonalizowanych dokumentów w oparciu o gotowe szablony, dynamiczną zawartość i dane zintegrowane z rozwiązaniem CRM. Natywna integracja z rozwiązaniami CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce i Freshworks). Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Automatyzacja dokumentów do tworzenia niestandardowych dokumentów w Wordzie. Generowanie wielu dokumentów jednocześnie. Logika warunkowa, formuły, makra.
Automatyzacja dokumentów do automatyzowania sporządzania dokumentów w Wordzie. Eliminacja kłopotliwych błędów. Szybkie sporządzanie umów, pism, zleceń zakupu i innych dokumentów prawnych w sposób dokładny i spójny. Generowanie wielu dokumentów z tymi samymi danymi wejściowymi, dzięki czemu nie musisz wprowadzać danych dwa razy. Automatyzacja przepływu pracy dzięki wykorzystaniu internetowych formularzy przyjęcia do automatycznego tworzenia dokumentów. Specjalny opiekun klienta. Dostępne usługi tworzenia szablonów. Integracja i API Zapier. Dowiedz się więcej na temat produktu: Woodpecker

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Bez kodu, bez ograniczeń. Łatwe generowanie nawet zaawansowanych dokumentów. Dokumenty dostosowane do danych i reguł użytkownika, bez kodowania.
Komponowanie umów i generowanie dokumentów; inteligentne przepływy pracy, zatwierdzenia, zarządzanie dokumentami; zaawansowany podpis elektroniczny. Twórz dostosowane dokumenty, korzystając z własnych danych i reguł, bez kodowania. Natychmiastowy zwrot z inwestycji i droga do szerszej automatyzacji. Niecałe dwie godziny po rozpakowaniu funkcja umożliwia generowanie dokumentów, które niemal przygotowują się same. Ponad 400 000 użytkowników z 50 krajów z firm prawniczych najwyższego poziomu korzysta z Legito do zarządzania swoimi dokumentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Legito

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Sprawdzone pod kątem działalności korporacyjnej rozwiązanie DX pozwala skupić się na firmie, a nie na wspierających ją procesach dokumentowych i kontraktowych.
Zwiększ produktywność, zgodność i zadowolenie klientów dzięki DX, nowoczesnemu rozwiązaniu do zarządzania umowami i dokumentami. DX umożliwia organizacjom automatyzację, monitorowanie i kontrolowanie powtarzających się procesów dokumentowych, w tym procesów związanych z zakupami, sprzedażą i zasobami ludzkimi. Elastyczność platformy DX umożliwia klientom z różnych branż wydobywanie wartości, w tym z handlu detalicznego, prawa, technologii i rządu. Szybkie, dostosowane i oparte na wartościach wdrożenie przez zespół DX. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docxpresso

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen® dla Salesforce ułatwia każdemu automatyzację tworzenia dokumentów o krytycznym znaczeniu.
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen® for Salesforce upraszcza tworzenie dokumentów, wykorzystując te same dane i dokumenty, z których korzystasz obecnie, przekształcając je w zautomatyzowane procesy biznesowe, które przyspieszają sprzedaż i osiąganie wyników. Procesy generowania dokumentów można aktywować za pomocą jednego kliknięcia, grupowo lub za pomocą przepływu pracy, ponieważ użytkownicy nie muszą opuszczać środowiska aplikacji Salesforce. Nintex Drawloop pomaga przyspieszyć sprzedaż i obsługę, umożliwiając szybkie oferty, umowy i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex DocGen for Salesforce

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
EraCLM to innowacyjne rozwiązanie CLM (zarządzanie cyklem życia umowy), które zwiększa wydajność personelu, usprawnia współpracę i przyspiesza finalizację umów.
EraCLM to innowacyjne rozwiązanie do zarządzania cyklem życia umów, które zwiększa wydajność personelu, usprawnia współpracę i przyspiesza zamykanie umów. EraCLM zapewnia wyjątkowe możliwości negocjacji online, głęboko zautomatyzowany montaż dokumentów i ulepszoną automatyzację przepływu pracy, która umożliwia klientom szybsze osiąganie przychodów przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka. EraCLM jest teraz częścią EraCLM, sprawdzonego lidera na rynku zarządzania prawnego przedsiębiorstwem dla organizacji na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EraCLM

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe
Inspire Flex umożliwia użytkownikom tworzenie spersonalizowanej, zgodnej z przepisami komunikacji z klientami we wszystkich kanałach z jednej platformy.
Rozwiązanie CCM Quadient pomaga firmom tworzyć zwinną, skuteczną i ujednoliconą komunikację z klientami dla wszystkich kanałów cyfrowych i drukarskich, zarządzaną z jednej, centralnej platformy z prostym projektowaniem układu typu przeciągnij i upuść, aby zapewnić kompletne, wielokanałowe doświadczenie klienta, które obejmuje całą ścieżkę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quadient Inspire

Funkcje

  • Szablony
  • Podpis cyfrowy
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Różne formaty wyjściowe
  • Przetwarzanie wsadowe